Olen opiskellut sairaanhoitajaksi vuoden ajan jokunen vuosi sitten. Lopetin opiskelut ja menin töihin. Musta ei todellakaan ollut siihen mitä siihen vaadittiin. Se vanhusten hoidon harjottelu oli itelle jotain niin kamalaa että en halua kokee sitä ikinä uudestaan. Kaikkia vanhuksia kunnioittaen mutta silti..ei mun juttu. Ja en halunnut jatkaa koska moni sairaanhoitaja joka työskenteli sielä vanhustenhoidossa oli erikoistunu johki ihan muuhun mutta kun ei ollut oman alan työtä niin joutunut sinne.
Mutta, miettinyt tulevaa opiskelua niin sosionomi ois yks juttu mikä kiinnostais. mutta kun netistä lukenu niin saanu jos minkämoista tietoo et missä sosionomit työskentelee. Ja lukenu et joutunu myös tekeen harjotuksissa mm. vanhainkodeissa just sitä samaa mitä sairaanhoitajat..eli vaipanvaihtoo ja oksennuksien siivoomista jne jne..siis kuuluuko sosionominkin koulutukseen hoidolliset työt. Koska ite käsittänyt että ei kuuluis???
Missä teillä jotka opiskelleet on on ollut harjoittelupaikat?? muuten kyseisen ala kiinnostaa mutta en kestäis enää joutua tommosiiin paikkoihin. Menetin yöuneni ja olin ihan pihalla pitkän aikaa.. :D
Sosionomit, harjoittelut??
sossuko??
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462