Aion välttää kaikkia niitä kauppakeskuksia johon on kyhätty jokin kappeli.
Kierrän kappelit kaukaa
7
53
Vastaukset
Mä en aio niitä välttää. vastustan vain että niitä on kauppakeskuksissa, joka ei millään tavalla kuvasta sitä että siellä tulisi olla kappeli millään tavoin!
Kappeli Pubin mä vielä hyväksyisin! ;)- Eräs mielipide
Niin minä kierrän kauppakeskukset kaukaa sen takia, että Mammona-jumala ei hyväksy minua sinne.
- Eräs mielipide
Sikäli olisi kiva, että siellä olisi kappeli, tämä krisittyjen Jumala on ainoa joka hyväksyy minut, joka olen köyhä.
- Yök kappeleille
Kappelit saastuttavat kauppakeskukset.
- FUCKIFUU
Hienoa että kauppakeskuksiinkin on tullut WC lisäksi vaihtoehtoja joissa käydä
paskallla.- Ykä * *
Toi oli hyvä idea. Kappeleita voi käyttää WC:nä.
Hei,
Minusta on hienoa, että kauppakeskuksiin on rakennettu kappeleita. Eikö kirkon pidä olla juuri siellä, missä ihmiset ovat? Miksi kirkon läsnäolo kauppakeskuksessa on ärsyttävää. Eikö se juuri ole vaihtoehto kaupankäynnille? Ja mahdollisuus hiljentyä oman elämän kiireen keskellä?
Kirkko kuulolla
Päivi Aikasalo, pappi Hämeenlinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568618IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2875852- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901382
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61227Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?561148Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191063- 1091041