Aivastin äsken näyttöä päin ja nyt pelkään, että näyttö vaurioitui roiskeista. Onko syytä huoleen? En ole mikään trolli, joten turha vittuilla?
Näyttöä päin aivastaminen
5
170
Vastaukset
- alkkis
itse olen kaatanut lihasoppaa, kossua, kaljaa yms. näppikseen ja näyttöön. hyvin skulaa
- Trollface.jpg
Tuskin on vauruoitunut jos tänne sait kirjoitettua sen. -.-
- testattu on
Koneeseen ehkä tarttui sairastamasi malesialainen kuppavirus N5v666. Se täytyy desinfioida keittosuolalioksen ja denaturoidun spriin 1:3 seoksessa. Helpoiten upotus tapahtuu tekemällä liuos suihkuammeeseen.
Toivottavasti tämä takuuvarma keino tepsii sinunkin Sumgsangiin!
Muistathan olla varovainen sähkölaitteiden kanssa: töpseli on syytä irrottaa näytöstä. Oivan avun saat tähän esim. sivuleikkureista. Myös Fiskarsin sakset toimi´vat, jos on riittävästi ruista hihassa. - obojoek
ei oo trolli, no siltä aloitus ainakin kuulostaa
- höps vaurioitui
miten näyttö vaurioituisi roiskeista tai edes vedestä, eihän näytöstö mene vesi läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822