Mistä Office starter?

Ellu & kana

5

2755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...oooOOOooo...

Älä turhaan asenna starter versiota kun on olemassa parempi ohjelma ilmaiseksi.
      Tämä on rampautettu versio MS Office paketista.

Lainaus Microsoftin sivulta:http://office.microsoft.com/fi-fi/starter/
      Joihinkin uusiin tietokoneisiin sisältyvä Microsoft Office Starter 2010 sisältää tuottavuussovellukset, jotka mahdollistavat tuottavuussovellusten yleisimpien perustehtävien suorittamisen. Office Starter sisältää vain Microsoft Word Starter 2010:n ja Microsoft Excel Starter 2010:n. Nämä tuotteet ovat Microsoft Wordin ja Microsoft Excelin rajoitetuin ominaisuuksin varustettuja versioita, jotka sisältävät lisäksi mainoksia. Office Starter on saatavilla vain esiasennettuna, ja se sisältyy vain tiettyjen tietokonevalmistajien tietokoneisiin. Ohjelmiston voi päivittää täydeksi Office-versioksi milloin tahansa.

Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen.
      Molemmat ohjelmat ovat kotikäytössä täysin riittävät ja kaiken lisäksi ilmaiset.
      Näillä pärjää myös työelämässäkin.
      Itselläkin openoffice töissä käytössä.

• Ellu & kana

"Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen."

Kiitti vaan mutta mulla on tuo oo enkä pidä siitä, sorry

• Ellu & kana

Löysin linkin ja asensin koneelleni. Toimii hienosti, on miellyttävä käyttää ja täyttää täysin minun tarpeeni. Tämä on veljeni kokoama kone johon on asennettu Win 7 Home family pack versio. Velikulta kuuluu ilmeisesti noihin "tiettyihin valmistajiin." :) :)

• eihän sillä.........

Open Offisessa ei ole Otlook Expressiä tai yhteensopivaa vastaavaa sähköpostia?

• gdfghfghjghkjhkl

ei ole startterissakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ässät feikki ero

Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2593
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      398
      1784
    3. Miksi vanhat äijät

Luulee, että nuori nainen haluaisi niiden homeista munaa? Saati että joku nuori nainen pitäisi heistä muuten? Voi reppanat. Jos sulla on paljon rahaa,
      Sinkut
      153
      1679
    4. Somalisulhanen syö Sara Siepin suosiota

Ei kelvannut Sara Sieppi enää kummankaan iltapäivälehden juhannustytöksi. muutenkin tykkäysmäärät näyttävät laskeneen ja ilmeisesti myös Saran seuraa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1360
    5. Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä

Itselleni yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on takertujat. Sellaiset, joille on kohtelias, ei tuomitse heitä niin kuin monet muut tuomitsee jne. Ärs
      Sinkut
      218
      1346
    6. 58
      1002
    7. Kuulispas se oikea

henkilö mun anteeksipyynnön tään. Tajuis, että tämä aloitus oli just multa, pystyis ymmärtää mua edes jollainlailla. Turhaa sanojen helinää tääkin, lu
      Tunteet
      34
      917
    8. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      53
      912
    9. Juhannuksen pilaaminen ruohonleikkurilla

Vois naapuriki ajatella onko pakko juhannusaattona leikata nurmikkoa samaan aikaan kun muut naapurit köllöttelee pihalla ja pelaavat krokettia ja naut
      Kokkola
      80
      907
    10. Eri ikäiset parit

Tämän ajankohtaisen lapsia ahdisteleva setä-keskustelun innoittamana aloitan vähän laajemman ikäkeskustelun. Oma kantani on, että kunhan kumpikin on
      Sinkut
      113
      869
    Aihe