minulle ilmaantui outoja näppyjä alapäähän noin reilu kk sitten, aivan emättimen suulle. olen 25 vuotias eikä ikinä ole ollut vastaavaa, olen vakituisessa parisuhteessa. Nyt on tehty kaikki mahdolliset kokeet, sukupuolitautitestit, hiivaviljely, papa-koe, tulehdusarvot, verikokeet, raskaustesti.. ja kaikki negatiivisia. lääkäri sanoi että kyseiset näpyt eivät kuitenkaan tartu.
näpyt olivat aluksi ihonvärisiä kohoumia, jossain vaiheessa osa muuttui hieman valkeaksi, mutta nyt taas ihon värisiä. niihin ei satu, ei kutita. päätinkin sitten kokeeksi raapia yhden pois ja sieltä tuli sisältä pieni kova valkea pala, ja hieman verta. mutta ei vieläkään mennyt kipeäksi. kohtaan ei ole tullut uutta näppyä, mutta iho jäi karheaksi.
näpyt "liikkuvat " ja niitä on erilaisia: kohoumia, pieninäppy ja pieni näppy joka läheltä muistuttaa kukkakaalia - tyyppisiä.
myöhemmin sitten selvisi, että kyseessä on emättinen polyyppi eli lihaskasvain. en ole ennen kuullutkaan ja netistä löytyy heikosti tietoa...
onko kellään kokemuksia? mistä tulleet? miten saa pois? tarttuuko, ym?
emättimen polyyppi
4
11644
Vastaukset
- operoitu
naisten polyyppeja esiintyy yleisestikin kohdunkaulassa,kohtuonteloissa ja limakalvoilla.toisilla vaan on altistus saada niitä sillointällöin.ei vaarallisia.minulta on operoitu aika ajoin ,viimeksi kohtuontelosta.joskus kohdunkaulalta-googleta ja lue aiheesta
- Ohje
Moikka! Tutullani ilmeni juuri samantyyppinen näppylä. Tehtiin myös kaikki edellämainitut testit mutta tarkkaa tietoa ei vielä ole saanut.
Seuraavassa linkissä on kerrottu hyvin pplyypeistä! Se on limakalvonpullistuma. Sen saa helposti pois! :)
http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/terveys/naisten-taudit - nnh
Emättimen polyypit ovat emättimessä, joten niitä et voi itse mitenkään raaputella tai katsella. Siihen tarvitse spekulaa ja erittäin notkeaa vartaloa, jotta voit katsella sinen emättimen sisään. Eli näppysi eivät ole emättimen polyyppeja (koska ne eivät kirjoituksesi mukaan emättimessäsi ole).
Emättimessäsi toki voi olla polyyppeja (lääkäri sen määrittää) vaikka noita näppyjäkin on. Ne eivät sulje toisiaan pois. jos emättimessäsi on polyyppeja, niin lääkäri kaiketi niistä on sanonut.
minusta näppysi vaikuttavat ihan normaaleilta finneiltä. Tairauhasen sisus on kovettunut ja se kova valkoinen aines on juuri sitä kovettunutta "talia". Tuollaisia näppyjä on kaikilla naisilla ja niitä voi ehkäistä esimerksi pitämällä alapään ihon kunnossa (ja lopettamalla karvojen ajelun). Niitä voi olla myös miehillä peniksen varressa tai vaikka kivespusseissa. - mitäon?
Minulla on nivusissa jotain ruskeita, vähän luomien näköisiä pehmeitä, voisivatko ne olla ihopolyyppeja? Niitä ei ole kyllä helppo erottaa normaalista ihosta.
Lisäksi huomasin, että häpyhuulen iholla sisäpuolella, aika reunassa on jokin pieni punainen piste. En ole koskaan harrastanut seksiä, joten ei voi olla sukupuolitauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781