Hihattomista paidoista

miehenalku

Näyttääkö ne hyville tyttöjen ja naisten mielestä? Näyttääkö se seksikkäältä jos iso hauiksinen kävelee sellainen päällä?

20

3141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c".)

musta se näyttää homomaiselta...! mut se on vaa mun mielipide!!! :)

• jep

homolta se enemmänkin näyttää.

• Tiinu
        jep kirjoitti:

homolta se enemmänkin näyttää.

Miten niin homomaiselta? Minusta se näyttää hyvältä jos on kauniit kädet ja hihaton t-paita. Tosin silloin täytyy miestenkin ajaa kainalot tai pitää käsivarret niin ettei kainalokarvat näy.

• Roddie
        Tiinu kirjoitti:

Miten niin homomaiselta? Minusta se näyttää hyvältä jos on kauniit kädet ja hihaton t-paita. Tosin silloin täytyy miestenkin ajaa kainalot tai pitää käsivarret niin ettei kainalokarvat näy.

Minua on aika moneenkin otteeseen huudettu homoksi, kun olen hihatonta pitänyt. Tietty olen ignooraanut ne täysin. Antaa vaan luusereiden huudella; naurattaa hyvin aina jälkeenpäin.
        (Huomautuksena muuten vielä etten ole homo.)

• poika

Sellaisille jotka ei ole käynyt salilla ne näyttää vitun tyhmiltä, mutta sellaisilla joilla on hyvät hauikset, ojentajat, rinta ja olkapäät niin ne näyttää hyvältä. Ja miten ihmeessä ne homoltanäyttää?! Ei ole kukaan ainakaan mulle tullu niin sanoon ja tyttöystävä tykkää..

• mage

teeks säkin vaan penaa ja haukkaa? mäkin teen! sit mä otan sustat ja decat palautteluun enkä treenaa jalkoja ollenkaan! ja pitää varoo ettei kasva liian isoks, mä tiän pari kaverii joille kävi niin ja ne ei enää mahtunu saunaan! paljox sä teet penaa?!!

• jep

olen siis kateellinen siitä että joku näyttää mielestäni homolta hihattomassa paidassa? mieti otsikko ensikerralla vähän paremmin.

• Tollo Peloton

..nyt ensin kirjoittamaan oikein, nössipoika!

• joku

se on aivan namun näköstä... joku tylsä t-paita ei paljon katseita käännä (paitsi jos se on vartalonmyötäinen)

• Kaktus

Jos mies on todella laiha, tai sanotaanko, että edes laiha (vaikka olisikin lihaksia), niin mielestäni se näyttää karmealta. Mutta, jos mies on enemmän normaalipainoa (on se sitten lihasta tai läskiä), niin se voi näyttää jo todella hyvältä. Tämä siis minun mielipiteeni. Jos pitäisin laihoista miehistä, niin näkökulmani saattaisi olla erilainen, mutta en ylipäätänsä pidä laihoista miehistä. Miehissä pitää olla jotain mistä kiinni! :)

• Aprodite

Hihattomat paidat jäbillä on aika ruman näköisiä, eivät lainkaan seksikkäitä. Ja varsinkin bodarimiehet sellaisissa ovat kauhean näköisiä. Mutta minä pidänkin enemmän laihoista/urheilullisista pojista, jotka eivät käytä liian tiukkoja vaatteita.

• Jaana

Toi on joku jätkien ihan oma juttu, että lihaksikkaat kädet näyttäis muka hyvälle. Tai en tiedä, voihan se joistain tytöistä olla hyvännäköistä... Mulla se aiheuttaa vastakkaisen reaktion, tulee fiilis että se jätkä on koko talven yrittäny epätoivoisesti nostella käsipainoja, että vois sitten kesällä kulkea hihattomassa paidassa.

Hihaton paita on ranta-asu, vähän niinkuin tytöillä bikinit. Ne sopii sinne ihan ok, mutta ei kaduille, baareihin tai muihinkaan "julkisiin paikkoihin".

• Henna-83

Äääh... ei todellakaan hyvännäköistä! Varsinkin jos on jotain lihaksia ja niitä yrittää esitellä. SÄÄLITTÄVÄÄ!! Laittakaa pojat mieluummin vaikka vähän kireämpi t-paita tai vastaava, mutta ei pliis mitään hihattomia salipelle-paitoja.

• poika

mitä säälittäää on esitellä lihaksia?! Sehän just kertoo että poika pystyy johonkin eikä ole laiska paska! Teillä ei ole mitään aavistusta siitä kuinka paljon pitää kuluttaa aikaa ja vaivaa että saa kunnon kropan! Ja huom. se on vaan harrastus siinä missä muutkin jolle joutuu omistautumaan vähän enempi kun monille muille harrastuksille.. Arvostan ihan vitusti sellaista joka on onnistunut saamaaan hyvän kropan. Sellaiset langat kädet on rumat miehillä. Hihattomat on parhaat ja mukavimmat kesällä ja niitä on kans niin monen näköisiä että ei ne kaikki edes paljon poikkea tavallisista. miehellä pitää olla lihasta että sen erottaa 12 vuotiiaasta.

• Annika vm.84
        poika kirjoitti:

mitä säälittäää on esitellä lihaksia?! Sehän just kertoo että poika pystyy johonkin eikä ole laiska paska! Teillä ei ole mitään aavistusta siitä kuinka paljon pitää kuluttaa aikaa ja vaivaa että saa kunnon kropan! Ja huom. se on vaan harrastus siinä missä muutkin jolle joutuu omistautumaan vähän enempi kun monille muille harrastuksille.. Arvostan ihan vitusti sellaista joka on onnistunut saamaaan hyvän kropan. Sellaiset langat kädet on rumat miehillä. Hihattomat on parhaat ja mukavimmat kesällä ja niitä on kans niin monen näköisiä että ei ne kaikki edes paljon poikkea tavallisista. miehellä pitää olla lihasta että sen erottaa 12 vuotiiaasta.

Lihasten esittely on teille joillekin miehille ihme asia. Te luulette että naiset pitävät teitä sen takia hyvännäköisenä että löytyy lihakset. Luulette vielä usein, että muutkin jätkät haluaisivat olla niinkuin te.

En tiedä mistä olette idean päähänne saaneet, mutta minä itse ja oma suhteellisen laaja ystäväpiirini eivät moisia miehiä katsele. Varmasti lihaksista pitävät enemmänkin fitness- ja kuntosalinaiset, mutta ns. "tavalliset tytöt" niistä harvemmin piittaavat.

Miehellä pitää olla sopusuhtainen vartalo, siistit vaatteet, hyvät käytöstavat ja älliä päässä. Harva etsii salihousuissa, hihattomassa paidassa kulkevaa lihaskimppua, jonka jutut ovat joko proteiineissa tai penkinnostossa.

• Jackson
        Annika vm.84 kirjoitti:

Lihasten esittely on teille joillekin miehille ihme asia. Te luulette että naiset pitävät teitä sen takia hyvännäköisenä että löytyy lihakset. Luulette vielä usein, että muutkin jätkät haluaisivat olla niinkuin te.

En tiedä mistä olette idean päähänne saaneet, mutta minä itse ja oma suhteellisen laaja ystäväpiirini eivät moisia miehiä katsele. Varmasti lihaksista pitävät enemmänkin fitness- ja kuntosalinaiset, mutta ns. "tavalliset tytöt" niistä harvemmin piittaavat.

Miehellä pitää olla sopusuhtainen vartalo, siistit vaatteet, hyvät käytöstavat ja älliä päässä. Harva etsii salihousuissa, hihattomassa paidassa kulkevaa lihaskimppua, jonka jutut ovat joko proteiineissa tai penkinnostossa.

Niin, treenattuja miehiähän varmasti kiinnostaa tollaiset löysäperseiset "tavalliset tytöt" niinkuin sinä Annika vm.84 joita löytyy joka kulmasta.
        Ja mitäs sinä tiedät ns. "lihaskimppujen" jutuista. On kuule varmasti akateemisesti koulutettujakin henkilöitä jotka treenaavat.

• xXxena

Mun mielestä jos jätkä pitää hihatonta paitaa niin sit pitää olla kans kainalot ajeltu! Hyi hitsi sitä näkyä, ku tosi monillä jätkillä on kauheet pehkot jotka tunkee kainaloista ulos vaikka kädet olis vartalon vierellä! Yyyööökks!

• poika 13w

mitä sitte vaikka kainalaloissa olis karvoja?? ei ainakaan mua haittaa,, vaikka onkin, en ainakaan aijo mitenkää ajella niitä, kainalo karvat han kuuluu miehelle/ pojalle, hyvä ku on tullu vähä ojentaja lihaksia nii on hyvä pitää hiatonta

• pois
        poika 13w kirjoitti:

mitä sitte vaikka kainalaloissa olis karvoja?? ei ainakaan mua haittaa,, vaikka onkin, en ainakaan aijo mitenkää ajella niitä, kainalo karvat han kuuluu miehelle/ pojalle, hyvä ku on tullu vähä ojentaja lihaksia nii on hyvä pitää hiatonta

pois kaikki kainalokarvat..etovaa ja mielellään rintakarvatkin ainakin pitää siistiä.

• hah
        pois kirjoitti:

pois kaikki kainalokarvat..etovaa ja mielellään rintakarvatkin ainakin pitää siistiä.

hah!! xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      201
      3721
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2317
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2256
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2132
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1511
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1277
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1223
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1083
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe