PAINT TOOL SAI

piirrustelija

Oletko ostanut ko. ohjelman? Miten se tarkalleen ottaen hoitui (en pääse täysin kärryille kaikista englanninkielisistä ohjeista)? Miten ohjelma "toimitettiin" sinulle (jollain sivulla puhuttiin että se lähetetään sähköpostiin josta sen voi "ladata" omalle koneelle..)?

KAIKKI mahdollinen tieto ko. ohjelman ostamisesta on tervetullutta! Olen vähän uusavuton.. :)

11

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PIIRRUSTELIJA

      Eikö kenelläkään ole kokemuksia tästä piirrustusohjelmasta? Apua kaivataan mahd. nopeasti! :)

    • olepa paha

      No ei, vaan ladataan omalle koneelle.
      http://www.systemax.jp/en/sai/
      tuo-->
      PaintTool SAI (Full installation) (Ver.1.1.0, Installer, 12/25/2008, 2.2M)

      31 päivää voit täysversiota käyttää ilman lisenssin ostoa. 31 päivän jälkeen et voi enää tallettaa töitäsi. Sitten tarvitset lisenssin, maksaa noin 50 euroa (jos euroa silloin enää on olemassakaan) Lisenssin ostat tuolta
      https://www.systemax.jp/en/sai/purchase.php

      Tarvitset toimivan e-mail osoitteen ja Paypal-tilin. Sähköpostiisi tulee viesti otsikolla " "E-mail address confirmation" ja siinä viestissä on joku vahvistusnumero, joka syötetään siinä maksuvaiheessa (vaihe 3) yllämainitulle sivulle kohtaan: "Confirmation No." 4. vaihe lienee se, että Paypal-tilillesi kirjautumalla vahvistat maksun ja maksu lähtee tuolle firmalle.

      Sitten sieltä tulee taas sähköpostia otsikolla ""Information About Your Software License""
      ja siitä sähköpostista keräät tarvittavat tiedot oikeista kohdista ja syötät tiedot tuonne sivulle oikeisiin kohtiin
      https://www.systemax.jp/en/license.html

      Tuon kohdan "Your PC's System ID" joudut katsomaan siitä PaintTool SAI-ohjelmasta omalla tietsikallasi. Se on siinä ohjelman valikossa oikealla kohdassa Others-->System ID (kuten ylläolevasta linkistä selviää)

      En itse tiedä ohjelmasta mitään, kunhan kerroin miten homman pitäisi sivuston mukaan toimia.

      • olepa paha

        Niin jäi sanomatta se, että nuo em. tiedot annettuasi sivustolle saat sitten ladattua sen varsinaisen lisenssitiedoston koneellesi klikkaamalla "Download license certificate file" ja talletat (et avaa) tuon .slc-päätteisen lisenssitiedoston PainToolin ohjelmakansioon (kuvista näet minne se pitää sijoittaa).

        OK?


    • SYNTYNYT ILMAN

      tuosta ensimmäisestä linkistä, koitin ladata sen mutta ei toimi

    • born to be syntynyt
    • SYNTYNYT ILMAN

      ohjelma varmaankin koska kun koitan avata sitä latauksen jälkeen se valittaa jostain virheestä. Onko ohjelma liian vanha windows7:lle?

    • vistain jorheestä
    • SYNTYNYT ILMAN

      jahas nyt alkoikin oimia :)

    • Turhautunut:(

      Mulla ei ole rahaa ostaa sitä -_-

    • hallapentu

      Minullakin olisi kysyttävää! :D Millä käyttöjärjestelmillä SAI toimii? Itselläni on Windows 10...

    • Asiaa-ylös

      Lapset sotkevat luokattomilla avauksilla, asialliset takasin ylös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe