alkion kiinnittyminen

.....

Kysymys teille kaikille, jotka olette plussanneet alkion siirrosta. Oletteko tunteneet alkion kiinnittymisen?
Itsellä alkion tuoresiirrosta nyt yli viikko ja en ole tuntenut mitään kiinnittymiseen viittaavaa tällä kertaa. Yhden kerran olen alkionsiirrosta plussannut ja silloin tunsin poikkeuksellisen voimakkaan viillon kohdun kohdalla juuri niihin aikoihin, kun alkion pitikin kiinnittyä. Nyt en ole tuntenut sellaista ja epätoivoisena mietin onko mun peli jo taas pelattu.

8

5900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä77

Plussasin inssistä, mutta tunsin kyllä alkion kiinnittymisen juuri tuollaisena vihlaisuna.

• höppöhöppö

höpöhöpö

• ei voi tietää

Minäkin olin tuntevinani jotain vihlaisuja. Ehkä ne oli vain ovulaatiokipuja?Kuitenkin Passista tuli nega.
      Ensimmäisessä hoidossa en tuntenut mitään vihlaisuja, ennen kuin vasta positiivisen raskaustestin jälkeen. Silloin myös rintoja aristi, mutta se loppui kun lugetkin loppuivat.

Kyllä nuo piinapäivät tuntuvat pitkiltä, kun haluaisi varmaankin jo tietää tuloksen.Mutta tuntemukset voi olla mitä vaan, eikä se kerro vielä siitä oletko raskaana vai et.

Tietenkin toivon, että nyt sinulle tulisi se plussa :)

• Tärppituntemuksia

Itselläni oli 5 päivää siirrosta kova mahakipu (menkkamainen, viiltävä, kouristava), piti ihan levätä muutama tunti - liekö tuo kiinnittymiskipua? Muulloin ei vastaavaa kipua ole ollut ja plussaa tuli.
      Olen kyllä kuullut tuttavilta päin vastaistakin, joten sinulla on ihan yhtä lailla toivoa =) Onnea tärppiin!

• 27+3

Mulla tuntui jonkun aikaa myös sellasta kipeetä painostavaa vihlontaa kohdun limakalvolla alkionsiirrosta josta plussasin. Sellasta tunnetta mitä en milloinkaan muuten ole tuntenut. Se oli kai pari päivää siirron jälkeen, jos oikein muistan.

Kierrot on erilaisia ja ehkä se kiinnittyminen tuntuu erilaiselta riippuen mihin kohtaankin kohtua alkio kiinnittyy. Toivottavasti onnistuu! (:

• raskaana :)

Itsellä tällä hetkellä PAS alkion siirrosta PP12 menossa.
        siirto oli perjantai päivä ja muistan ma tuntevina pientä vihlomista kohdun kohdalla.
        ja toinen mitä huomasin mulla oli hirvee nälkä sen maanantain ja tiistain.

sitten oli tämän viikon maanantaihin asti hiljaista. kunnes alkoi menkkamainen kipu, lähinnä yöaikaan/aamulla.
        Tein maanantaina PP10 testin päiväpissasta ja sain haalean plussan.
        joka tänään aamulla oli vahvistunut tummaksi plussaksi :)
        Perjantaina on veritesti :)

Luget käytössä. ei mitään rintojen arkuutta ole ollut. vatsan pinkotusta kyllä, niinkuin on ennen kuukautisiakin.
        välillä pientä nippausta kohdun kohdalla. lämmöt koholla, flunssamainen olo.

• 79vesimies

Itselläni ei ollut siirron jälkeen oikeastaan muita tuntemuksia, kuin mitä luget aiheuttivat. Plussa oli iloinen yllätys :)

• åpölöl

Minulla ei esikoisesta mitään tunnetta mutta pikkukakkosista n.3 päivää siirron jälkeen menkkamaista kovaa vihlontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe