Olen kuullut ilmaisesta MS Offiice ohjelmasta ja tuolla MS:n sivuilla on siitä juttua mutta en ole löytänyt latauslinkkiä. Kuka viisas tietää? Kiitos etukäteen!
http://office.microsoft.com/fi-fi/starter-help/office-starter-2010-n-esittely-HA101886942.aspx
Mistä Office starter?
5
2800
Vastaukset
- ...oooOOOooo...
Älä turhaan asenna starter versiota kun on olemassa parempi ohjelma ilmaiseksi.
Tämä on rampautettu versio MS Office paketista.
Lainaus Microsoftin sivulta:http://office.microsoft.com/fi-fi/starter/
Joihinkin uusiin tietokoneisiin sisältyvä Microsoft Office Starter 2010 sisältää tuottavuussovellukset, jotka mahdollistavat tuottavuussovellusten yleisimpien perustehtävien suorittamisen. Office Starter sisältää vain Microsoft Word Starter 2010:n ja Microsoft Excel Starter 2010:n. Nämä tuotteet ovat Microsoft Wordin ja Microsoft Excelin rajoitetuin ominaisuuksin varustettuja versioita, jotka sisältävät lisäksi mainoksia. Office Starter on saatavilla vain esiasennettuna, ja se sisältyy vain tiettyjen tietokonevalmistajien tietokoneisiin. Ohjelmiston voi päivittää täydeksi Office-versioksi milloin tahansa.
Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen.
Molemmat ohjelmat ovat kotikäytössä täysin riittävät ja kaiken lisäksi ilmaiset.
Näillä pärjää myös työelämässäkin.
Itselläkin openoffice töissä käytössä. - Ellu & kana
"Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen."
Kiitti vaan mutta mulla on tuo oo enkä pidä siitä, sorry - Ellu & kana
Löysin linkin ja asensin koneelleni. Toimii hienosti, on miellyttävä käyttää ja täyttää täysin minun tarpeeni. Tämä on veljeni kokoama kone johon on asennettu Win 7 Home family pack versio. Velikulta kuuluu ilmeisesti noihin "tiettyihin valmistajiin." :) :)
- eihän sillä.........
Open Offisessa ei ole Otlook Expressiä tai yhteensopivaa vastaavaa sähköpostia?
- gdfghfghjghkjhkl
ei ole startterissakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584