Olen kuullut ilmaisesta MS Offiice ohjelmasta ja tuolla MS:n sivuilla on siitä juttua mutta en ole löytänyt latauslinkkiä. Kuka viisas tietää? Kiitos etukäteen!
http://office.microsoft.com/fi-fi/starter-help/office-starter-2010-n-esittely-HA101886942.aspx
Mistä Office starter?
5
2802
Vastaukset
- ...oooOOOooo...
Älä turhaan asenna starter versiota kun on olemassa parempi ohjelma ilmaiseksi.
Tämä on rampautettu versio MS Office paketista.
Lainaus Microsoftin sivulta:http://office.microsoft.com/fi-fi/starter/
Joihinkin uusiin tietokoneisiin sisältyvä Microsoft Office Starter 2010 sisältää tuottavuussovellukset, jotka mahdollistavat tuottavuussovellusten yleisimpien perustehtävien suorittamisen. Office Starter sisältää vain Microsoft Word Starter 2010:n ja Microsoft Excel Starter 2010:n. Nämä tuotteet ovat Microsoft Wordin ja Microsoft Excelin rajoitetuin ominaisuuksin varustettuja versioita, jotka sisältävät lisäksi mainoksia. Office Starter on saatavilla vain esiasennettuna, ja se sisältyy vain tiettyjen tietokonevalmistajien tietokoneisiin. Ohjelmiston voi päivittää täydeksi Office-versioksi milloin tahansa.
Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen.
Molemmat ohjelmat ovat kotikäytössä täysin riittävät ja kaiken lisäksi ilmaiset.
Näillä pärjää myös työelämässäkin.
Itselläkin openoffice töissä käytössä. - Ellu & kana
"Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen."
Kiitti vaan mutta mulla on tuo oo enkä pidä siitä, sorry - Ellu & kana
Löysin linkin ja asensin koneelleni. Toimii hienosti, on miellyttävä käyttää ja täyttää täysin minun tarpeeni. Tämä on veljeni kokoama kone johon on asennettu Win 7 Home family pack versio. Velikulta kuuluu ilmeisesti noihin "tiettyihin valmistajiin." :) :)
- eihän sillä.........
Open Offisessa ei ole Otlook Expressiä tai yhteensopivaa vastaavaa sähköpostia?
- gdfghfghjghkjhkl
ei ole startterissakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540