Tunnetko luonteesi ?

Texsanell ek

Tässä iässä tulee joskus ajateltua omaa luonnettaan. Mitkä ovat ne vahvuudet ja heikkoudet itsessä.
Joskus hamassa nuoruudessa olin kiitollinen, siitä ilosta jota tunsin joka aamu herätessäni.

Vieläkin kiitän, etten ole synkkyyteen taipuvainen:)

Vahvimpana ominaisuutenani pidän myönteisyyden ohella velvollisuuden tunnetta, ja sisua.

Heikkoutena hetken impulvisuutta, joka saattaa aiheuttaa toisille myllerrystä miten suhtautua. Onnekseni elämässä on kuitenkin ihmiset olleet ymmärtäväisiä:)

Pieni ihana laiskuuskin on löytänyt sijansa minuun:D Vihdoin, -- sillä elämä (tai luonteeni on vaatinut paljon suorittamista.)

Oletteko sinut itsenne kanssa ?

45

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teet liian vaikean kysymyksen. Tietysti tässä iässä on syntynyt jonkinlainen käsitys .

      Kanssaihmisethän toimivat kuin peileinä, joista itseä näkyy

      • texsanell ek

        No, minun peilikuvassani näytät ihmiseltä. Koko palstalla olemassaolosi aikana olet ollut avoin ja ihminen, niine ehtoineen, mitä elämä (kohtalo on sinulta vaatinut!)

        Lukenut kun olen arkistoakin, on kuva muodostunut. Eri asia onkin miten Itse koet luonteesi:D Aika hauska originelli tyyppi olet kyllä.
        Voin hyvin ymmärtää sitä lääkäriä, joka laittoi käsivartensa ympärillesi:D ja sanoi, no mitä nyt sanoi:D

        PS. Varmaan olen aiheuttanut sinullekin hieman hankaluuksia?


      • Näytä mihin pystyt

        Käytäppäs nyt Riuuneperi niitä hyviä suhteitasi ylläpittoon ja poistata tuo "korppis" ketju pois palstalta, siinä todella rivoja linkkejä ja viestejä


    • En ole koskaam itse rehvastellut hyvillä suhteillani. miksi tuota perättömyyttä niin udein toistetaan.

      • Ehkä vain siksi, että sinuun luotetaan!

        Olen aivan samaa mieltä, että kuka tahansa voi pyytää poistoa ylläpidolta.

        Jos on toiminut sheriffinä joskus ei se edellytä jatkuvaa vastuuta palstalla.
        Tuo sheriffinä olo on muuten velvollisuuden tuntevien ihmisten homma. Vaaditaan siinäkin uhrautumista ja työtä, karsia pois epäolennaisuuksia ja rivouksia muiden hyväksi!


    • Kullervo Trudilutzky

      Kyllä tunnen oman luonteeni. Olen nykyisin PK-seudun miellyttävin mies. Muutama vuosi sitten olin kovin itsekeskeinen. Minua vaivasi ylemmyyskompleksi. Hakeuduin tietenkin psykiatrin hoitoon. Parannuin ja nyt voin puhtaalla omallatunnolla sanoa olevani PK-seudun miellyttävin mies.

    • texsanell ek

      Voi Kullervo Kalervon poika taisi potea samaa Kalevalassa!

      Kyllä se siitä vakiintuu ja reissussa rähjääntyy se uusi minä, ja alkaa käydä täydestä kuin väärä raha!

    • Luulen tuntevani aika hyvin luonteeni (vaikka eihän luulo ole tiedon väärti), olenhan sen kanssa elänyt jo melkein 75 v. En kainona kehtaa niitä täällä luetella, se vaikuttaisivat itsekehulta. :)) Kauriin luonne.
      Tuossa peilissä on viisautta, yleensä muitten luonnetta on helpompi arvioida kuin omaansa.

    • Niin, punnitahan voi ja katsoa kuin ulkopuolelta itseäänkin!
      Nauratti minuakin tuo Kauriin luonne.
      Onneksi vanhemmiten on tullut vähemmän ehdottomaksi!
      Elämä opettaa joskus ankarallakin tavalla, ja pidän siitä.

    • utelias,,,,,,

      Vastaus alotukseen : tunnen oikein hyvin, oliko muuta kysyttävää ?

    • Valitettavasti...niin, lieneekö tuossa valitettavaakaan, en tunne luonteenlaatuani. Kohde on liian lähellä ja turhia olettamuksiani en ala kertoilla. Enkä kaipaa myöskään "vale-psygolokien" lausuntoja, koska en aio niitä mitenkään noteerata.

    • fiiuliin--

      Minä olen vaikea luonne, helposti loukkantuva, pitkävihainen ja arka muitten ihmisten suhteen,
      Kateellinenkin olen ja vielä "pässinpää" HEHee

    • katleija

      Saank mää sanno sul jottai.
      Sää olet sit kauhia pessimistine, iha nii pessimistine ettet sää huomaa et sul on paljo hyviäki puali itessäs. Älä tomottos itteäs ruaski. Usko nyy tämä. §:- }

    • kivat sulle1

      Fiiulinin luonne on ihan samanlainen kuin mun kaverini luonne, mutta hyviä puolia on luotettavuus, uskollisuus, huolenpito, pitkämielisyys , monta muuta hyvää puolta vielä näitten lisäksi, itse on pystyisi noihin, sen verran tärppästikku olen....

    • En niin hyvin tunne fiuliiniä, mutta herkkätunteisuuden olen vaistonut, lähinnä runoissa. Ja mielikuvituksen suomaa sanankäyttöä niissä!

      Mennäkseni omaan luonteeseeni vielä, on minun mahdoton ymmärtää, että moitteita ja ilkeyksiä voi täällä sanoa, mutta ei arvostusta, ilman että se käsitetään nuolemiseksi!

      Kyllä minusta kiitoksen sana on paikallaan sille joka on sen ansainnut.

    • susmorsian ek.

      Luonnekko....jospa tietäis sen, tai oikeestaan väliäkö hällä. Ihan oikeesti....enpä ossaa tiivistää mikskään tietynlaiseks. Oon vaan tällanen nykysin.
      Nuorena ja nuorempana olinki vaikka mitä, mahoton uhoilijakin.
      Miten lienen jo humpsahtanukkii, etten ossaa ennää ees sannoo, mikä mie oon. Vaikka tälleen yöllä pitäs olla aivotkii terävimmillään.

      Kynttilän valossa vaan tässä, niin oisinkoha niin "valaistunu". ettei ookkaan ennää mittään merkitystä silläkään. Oikeestaan aika kiva tunne, kun ei tartte ennää olla mittään.
      Parasta varmaan kupsahtaa uuelleen nukkumaan, kun tuli käytyy tääki jo ilmottamassa.

      • No jos itsensä voisikin tuntea jo nuorena, siltä pohjalta voisi olla yhteiskunnallisestikin merkittävä uranuurtaja. Mut ei, kaikki oppi tulee kantapään kautta ja iän myötä.

        Vanhuuden tuoma "viisauskin" on huolellisesti kiertänyt meikämannen. Surkea kyllä melko säännöllisesti sitä saa päivittää itselleen toiminta-strategian.
        Muistihäiriöisyys vaikeuttaa jonkun verran päiväohjelmaa, ei kuitenkaan tarpeeksi.
        Kävin muistiklinikan tutkimuksissakin keväällä - tulokset osoittivat vain tavanomaista ikääntymiseen kuuluvaa 'höperöitymistä'.

        Tunne itsesi sanoi itse Sokrates. Sama kaveri on kai kuuluimpia maailmassa filosofien keskuudessa. Hänhän sai käytännössä kuolemantuomion.


    • ajattelija,,,,,,

      "minä olen miettiny ( minua ) paljon, paljon enemmän kuin koskaan jotain muuta, kaipuuta olen tuntent päivin illoin " ja niin edelleen.

      -- olen kaikkea mitä tilanne milloinki vaatii ---

    • Ajattelijan tavoin jos oikein ajattelee niin ainahan se sisikunta tuntuu samalta, onko se sitten luonne vai mieli. Olemmehan todenneet monesti että ei se mieli vanhene eihän tässä mitään vanhuksia olla, ikinuorihan tässä ja nuorekkaita ainakin, peilit on vaan tulleet huonoiksi.

      Taitaa olla se perusluonne syntymästä asti sama, sen temperamentti, yleisvire ja suhtautuminen toisiin kanssakulkijoihin ja elämään yleensä.
      Vaikka luonne pysyy sellaisena kun olemme sen saaneet, elämämme eri tekijät muuttavat kuitenkin käyttäytymistämme.
      Toisella luonteella oppiminen kantapään kautta on ikäänkuin sääntö, toinen taas pääsee vähemmällä.

      Näin jälkeenpäin ajatellen voin kiittää edesmennyttä aviopuolisoani hiovasta vaikutuksesta impulsiiviseen luonteeseeni. Opin paljon harkitsevaisemmaksi, siitä on ollut paljon hyötyä.
      Vanhetessa sanotaan ihmisen perusluonteenpiirteiden vahvistuvan ja kärjistyvän. Siihen uskon, ei tässä iässä toinen enää pysty päätämme kääntämään.

    • mandi,,,,,,

      Alotus on mielenkiintoinen, harvoin tulee mietittyä itseään mitä oikeesti olenkaan.
      Sieluni pohjaan tuijotan, huomaan olevani kiltteyteen taipuvainen, rakastan ihmisiä, myötäelän ihmisten murheita, ehdoton rehellisyys kaikessa, kiltti ihminen terveellä tavalla, löytyy myös jämäkkyyttä tarvittaessa, puoliani osaan pitää kaikesta kilteydestä huolimatta.
      Vanhuus kutsumatta on muuttaa meille, peiliin kun katson kysyn kuka sinä olet voisitko esittäytyä olemmeko jotenki tuttuja, siinä se vaan mua tuijottaa,,,, se vanhus.
      Noooh, nyt täytyy piristyä, päivän hommat odottaa.

    • Lueskelin tässä palatessani näitä kommentteja. Olla sinut itsensä kamssa on minusta aika tärkeää. Viihtyä niin sanoakseni nahassaan.
      No, nahka nyt on jo monessa mukana ollut, mutta hyväksyä sekin.
      Onhan elämä huvittavaakin, siellä se sama likkalapsi nauraa vanhenemisellekin, kun sekin on käytävä läpi. Itkee sitten jos se aika on.
      Huomista en opi suremaan enkä huolehtimaan koko aikaa, uutiset sitä jauhaa ihan tarpeeksi, eikä se muutu vaikka huolehtisin kuka olis paras Valtion Päämiehemmekin.

      Ja kirkkaana päiväkin loistaa....

    • kerran viikossa

      tämä aihe esillä, synnynnäinen tempperamentti ja miten kokemukset vaikuttaa. Eiköhän sen jo tunne niin itse kuin toisetkin. Vai odottaako aloittaja että täällä alkaa selostaa, miten ihana luonne onkaan itsellä.
      Sama peilijuttukin kaikilla.

      • Eipä aloittaja odota mitään, onhan yks kanava missä keskustellaan.
        Tuossa lueskelin Omatuntojuttuja :D kiukkua se herättää, kun pitäis syyllistyäkin vielä, jos on kipeä ja paikat särkee!

        Nimimerkkikin oli *hävetköön*, tervettäpä kiukkua se on.

        Aihealoituksiin ei nyt sytytä, kun on lauantaipäivä, ehkä myöhemmin saunaillan jälkeen:)


      • Katleija17

        Pikku neuvo, jätä Katleijan viestt väliin ettei päiväsi mene piloille.


      • katl...
        Katleija17 kirjoitti:

        Pikku neuvo, jätä Katleijan viestt väliin ettei päiväsi mene piloille.

        Ed.viesti osoitettu < kerran viikossa> nimimerkille.


    • Kyllähän sitä luulee tuntevansa itsensä. Monilla hyvin myönteinen ja hyvä kuva itsestään.
      Joskus yllättävissä tilanteissa hätkähtää itsekin: miksi minä ajattelen, tunnen tai reagoin noin..
      Paras mittari mielestäni on se, millaisena muut minut näkevät ja kokevat. Kuten tiedämme palautetta tulee puoleen ja toiseen - varsinkin täällä palstalla.

      Ja kyllä ihminen aistii sen jos hänestä rehellisesti pidetään. Eikä liehitellä varsinkaan oman edun tavoittelemisen vuoksi.
      Paras vaan olla normaali tavallinen oma itsensä ilman mitään kommervenkkejä. Koko elämä on oppimista myös itsensä tuntemisessa, valmiiksi ei tule koskaan.

    • Sehän riippuu tilanteista!

      Yhden olotilan vahvuus saattaa toisessa olla heikkous.
      Kriisitilanteen vaatimukset ovat toiset kuin normaaliolojen.

      Kallonporaajien kertomaa:
      - nopea
      - tehokas
      - kärsimätön
      - tuloshakuinen, päämäärätietoinen, siinä sitkeä
      - henkilöstöstään huolehtiva
      - tehokas toteuttaja, kykenemätön luovaan pohdiskeluun ( valetta )!
      - utelias, valmis uusien ratkaisujen kokeiluun
      - auktoriteettivihamielinen (?)

      - hyvä käskijä ( intti )
      - erinomainen johtaja ( intti )
      - rajattomasti ruumiillisiin voimiinsa luottava ( intti )

      Tilanteista riippuen myönteistä tai kielteistä.
      Jonkin asteinen fatalisti olen ollut aina. Mahdottomiin asioihin on turha hukata energiaa vaan keskittyä niihin joille voi jotain tehdä.
      Kaikkiin uhkiin sisältyy mahdollisuus!

      Vaimon puolueellisen väittämän mukaan olen joskus turhankin hyvissä väleissä itseni kanssa?

    • haaveeksi jää ,,,

      hauska olis tutustua laiska-lasseen, on niin maireet ilmaisu itsestään, tommonen pitäis saada ihan omaan karsinaan lemmikisi.

      • Tarkennus.

        Pitempi lista on muistinvaraisesti soveltuvuustestien kallonporaajien lausunnoista lainattua.

        Lyhyemmän vakoilin armeijan kantakortista.

        Kumpikaan ei ole omaa keksintöäni!

        Vähiten häiriintynemme jos oma ja kanssaihmisten kuva poikkeavat toisistaan mahdollisimman vähän.

        Muuten olen aina inhonnut kulttuuriimme syöpynyttä vähättelyä.
        Toisille on vaikeaa antaa tunnustusta eikä itsekään uskalleta olla avoimesti tyytyväisiä mihinkään omaan.

        Ps. Noin 4-tuntia sitten noudin vakituisen karsinanvartijan rautatieasemalta.
        Korvaukseksi kolkosta yksineloviikosta toi minulle litran pullot 12-vuotta vanhaa, yhden maltaan Glenfiddich´iä ja mustaleima Tullamore Dew`iä.
        Lisäksi kaksi könttyä Schwarzwälder-kinkkua.

        Totutellaan taas yhteiseloon.


      • Tänne ovat tulleet
        laiska-lasse kirjoitti:

        Tarkennus.

        Pitempi lista on muistinvaraisesti soveltuvuustestien kallonporaajien lausunnoista lainattua.

        Lyhyemmän vakoilin armeijan kantakortista.

        Kumpikaan ei ole omaa keksintöäni!

        Vähiten häiriintynemme jos oma ja kanssaihmisten kuva poikkeavat toisistaan mahdollisimman vähän.

        Muuten olen aina inhonnut kulttuuriimme syöpynyttä vähättelyä.
        Toisille on vaikeaa antaa tunnustusta eikä itsekään uskalleta olla avoimesti tyytyväisiä mihinkään omaan.

        Ps. Noin 4-tuntia sitten noudin vakituisen karsinanvartijan rautatieasemalta.
        Korvaukseksi kolkosta yksineloviikosta toi minulle litran pullot 12-vuotta vanhaa, yhden maltaan Glenfiddich´iä ja mustaleima Tullamore Dew`iä.
        Lisäksi kaksi könttyä Schwarzwälder-kinkkua.

        Totutellaan taas yhteiseloon.

        sekä Kaakonkulman kateus että Kuusamon kiusaus,
        _

        siitähän on aina puhuttu, että edellisen voittaa vain jälkimmäinen.


      • laiska-lasse kirjoitti:

        Tarkennus.

        Pitempi lista on muistinvaraisesti soveltuvuustestien kallonporaajien lausunnoista lainattua.

        Lyhyemmän vakoilin armeijan kantakortista.

        Kumpikaan ei ole omaa keksintöäni!

        Vähiten häiriintynemme jos oma ja kanssaihmisten kuva poikkeavat toisistaan mahdollisimman vähän.

        Muuten olen aina inhonnut kulttuuriimme syöpynyttä vähättelyä.
        Toisille on vaikeaa antaa tunnustusta eikä itsekään uskalleta olla avoimesti tyytyväisiä mihinkään omaan.

        Ps. Noin 4-tuntia sitten noudin vakituisen karsinanvartijan rautatieasemalta.
        Korvaukseksi kolkosta yksineloviikosta toi minulle litran pullot 12-vuotta vanhaa, yhden maltaan Glenfiddich´iä ja mustaleima Tullamore Dew`iä.
        Lisäksi kaksi könttyä Schwarzwälder-kinkkua.

        Totutellaan taas yhteiseloon.

        Onkohan sillä "karsinanvartijalla" ollut kova ikävä kotiin, varmasti on. Joskus on terveellistä viettää yksineloa, tai niin minä ajattelen ja olen tullut siihen tulokseen. Ihan kaikessa ystävyydessä olla välillä erossa...
        Sitäpaitsi, kyllähän noilla tulias eväillä alkaa yhteiselämä jo mukavasti luistamaan.
        Noin tulkitsin tuon kallonkutistus jutun olevan, varmisteeksi tuli "suomennus".


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        Onkohan sillä "karsinanvartijalla" ollut kova ikävä kotiin, varmasti on. Joskus on terveellistä viettää yksineloa, tai niin minä ajattelen ja olen tullut siihen tulokseen. Ihan kaikessa ystävyydessä olla välillä erossa...
        Sitäpaitsi, kyllähän noilla tulias eväillä alkaa yhteiselämä jo mukavasti luistamaan.
        Noin tulkitsin tuon kallonkutistus jutun olevan, varmisteeksi tuli "suomennus".

        Ei ole ikävöivää tyyppiä.
        Matkaillessaan kaltaisensa, energisen, sosiaalisen ja uteliaan kaverinsa kanssa ei mammojen aika käy pitkäksi. Touhua riittää.

        Ainahan tuo on palannut hyväntuulisena.
        Omat yksinaamuni ovat kolkkoja kun tuplatäkin nykijä ja tuhina puuttuu.

        Olimme 53/47 kun, siirtyessäni pätkätöihin, tuli työesteitä totunnaisiin yhteisiin matkoihin.
        Kerran olen ollut mammojen porukoissa ja sen jälkeen olen katsonut paremmaksi että he tekevät nuo 1 - 2 vuotuista, 1 - 3:n viikon matkaa keskenään.
        Molempien kannalta paras järjestely.

        Viimeisten 6:n vuoden aikana olemme käyneet yhdessä joulumarkkinoilla mutta nyt, minun ollessa estyneenä, vaimo sai vakiokaverinsa mukaan tuuraamaan minua.

        Normaalisti yhteisiä reisujamme on vuosittain n. 6kpl. yhteensä 12 - 16 viikkoa.

        Vetäydyin syrjään nyssyjen purkamisen johdosta.


    • Nimimerkistähän sen näkee miten vaatimaton olen,
      Lisäksi profiilikuvani osoittaa miten palvelualtis olen.
      Niin minähän se Late Vaan.

      • pusi pusi pusi

        tommosen miehen kaikki naiset tahtoo kuin tuossa kuvassa on, se on niin sulonen,


    • hyväaloitus

      Jo vain, totta kai, ainakin osittain.

      Päällimmäisenä pidän rehellisyyttäni, sen perin äidiltäni. Lisäksi, olen monesti ilkeä puolisoani kohtaan. Katson aina sen oikeutetuksi tilanteessa, mutta, jos hän käyttäytyisi minulle samoin, en tiedä, miten kävisi. Kun vain tuntuu, ettei puhuttu sana kohtaa ymmärtäjäänsä. Lienen siis äkkipikainenkin, mitä kadun sekunnin päästä.

      Olen vähemmän herkkä, kuin mieheni. Äitini hautajaisissa hänen piti lukea muistokirjoitus, minä sen lopulta lausuin. En ole pitkävihainen, olen kannustava, humoristinen, luullakseni jokseenkin älykäs.
      Viihdyn yksin, kun se on vapaaehtoista. Olen utelias uudelle tiedolle. Sen piirteen soisin säilyttäväni elämäni loppuun asti, koska se ruokkii psyykeä.

      Kissamaista lepoa uuninpankolla osaan jo harrastaa, ilman omantunnon paukuttelua. Haluan helliä itseäni, ihan tarpeeksi pahaa olen saanut jo pienenä kokea. Haluan parasta myös puolisolleni, ikävä, etten osaa sitä aina itse toteuttaa.

      Vaikea kysymys, tosin, kertoa itsestään. Paremmin asiaan voisivat läheiset vastata. Meillä ihmisillähän pakkaa olemaan kovin utopistiset luulot itsestämme, no, eihän toki minulla. :))

    • 'ä<özljvk

      Luonne on jokaisella niin minullakin.

    • Töksäytin jo tähän ketjuun, että en tunne luonteenpiirteitäni. Ei siihen nytkään lisättävää ole. Ehkä se, että "tiilenpäitä" en ole lukenut, enkä ole ollut viranomaisten kuulusteltavana omassa asiassani.

      Jatkankin enemmän "yleisellä" tasolla. Kyllähän ihmisellä voi olla jonkinlainen käsitys siitä millainen on tai millainen ei ole. Jotkut tietävät itsestään asioita, joita ei kerro muille, mutta myös muut voivat nähdä sellaista, jota ei itse huomaa, on sillä kohtaa "sokea." Voihan olla ammattilaisten todistama, hoidon tarpeessa oleva hullu, joka pitää itseään viisaana, jopa ihan ylivertaisena. Esimerkkini on törkeä, mutta niin määrittelyjen rajatkin ovat liukuvia.

      Luonnettaan voi mielestäni kehittää suhteessa ympäröivään maailmaan, jos pystyy harkintaan ja ottamaan opiksi. Helppoa se ei ole. Hyvinkin fiksut henkilöt voivat muuttua törkimyksiksi ja väkivaltaisiksi kunnon kännistä. Sieltä paljastuu alkuperäinen luonne ilman verhoiluja.

      Ihminen on se, mikä on suhteessa ympäristöönsä. Arvioinneissaan voipi pähkäillä kuuluvansa "ylihyviin" tai joutua kärsimään itsetunto- ongelmia, mitättömyyttäkin. Voihan itseään tarkkailla ja nähdäkin mihin sijoittuu. On vahvoja ja vielä vahvempia, on tahdottomia "perässähiihtäjiä" ja turhaa uhoa. Oikea näyttelijäkin näyttelee, ei sitä mikä on. Valintaa on,ottaako jostain opiksi...täydellistä harvoin on ja harva sellaiseksi tulee. Ihmissuhteet ja teot joka tapauksessa vaikuttavat kunkin persoonallisuuteen. Näitä kirjoituspalstoja en kuitenkaan kovin merkittävänä vaikuttajana pidä.

      Kaikeksi varmuudeksi, tämä on vain mielipiteitäni, jotka sadepäivän ratoksi puristelin.

    • Ainakin sen uskallan sanoa, että olen sinut itseni kanssa, mutta yksi paha henk.koht. ongelma on:
      En ole saanut selville, olenko luonteeltani pessimistinen optimisti vai optimistinen pessimisti. Sitä ongelmaa tuskin onkaan yhtä helppo aukaista kuin esim. Stockan ovia. Jos ovessa lukee "työnnä", minä vedän, ja jos "vedä", minä työnnän.
      Täytyyhän sitä ihmisen ottaa selvää, ettei häntä kaupassa huijata.

    • olisko ohimenevää

      Tämä päivä on ollu paha, kokopäivä pimeetä kuin yöllä, ulos ei ole viittiny mennä, mitä sanoisin nyt luonteestani, taitaapi olla aika tymiä nytte.

    • Kunniatutustua

      Tässä kunnon avautumista . Olette te tosi tärkeitä ja kiinnostavia.

      • Mikäpännii

        "Avautumisia" tuskin tehdään oman tärkeyden ja kiinnostavuuden takia vaan keskustelun aloittamiseksi. Tämä on keskustelupalsta jos et ole huomannut.


    • teretule

      Luonne on horoskoopissa pätee 80%.

    • lörpöttelijä-

      Tunnen itseni,
      jämäkkä,
      sydänjuuria myöten rehellinen ,
      haavoittuva,
      joskus ei osaa pitää puoliani,
      mukavuudenhaluinen,
      tuhlaaja,
      itsekäs,
      tunteelinen symppis
      myötäeläjä,
      naisellisesti avuton heh mitä sitten tarkottaneekin ,
      mielellään tukeudun puolisoon,

      tässä osa minuudesta,
      varmaan on vielä paljon puolia joita nyt en heti keksi tuoda ilmi,

    • teretule

      Kaikki on syntymä ajassa ja paikassa. Apina finni on avuton....

    • Per-kel

      Kiinalaisessa horoskoopissa härkä, muuten vesimies/kala että silleen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe