KIMI RÄIKKÖNEN, yhteydenottopyyntö KIMILTÄ!

turbokimi

Hei Kimi, minun nimeni on Kimi Heikkinen ja syy tuohon nimeen olet epäsuorasti Sinä.

Olen nyt 3 vuotias ja kun äitini odotti minua, hän oli isäni perässä alkanut seuraamaan ajamistasi Formula ykkösissä, siinä määrin, että eräänä päivänä hän ilmoitti "jos lapsi on poika, haluan hänen nimekseen KIMI".

Isä ei ollut ajatuksesta kovinkaan innostunut, mutta kun syntymiseni aika lähestyi ja äiti ei ollut halukas luopumaan ajatuksestaan, isä lopulta myöntyi. Nimekseni tuli siis Kimi Johan Heikkinen.

Itse asiasta. Olen todella kiinnostunut autoista, kaikenlaisista autoista ja siksi haluan kysyä Sinulta Kimi, voisitko mitenkään auttaa minua omalla tulevaisuuteni autourheilijan urallani? Perheellämme ei siihen valitettavasti ole taloudellisia edellytyksiä. Uskon että minä pystyn menestymään.

Minut voi tavoittaa täältä: kimiheikkinen(at)yahoo.com

Kaikkea hyvää tulevalle Renault- vuodelle toivoo,

'Turbo Kimi'

6

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jepp, muutoin hyvä ,mutta mille Renault vuodelle?
      tarkoitit varmaan lotus vuodelle, koska teamin virallinen nimi on Lotus F1 Team

• turbokimi

Auto on kuitenkin Renault, sillä lopulta vain teholähteellä on todellista merkitystä, joten Renault.

Jäi tuosta aiemmastani se, että en asu Suomessa.

• turbokimi

Kimin ensi vuosi Renaultilla (Lotus F1 Team) tullee olemaan menestys. On jotenkin mahdotonta ajatella Kimin lähtevän uudelleen mukaan, ellei hänellä ole todellista ajatusta ja tietoa mahdollisuudesta pärjätä tulevien vuosien kisoissa.

Siksipä 'GO KIMI GO!!'

• turbolle tukea

KIMI RÄIKKÖNEN | Official Web Site
        www.kimiraikkonen.com/ - Käännä tämä sivu
        Official web site of World Rally driver Kimi Räikkönen. Features multimedia downloads, news, profile, fan club and much more. This web site requires the latest ...
        Kimi Räikkönen – Wikipedia
        fi.wikipedia.org/wiki/Kimi_RäikkönenItella juhlisti Kimi Räikkösen F1-maailmanmestaruutta syyskuussa 2008 julkaistulla Kimi-aiheisella postimerkillä. Postimerkissä on kuvattuna myös Räikkösen ...
        Ura - Perhe ja yksityiselämä - Tilastot ja saavutukset F1 ... - Merkkipaaluja
        Kimi Räikkönen - Wikipedia, the free encyclopedia
        en.wikipedia.org/wiki/Kimi_Räikkönen - Käännä tämä sivu
        Kimi Matias Räikkönen nicknamed Iceman, is a Finnish racing driver, who will drive in Formula One for Lotus in 2012. After nine seasons racing in Formula One, ...
        Kuvat aiheesta kimi räikkönen - Tee ilmoitus kuvista

F1-Kimi.com
        www.f1-kimi.com/12. marraskuu 2011 – Nyt se on varmaa, että Kimi Räikkönen palaa F1-sarjaan ensi kaudella. Räikkönen ja Lotus Renault -talli ovat tehneet kaksivuotisen ...
        Renault confirms Kimi Raikkonen will return to Formula 1 in 2012 ...
        www.autosport.com/news/report.php/id/96573 - Käännä tämä sivu
        2 days ago – Renault has announced that Kimi Raikkonen will return to Formula 1 racing next year, after securing a deal to compete with the squad.
        Kimi Räikkönen – Hikipedia
        hiki.pedia.ws/wiki/Kimi_Räikkönen22. lokakuu 2011 – Kimi Räikkönen sai pestin McLadalle, kun Mika Häkkinen päätti jäädä eläkkeelle formuloista ja antaa paikkansa Kimille. Kimi ajoi McLadalla ...
        Kimi Raikkonen (@Kimi_Raikkonen) on Twitter
        twitter.com/kimi_raikkonen - Käännä tämä sivu
        Get short, timely messages from Kimi Raikkonen. Twitter is a rich source of instantly updated information. It's easy to stay updated on an incredibly wide variety of ...
        RÄIKKÖNEN, KIMI - Formula 1™ - The Official F1™ Website
        www.formula1.com/results/driver/2008/12.html - Käännä tämä sivu
        RÄIKKÖNEN, KIMI · ALL DRIVERS · ALONSO, FERNANDO · BARRICHELLO, RUBENS · BOURDAIS, SEBASTIEN · BUTTON, JENSON · COULTHARD, DAVID ...
        F1 Kimi Raikkonen On List Of 2012 Candidates Admits Boullier
        formula-one.speedtv.com/.../f1-kimi-raikkonen-on-... - Käännä tämä sivu
        4 days ago – Lotus Renault GP boss Eric Boullier hasnt ruled out Kimi Raikkonen joining the team next year...

• tässä lisää ja terkk

Kimi Räikkönen on pirun nopea ...
      www.maailmanmestaruus.com/williams-kuski-kimi-raikkonen-on-pir...22. marraskuu 2011 – Williams-kuski: Kimi Räikkönen on pirun nopea! ... Pastor Maldonadon lisäksi, mutta ei pistäisi pahakseen vaikka se olisi Kimi Räikkönen. ... Tiki: IFK:n pakko hankkia uusi maalivahti · Markus Heikkinen peittosi Petri Pasasen ...
      KIMIMÁNIA*minden ami Kimi - G-Portál
      kimimania.gportal.hu/gindex.php?pg=33790317Roger Federer Sebastian Vettel Felipe Massa és Kimi Räikkönen Kimi ... Heikelä, Heikki, Heikkilä, Heikkinen, Heinilä, Heinola, Heinonen, Heiskanen, Helena, ...
      Asiasanat - Tästä puhutaan – Hymy
      www.hymy.fi/tasta-puhutaan/asiasanat/Mika HäkkinenTäältä bongaat Häkkisen ja Räikkösen vapaalla ensi kesänä! ... Kimi Räikkönen ja Mika Häkkinen ovat kylän raiteilla tuttu näky. ... 1a, Tarja Heikkinen, 51 v., Vartiala 1b, Tarja Heikkinen, 51 v., Vartiala 2a, Katja Korhonen, 37 v., Kajaani 2b, ...
      Suomalainen Espanjassa - ePaper.fi
      www.epaper.fi/reader/?issue=9362;...;18... vastaanotolle suurlähettilään residenssiin olivat saapunet Arto Heikkinen, ... Myös Suomen kuuluisin urheilija Espanjassa, Kimi Räikkönen, on jälleen ...
      Toomas Heikkinenajamaan formulaRenault -sarjaan
      www.karjalainen.fi/.../toomas_heikkinen__ajamaan_formula__renaul...Heikkinen on ajautunut samoille urille kuin tuore formula ykkösten maailmanmestari Kimi Räikkönen. Räikkönen aloitti autourheilun karting-luokissa ja siirtyi ...
      yle.fi
      yle.fi/Kimi Räikköselle rakennetaan menestystallia. päivitetty .... Radio 1, 40'; Klo 11.03 Markku Heikkinen. .... Kimi Räikkönen nousi F1-uralle karting-ratojen kautta ...
      Kimi Räikkönen Space
      krspace.wordpress.com/page/84/ - Käännä tämä sivu
      Kimi Raikkonen – "A fantastic victory! It is great to be winning again with my new team whom I ...... Oskari Heikkinen, were the National team of karting. ...
      Hiihtomaajoukkue nimetty - m.iltalehti.fi
      m.iltalehti.fi/articles/s/urheilu_2011112814837718_320.html3 päivää sitten – Miehet: Lari Lehtonen, Sami Jauhojärvi, Matti Heikkinen, Tero Similä ja Ville ... 10:53 FORMULAT Kimi Räikkönen palaa F1-sarjaan. ...
      Matti Heikkinen löi silmänsä mainosaitaan eikä kilpaile Rukalla ...
      www.hs.fi/urheilu/Matti Heikkinen löi.../a130555000784324. marraskuu 2011 – Hiihtäjä Matti Heikkinen ei pysty kilpailemaan viikonloppuna Rukan maailmancupin .... Kimi Räikkönen palaa formuloihin motivoituneena ...
      Räikkönen taas formuloihin - Radalla ajaa kuusi ... - Aamulehti
      www.aamulehti.fi/.../raikkonen taas formuloihin - radalla ajaa ku...2 päivää sitten – Kimi Räikkönen ajoi formulaa vuonna 2009 Ferrarin ratissa. .... 15:48 72; Heikkinen kompastui ja loukkasi silmänsä

• helpforkimi

Kimi Räikkönen, etkö seuraa itseesi liittyviä tapahtumia? Uskoisin tuon Kimi Heikkisen olevan aivan tosissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe