Mistä Office starter?

Ellu & kana

5

2800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...oooOOOooo...

      Älä turhaan asenna starter versiota kun on olemassa parempi ohjelma ilmaiseksi.
      Tämä on rampautettu versio MS Office paketista.

      Lainaus Microsoftin sivulta:http://office.microsoft.com/fi-fi/starter/
      Joihinkin uusiin tietokoneisiin sisältyvä Microsoft Office Starter 2010 sisältää tuottavuussovellukset, jotka mahdollistavat tuottavuussovellusten yleisimpien perustehtävien suorittamisen. Office Starter sisältää vain Microsoft Word Starter 2010:n ja Microsoft Excel Starter 2010:n. Nämä tuotteet ovat Microsoft Wordin ja Microsoft Excelin rajoitetuin ominaisuuksin varustettuja versioita, jotka sisältävät lisäksi mainoksia. Office Starter on saatavilla vain esiasennettuna, ja se sisältyy vain tiettyjen tietokonevalmistajien tietokoneisiin. Ohjelmiston voi päivittää täydeksi Office-versioksi milloin tahansa.

      Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen.
      Molemmat ohjelmat ovat kotikäytössä täysin riittävät ja kaiken lisäksi ilmaiset.
      Näillä pärjää myös työelämässäkin.
      Itselläkin openoffice töissä käytössä.

    • Ellu & kana

      "Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen."

      Kiitti vaan mutta mulla on tuo oo enkä pidä siitä, sorry

    • Ellu & kana

      Löysin linkin ja asensin koneelleni. Toimii hienosti, on miellyttävä käyttää ja täyttää täysin minun tarpeeni. Tämä on veljeni kokoama kone johon on asennettu Win 7 Home family pack versio. Velikulta kuuluu ilmeisesti noihin "tiettyihin valmistajiin." :) :)

    • eihän sillä.........

      Open Offisessa ei ole Otlook Expressiä tai yhteensopivaa vastaavaa sähköpostia?

      • gdfghfghjghkjhkl

        ei ole startterissakaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe