Olin Las Palmasissa ensimmäisellä Kanarian lomalla 1973. Muutoksia on tapahtunut aika paljon. Kanariansaaria on rakennettu kovalla vauhdilla. 1973 ei Inglesissä tainnut olla kuin pari hotellia, nyt niitä taitaa olla yli 60. Silloin maksoi Bacardipullo 2 suomen mk. En etes tiedä mitä se nykyään maksaa, koska en juo väkeviä viinoja. Olen vieraillut kymmeniä kertoja eri saarilla, mutta käymättä on vielä La Palma ja Fuerteventura. Tämän asian aion kuitenkin korjata lähivuosina. Eniten tykkään paikoista Las Palmas ja Puerto de la Cruz ja siksipä olenkin niissä eniten vieraillut. Tammikuun viimeinen päivä lähden kuitenkin katsastamaan Mas Palomas/Ingles seutuja. Tarkoitus on vaeltaa Korpelan kirjan merkkaamien reittien mukaan ja myös pyöräillä saari ympäri. Siinä pientä haastetta. Jo muutamia kymmeniä vuosia sitten tympäännyin siihen useimpien suomalaisten tapaan tutustua paikkaan vain hotellihuoneen ja allasbaarin väliltä. Parhaassa tapauksessa käytiin syömässä 100 m säteellä olevissa ravintoloissa. Näinhän se mahtaa vieläkin olla? Täytyy sanoa, että edelleen suosittelen juuri Kanariensaaria, vaikka olen käynyt Thaimaassa, Sansibaareilla ja Mosambikissa ym...
Miten muuttunut?
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738