se yks ihana poika..

turhaavissii

mitä teen ku oon iha sairaan kuses yhtee poikaa.. välkällä aina etin sitä ja sitte ku löydän sen, nii mun sydän sulaaa

10

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten olisi puhuminen....?

• alottaja123

onha se helppo sanoo.. mutku pelkäät et se ei välitä ja pitää mua iha ääliönä ):

• fffffffffff

pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu

• hujhjh
        fffffffffff kirjoitti:

pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu

mutta lisään vielä että mulle on tapahtunu tämä 2 kertaa että tyttö tullu itse tekemään aloitteen. molemmat kerrat olen suoraansanoen pettänyt ja häippässy paikalta antamalla numeroni koska ne kysy mut sen jälkeen en vastaillu niille koskaan ja välttelin niitä.

toine näistä tuli viel toisen kerran mut sanoin äkkii "dösä tulee sori pitää mennä"

toivottavasti kyseinen ei ole mun kaltainen ujo :D

• alottaja.. :D

jooo kiitos kannustuksesta!! XD

• DoThis;)

Mee vaan rohkeesti puhuu :) parempi nyt kun ei milloinkaan.
      Ei se sua oikeesti syö, meet vaan kysyy vaikka ihan tyhmän kysymyksen. Ei tarvii mennä suoraan sanomaan "Hei! Mä oon ihastunu suhun! Mennääks ulos?", ei todellakaan. Kysyt vain jonkun kysymyksen ja jätät sen miettimään sen jälkeen et miks tulit just SILTÄ kysymään :) kyl tyhmemmänkin pojan pitäs tajuta. ;)

• DappleGrey

Et ole ainoo jolla on sama ongelma. Olen jutellu sen mun ihastuksen kanssa, mutta välillä se puheen aloittaminen on vaikeaa. En tajua miten voisin saada sen tajuamaan et olen kiinnostunut siitä :)) En ole varma mutta musta tuntuu että se katsoo aika usein muhun päin mutta mun on vaikeaa vastata siihen, melkeen refleksinomasesti kun käännän pään heti pois päin.. Mutta tsemppii sulle kummiski!

• alottajataas

kiiitos ! niimpä ku niitte katseista ei oikee saa selvää -.- ja se vaa joskus tökkäs mua, mut kuka tietää mitä tarkotti..?

• Anonyymi

Tykkää takas...:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkää takas...:)

Siis tökkää takas `:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5317
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      68
      5080
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4144
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3238
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1683
    Aihe