Kysymys teille kaikille, jotka olette plussanneet alkion siirrosta. Oletteko tunteneet alkion kiinnittymisen?
Itsellä alkion tuoresiirrosta nyt yli viikko ja en ole tuntenut mitään kiinnittymiseen viittaavaa tällä kertaa. Yhden kerran olen alkionsiirrosta plussannut ja silloin tunsin poikkeuksellisen voimakkaan viillon kohdun kohdalla juuri niihin aikoihin, kun alkion pitikin kiinnittyä. Nyt en ole tuntenut sellaista ja epätoivoisena mietin onko mun peli jo taas pelattu.
alkion kiinnittyminen
8
5900
Vastaukset
- Äippä77
Plussasin inssistä, mutta tunsin kyllä alkion kiinnittymisen juuri tuollaisena vihlaisuna.
- höppöhöppö
höpöhöpö
- ei voi tietää
Minäkin olin tuntevinani jotain vihlaisuja. Ehkä ne oli vain ovulaatiokipuja?Kuitenkin Passista tuli nega.
Ensimmäisessä hoidossa en tuntenut mitään vihlaisuja, ennen kuin vasta positiivisen raskaustestin jälkeen. Silloin myös rintoja aristi, mutta se loppui kun lugetkin loppuivat.
Kyllä nuo piinapäivät tuntuvat pitkiltä, kun haluaisi varmaankin jo tietää tuloksen.Mutta tuntemukset voi olla mitä vaan, eikä se kerro vielä siitä oletko raskaana vai et.
Tietenkin toivon, että nyt sinulle tulisi se plussa :) - Tärppituntemuksia
Itselläni oli 5 päivää siirrosta kova mahakipu (menkkamainen, viiltävä, kouristava), piti ihan levätä muutama tunti - liekö tuo kiinnittymiskipua? Muulloin ei vastaavaa kipua ole ollut ja plussaa tuli.
Olen kyllä kuullut tuttavilta päin vastaistakin, joten sinulla on ihan yhtä lailla toivoa =) Onnea tärppiin! - 27+3
Mulla tuntui jonkun aikaa myös sellasta kipeetä painostavaa vihlontaa kohdun limakalvolla alkionsiirrosta josta plussasin. Sellasta tunnetta mitä en milloinkaan muuten ole tuntenut. Se oli kai pari päivää siirron jälkeen, jos oikein muistan.
Kierrot on erilaisia ja ehkä se kiinnittyminen tuntuu erilaiselta riippuen mihin kohtaankin kohtua alkio kiinnittyy. Toivottavasti onnistuu! (:- raskaana :)
Itsellä tällä hetkellä PAS alkion siirrosta PP12 menossa.
siirto oli perjantai päivä ja muistan ma tuntevina pientä vihlomista kohdun kohdalla.
ja toinen mitä huomasin mulla oli hirvee nälkä sen maanantain ja tiistain.
sitten oli tämän viikon maanantaihin asti hiljaista. kunnes alkoi menkkamainen kipu, lähinnä yöaikaan/aamulla.
Tein maanantaina PP10 testin päiväpissasta ja sain haalean plussan.
joka tänään aamulla oli vahvistunut tummaksi plussaksi :)
Perjantaina on veritesti :)
Luget käytössä. ei mitään rintojen arkuutta ole ollut. vatsan pinkotusta kyllä, niinkuin on ennen kuukautisiakin.
välillä pientä nippausta kohdun kohdalla. lämmöt koholla, flunssamainen olo.
- 79vesimies
Itselläni ei ollut siirron jälkeen oikeastaan muita tuntemuksia, kuin mitä luget aiheuttivat. Plussa oli iloinen yllätys :)
- åpölöl
Minulla ei esikoisesta mitään tunnetta mutta pikkukakkosista n.3 päivää siirron jälkeen menkkamaista kovaa vihlontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984