olisit jos olis pakko valita, Suvin vai Tanjan?
Kumman kaa
12
102
Vastaukset
- jkloikjhn
´´Kumman kaa olisit jos olis pakko valita, Suvin vai Tanjan?´´
Suvin ehdottomasti koska Tanjan luonne on vähintäänkin kyseenalainen onhan Suvikin tempperamenttinen mutta Suvi on kuitenkin paljon neutraalempi ja rauhallisempi kuin Tanja. lisäksi Suvilla on enemmän elämänkokemusta. Tanjan elämä pyörii vain huumeiden ja riehumisen ympärillä! :) - Kaakaakaakatin
Tuskin kumminkaa kummankaa kaa.
Tuliko selväxi?
Pakko ei oo ku kualema. - Oscar Borno
Käyttääks Tanja huumei?
- ei mollata
Olette törkeitä. Kaikki kuorossa Tanjaa haukkumaan: ulkonäkö ja luonne ei kelpaa. Minkälaisia mahtavat kirjoittajat olla?
Olen saanut Tanjasta erittäin hyvän kuvan, koska olen katsonut joka ohjelman ja olen jo elämää nähnyt yli 60vuotta.Ymmärrän tyttöä, joka ei saa tulla nähdyksi. Älykkäänä henkilönä Tanja on tajunnut kuinka tuotanto tahallaan ajaa Tanjan suuttumiseen. Siitä saa niin hyviä puhuttelevia pätkiä telkkariin. - skitsoilua
ei mollata kirjoitti:
Olette törkeitä. Kaikki kuorossa Tanjaa haukkumaan: ulkonäkö ja luonne ei kelpaa. Minkälaisia mahtavat kirjoittajat olla?
Olen saanut Tanjasta erittäin hyvän kuvan, koska olen katsonut joka ohjelman ja olen jo elämää nähnyt yli 60vuotta.Ymmärrän tyttöä, joka ei saa tulla nähdyksi. Älykkäänä henkilönä Tanja on tajunnut kuinka tuotanto tahallaan ajaa Tanjan suuttumiseen. Siitä saa niin hyviä puhuttelevia pätkiä telkkariin.Kerro joku esimerkki missä muka tuotanto olisi tahallaan ajanut Tanjan suuttumaan. Sillä on vaan huonot hermot. Pelkkää kuvittelua tuo kiusanteko tuotannon taholta.
- kjhfg
skitsoilua kirjoitti:
Kerro joku esimerkki missä muka tuotanto olisi tahallaan ajanut Tanjan suuttumaan. Sillä on vaan huonot hermot. Pelkkää kuvittelua tuo kiusanteko tuotannon taholta.
"ei mollata", jos katsot vain päälähetykset, muttet 24/7:aa, et saa oikeata kuvaa oikeastaan kenestäkään asukkaasta.... Niin käyttääkö muuten Tanja huumeita? Joskus jotain puhui sellaista, mutta meni vähän ohi, en kuullut kaikkea...
- hannup.
Tottakai Suvin :))) On paljon kauniimpi ja siveämpi kuin Janica :) Suvin kans vois jopa elää .
- klöpolmnjhy
´´Käyttääks Tanja huumei?´´
no ainakin Tanjan puheiden perusteella on se nyt vähintään pilvee poltellu se onkin sit eri asia että lasketaanko se huumeeksi vai ei! :D
http://www.youtube.com/watch?v=NTo4FYPrJTI - veitset piiloon?
Mä pelkäisin Tanjaa, vois sitä panna mut nukkumaan en noin kilahtaneen ämmän viereen jäisi, ainakaan jos Tanja olis kännissä.
- Pistitpä pahan...
Tekisi näet mieli molempia...
- Pilven Poika
Totta munassa pilvi on huume. Käyttörikoksesta seuraa sakko.
- dcffn
Ei kumpikaan!!!! Vaan Janica:) Jos ihan pakko olis noista kahdesta valita, niin sitten Suvi, Tanja on pelottava, en uskaltais sen kanssa samassa talossa asustella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304548Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743279- 1051573
- 881395
- 96927
- 75823
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19808- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707- 43656