iskä kosketteli mua saunassa...

karoliiiiina95

Mulla on pieni ongelma...

Mun vanhemmat on eronnu jo ennen ku menin edes kouluun, ja nyt oon 16.v. Oon siis ainoa lapsi. Joskus pienenpänä mulla oli aina kamala ikävä iskää, kun olin siellä vaan joka toinen viikonloppu. Tottakai menin iskän kanssa saunaankin kun halusin kaiken mahdollisen ajan vietttää sen kanssa. Muistan, miten ihan pienenä (siis oikeesti joku alle kouluikänen) iskä aina pesi mut pesusienellä, ja se oli vielä ihan kivaa. Mäkin aina pesin sen selkää, se oli joku mun kunniatehtävä pestä iskän selkä. Sitte vähän vanhempana, joskus ala-asteen loppupuolella mä lopetin siellä saunassa käymisen iskän kanssa. Ei se vaan tuntunu enää oikein sopivalta ja tavallaan mua hävettikin, kun oli jo kehittynyt vähän naisellisemmaks ja muutenkaan en ollut enää mikään 6-vuotias. Joskus joulunaikaan päätin 14-vuotiaana kuitenkin mennä vielä joulusaunaan mun iskän kanssa. Se meni aluks ihan normaalisti, eikä iskä ees ihmetelly miks tulin saunaan mukaan, vaikken ollukkaa vähään aikaan käyny. Sitten me muisteltiin jotain lapsuutta ja millanen olin pienenä, ja yhtäkkiä se kysy että muistanko kun mä pesin aina sen selkää. Sitten se kysyi, että voisinko mä pestä sen selän taas. Miksen tietysti, mutta sitten kun olin sen pessyt, iskäkin halus pestä mut. Sanoin, ettei tarvii, kyllä mä osaan itekkin, mutta se alko vaan leikkimielisesti roiskimaan vettä mun päälle ja aattelin, että ihan sama, voihan se mun selän pestä ja sanoin sen sille niiin. Käännyin selkä siihen päin, ja se pesi mun selkää, mutta yhtäkkiä se koski mun rintaan ja kieto silleen kädet mun ympäri ja kosketteli mun rintoja.... Olin ihan ihmeissäni enkä tienny mitä tehdä enkä kyllä uskaltanu sanoakkaan mitään. Kun 'irrottauduin sen otteesta' (kiva ku osaan sanoo sen noin järkevästi) niiin näin, että sillä seiso... Se vaan alko kehumaan miten ihana tyttö sillä on ja miten kaunis mä oon... Mä vaan sanoin, että meen suihkuun ja sen jälkeen en oo TODELLAKAAN mennyt enää koskaan iskän kaa saunaan. En olis ikinä voinu kuvitella, että iskä ajattelis musta jotenkin noin tai tekis mitään tollasta.... Tostakin on jo kaks vuotta, ja sen jälkeen en oo edes käyny siellä ku tyyliin kolmen kuukauden välein... En uskalla enää edes vaihtaa vaatteita, kun vaikka menee nukkumaan, meen aina vessaan vaihtamaan. En todellakaan uskalla sanoo tosta äitille, koska se ei enää päästäis mua iskän luo, mutta haluun käydä iskän luona koska se on kuitenki mulle tosi rakas, vaikka ei ollakaan niin läheisiä.

Enkä tosiaan tiedä mitä mun pitäis tehdä, kun mun poikaystävä on alkanut kanssa koskettelemaan mun rintoja, ja jotenkin mua on alkanut ahdistaa toi saunajuttu... En oo kertonut siitä koskaan kenellekkään. Mitä mun pitäis tehdä?

27

16127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksyintänne

      Eksyin tänne, vaikka ikää onkin "jo" 24 v :)

      Kerro tapahtuneesta esimerkiksi äidillesi, tai jollekin aikuiselle.
      Hyvä olisi saada purkaa tuo tapahtunut mielestäsi, ettei sinua alkaisi myöhemmässä vaiheessa ahdistaa enemmän seksuaaliset asiat.. Isäsi teki ehdottomasti väärin, minkä ilmeisesti itsekin tiedostat.
      Pääasia on, että puhut aiheesta.

      Äläkä välitä edellisistä idiooteista. :)

      • LOLIHENTAI--

        aloittaja on trolli


    • annasofiaaa

      Voi herranjumala mitä trollikommentteja..... Älä tosiaan välitä niistä vaan kerro vaikka sun äidille tai terkkarille, ei noin saa tehdä!

    • Aikuinen_82

      Kerro ihmeessä jollekin aikuiselle, esim. äidillesi tai koulun tarkkarille tai kuraattorille. Isäsi on tehnyt sinulle väärin eikä se ole ollut sinun syysi. Ole rohkea ja kerro asiasta.

    • elämääNähnyt

      Ensinnäkin, on perheen sisäinen lojaalius, jonka rikkomista joudut aina miettimään: Joko pystyt elämään, ottamaan opiksi vastaisen varalle, ja olemalla vahvempi tulevissa elämän tilanteissa,

      TAI

      repimällä suhteesi isääsi rikki, ja otat huomioon, saat "oikeutta", äitisi tai tuttujen mahdollisen huorittelun, isän mahd. itsemurhan, mutta sisäinen seesteinen olosi korvaa nämä pikkuseikat.

      Ehdotan, että sopivassa tilanteessa sanot isällesi kahden kesken, että rintojen koskeminen ei ollut sopivaa, piste. Silloin viesti menee oikeaan osoitteeseen ilman edellä mainittuja lieveilmiöitä, ja suhteenne vahvistuu. On hieno asia tulevaisuudessa neuvottelukyky jota kotona opit vaikeissakin asioissa.

      • Tellu

        Hei

        Hienoa että jaoit kokemuksesi. Se varmasti painaa sinua.

        Tekstistäsi sai sellaisen käsityksen, että aiemmin välisi isääsi ovat olleet luottamukselliset ja hyvät, ja että tilanne saunassa oli kertaluontoinen. Jos tällaista ei ole tapahtunut koskaan muulloin ja tunnet, että haluat säilyttää ja palauttaa välisi isääsi, niin neuvoisin nimimerkin "Elämää nähnyt" lailla käsittelemään asian perhepiirissä. (Elämää nähnyt kirjoittaa kyllä melko tylyyn sävyyn, mikä ei varmaankaan sinusta tuntunut kauhean myötätuntoiselta.)

        Mikään ei lievennä isäsi tekemää virhettä. Se oli sinun tunteistasi piittaamatonta, mautonta, edesvastuutonta, typerää, epämiehekästä ja mitä vielä. Mutta on helppo kuvitella, että ehkä hän itsekin katuu sitä ja soimaa itseään karkeasta mokastaan. Onhan hän sössinyt välinsä ainoaan lapseensa jonkin ehkä yksinäisen elämänvaiheen aiheuttaman seksuaalisen turhauman vuoksi. Hän on ehkä hetken heikkouttaan antanut jonkin väärän ajatusmallin ottaa vallan. Jos näin on, niin hän on varmasti pelkästään helpottunut, jos joskus otat asian esiin ja kerrot sen olleen sopimatonta. Tällöin hän saa mahdollisuuden myöntää virheensä, pyytää anteeksi ja tilaisuuden vakuuttaa sinut siitä, ettei tällaista koskaan enää tule tapahtumaan.

        Ehdottaisin, että otat asian puheeksi sellaisella hetkellä kun ilmassa ei ole muita polttavia kysymyksiä tai riidan aiheita, ja kun koet oman olosi voimakkaaksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö voisi sitä odotellessasi puhua asiasta jollekin luottamuksellisesti saadaksesi omaan mieleesi ja tunteisiisi selvyyttä. Se voisi varmasti tehdä hyvää.

        Kirjoituksesi perusteella vaikutat herkältä ja täyspäiseltä, kunnioitettavalta nuorelta naiselta. Pidä välisi poikaystävääsi sellaisina, että teet vain sitä mitä itse haluat enemmän kuin jännität - sinun ei tarvitse edetä mihinkään ketään muuta miellyttääksesi. Kun kunnioitat omia rajojasi, on muidenkin helpompaa tehdä niin.

        PIdä huolta ja pidä hyvä joulu!


      • huhhuh

        Niin että suojellaan bedofiilia ja kunnioitetaan insestiä ettei iskällä tule pahamieli.. Hoh hoijaa


    • jaffiz

      Miehet voivat joskus olla niin seksuaalisesti turhaantuneita että eivät toimi normaalisti.
      Mielestäni olisi paras että yrittäisit puhua isällesi ja purkaa tämän jännityksen väliltänne.
      Muiden kanssa asiasta keskustelu myös auttaa purkamaan ahdistusta, mutta muut voivat reagoida odottamattomasti kuullessaan tämän ja monimutkaistaa asiaa.

      • Anonyymi

        Psykologilla voi aina käydä, ei siinä ole mitään hävettävää paitsi se että ite häpeää. Kun mä tajusin ettei tarvi hävetä asioita niin paljon niin yllättäen oli helpompi tehä niitä ja ajatella MIKSI niitä pitäs ylipäätään hävetä.


    • Oikeus voitttaa

      Vie isäsi oikeuteen seksuaalisesta ahdistelusta.

      • Pykäläinen

        Todennäköisesti et kykene todistamaan asiaa ja hävitä oikeusjutun.


    • Poikajokatykkäätytöistä

      Voisua:(
      Hyvä että kerroit, toivottavasti mielesi parani?:)
      Sovi isäsi kanssa ja kaikki on taas hyvin, sano sille että se oli sopimatonta. :)

      • Poikajokatykkäätytöistä

        P.S.

        Kerrohan poikaystävällesi, hän kyllä lohduttaa ;)


    • Friendofhumanity

      Joo kerro vaan kaikenmaailman kuramoottoreille ja törkkäreille niin et nää isää enään pitkään aikaan. Kannattais ehkä puhua asiasta isän kanssa, mutta jos menee kertomaan ulkopuolisille niin pahimmassa tapauksessa isä joutuu linnaan ja sitten saat nähdä häntä enää korkeintaan muutaman tunnin ajan valvojan kanssa. Toisaalta jos olet jo 22 vuotias niin isäsi joutuisi vain linnaan, mutta haluatko sitä jos kerran rakastat häntä?

    • Huhhuh

      En ymmärrä, miten täällä aikuiset ihmiset (naiset?) voivat jaella neuvoja, että hyshys ja perhepiirissä. Ei tuo isän käytös ole ollut vain sopimatonta, se on ollut rikos ja sairasta ja siitä voi olla seurauksena elinikäiset traumat, joista ei pikku heitolla sopimattomuudesta selviä.

      Aloittaja, mene terkalle tai kuraattorille ja sitä myöten toivottavasti saat ammattiapua. Osaavat pohtia kanssasi jatkoa. Voisit ensi alkuun kertoa asiasta myös äidillesi, mutta jos et rohkene, niin nuo ulkopuoliset ovat hyvä vaihtoehto myöskin. Älä pidä asiaa enää sisälläsi!

      • toinen aikuinen

        Kyllä niin ja sataprosenttisesti komppaan tätä kirjoittajaa! En ymmärrä miten toiset "aikuiset" voivat kehottaa hyssyttelemään asian suhteen ja sopimaan perhepiirissä tai isän kanssa kaksin, koska JOTAIN TODELLA SAIRASTA JA EPÄNORMAALIA ON TAPAHTUNUT. Isäsi teki todella väärin! Tuollaista ei KOSKAAN SAA tapahtua. Tapahtumalle ei ole mitään järjellistä selitystä tai lieventävää asianhaaraa. Ehdottomasti menet kouluterkalle asian kanssa ja sieltä kautta sinulle hankitaan tarvittavaa keskusteluapua. Tuollainen tapahtuma AIHEUTTAA NUORELLE TRAUMAN, joka varmasti oireilee erilaisina seksuaalisuuden häiriöinä aikuisuudessa, mikäli asiaa ei käsitellä ammatti-ihmisen kanssa. Rohkeutta! Muista että sinä et ole tehnyt mitään väärää, eikä sinun missään tapauksessa pidä kokea huonoa omaatuntoa siitä, että haet apua tuon traumaattisen kokemuksen jälkeen!


      • Anonyymi

        Luuletteko että kosto auttaa? Kysehän on siitä kun menee käräyttämään toisen. Käräyttää pitää silloin jos on vaarassa että tilanne uusiutuu missään muodossa koskaan kenenkään kanssa. Ja silloinkin pitää miettiä onko käräyttäminen juuri se keino vai voisiko vain ohjata ihmisen ammattiauttajan kuten psykologin puheille.

        Se on jo nähty että pelkkä linnassa istuminen ei muuta ihmisen tapoja kovin usein. Ja jos käräyttää toisen niin siinä on omalla omallatunnolla ne seuraukset mitä toiselle tulee käräytyksestä. Voi ihan vapaasti väittää muuta muttei se poista sitä faktaa että ne on siellä alitajunnassa ja kummittelee joskus kunnes myöntää itselleen oman osuutensa. Vai onko teidän mielestä oikein lyödä takas jos joku antaa teille yllättäen luuvitosen suutuspäissään? Vankila"rangaistuksen" alkuperäinen tarkoitus ainakin yhdessä kulttuurissa oli, että toista vastaan rikkoneet saisivat miettiä rauhassa, se tehtiin pääasiassa terapiatarkoituksessa. Oma viha kannattaa opetella käsittelemään näissä asioissa ennenkuin syytää kommentteja joissa pääsee näyttämään omaa oikeamielisyyttään, ihan kuin kenellä tahansa ei olisi varjopuolia päässään.

        Every saint has a past, and every sinner has a future. Ainoo sanonta mitä oon vakavasti harkinnu ottavani tatuoinniks.


    • ................

      Tilannehan on voinut olla isällesikin outo, kun onkin sen pikkutytön sijasta nähnyt naisellisemman vartalon omaavan nuoren tytön. Näin miehenä voin sanoa, että se stondis voi tulla kovin helpostikin, eikä siinä edes tarvita mitään "likaisia" ajatuksia. Miestä nyt vain kiinnostaa naisen vartalo, ja pelkästään sen näkeminen voi joissain tilanteissa aiheuttaa seisokin. Tuossa tilanteessa sitä helposti haluaisi vain napata kiinni ja rutistaa. Ehkä isäsi näki vain nuoren tytön nätin vartalon ja teki "huumassa" jotain, mitä ei välttämättä ajatellut, kunhan vain toimi.

      En tiedä, miltä tuntuu olla tyttö tuollaisessa tilanteessa ja kuinka voimakkaasti tuon koit, mutta jos se jollain tapaa häiritsee ja jos on "pokkaa", niin mielestäni voisit yrittää puhua isäsi kanssa tuosta, että mikäs homma se lopulta oli. Jos juttu jäi ainutkertaiseksi, eikä isäsi enää häiritse tuohon sävyyn, niin ei kai sitä ongelmaa enää ole. Mutta jos asia kumminkin vaivaa oikein todella, niin sitten on parempi mennä puhumaan jollekin, vaikka koulun terveydenhoitajalle.

    • Jo on porukkaa :D

      TROLLIIIIIIII!!!! :D Ja näitä täällä riittää ja kaikki ottaa todesta :D

    • Kuinkahan paljon

      äidit tai naiset yleensä kiihottuvat poikia pestessään, mutta naisillahan se ei näy päälle päin. Pojalla taas voi alkaa seisoa tahtomattaan ja nainen käyttää hyväkseen, kun poika "haluaa". Tutkitusti melko yleistä, mutta aina vain miehiä syytetään.
      Jos itsellä olisi lapsia, niin en koskaan näyttäytyisi tytölle alasti. En ymmärrä, miksi isät tuovat kouluikäisiäkin tyttöjä uimahalleissa miesten puolelle. Monet katselevat todella kiinnostuneina miesten jalkoväliä, itse käännyn aina poispäin.

    • En puolusta mutta

      Trolli tai ei niin aIka hurjaa yllyttää mennä kertomaan terveydenhoitajalle jos tarkoitus on kertoa kuka teki. Sillä siitähän seuraisi että isä saisi tuomion, mahdollisesti ehdottoman, saisi elinikäisen leiman, mahdollisesti menettäisi työnsä, osan sukulaisista ja ystävistä. Vankilassa nuo ovat alinta kastia ja jos eivät pääse kaltaistensa joukkoon tulevat oikeasti raiskatuksi ennemmin tai myöhemmin, pahoinpitelyistä puhumatta.

      Kova hinta muutaman sekunnin mielenhäiriöstä. En siis puolustele mutta muistakaa että vaikka hän teki väärin niin hän ei jatkanut vaan lopetti kun ymmärsi virheensä.

      Asiasta pitää toki jutella jonkun kanssa jos se vaivaa mutta sitä voi tehdä anonyymisti eikä nimeä ole pakko kertoa vaikka kouluterveydenhoitaja tai rehtori niin vaatisikin.

    • mopopoikaaaa

      Mua ainakin nolottas mennä sen luokse kun tietää mitä se on tehny...:/ vaikka olen poika..

      Mutta en tiiä onko sekään että kerrot terveydenhoitajalle siitä asiasta koska ne kyllä vie asian eteenpäin alkaa kyselee kauheesti että mites siellä kotona onko asiat hyvin?? ja sitten on tulee kuulusteluja, tietysti joissakin muissa tapauksissa se on hyödyllistä, mutta ei välttämättä tässä..

      kerro vaikka poikaystävälles, tai ihan suoraan kysyt isältäs että miks????

    • kerro jollekin

      voithan kertoa anonyymisti jollekin puheluauttajalle? tai mennä lääkäriin kertomaan,vaitiolovelvoite! asia myllää mielessäsi ellet käy läpi sitä aikuisen turvallisen ihmisen kanssa.voithan sanoa isällesi joskus että se oli mautonta mitä hän teki saunassa.kerro poikakaverillesi etä et ole valmis rintojen kosketuksiin,ettei asia etene liian nopeasti liian pitkälle.hesassa on ainakin tyttöjen talo,siellä on kaikenalsiata alaikäistä kertomassa naisten kesken ikävistä asioista.ja luottamuksellista.soita vaikka sinne ja kerro .anonyymisti esimerkiksi.

    • Jatkoaaa

      Ois kiva tietää mitä Ap teki

    • Anonyymi

      Hyi helvetti mitä kommentteja. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on vakava rikos. Saitko asiaa eteenpäin?

    • Anonyymi

      Sano poliisille ja tee rikos ilmoitus ja mee puhuu seksuaali psygologin kanssa!!!!

    • Anonyymi

      kerro sun poikaystävälle kyllä se ymmärtää

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe