Rupesin yrittäksi toiminimellä.
Moni yritys "palkkaa" heti ulkoistetun työntekijän. Kannattaa soitella ja ilmoittaa tästä vaihtoehdosta, moni firma ei ole vielä edes tajunnut tätä mahdollisuutta, luulevat että vuokrafirmat ovat ainoa välimuoto jos ei haluta palkata työntekijää. Muistakaa että vuokrafirmat vetää välistä, voit itsenäisenä yrittäjänä kilpailla vuokrafirmoja vastaan.
Jokaisella firmalla on TEKEMÄTTÖMIÄ TEHTÄVIÄ joita ei tehdä, koska ei uskalleta palkata työntekijöitä. Virherekrytoinnit ja sitoutuminen työntekijään suuri kynnys pienemmille yrityksille, varsinkin tässä taloustilanteessa.
Toiminimen kirjanpidon tekee tyhmempikin eli ei tarvitse palkata kirjanpitäjää.
Itse itseni palkanneena voin suositella, yritys jolle teen hommia kyseli nyt palkkatyöhön - en mene kun olen saanut muistakin firmoista hommia paremmalla veloituksella.
Yrityksen kynnys palkata ulkopuolinen toiminimellä on todella houkuttelevaa, eivät sitoudu mihinkään muuhun kuin maksamaan lähettämäsi laskun (olettaen että olet tehnyt sopimuksessa mainitut tehtävät / työt)
Näitä hommia olen toiminimellä tehnyt: myynti /alue-edustaja, autonkuljettaja, tuote esittelijä, PADI sukellus opas/kouluttaja (harrastuksen kautta), myymäläkonseptien asennus urakoita (työkaluina akkuporakone ja ruuvimeisselit, ei muuta)
Koulutus: ammattikoulu elämänkoulusta opitut vinkit ja viisaudet.
Koko aika jokin naru vetämässä ja oppimassa uutta. Ei kukaan pompota, olen itseni herra. Tämän vuoden bruttotulot asettuu sivukulujen jälkeen haarukkaan 48,000-52,000eur riippuen loppuvuoden laskutuksesta . Ei mikään huippupalkka mutta ei paskakaan.
Olin 5kk työttömänä ennen kuin aloitin toiminimellä, töitä en saanut vaikka hakemuksia lähettelin. Mietin että missä mättää ja pahasti, olin 32v, terve ja halukas tienaamaan sitä elämässä välttämätöntä rahaa.
Näin minä työllistyin
toiminimi duunari
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564