Minkä syövän olet sairastanut? Miten koit asian? Miten hoidot menivät ja millainen tilanne on nyt?
IkiMuori kerottko
69
246
Vastaukset
- IkiMuori
En.
- Reumatismi
Oli odotettu ja saatu vastaus. Moninikkinen ei tule ikinä kertomaan sitä. Muuta sairautta hänellä on.
- IkiMuori
Nii. Tarkoittaako tuo sitä ett myös sinulla on kun en ole aiemmin nähnyt nikkiä reumatismi? Kirjoitatko myös muilla palstoilla?
- hmm hmmm hnmm...
IkiMuori kirjoitti:
Nii. Tarkoittaako tuo sitä ett myös sinulla on kun en ole aiemmin nähnyt nikkiä reumatismi? Kirjoitatko myös muilla palstoilla?
hmmm hmmn...
- muistelo
hmm hmmm hnmm... kirjoitti:
hmmm hmmn...
Ken muistoja mielessään kantaa. Paljon hän voi omistaa. Ei niitä voi toisille antaa. Ne syömmeen kätkeä saa
- Lusiina 5
muistelo kirjoitti:
Ken muistoja mielessään kantaa. Paljon hän voi omistaa. Ei niitä voi toisille antaa. Ne syömmeen kätkeä saa
Muistot kantaa elämässä etteenpäin :)
http://www.youtube.com/watch?v=mOO-o-o3Zas - Suuri vinkki
Reumatismiin saa hyvin mietoja sytostaateja kerran viikossa,siksikö tämä palsta.Sairaus sinänsä on kylläkin aivan toinen.Palstan vaihto voi auttaa.
- utelias 100
IkiMuori kirjoitti:
Mitkä olivat oireet? Voiko syövästa saada reumatismin?
- Näin se vain on!
Ei Lusiina ole koskaan syöpää sairastanut,jos olis,niin ei kirjoittelisi tolla tavalla kun tekee. Vain itse ihminen joka on syövän sairastanut,tietää mitä se on.
- Lusiina 5
"Vain itse ihminen joka on syövän sairastanut,tietää mitä se on."
Siinä olet oikeassa. Tämä ketju kuitenkin on IkiMuorin, ei lusiinan. - buaaahahhahhaaaa
Lusiina 5 kirjoitti:
Siinä olet oikeassa. Tämä ketju kuitenkin on IkiMuorin, ei lusiinan.Juu, eihän kukaan tiedä että kyseessä on sama henkilö, eihän?
- Lusiina 5
buaaahahhahhaaaa kirjoitti:
Juu, eihän kukaan tiedä että kyseessä on sama henkilö, eihän?
Jos jos tykkäät ni sanotaas sitten vaikka jotta "roolihahmo" ;))
- yksiynnäyksi
Lusiina 5 kirjoitti:
Jos jos tykkäät ni sanotaas sitten vaikka jotta "roolihahmo" ;))
Niin, eiks sille sairaudelle oo joku nimikin olemassa. Siis sille, että ihmisellä on monta persoonaa.
- Lusiina 5
yksiynnäyksi kirjoitti:
Niin, eiks sille sairaudelle oo joku nimikin olemassa. Siis sille, että ihmisellä on monta persoonaa.
hullunako? :D
http://www.youtube.com/watch?v=ngGtXKvxC4w - bibbllooo
Lusiina 5 kirjoitti:
hullunako? :D
http://www.youtube.com/watch?v=ngGtXKvxC4wTunnetko oireesi kun ne tulevat päälle,ja miten ne aina kuiskaavat korvaasi,nyt nettiin ilkeilemää ;) ja juoksen menet.
- Ei mitään?
Lusiina 5 kirjoitti:
Siinä olet oikeassa. Tämä ketju kuitenkin on IkiMuorin, ei lusiinan.Mitä eroa näissä?
- Taukkis
Ei mitään? kirjoitti:
Mitä eroa näissä?
Kun kysyy ja vastaa itse ei tule riitaa :)
- Paukku Pena
Taukkis kirjoitti:
Kun kysyy ja vastaa itse ei tule riitaa :)
Hiffasit:)
- Pena the Paukku
Paukku Pena kirjoitti:
Hiffasit:)
Mitäs murretta sie huastat?
- Moni muita palstoja
Lusiina on ikävä henkilö ja siitä tuntuu olevan kivaa tälläinen ikuinen nälviminen,palstahan o syöpäpotilaille tarkoitettu,miksi ihminen ei tälläistä ymärrä?Miksi ihminen tykkää tälläisestä kiusaamisesta ja pitää syöpäpotilaita ja heidän omaisiaan pilkkana?Vaikeaa ymmärtää???
- Lusiina 5
Men niille monille muille palstoille. Minä olen syöpäpotilaan läheine ja pysyn tällä palstalla. kirjoitan aiheesta, syöpäpotilaan ja hänen läheisensä iloitsa ja suruista. Minä EN ole se joka jatkuvasti kiusaa ja pilkkaa. Älyätkö et se olet SINÄ joka näin tekee!
- faktaa1
Lusiina 5 kirjoitti:
Men niille monille muille palstoille. Minä olen syöpäpotilaan läheine ja pysyn tällä palstalla. kirjoitan aiheesta, syöpäpotilaan ja hänen läheisensä iloitsa ja suruista. Minä EN ole se joka jatkuvasti kiusaa ja pilkkaa. Älyätkö et se olet SINÄ joka näin tekee!
Sä v-ttuilit täällä jo ennenku olit "syöpäpotilaan läheinen" (mitä sopii epäillä). Sä oot yksinkertasesti törkee ja täys pässi kun et tajua millanen häirikkö oot.
- Lusiina 5
faktaa1 kirjoitti:
Sä v-ttuilit täällä jo ennenku olit "syöpäpotilaan läheinen" (mitä sopii epäillä). Sä oot yksinkertasesti törkee ja täys pässi kun et tajua millanen häirikkö oot.
Kiitos samoin. Minun ei tarvitsisi edes puhua täällä tällaisia ääliöasioita jos et sinä olisi jatkuvasti kimpussani.
- Miksi L 5 roikkuu?
Siis tiedät, hyvä Lusiina 5, mitä kirjoitat. Mieti kannattaako? Onhan tätä jatkunut aika kauan,? Miksi yhä jatkat?
Miksi roikut tässä palstassa? Kerroit olevasi "sairaan riippuvainen" tälle palstalle.- Lusiina 5
Hanipuppeli. Lue arkistosta ja muista ketjuista.
- Lusiina 5
Lusiina 5 kirjoitti:
Ai niin ja sairaan riippuvaisella tarkoitan sitä että vaikka saan täällä erittäin epämiellyttävää skeidaa niskaani jatkuvasti, yhä vain tänne kirjoitan ;). Eikös se ole jonkinsorttisdta palstariippuvuutta :). Kuka muu tahallaan ihteään pieksättää verbaalisestikaan?
- muistelo
Lusiina 5 kirjoitti:
Ai niin ja sairaan riippuvaisella tarkoitan sitä että vaikka saan täällä erittäin epämiellyttävää skeidaa niskaani jatkuvasti, yhä vain tänne kirjoitan ;). Eikös se ole jonkinsorttisdta palstariippuvuutta :). Kuka muu tahallaan ihteään pieksättää verbaalisestikaan?
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...
- Lusiina 5
muistelo kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...
Näin on............................................
http://www.youtube.com/watch?v=qTDVEaCeVBA - :(((((((((((((((((((
Lusiina 5 kirjoitti:
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
- 22+8
Lusiina 5 kirjoitti:
Jos kirjoittaisit väillä asiaa.Jos sinulla sitä on.
- Lusiina 5
22+8 kirjoitti:
Jos kirjoittaisit väillä asiaa.Jos sinulla sitä on.
Se on vähän mitä kukin kokee "asiaksi". Minusta esimerkiksi näissä musiikkikappaleissa on minulle syöpäpotilaan läheisenä palojon enemmän asiaa aiheeseen liittyen kuin jatkuvissa toiseen kirjoittajaan kohdivtuvissa ilkeily/ ja herjaviesteissä.
- Syöpäpotilas palsta
Lusiina 5 kirjoitti:
Katselin ja löysin vain näitä sun v-ttuilu viestejä,miksi et SINÄ mee muualle,vaan lähettelet syöpäpotilaita pois syöpäpotilaiden palstalta?
- Ulkopuolinen...
Syöpäpotilas palsta kirjoitti:
Katselin ja löysin vain näitä sun v-ttuilu viestejä,miksi et SINÄ mee muualle,vaan lähettelet syöpäpotilaita pois syöpäpotilaiden palstalta?
Näin ulkopuolisena ei voi kun ihmetellä tätä touhua täällä.
Ylläpito hoida työsi!!! - olet tuhma.
Lusiina 5 kirjoitti:
Se on vähän mitä kukin kokee "asiaksi". Minusta esimerkiksi näissä musiikkikappaleissa on minulle syöpäpotilaan läheisenä palojon enemmän asiaa aiheeseen liittyen kuin jatkuvissa toiseen kirjoittajaan kohdivtuvissa ilkeily/ ja herjaviesteissä.
Sinä Lusiina provosoit ihan tahallasi täällä.Kyllä syöpäpotilaat osaa itse hakea sitä musiikkia,jota haluavat kuunnella.
- Luiina 5
olet tuhma. kirjoitti:
Sinä Lusiina provosoit ihan tahallasi täällä.Kyllä syöpäpotilaat osaa itse hakea sitä musiikkia,jota haluavat kuunnella.
Minoon kiltti. Ei kyse olekaan siitä etteikö osaisi vaan siitä mitä haluan jakaa ;)Itse provosoit minua vastaamaan jatkuvasti häijyilyihisi.
- Lusiina 5
Ulkopuolinen... kirjoitti:
Ylläpito hoida työsi!!!Oletkos tehnyt ilmoituksen palstan kirjoituksista ylläpidolle? Kyllä se työnsä hoitaa kuten pahaaksi katsoo ja tietää.
- Lusiina 5
Lusiina 5 kirjoitti:
Oletkos tehnyt ilmoituksen palstan kirjoituksista ylläpidolle? Kyllä se työnsä hoitaa kuten pahaaksi katsoo ja tietää.
Minä ainakin olen ollut ylläpitoon ja sen toimintaan ihan tyytyväinen.
- syysruusu
Ulkopuolinen... kirjoitti:
Ylläpito hoida työsi!!!Minä olen ajatellut ettei täällä kannata ottaa kaikkea kovin vakavasti.Ottaa vaan irti sen, mikä tuntuu mielenkiintoiselta. Täällä on hyviäkin kirjoituksia.
- Potilas parat jotka
syysruusu kirjoitti:
Minä olen ajatellut ettei täällä kannata ottaa kaikkea kovin vakavasti.Ottaa vaan irti sen, mikä tuntuu mielenkiintoiselta. Täällä on hyviäkin kirjoituksia.
On muutama syöpäpotilas joka kirjoittaa hyvin,jos he häviävät jäljelle jää Lusiina,joka ei ole millään tavalla sopiva tälle palstalle.Ja silloin palstan nimekin voi vaihtaa,esim.Lusiinan lorut ja muut älyttömyydet,kuinka kiusata ja ärsyttää syöpäpotilaita ja heidän lämhimäisiään parhaimalla tavalla.Sairaanloinen huvi tällä ihmisellä,ja mikä pahinta että on hoito alalla töissä,tai väittää niin.
- Lusiina 5
Potilas parat jotka kirjoitti:
On muutama syöpäpotilas joka kirjoittaa hyvin,jos he häviävät jäljelle jää Lusiina,joka ei ole millään tavalla sopiva tälle palstalle.Ja silloin palstan nimekin voi vaihtaa,esim.Lusiinan lorut ja muut älyttömyydet,kuinka kiusata ja ärsyttää syöpäpotilaita ja heidän lämhimäisiään parhaimalla tavalla.Sairaanloinen huvi tällä ihmisellä,ja mikä pahinta että on hoito alalla töissä,tai väittää niin.
Mielenkiintoista. Missä olen sanonut jotta hoito alalla?
- Lusiina 5
Potilas parat jotka kirjoitti:
Lisäksi: kuka määrittelee julkisella palstalla kuka kirjoittaa huonosti vai hyvin? Kuka on se tuomari joka estää toisia kirjoittamasta? Kuka hänelle ne valtuudet on antanut? Onko sellainen joka jatkuvasti hyökkää toisten kirjoittajien päälle sopiva tälle palstalle ja hyvä kirjoittaja?
Olen syysruusun kanssa siinä samaa mieltä jotta eri kannata ottaa tätä palstaakaan kovin vakavasti. Lukee sen mikä tuntuu mielenkiintoiselta ja osallistuu siihen. Jättää muut huomiotta ja omaan arvoonsa. koko palstaa kun kukaan ei voi hallita. Näin otaksuisin. - Totuuden nimessä ole
Lusiina 5 kirjoitti:
Mielenkiintoista. Missä olen sanonut jotta hoito alalla?
Kerroit juuri pieru jutuistasi ja kuinka skeidaa näät päivittäin,siitä oletettin että hoito ala!? Jos olet vessan siivoja,niin sieläkin on nämä pieru juttusi esillä koko ajan!
Vai onko näin,että rakastat näitä paskan jauhamis juttuja,ja kuvittelet olevasi "lähimäinen jollekin syöpäpotilaalle,mitä kukaan EI kylläkään usko.Et käyttäytyisi kuten teet jos asia olisi totta. - Lusiina 5
Totuuden nimessä ole kirjoitti:
Kerroit juuri pieru jutuistasi ja kuinka skeidaa näät päivittäin,siitä oletettin että hoito ala!? Jos olet vessan siivoja,niin sieläkin on nämä pieru juttusi esillä koko ajan!
Vai onko näin,että rakastat näitä paskan jauhamis juttuja,ja kuvittelet olevasi "lähimäinen jollekin syöpäpotilaalle,mitä kukaan EI kylläkään usko.Et käyttäytyisi kuten teet jos asia olisi totta.Skeidaa näkee niin moinella alalla, kyse ei tarvitse olla hoito ala eikä edes ihmisten parissa tehtäv työ. Katsos kun skeidaa suoltaa muutkin oliot kuin ihmiset :).
Sinulla näyttää olevan omat juttusi joita rakastat ;) - tottakai olet
Lusiina 5 kirjoitti:
Lisäksi: kuka määrittelee julkisella palstalla kuka kirjoittaa huonosti vai hyvin? Kuka on se tuomari joka estää toisia kirjoittamasta? Kuka hänelle ne valtuudet on antanut? Onko sellainen joka jatkuvasti hyökkää toisten kirjoittajien päälle sopiva tälle palstalle ja hyvä kirjoittaja?
Olen syysruusun kanssa siinä samaa mieltä jotta eri kannata ottaa tätä palstaakaan kovin vakavasti. Lukee sen mikä tuntuu mielenkiintoiselta ja osallistuu siihen. Jättää muut huomiotta ja omaan arvoonsa. koko palstaa kun kukaan ei voi hallita. Näin otaksuisin.Syysruuru=Lusiina=samaa mieltä=tottakai:)
- Lusiina 5
tottakai olet kirjoitti:
Syysruuru=Lusiina=samaa mieltä=tottakai:)
Nyt olet väärärrä = tottakai.
Mut hyvejä öittä silti :) - Lusiina 5
Lusiina 5 kirjoitti:
Nyt olet väärärrä = tottakai.
Mut hyvejä öittä silti :)Oho, siis uusiksi:
Nyt olet väärässä = tottakai :) - Muusikko sp
Luiina 5 kirjoitti:
Minoon kiltti. Ei kyse olekaan siitä etteikö osaisi vaan siitä mitä haluan jakaa ;)Itse provosoit minua vastaamaan jatkuvasti häijyilyihisi.
Jaa vain ittesi kanssa,tee oma lista ja kuuntele sitä.Toi sun musiikki makus on sen verran huonoo,ettei sitä kantsi täällä jaella.Jokaisella on oma makunsa,ja jos sitä kaikki alkaisivat täällä jakamaan niin.....en provosoi,kerron mitä mieltä oon.
- Lusiina 5
Muusikko sp kirjoitti:
Jaa vain ittesi kanssa,tee oma lista ja kuuntele sitä.Toi sun musiikki makus on sen verran huonoo,ettei sitä kantsi täällä jaella.Jokaisella on oma makunsa,ja jos sitä kaikki alkaisivat täällä jakamaan niin.....en provosoi,kerron mitä mieltä oon.
Okei, arvostan rehellistä mielipidettäsi ja pysyttelen tuubeineni omassa ketjussani :)
- Huonot huvit
Lusiina 5 kirjoitti:
Noin vuos sitte aloit raapustaan ketjua täällä johonka kirjoitit 500 eri stooria,ja sitten yritit niitä ottaa veke,kun miinusluvut alko olla kolmilukusia,mutta ylläpidike ei ottanut ketjua veke:) Anto sun ihan rauhassa kirjoitella skeidaas,oot varmman tosi ylpee:)
Ookkona tyytyväinen itestäs?Monikaan meistä ei tajuu sun touhua täälä! Sitte keksit tän haamupotilaan:) - Tyytyväinen
Lusiina 5 kirjoitti:
Niin minäkin.
- Hännätön Heikkikin
Lusiina 5 kirjoitti:
Vai niin,mene vieroitus hoitoon! Ilo tulee olemaan syöpäpotilaiden ja heidän lähimäisten puolella.
- Mahtuu kaksi
Hännätön Heikkikin kirjoitti:
Vai niin,mene vieroitus hoitoon! Ilo tulee olemaan syöpäpotilaiden ja heidän lähimäisten puolella.
Ja taas. Lähimmäinen kirjoitetaan kuule kahdella ämmällä :). Jäät kiinni noista toistuvista kirjoitusvirheistäsi ;).
- Muu palsta sopii L5!
Niin, mutta silti muita palstoja oikein pursuaa! Valinnanvaraa on. Miksei voisi valita oikea palsta sille fiilikselle jos sattuu olemaan päällä? Esimerkiksi musiikki,uskonto tai muu sopiva palsta sille fiilikselle?
Tässä syöpäpotilaat-palstassa enemmistö on sanonut painavan sanansa Lusiina 5-lle.- Lusiina 5
"enemmistö"
Kerros mnulle miten tällaisella anonyymipalstalla lasketaan "enemmistö"?
Ja miten lasketaan painoarvo tällaisen "enemmistön" sanomisille?
Kun ei asiallisesti kyetä mielipiteiden vaihtoon vaan keskitytään lähinnä vittuiluun ja herjaamiseen, sille en painoarvoa kyllä laittaisi. - Hyvä ihminen mene jo
Lusiina 5 kirjoitti:
"enemmistö"
Kun ei asiallisesti kyetä mielipiteiden vaihtoon vaan keskitytään lähinnä vittuiluun ja herjaamiseen, sille en painoarvoa kyllä laittaisi.Sää keskityt juuri näihin mainitsemiisi asioihin ja moni on kirjoittanut toiveensa ja mielipiteensä sinusta.
Miksi et vain ota ja.....sulla on valintoja vaikka kuinka paljon,me syöpäpotilaat olemme,toinen asia. - Lusiina 5
Hyvä ihminen mene jo kirjoitti:
Sää keskityt juuri näihin mainitsemiisi asioihin ja moni on kirjoittanut toiveensa ja mielipiteensä sinusta.
Miksi et vain ota ja.....sulla on valintoja vaikka kuinka paljon,me syöpäpotilaat olemme,toinen asia."moni on kirjoittanut toiveensa ja mielipiteensä sinusta"
Niille "kohteliaille mielipiteille" en pane lainkaan painoarvoa. En kirjoita täällä saadakseni arvioita itsestäni. Minua kiinnostaisivat pikkasen syvällisemmät asiat.Valitsen palstani ihan itse ja en kaipaa ohjailuasi. Kirjoita sinä missä haluat, niin aion tehdä minäkin.
Oikein kivaa päivänjatkoa ;)) - Lusiina 5
Hyvä ihminen mene jo kirjoitti:
Sää keskityt juuri näihin mainitsemiisi asioihin ja moni on kirjoittanut toiveensa ja mielipiteensä sinusta.
Miksi et vain ota ja.....sulla on valintoja vaikka kuinka paljon,me syöpäpotilaat olemme,toinen asia....ja vielä tähän kommentti:
"Sää keskityt juuri näihin mainitsemiisi asioihin"
Nuo tuo onneksi on kaikkien nähtävissä et kuka minkäkinlaista kirjoittamista harrastaa. Todistusaineisto reilusti kaikkien nähtävissä ;) - Mikä on näin vaikeet
Lusiina 5 kirjoitti:
"moni on kirjoittanut toiveensa ja mielipiteensä sinusta"
Niille "kohteliaille mielipiteille" en pane lainkaan painoarvoa. En kirjoita täällä saadakseni arvioita itsestäni. Minua kiinnostaisivat pikkasen syvällisemmät asiat.Valitsen palstani ihan itse ja en kaipaa ohjailuasi. Kirjoita sinä missä haluat, niin aion tehdä minäkin.
Oikein kivaa päivänjatkoa ;))Mee sinne missä sua kaivataan ja saat kannustusta ja juttu seuraa,täällä kirjoittelet ittesi kanssa eri nikeillä,siinä kaikki,ekkönä jo ala tajuun,ei sua enään usko kukaan,oot itte hölmöillyt satu jutuillasi ja tässä tulos,normaali ihminen tajuis,mikset sä?
- Selviskö -hän
Lusiina 5 kirjoitti:
"enemmistö"
Kun ei asiallisesti kyetä mielipiteiden vaihtoon vaan keskitytään lähinnä vittuiluun ja herjaamiseen, sille en painoarvoa kyllä laittaisi.Sanooko ja - jotain? Kun saa plussia niin tykätään ja toistepäin,aika selvää.
- Lusiina5 tavoite?
Viitataan em. aloitukseen. Todistusaineistoon viitaten, jos kaivetaan vielä syvemmältä.
- Lusiina 5
Tavoite kirjoittaa syöpäpotilaiden ilot ja surut -palstalle syöpäpotilaan läheisena ja mieluiten hyvillä mielin positiivisesti :)
- Miksi ei voi uskoa
Ethän ole mikään läheinen,olet näin itse kirjoittanut.Lopeta paskan jauhaminen ja mee......heippa hei!Miksi et usko?Ei sua täällä kukaan kaipaa,ei ole koskaan kaivannut,eikä tule kaipaamaan.Ymmärtäkö,ilkeä ihminen olet ja siinä kaikki!
- Lusiina 5
Sun perääs varmaan kiljuu iloinen fanijoukko ;).
- syöpäpot.tänään
No ei varmasti mikään fani joukko juokse syöpäpotilaan perässä,itse olen saannut paljon lämpöä ja tukea muilta ihmisiltä,kun kerroin syövästäni.
Oletkohan sinä Lusiina oikealla palstalla?- Ymmärystä !!!
Ei todellakaan juokse,kuka nyt sellaista tekisi? Syöpäpotilas tarvitsee tukea ja lämpöä ja ymmärystä,ja se on kaikkien tärkeintä.En tajuu mistään fani joukosta mitään.
- Potilas Minakin
Painukaa helvettiin kaikki ! >Todellinen syopapotilas ei lue eika kirjoittele suomi24 palstalle, heilla on omat sivunsa.
- Myös haamu
Tällä hetkellä teen tätä,aina ei jaksa lukee vain syöpäjuttuja.Tää Lusiina on hauska tyyppi,ja sillä on mahtava mielikuvitus,nyt keksinyt uusiman jipponsa,minkä varjolla voi roikkuu täällä ja kertoo hauskoja satuja.
- Lusiina 5
Alan vastata kielellä jota todennäköisesti ymmärrät: eläpä puhu paskaa.
- Vähän rotia pitäs ol
Joopa joo...oon välilä lueskellu näitä "haamu" juttuja ja ihmetelly miks joku edes viittii tollasen skeida sadun keksiä? Ajan puuteko on syynä.Kova on tarve roikkuu täälä jos pitää satuja kirjoitteleen,harmin paikka meille muille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100