se yks ihana poika..

turhaavissii

mitä teen ku oon iha sairaan kuses yhtee poikaa.. välkällä aina etin sitä ja sitte ku löydän sen, nii mun sydän sulaaa

10

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten olisi puhuminen....?

• alottaja123

onha se helppo sanoo.. mutku pelkäät et se ei välitä ja pitää mua iha ääliönä ):

• fffffffffff

pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu

• hujhjh
        fffffffffff kirjoitti:

pojat ei koskaan ajattele noin kenestäkään tytöstä, _EI KUKAAN_. En edes itse vaikka seurustelu/tutustuminen ihmisiin ei olekaan mun juttu

mutta lisään vielä että mulle on tapahtunu tämä 2 kertaa että tyttö tullu itse tekemään aloitteen. molemmat kerrat olen suoraansanoen pettänyt ja häippässy paikalta antamalla numeroni koska ne kysy mut sen jälkeen en vastaillu niille koskaan ja välttelin niitä.

toine näistä tuli viel toisen kerran mut sanoin äkkii "dösä tulee sori pitää mennä"

toivottavasti kyseinen ei ole mun kaltainen ujo :D

• alottaja.. :D

jooo kiitos kannustuksesta!! XD

• DoThis;)

Mee vaan rohkeesti puhuu :) parempi nyt kun ei milloinkaan.
      Ei se sua oikeesti syö, meet vaan kysyy vaikka ihan tyhmän kysymyksen. Ei tarvii mennä suoraan sanomaan "Hei! Mä oon ihastunu suhun! Mennääks ulos?", ei todellakaan. Kysyt vain jonkun kysymyksen ja jätät sen miettimään sen jälkeen et miks tulit just SILTÄ kysymään :) kyl tyhmemmänkin pojan pitäs tajuta. ;)

• DappleGrey

Et ole ainoo jolla on sama ongelma. Olen jutellu sen mun ihastuksen kanssa, mutta välillä se puheen aloittaminen on vaikeaa. En tajua miten voisin saada sen tajuamaan et olen kiinnostunut siitä :)) En ole varma mutta musta tuntuu että se katsoo aika usein muhun päin mutta mun on vaikeaa vastata siihen, melkeen refleksinomasesti kun käännän pään heti pois päin.. Mutta tsemppii sulle kummiski!

• alottajataas

kiiitos ! niimpä ku niitte katseista ei oikee saa selvää -.- ja se vaa joskus tökkäs mua, mut kuka tietää mitä tarkotti..?

• Anonyymi

Tykkää takas...:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkää takas...:)

Siis tökkää takas `:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe