Kokemuksia; värähtelytaajuus, tietoisuuden muutos, kaksoisliekki

e.s........

oon tavannut yhden ihmisen johon liittyen mulla on outo ja miellyttävä kokemus...
olimme porukalla ulkona kävelemässä, minä ihan yksin erillään muista, hän kaverinsa vieressä. jossakin vaiheessa huomasin että hän oli tullut viereeni kävelemään, ja en muista enää ihan kunnolla missä vaiheessa, minut täytti valtava, pyyteettömän epäseksuaalisen puhdas rakkauden tunne, tunne jota en voi verrata tunteisiini muuten, jotakin niin erilaista ja suurta. samalla tuntui, että olisin kohonnut "korkeammalle ulottuvuudelle" (tällöin en ollut lukienut mitään ulottuvuuksista mutta noilla sanoilla mielessäni sitä tunnetta kuvailin), olo tuntui jokseenkin henkiseltä ja voisin ajatella mielikuvaa rauhallinen, tyyni meditoiva viisas buddha.
minä joka en silloin ollut lukenut tai uskonut mihinkään telepatiaan, ajattelin, että ajattelemmekohan telepaattisesti samaa, ja ajattelin, minusta tuntui, jos katsoisin häneen päin, näkisin hänen lävitseen hänen henkiset ominaisuutensa, menneisyytensä ym tietoja hänestä. en kuitenkaan katsonut ;(.
tunne oli sellainen kuin kaikki unelmat olisivat toteutuneet ja olleet siinä, kaikki herkkyys mitä olen aina kaivannut elämään jne.
en ole voinut puhua tästä kokemuksesta hänelle, emme oikeastaan tunne. mutta varmaan jotain aika merkittävää hän on minulle. en tiedä oliko tuo sitten sitä että värähtelytaajuuteni kohosi voimalla tai jotain mutta mitä olen lukienut, silloi koetaan suurta rakkautta. mutta miksi juuri siinä tilanteessa? liittyiköl se häneen? olen kyllä ollut ja olen häneen voimakkaasti kiintynyt... epäseksuaalisella tavalla.
vuoden päästä alkoi tapahtumaan taas kummia... mulle tuli semmoisia tuntemuksia varoittamatta kroppaan, seksuaalisia, kiihottumista ilman syytä. ja todella voimakkaasti, varoittamatta, keho ikäänkjuin vähitellen ylikuumeni. samalla tuntemuksia oli vatsassa, ja selässäkin asti, tuntemuksia millaisia en tiennyt voiuvan olla. ja tämä tunne sitten parin päivän päästä oli lievittänyt,mutta ei loppunut kokonaan... tä'mä varmaan kuulostaa aika uskomattomalta mutta on sellainenkin termi kuin priapismi, jatkuva erektiotila, olen miettinyt sitä selitykseksi. no, siis tätä kiihottuneisuutta jatkui aamusta iltaan parin kuukauden ajan. aloin todella ahdistumaan siinä vaiheessa kun tuntui että olotilani heijastuu ympäriltä, ei tunnu kuvitelmalta koska se heijastui niin voimakkaasti, aloin uskomaan siinä vaiheessa telepatiaan ja että lähetän tunnettani ja olotilaani ympärille, muihin ihmisiin. jossakin vaiheessa tietenkin tuli lievä psykoosi diagnoosiksi kun aloin tästä puhumaan.
lopulta tuntemukset lantuivat ja enää niitäei minulla ole,muttamikä jäi, eräänlainen poreilu/värähtely kehossa (tästä olen lukenutkin ja tätä näyttäisi olevan joillain muillakin), korvien soiminen pienesti usein/aina, muut pienet ja erilaiset kehon tuntemukset kuten vihlaisut, mahakipu ja sydänkipu silloin tällöin. ja kroppa on nykyään herkempi ja reagoin mielen juttuihin enemmän. niin, ja ahdistuneisuus jäi, sitä on ollut nyt jotain kolme vuotta suunnilleen. ja seksuaalisuus on hyvin pinnassa, mihin en ole tottunut.
olen alkanut miettimään enemmän henkisiä asioita, henkistä kehitystä, ja alkanut kehittämään itseäni ja kehittymään. nostamaan värähtelytaajuutta?

3

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaatako

      Polaarinen vastinkappaleesi ilmeisesti, mikäli luonnon dualismi pätee ihmisiinkin. Ja ainakin mikäli itse tiedät että psykoosien kanssa ei ole ollut ongelmia. Olen kokenut samaa, jos nyt uskallan edes itselleni myöntää... Ihme seksuaalisten tuntemusten lisäksi noita henkisiä juttuja, joten tuskin mullakaan mistään äkillisestä jatkuvasta kiihottuneisuushäiriöstä ollu kyse. Tai ehkä sitten väliaikaisesta sellaisesta, mutta syynä oli kuitenkin eräs (silloin) tuntematon henkilö.

    • ghjgjhgjhjgjghg

      Tai joutuessasi kyseisen henkilön auraan, tunsit samaa kuin hän. Piilevät empaatikon-kykysi (kykenee tuntemaan muiden tunteet) paljastivat olemassaolonsa. Ehkä kykeinen nainen on korkea sielu, ja on siksi jatkuvasti normaali-ihmisen mielestä hyvin korkeissa tiloissa.

      Kokemuksesi ei välttämättä tarkoita, että olisitte mitään erityistä toisillenne, tai että välillänne olisi mitään hengellistä sidosta tai yhteyttä. Voi niinkin toki olla.

    • Amon Ra

      Minä olen kokenut yllättäen ja odottamatta täsmälleen samaa, mutta ilman ketään henkilöä. Se ei välttämättä liity tähän henkilöön, koska tunsit myöhemmin samoja kokemuksia uudelleen. Minulle on selitetty niin, että se on siirtymistä astraalitasolle, henkimaailman tasoille. Minulle tämä tapahtuma oli voimallinen "valaistuminen" myös ja rakkauden täyttyminen yllättää joskus. Minäkin päätin lähteä henkiselle tielle, mutta ihan helppo tämä tie ei ole...voimia ja rohkeutta sinulle! Voi olla, että sinulle syntyy näkijän ja parantajan lahjoja vuosien mittaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe