mitä teen ku oon iha sairaan kuses yhtee poikaa.. välkällä aina etin sitä ja sitte ku löydän sen, nii mun sydän sulaaa
se yks ihana poika..
10
377
Vastaukset
Miten olisi puhuminen....?
- alottaja123
onha se helppo sanoo.. mutku pelkäät et se ei välitä ja pitää mua iha ääliönä ):
- fffffffffff
pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu
- hujhjh
fffffffffff kirjoitti:
pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu
mutta lisään vielä että mulle on tapahtunu tämä 2 kertaa että tyttö tullu itse tekemään aloitteen. molemmat kerrat olen suoraansanoen pettänyt ja häippässy paikalta antamalla numeroni koska ne kysy mut sen jälkeen en vastaillu niille koskaan ja välttelin niitä.
toine näistä tuli viel toisen kerran mut sanoin äkkii "dösä tulee sori pitää mennä"
toivottavasti kyseinen ei ole mun kaltainen ujo :D
- alottaja.. :D
jooo kiitos kannustuksesta!! XD
- DoThis;)
Mee vaan rohkeesti puhuu :) parempi nyt kun ei milloinkaan.
Ei se sua oikeesti syö, meet vaan kysyy vaikka ihan tyhmän kysymyksen. Ei tarvii mennä suoraan sanomaan "Hei! Mä oon ihastunu suhun! Mennääks ulos?", ei todellakaan. Kysyt vain jonkun kysymyksen ja jätät sen miettimään sen jälkeen et miks tulit just SILTÄ kysymään :) kyl tyhmemmänkin pojan pitäs tajuta. ;) - DappleGrey
Et ole ainoo jolla on sama ongelma. Olen jutellu sen mun ihastuksen kanssa, mutta välillä se puheen aloittaminen on vaikeaa. En tajua miten voisin saada sen tajuamaan et olen kiinnostunut siitä :)) En ole varma mutta musta tuntuu että se katsoo aika usein muhun päin mutta mun on vaikeaa vastata siihen, melkeen refleksinomasesti kun käännän pään heti pois päin.. Mutta tsemppii sulle kummiski!
- alottajataas
kiiitos ! niimpä ku niitte katseista ei oikee saa selvää -.- ja se vaa joskus tökkäs mua, mut kuka tietää mitä tarkotti..?
- Anonyymi
Tykkää takas...:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää takas...:)
Siis tökkää takas `:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673