hei minulla on monen sadan euron huippu kyoshon sähkö akulla toimiva auto ja minulla on vka siinä että se ei lähde käyntiin painan on nappia näkyy vihreä valo sitten tekee pienen ning äänen ja laitan ohjaimen päälle eikä se lähe ajamaan :/ olen tarkistanut että mikään ei ole pois paikoiltaan ja kaikki osat paikoillaan
kyosho sähkö autossa vika.. apua..!
kyosho friikki
4
441
Vastaukset
- ...
Jospa vaihtaisit alkuun johokin muuhun ku kyoshoon niin vois hommat alkaa pelaamaan.
- Nyblääjä
Kaiva se käyttöohje ja lue se. Jos on kielellä jota et tunne tai et osaa koita google kääntäjää. Sieltå pitäis löytää kohta vastaanottimen ja ohjaimen parituksesta.
- rc kyosho
mikä kyosho sul on? mul on kyosho kobra ja lipo ja toimii loistavasti! älä vaihda kyoshoa pois se on todella kestävä ja laadukas
- c
kyosho lazer on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450