*~~NIIN…AINA..~~*

4

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta murukulta :). Vähitellen saisi tulla lunta, mutta ei kiitos isoja määriä tai ainakin nuo jatkuvat vesisateet pysyä poissa. Hyvin yhdistit odotuksen lumesta ja pehmeän tunteen.

      • *MURUKULTA*

        Moro b*' , missä lumi luuraa on vain vähän kuuraa! :o)

        ♥*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*♥♥*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*♥♥*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*♥
        http://is13.snstatic.fi/kuvat/parasta-talvessa-aanesta-ja-voita/img-1288333872756.jpg

        Onko se ilmasto muuttunut vai eikö se ole muuttunut!...


        Joup, muuten tämä hiihtäminen alkaa käydä jankaloihin.. *murrr*...
        puhumattakaan pulkkamäestä..*lääh*..

        Witsi ku mulla ois hyvä uus innovaatio...taas... :¤)))
        mut ku pitäis löytää kuitennii se toinen viisas joka suunnittelis ja
        sit patentti ja eiku tuotantoon *voi huohkis*
        (yhtä tuskaa olla nero..) *pyrskis*

        Mut siihen asti,,,
        niin totta ~ kuin unelmat onkin, leijuu jokainen hellä tunne kuin hiutale ¨ ¨¨ ¨**
        ja koskettaa pehmeäsit ~ niin aina ~ ~~ :o)

        http://www.magicgames.net/service.cntum?serviceType=serviceDocumentSection&documentId=42582


    • Kalle K

      Sielläkö Hyttysenpiston kujalla on ruvennu
      niinku lunta pikkusen tiputtelemaan?
      kun oot siitä ruvennu runnoo laettamaan ja
      näkkyyhän tuo olovan ihan tolokun runo vaekka
      sanoja on tuas meleko harvakseltaan......

      Tiällä kylällä tapahtuu semmosta että siihen Eeron ja
      Ellin mökin lähelle nousoo uus talo...
      Kuulemma se Erik von rakentaa... vaekka ee sitä ite myönnä....
      sille Olokalle hienot vastaanottotilat....tulloo kaks makkuuhuonettakkii
      Suattaapa nyt Elliä sapettoo mutta myö ollaan....no kaet sen
      arvoot meijjän mielpitteen?

      • *MURUKULTA*

        Huoment Kalle K! ;o) (viimein)..

        ♥.*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*.♥♥.*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*.♥♥.*~*~*~* ♥♥ *~*~*~*.♥

        Vai muka....Siepä et arvaakkaan, jotta se Eerik herra on suur hyväntekijä,
        Mie olin katoppa telefooniyhteyves just äskettäin hänen kans ja hää kerto jotta siihen mittään Olokan haarakonttoorii tuu vuaan hieno opinto- ja kulttuuri keskus! Juuh!
        Kylä suap ny kuulemma asiantuntevoo opetust usseist asseista er kurssien muovos. Toiminta peraate oh, jotta sielt suap, pientä korvasuta vastaan, tilan pittee jottain kurssiloit. Rimpautin siit Bertal ja hyö yksissä tuumin muitten marttojen kans piättivät oitis ottoo koko vuojeks kurssivarrauksen ja mielellään sielt päävyst mistä näkköö Ellin mökin pihoon... Oisko se vuokraus-assee kuitenni jäänynnä vähän puoltiehen, kun sille Eerikille ol yhtäkkiä tullunna joku yskänkohtaus ja se ol pitännä lopettaan se puhelu Bertan kanssa.

        Ite Eerik-herraki on luulemma kehitelly, aivan oman kurssin. Joku metsienmiehil suunnattu kultturelli pysyvän jatkokurssi. Aikoo pyytee sinne jonkun hienon osaavan ja mielusen asiantuntijan luennoimaanki, puhukohan se ny jopa vuojest.. suap siltä kuulemma sit simmosii yksityisistuntojaki, pientä korvausta vastaan. Mitähän lie.
        Niin että sinne sitten tulloo kaiketi simmone sivistynyt ja kultturelli henkilö, nii jotta turhoo siell hihkutta mittään.
        Se jäi minulta kysymättä jotta onko kalliskin asiantuntija, mut eehän sill mitteen merkitystä uo, eehän, kuhan on pätevä, siveä ja ossoo antoo innostavoo opetust.

        Vaan oisko se kaffen paikka,,, On se! Sitä siullekii , jotta herreet ja kiitoksesks käänistä!
        http://c.editingmyspace.com/files/en/good.morning/good_morning_046.gif

        Ootappa...*kahtoo akkunasta*..Ee se talavi ja lumisaje yllätä vieläkään,
        mustaa vuaan näkkyypi. *huoh*....*toinen huoh*...mut haaveillaan... :○))

        http://www.niksula.hut.fi/~pagy/pkennel/kasvatit/talvikit/HopeaLumiTalvi.jpg


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1925
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1188
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      709
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      657
    Aihe