Räikkönen menee ensivuonna Benettonille voittamaan mestaruuden.
Kimi Räikkönen Benettonille
benetton on rautaa
5
101
Vastaukset
- paavali23
jaa mikä benetton? ei ole kilpaillut kymmeneen vuoteen formuloissa urpo!! mene muualle kirjottelemaan typeryyksiäsi!
- gs birotor
Ihme ettet sanonut ,että menee tolemanille....
- paavali23
niin tai minardille, kas kun ei prostille tai arrowsille :D ajamaan kärkiajoista
- stonari
Aluksi oli toleman jonka osti benetton jonka osti renault jonka osti genii (lotus)
Tuossa on selkeä jatkumo.
- F1 rlz
Kyllä, ei kannata mollata kaveria, koska hän viittasi jatkumoon.
Kimi on motivoituneempi kuin koskaan.
Kimi määrää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 882777
Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.2852355Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)1411865Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781374Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden
Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j4131322Helteet paljastaa.
Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va651272Miten musta tuntuu
että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis471001- 47802
Jos en olisi rakastunut sinuun
voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.57795- 141789