Vilperi vaimoineen viikon matkalla San Fernandossa

sanankantaja

ja lauantaina 03.12.2011 takaisin Espoossa. Selostus matkasta tulossa.
Sää, mitä ehti tehdä, missä käydä.

312

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi571

      Kunhan tässä kotiutuu kunnolla, niin jotain voipi olla tiedossa. :)
      Takeita en anna; riippuu fiiliksistä ja joitain tietoja on voinut jo lukea tämänkin foorumin eri saiteilta. :)

      • miitinkikävijä

        Jäädään odotteloemaan. Ei mitään kiirettä. Mielenkiintoisia juttuja joka tapauksessa meille kanarianvakikävijöille. aloittajalla ei ehkä ihan puhtaat jauhot päässä.
        Älkäämme siitävälittäkö.


      • vilperi571
        miitinkikävijä kirjoitti:

        Jäädään odotteloemaan. Ei mitään kiirettä. Mielenkiintoisia juttuja joka tapauksessa meille kanarianvakikävijöille. aloittajalla ei ehkä ihan puhtaat jauhot päässä.
        Älkäämme siitävälittäkö.

        Sen verran tuota meittin reissua on ruodittu näillä foorumeilla, että laitoin vain kuviin selityksiä tarpeen mukaan:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1075#1075

        Siitähän saa taas provot jutunjuurta!! :) :)


      • s-taka*
        vilperi571 kirjoitti:

        Sen verran tuota meittin reissua on ruodittu näillä foorumeilla, että laitoin vain kuviin selityksiä tarpeen mukaan:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1075#1075

        Siitähän saa taas provot jutunjuurta!! :) :)

        Kiitos kuvista, ja jutuistakin, tutulta näyttää - eikä sitä näköjään koskaan tiedä mistä itsensä löytää.....!!!

        Missäs näitä kuvia on lisää ;-D ?


      • vilperi571
        s-taka* kirjoitti:

        Kiitos kuvista, ja jutuistakin, tutulta näyttää - eikä sitä näköjään koskaan tiedä mistä itsensä löytää.....!!!

        Missäs näitä kuvia on lisää ;-D ?

        Annas vinkkiä että mistä kuvasta itsesi löysit, niin voin sen halutessasi poistaa koska tarkoituksella en kenenkään vieraan henkilön kuvaa halua esitellä; ne on yleiskuvia ja väkisinkin vieraita ihmisiä niistä löytyy, mutta tarkoituksena ei ole ketään loukata.
        Mun albumista löytyy lisää kuvia ja noista muista matkatarinoista, mutta kyllä mä jonkinlaista valikointia julkaisutasossa pyrin pitämään. :)


      • s-taka*
        vilperi571 kirjoitti:

        Annas vinkkiä että mistä kuvasta itsesi löysit, niin voin sen halutessasi poistaa koska tarkoituksella en kenenkään vieraan henkilön kuvaa halua esitellä; ne on yleiskuvia ja väkisinkin vieraita ihmisiä niistä löytyy, mutta tarkoituksena ei ole ketään loukata.
        Mun albumista löytyy lisää kuvia ja noista muista matkatarinoista, mutta kyllä mä jonkinlaista valikointia julkaisutasossa pyrin pitämään. :)

        Ei huolta mitään, syytteitä ei aiota nostaa, hymykareen vaan nostatti suupieleen kun on yhtä aikaa oltu samassa hotskussa. Jos sulla on enemmän - hmmm - vaikka uima-allaskuvia niin kuvat voisi olla mielenkiintoisia... ;-D

        Mukavaa joulun odotusta, tutkailen juttujasi jatkossakin.


      • vilperi571
        s-taka* kirjoitti:

        Ei huolta mitään, syytteitä ei aiota nostaa, hymykareen vaan nostatti suupieleen kun on yhtä aikaa oltu samassa hotskussa. Jos sulla on enemmän - hmmm - vaikka uima-allaskuvia niin kuvat voisi olla mielenkiintoisia... ;-D

        Mukavaa joulun odotusta, tutkailen juttujasi jatkossakin.

        Ainoastaan yks kuva löytyy tuon hotlan allaskuvista lisää, mutta siinä ei näy ihmisiä lainkaan. :) Jos kerran itsesi tunnistit, niin lycka till, koska mä voisin tunnistaa vain tuon etualalla olleen matkakumppanin noista fotoista. :)
        Mä olen niin monia kuvallisia tarinoita vääntänyt noista reissuista, että väkisinkin karsii vain sen olennaisen esillelaitettavaksi.

        petteri; ulkokehä käytännöllisesti katsoen kuollut ja sisäkehällä oli nämä parit vierekkäiset ruokaravintolat jossa maanantai iltana oli enemmälti porukkaa syömässä.
        Liiketilaa vapaana n. 50-70%, joten vanhat ajat ovat jääneet pahasti muistojen joukkoon.

        Onneksi edes näillä muutamilla riitti asiakkaita jopa tungokseen asti, joten sekin kertoo jotain sapuskan tasosta. Ja se El Nublo oli toinen niistä! :)

        s-taka; ettei vaan teidänkin popula ollut maanantaki-iltana El Nublossa syömässä; me emännyksen kanssa istuttiin ihan sen vieressä olevassa pöydässä ja ainakin niillä porukoilla oli hauskaa ja palvelu pelasi kaikin tavoin!? :)


      • s-taka*
        vilperi571 kirjoitti:

        Ainoastaan yks kuva löytyy tuon hotlan allaskuvista lisää, mutta siinä ei näy ihmisiä lainkaan. :) Jos kerran itsesi tunnistit, niin lycka till, koska mä voisin tunnistaa vain tuon etualalla olleen matkakumppanin noista fotoista. :)
        Mä olen niin monia kuvallisia tarinoita vääntänyt noista reissuista, että väkisinkin karsii vain sen olennaisen esillelaitettavaksi.

        petteri; ulkokehä käytännöllisesti katsoen kuollut ja sisäkehällä oli nämä parit vierekkäiset ruokaravintolat jossa maanantai iltana oli enemmälti porukkaa syömässä.
        Liiketilaa vapaana n. 50-70%, joten vanhat ajat ovat jääneet pahasti muistojen joukkoon.

        Onneksi edes näillä muutamilla riitti asiakkaita jopa tungokseen asti, joten sekin kertoo jotain sapuskan tasosta. Ja se El Nublo oli toinen niistä! :)

        s-taka; ettei vaan teidänkin popula ollut maanantaki-iltana El Nublossa syömässä; me emännyksen kanssa istuttiin ihan sen vieressä olevassa pöydässä ja ainakin niillä porukoilla oli hauskaa ja palvelu pelasi kaikin tavoin!? :)

        No läheltä liippasi; oltiin tiistaina 29.11., edellisellä viikolla oltiin tutkailatu paikka myös. Silloin isännyys söi "Faron" (jota katselin kateellisena vaikka ei omassakaan valinnassa vikaa ollut), ja tällä toisella kertaa otettiin molemmat tuo herkullinen sisäfilepihviannos. Oltiin kahdestaan, hyvin pelasi palvelut.

        Niin se on että Faro2:n pitäisi tehdä jotain että ostoskeskus nousisi uuteen suosioon. Edellisellä kerralla siellä käydessä ehkä reilut 10 vuotta sitten kaikki kauppa- ja ravintolahuoneistot olivat toiminnassa ja ravintolat täynnä ihmisiä, hyvä että yläkerran pizzapaikasta pöydän löysi. Nyt siellä oli pelkkää tyhjää. Joku kuitenkin toi näillekin sivuille tilastoja kuinka Kanariansaarten turistimäärät olisivat kovassa nousussa...?


      • sanankantajapölvästi
        miitinkikävijä kirjoitti:

        Jäädään odotteloemaan. Ei mitään kiirettä. Mielenkiintoisia juttuja joka tapauksessa meille kanarianvakikävijöille. aloittajalla ei ehkä ihan puhtaat jauhot päässä.
        Älkäämme siitävälittäkö.

        Itselläs ei taida olla puhtaat jauhot päässä? Tuo aloittajan viesti on siellä, koska joku pyysi. Ja se joku saa hävetä! Vaikka kyllä minä näitä palleroita ymmärrän, vähän liikaakin. Ei tietenkään olisi pitänyt tehdä mitä pyydettiin, vaan sanoa kuten V.
        "Ja veet mä sun pyynnöstäs välitän". Olisin vielä sen muistihkatoamisen nielaissut ilman tota kommenttia.


      • miitinkikävijä
        sanankantajapölvästi kirjoitti:

        Itselläs ei taida olla puhtaat jauhot päässä? Tuo aloittajan viesti on siellä, koska joku pyysi. Ja se joku saa hävetä! Vaikka kyllä minä näitä palleroita ymmärrän, vähän liikaakin. Ei tietenkään olisi pitänyt tehdä mitä pyydettiin, vaan sanoa kuten V.
        "Ja veet mä sun pyynnöstäs välitän". Olisin vielä sen muistihkatoamisen nielaissut ilman tota kommenttia.

        Nyt taitavat olla jauhot pahasti kastuneet. Varo homepölykeuhkoa. Otamme porukalla osaa.


      • Voi näitä!
        miitinkikävijä kirjoitti:

        Nyt taitavat olla jauhot pahasti kastuneet. Varo homepölykeuhkoa. Otamme porukalla osaa.

        Miitinkikävijä ja Vilperi. Koska miitinkikävijän oli välittömästi ruvettava veetuilemaan ilmeisesti omien kastuneitten jauhojensa vuoksi, voisi Vilperi, selvittää, miksi hän soitti minulle ja pyysi laittamaan tuon aloitustekstin tultuaan kotiinsa Suomeen. Miksi minun pitää kaikki paskat saada päälleni jostain älyttömästä ideasta, että ei kone ole kunnossa, niin voisitko sä laittaa suomi24:ään ilmoituksen, että juttua tulee vähän myöhemmin.- Eikä se niin kovin rehellistä ole, että kiellät oman osuutesi aloitukseeni, on se soittoaika vieläkin handyssä.- Jos sinä taas valehtelet joka suuntaan, esim. vaimollesi, niin olen siitä pahoillani, koska hän ainakin vaikutti kivalta ihmiseltä. Enkä minä ainakaan hänen mieltänsä halua pahoittaa, en sitten millään.
        Äläkä jatka Vilperi mitään soopan kirjoittamista tänne, vaan selvitä reilusti "miitinkikävijälle, että soitit ja pyysit aloituksen muk. tiedotusta, En sitä kyllä käsitä, ei kai sinun reissusi sen merkittävämpiä ole kuin muittenkaan.


      • vilperi571
        Voi näitä! kirjoitti:

        Miitinkikävijä ja Vilperi. Koska miitinkikävijän oli välittömästi ruvettava veetuilemaan ilmeisesti omien kastuneitten jauhojensa vuoksi, voisi Vilperi, selvittää, miksi hän soitti minulle ja pyysi laittamaan tuon aloitustekstin tultuaan kotiinsa Suomeen. Miksi minun pitää kaikki paskat saada päälleni jostain älyttömästä ideasta, että ei kone ole kunnossa, niin voisitko sä laittaa suomi24:ään ilmoituksen, että juttua tulee vähän myöhemmin.- Eikä se niin kovin rehellistä ole, että kiellät oman osuutesi aloitukseeni, on se soittoaika vieläkin handyssä.- Jos sinä taas valehtelet joka suuntaan, esim. vaimollesi, niin olen siitä pahoillani, koska hän ainakin vaikutti kivalta ihmiseltä. Enkä minä ainakaan hänen mieltänsä halua pahoittaa, en sitten millään.
        Äläkä jatka Vilperi mitään soopan kirjoittamista tänne, vaan selvitä reilusti "miitinkikävijälle, että soitit ja pyysit aloituksen muk. tiedotusta, En sitä kyllä käsitä, ei kai sinun reissusi sen merkittävämpiä ole kuin muittenkaan.

        Nyt on puurot ja vellit menneet pahasti sekaisin ja on mun anteeksipyyntöni paikka!! ANTEEKSI !!!!!!!!!

        Näin käy kun ei kirjoita rekkautuneena tai sitten vaihtaa vakiintuneen nimimerkkinsä toiseen.
        Mä luulin sitä taas jonkun pilaksi ja vastaukseni olivat sen mukaisia!

        Pyydän vielä kerran anteeksi!

        Vilperi


      • R.
        vilperi571 kirjoitti:

        Nyt on puurot ja vellit menneet pahasti sekaisin ja on mun anteeksipyyntöni paikka!! ANTEEKSI !!!!!!!!!

        Näin käy kun ei kirjoita rekkautuneena tai sitten vaihtaa vakiintuneen nimimerkkinsä toiseen.
        Mä luulin sitä taas jonkun pilaksi ja vastaukseni olivat sen mukaisia!

        Pyydän vielä kerran anteeksi!

        Vilperi

        Anteeksipyyntösi on otettu vastaan. En halunnut sekoittaa itseäni sinun juttuihisi, arvelin, että muistat muutenkin soittaneesi.
        Muuten olisi kai hyvä, jos tämä koko juttu häviäisi täältä/sanankantaja/voi näitä.


      • vilperi571
        R. kirjoitti:

        Anteeksipyyntösi on otettu vastaan. En halunnut sekoittaa itseäni sinun juttuihisi, arvelin, että muistat muutenkin soittaneesi.
        Muuten olisi kai hyvä, jos tämä koko juttu häviäisi täältä/sanankantaja/voi näitä.

        Tietenkin muistin, mutta kun en tunnistanut avaajaa ja noin lyhyestä lauseesta ei voinut edes arvailla kuka kirjoittaja oli, niin lopputulos tuli harvinaisen huonoksi. :(

        Kirjoitettu mitä kukakin on kirjoittanut ja toivottavasti nämä muutamatkin älyävät, että kyse oli väärinkäsityksestä.
        Onhan tämä ollut muilta osin melkein asiallinen topicci, joten en näe syytä koko topicin poistamiseen.


      • miitinkikävujä
        Voi näitä! kirjoitti:

        Miitinkikävijä ja Vilperi. Koska miitinkikävijän oli välittömästi ruvettava veetuilemaan ilmeisesti omien kastuneitten jauhojensa vuoksi, voisi Vilperi, selvittää, miksi hän soitti minulle ja pyysi laittamaan tuon aloitustekstin tultuaan kotiinsa Suomeen. Miksi minun pitää kaikki paskat saada päälleni jostain älyttömästä ideasta, että ei kone ole kunnossa, niin voisitko sä laittaa suomi24:ään ilmoituksen, että juttua tulee vähän myöhemmin.- Eikä se niin kovin rehellistä ole, että kiellät oman osuutesi aloitukseeni, on se soittoaika vieläkin handyssä.- Jos sinä taas valehtelet joka suuntaan, esim. vaimollesi, niin olen siitä pahoillani, koska hän ainakin vaikutti kivalta ihmiseltä. Enkä minä ainakaan hänen mieltänsä halua pahoittaa, en sitten millään.
        Äläkä jatka Vilperi mitään soopan kirjoittamista tänne, vaan selvitä reilusti "miitinkikävijälle, että soitit ja pyysit aloituksen muk. tiedotusta, En sitä kyllä käsitä, ei kai sinun reissusi sen merkittävämpiä ole kuin muittenkaan.

        En tunne asiaa, mutta tuskin vilperi on sulle soittanut. Mitä vilperi tuolla alempana pyytää anteeksi??? Epäilen edelleen kasruneita jauhoja,


      • vilperi571
        miitinkikävujä kirjoitti:

        En tunne asiaa, mutta tuskin vilperi on sulle soittanut. Mitä vilperi tuolla alempana pyytää anteeksi??? Epäilen edelleen kasruneita jauhoja,

        Aivan taatusti soitti!! Oma puhelimen loki kertoo; 3.12.2011. klo 23.56 suomenaikaa!! Olin koiran kanssa iltalenkillä, että sain kaverin vähän rauhoittumaan kotiintulostressistä!! :)
        Ilmoitin henkilölle että kaikki ok. matkan osalta ja esitin myös välityspyynnön, joka nyt tunnetuin seurauksin meni suomeks sanottuna persiilleen. :)

        Vilperi


    • petteri.

      Moi Vilperi.Huomasin,että vierailitte myös faro 2 ostarrilla.Satutko muistaa oliko yhtään ravintolaa auki juuri siellä sisäkehällä josta olet kuvan ottanut.Esim ravintola el nublo..tai ulkokehällä toro piedra 2.Kiitos mukavista kuvista.Me reissuun jolúluna.
      -Petteri-

      • s-taka*

        En ole "vilperi" mutta kyllä oli El Nublo auki viime viikolla, ja toinenkin siinä vieressä yläpuolella, nimeä en muista. Ja tosi hyvä oli ainakin fileepihvi "Faro" - ja iso! Ei jaksettu edes jälkiruokaa...ja pyörittiin siitä kotiin ;-D

        Faro2:n pitäisi muuten kehitellä jotain toimintoja siihen keskiympyrään, tyyliin Kasbahin tanssit. Kyllä alkaisi aueta rafloja ja kuppiloita ja kauppoja, luulen ma.


      • petteri
        s-taka* kirjoitti:

        En ole "vilperi" mutta kyllä oli El Nublo auki viime viikolla, ja toinenkin siinä vieressä yläpuolella, nimeä en muista. Ja tosi hyvä oli ainakin fileepihvi "Faro" - ja iso! Ei jaksettu edes jälkiruokaa...ja pyörittiin siitä kotiin ;-D

        Faro2:n pitäisi muuten kehitellä jotain toimintoja siihen keskiympyrään, tyyliin Kasbahin tanssit. Kyllä alkaisi aueta rafloja ja kuppiloita ja kauppoja, luulen ma.

        Kiitos s-taka.Nyt tulisi jatkokysymys koskien el nubloa.Muistatko,että oliko kyseisessä ravintolassa tarjoilijana vanhempi kaljupäinen mukava mies. Kysyn siksi,että olemme menossa 2 viikon päästä ja olisimme viemässä hänelle perinteiset joulumuistamiset.Mutta jos et muista niin olen tyytyväinen jo aiemmasta vastauksestasi.Kiitos sinulle kovasti ja mukavaa joulun odotusta.
        -Petteri-


      • s-taka*
        petteri kirjoitti:

        Kiitos s-taka.Nyt tulisi jatkokysymys koskien el nubloa.Muistatko,että oliko kyseisessä ravintolassa tarjoilijana vanhempi kaljupäinen mukava mies. Kysyn siksi,että olemme menossa 2 viikon päästä ja olisimme viemässä hänelle perinteiset joulumuistamiset.Mutta jos et muista niin olen tyytyväinen jo aiemmasta vastauksestasi.Kiitos sinulle kovasti ja mukavaa joulun odotusta.
        -Petteri-

        Piti ihan isännyydeltä käydä kysymässä, miehet kun enemmälti hoitelee juttuja tarjoilijoiden kanssa. Hän oli sitä mieltä että toisella kerralla oli (iltakäynti 29.11.) mutta ensimmäisellä kerralla ehkä ei, silloin oltiin liikkeellä jo iltapäivällä 4-5:n maissa. Toivottavasti kaveri on paikalla ja tapaatte. Mukavaa joulunaikaa Kanarialla!


      • don Luis
        s-taka* kirjoitti:

        Piti ihan isännyydeltä käydä kysymässä, miehet kun enemmälti hoitelee juttuja tarjoilijoiden kanssa. Hän oli sitä mieltä että toisella kerralla oli (iltakäynti 29.11.) mutta ensimmäisellä kerralla ehkä ei, silloin oltiin liikkeellä jo iltapäivällä 4-5:n maissa. Toivottavasti kaveri on paikalla ja tapaatte. Mukavaa joulunaikaa Kanarialla!

        Minkälainen tuo Servatur oli,vastasiko hintaa.Miten sai taksin?Menisittekö uudestaan?


      • petteri
        s-taka* kirjoitti:

        Piti ihan isännyydeltä käydä kysymässä, miehet kun enemmälti hoitelee juttuja tarjoilijoiden kanssa. Hän oli sitä mieltä että toisella kerralla oli (iltakäynti 29.11.) mutta ensimmäisellä kerralla ehkä ei, silloin oltiin liikkeellä jo iltapäivällä 4-5:n maissa. Toivottavasti kaveri on paikalla ja tapaatte. Mukavaa joulunaikaa Kanarialla!

        Kiitos ihan hirveesti vastauksesta.Odotamme innolla jälleen tapaamistamme kyseisen herran kanssa.Mukavaa joulua teille koko perheelle.


      • taxitaxi
        petteri kirjoitti:

        Kiitos s-taka.Nyt tulisi jatkokysymys koskien el nubloa.Muistatko,että oliko kyseisessä ravintolassa tarjoilijana vanhempi kaljupäinen mukava mies. Kysyn siksi,että olemme menossa 2 viikon päästä ja olisimme viemässä hänelle perinteiset joulumuistamiset.Mutta jos et muista niin olen tyytyväinen jo aiemmasta vastauksestasi.Kiitos sinulle kovasti ja mukavaa joulun odotusta.
        -Petteri-

        Tarkoitat varmaan samaa tarjoilijaa, jonka olemme nimittäneet "kypsäksi".
        Olemme syöneet Piedra 2:ssa monta kertaa ja aina kun tilaa pihvin hän kysyy suomeksi "kypsä"?. Mies on ollut siinä paikassa aivan alusta asti. Viime tammikuussa huomasimme hänen häärivän myös sisiäpihan puolella sunnuntaini kirpputorimarkkinoiden aikaan.
        Ottakaa vaan joulumuistamiset mukaan. Mikäs vanhan sieltä tappais pois.


    • Me tykättiin, sattui vielä huone kivasti aamu/päiväauringon puolelle, nro 6. Hinta oli oikein sopiva, napattiin Tjäreborgin äkkilähtötarjouksista (tulee keskiviikkona nettiin, varaukset torstaisin klo 13-15) 2-viikkoinen reissu, 36,5e/pv/hlö lentolounaineen ja lentokenttäkuljetuksineen. Henkilökunta erittäin palvelualtista ja mukavaa. Varustus yksinkertainen mutta riittävä.

      Vähän kaukanahan se on, mutta me halutaankin lomalla liikkua omin jaloin mahdollisimman paljon. Yöllä oli tosi rauhallista ja hiljaista keskustaan verrattuna. Taksin sai helposti, taksitolppa on siinä isossa ympyrässä mutta niitä kiertää koko ajan joten sinnekään asti ei tarvinnut lampsia kuin kait kerran. Hinta 4e> keskustaan.

      Voitaisiin ihan hyvin mennä uudelleen. Varsinkin jos saataisiin huusholli noin hyvältä paikalta. Kotoinen tunnelma, tuli paljonkin juteltua naapureiden kanssa. Suomalaisia oli jonkin verran mutta myös englantilaisia, norjalaisia, ruotsalaisia... Mukavaa ja rauhallista väkeä kaiken kaikkiaan.

    • Vain tahkoa kotona

      Vilperillä on onneksi toisinaan asiaa valaisevia kuvia. Valitettavasti vaan aina Kanarialta. Etkö uskalla muualle mennä?

      Tuntuu olevan henkisesti hyvin köyhää tuo suomalaisten matkailu. Vilperin hotellintapaiseen läävään en menisi suinsurminkaan. Siis ikkunan edessä allas missä känniääliöt mekastavat yötäpäivää jne.

      Ja sitten muiden älykääpiöiden kommentteja kuten:

      Ja mitenkä sai taksin. (Voi pyhä yksinkertaisuus!!)

      Joku toinen - saiman takapuoli kehuu kotoista tunnelmaa.Oletettavasti koska seinän takana asuva kielitaidoton savolaiseläkepariskunta tunkee yöllä ja päivällä sisään kysymään neuvoa yhdestä ja toisesta. Hämmästyttävää myös että muitakin ulkomaalaisia löytyy Suomen ulkopuolelta!!

      HEI HALOO, ETTEKÖ OLE KOSKAAN KÄYNEET AIKAISEMMIN MISSÄÄN ULKOMAILLA?

      • Kipaisepa itse joskus jossain ulkomailla, niin huomaat ettei taksia ihan niin vain saakaan joka paikassa. Uskoisin kuitenkin taksin hankkimisen olevan helpompaa Maspalomasissa kuin vaikkapa missä tahansa alle 2M asukkaan kaupungissa USAssa.


      • lääkkeet

        Hei nyt voisit vaikka alkaa säästää jotta edes 10 vuoden päästä olisi mahdollisuus sinukin lähtee edes jonnekin kotikulmiltasi pyörimästä tai hommaa edes sopiva lääkitys ennenkuin tulet tänne aukomaan sitä läpeäsi. sovitaanks niin että nyt lekuriin...


      • minä viilaan

        Ei suomalaisten matkailu ole henkisesti köyhää, arvioinet nyt ainoastaan niiden matkailua jotka tänne kirjoittavat.
        Ei matkailu ole koskaan köyhää, asenteet sen sijaan :)


      • s-taka*

        Ystävä hyvä. Mistäs kenkä oikein puristaakaan? Vai pantako on tiukalla?
        Englantilaispariskunta asusti seinänaapurina, tosi hauskoja tyyppejä joten pitipä pinnistää kun vanha amerikanenglantini on yli 40 vuoden takaa ja totta kai puhuivat omalla korostuksellaan - ei kouluenglantia ollenkaan.

        Jätän vastauksesi omaan arvoonsa. Toivottavasti sinulla on reissussa mukavaa. En kuitenkaan toivoisi sinua seinä- enkä muuksikaan naapurikseni ihan ensimmäisenä.


      • vilperi571
        s-taka* kirjoitti:

        Ystävä hyvä. Mistäs kenkä oikein puristaakaan? Vai pantako on tiukalla?
        Englantilaispariskunta asusti seinänaapurina, tosi hauskoja tyyppejä joten pitipä pinnistää kun vanha amerikanenglantini on yli 40 vuoden takaa ja totta kai puhuivat omalla korostuksellaan - ei kouluenglantia ollenkaan.

        Jätän vastauksesi omaan arvoonsa. Toivottavasti sinulla on reissussa mukavaa. En kuitenkaan toivoisi sinua seinä- enkä muuksikaan naapurikseni ihan ensimmäisenä.

        Tuosta yläpuolelta lainattua: "Siis ikkunan edessä allas missä känniääliöt mekastavat yötäpäivää jne."

        Eipä ollut ikkunan edessä allasta eikä ihan pationkaan ja jopa kasvillisuutta oli suojana allasaluetta vasten ja päivisinkin hyvin rauhallista; juttuporukoita allasalueella ja allasbaarista jonkin verran naurunremahduksia toisinaan ja kun sekin meni kiinni 9:ltä illalla, niin se vähäinenkin "melu" lakkasi. Yhtään kertaa en kännistä ihmistä nähnyt, mutta en nyt niitä tarkkaillutkaan! :)
        Harva kuitenkaan lasiin sylki; sen verran ihmisillä näytti esim. oluttölkkejä olevan pöydillään ja allasalueella ja useimmiten oli allekirjoittaneellakin.
        Rauhallisuudeltaan erinomainen paikka. Meillä oli seinänaapurina ruotsalaispariskunta joiden kanssa muutama sana vaihdettiin.
        Patiolla oli hyvä istua aamupäivällä aurinkoa ottamassa ja nauttia siitä alueen hiljaisuudesta kirjojen parissa.
        Mä oon parikymmentä vuotta saarilla ollut ja niistä yli 10v nyt granilla ja mä nautin olostani siellä. Toiset saavat matkustaa ihan mihin haluavat.
        Yhtään kertaa en ole vielä samaan hotlaan joutunut vaan aina ollut vähän erilaiset kuviot.
        Tuttua ja turvallista ympäristöä, kulkeminen helppoa, ruoka hyvää, lämpö tasaista ja aurinkoakin useimmiten ihan riittävästi.
        Hyviä lomia vaan kaikille saarilla viihtyville. :)


    • Ouagadougou

      Vtn pelle. Kanarian palstalla puhutaan Kanariasta. Mene sä vaan sinne mihin itse haluat ja pidä turpas kii muiden valinnoista. Kerro tollolle terveisiä mennessäs. Se on siellä "Seutulan" tuulikaapissa.

    • kapakkakierroksia

      Vilperi ja Vilperin hännystelijät ja lakeijat. Suomalaiset kapakat ja suomalaiset turistit, joille on tärkeätä tietää omistajien nimet ja heidän historiansa mahdollisimman kauas taaksepäin. Entisiä nyrkkeilijöitä, entisiä tarjoilijoita, entisiä nakkikiskan pitäjiä, perinteitä tarjoilijan lahjonnassa jne. Onhan siinä lomalle aihetta.

    • reissunta

      Miten matka meni?

    • kavinhyi

      Hyvin kai.

      • Anonyymi

        Mikä hotla se oli..


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tietoa milloin Antigue ja Eläkepappa aloittaa taas trollaamisen Kuparipannun kaalikääryleistä ja Inglesin homoista?

      • Anonyymi

        Eivät ole tarkkaa päivää kertoneet milloin he jatkavat trollaamista kaalikääryleistä ja homoista.
        Eläkepappa tuossa toissaviikolla lupaili että kohta trollaukset taas jatkuu. Samaa sanoi Antigue kun kysyin asiasta yksityisviestillä Annan palstalla.


      • Anonyymi

        Olisi mukava kuulla että onko kaalikääryleen hinta noussut pannussa. Eiköhän pappa ja A. meitä asiasta valista tässä jossain vaiheessa.


    • Anonyymi

      Kysyy itseltään klo 18.27, klo 18.30 ja klo 18.31 ja vastaakin itselleen. Varsin mielenkiintoista trollaamista itse päätrollilta!!!

      • Anonyymi

        No onko sinulla sitten tietoa milloin alkaa zikasairaan pienipään Eläkepapan ja sontasäkki Antiguen trollaus kaalikääryleistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sinulla sitten tietoa milloin alkaa zikasairaan pienipään Eläkepapan ja sontasäkki Antiguen trollaus kaalikääryleistä?

        No ei ole tietoa. Kysy tuolta itse päätrollilta, siis Antiguelta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sinulla sitten tietoa milloin alkaa zikasairaan pienipään Eläkepapan ja sontasäkki Antiguen trollaus kaalikääryleistä?

        Zikasairas pienipää Eläkepappa sanoi toissaviikolla että pian alkaa taas trollaus Kuparipannubaarin kaalikääryleistä. Samaa sanoi sontasäkki Antigue kun kysyin asiasta yksityisviestillä Annan palstalla. Yritin sanoa että se on ravintola Kuparipannu eikä Kuparipannubaari, mutta he nauroivat vaan. Sanoivat että nimi Kuparipannubaari jo kertoo että kyseessä on baari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zikasairas pienipää Eläkepappa sanoi toissaviikolla että pian alkaa taas trollaus Kuparipannubaarin kaalikääryleistä. Samaa sanoi sontasäkki Antigue kun kysyin asiasta yksityisviestillä Annan palstalla. Yritin sanoa että se on ravintola Kuparipannu eikä Kuparipannubaari, mutta he nauroivat vaan. Sanoivat että nimi Kuparipannubaari jo kertoo että kyseessä on baari.

        No jäädään odottelemaan että onko kaalikääryleen hinta noussut viime kautisesta 28 euron hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jäädään odottelemaan että onko kaalikääryleen hinta noussut viime kautisesta 28 euron hinnasta.

        Viimeisimmän noiden kaverusten jutun mukaan hintaa olisi 31,50 per kääryle.
        Me pannunkävijät tosin tiedämme että Suomilautanen maksaa 11,50 ja isoon annokseen kuuluu kaalikääryleiden lisäksi vaikka mitä.


    • Anonyymi

      Kyllä Karhuravintola on Inglesin ykkönen ruokaravintoloista. Porskuttaa jo vissiin kymmenettä vuotta ja suosio vaan kasvaa. Kannattaa netistä tehdä pöytävaraus jos haluaa varmistaa että pääsee suoraan pöytään. Jonot on välillä pitkät suosion takia.

      • Anonyymi

        Karhuravintola on meidänkin ruokaravintola. Kokeiltiin ensin Kuparipannua ja Mummolaa, mutta eihän ne olleet kuin onnettomia kaljabaareja. Karhusta saa mahtavaa ruokaa edulliseen hintaan ja juomat on kanssa edullisia. Kuparipannussa, Mummolassa ja näissä muissa maksaa jo olut jotain 3,50-3,80 jos oluesta tykkää. Viinit on Inglesin edullisimmat Karhuravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintola on meidänkin ruokaravintola. Kokeiltiin ensin Kuparipannua ja Mummolaa, mutta eihän ne olleet kuin onnettomia kaljabaareja. Karhusta saa mahtavaa ruokaa edulliseen hintaan ja juomat on kanssa edullisia. Kuparipannussa, Mummolassa ja näissä muissa maksaa jo olut jotain 3,50-3,80 jos oluesta tykkää. Viinit on Inglesin edullisimmat Karhuravintolassa.

        Kuparipannu on 3,5 kertaa kalliimpi kuin muut vastaavat baarit. Tämä on useasti hinnastoista tarkastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannu on 3,5 kertaa kalliimpi kuin muut vastaavat baarit. Tämä on useasti hinnastoista tarkastettu.

        Eläkepapalla on taas ihan omat hinnastot käytössä. Kuparipannu on ruokaravintola. Ei sinne mennä kaljaa kittaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintola on meidänkin ruokaravintola. Kokeiltiin ensin Kuparipannua ja Mummolaa, mutta eihän ne olleet kuin onnettomia kaljabaareja. Karhusta saa mahtavaa ruokaa edulliseen hintaan ja juomat on kanssa edullisia. Kuparipannussa, Mummolassa ja näissä muissa maksaa jo olut jotain 3,50-3,80 jos oluesta tykkää. Viinit on Inglesin edullisimmat Karhuravintolassa.

        Sama täällä. Ensin käydään Karhuravintolassa ruokailemassa edullisesti mahtavien lihapatojen äärellä ja illemmalla sitten Iskelmäbaariin kuuntelemaan artisteja. Suosittelemme kaikille ruokaravintolaksi ravintola Karhua Aguila Roja ostoskeskuksessa. Samassa talossa on mm. karaokebaari Ässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ensin käydään Karhuravintolassa ruokailemassa edullisesti mahtavien lihapatojen äärellä ja illemmalla sitten Iskelmäbaariin kuuntelemaan artisteja. Suosittelemme kaikille ruokaravintolaksi ravintola Karhua Aguila Roja ostoskeskuksessa. Samassa talossa on mm. karaokebaari Ässä.

        Paljon kertoo Karhuravintolan erinomaisuudesta sekin että Kuparipannun, Iskelmäbaarin ja Mummolan omistajat käy Karhussa syömässä.
        Yksi suosittu ruokaravintola Inglesissä on myös Pepe Chiringon ravintola av. Tirajanan ja Citan risteyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon kertoo Karhuravintolan erinomaisuudesta sekin että Kuparipannun, Iskelmäbaarin ja Mummolan omistajat käy Karhussa syömässä.
        Yksi suosittu ruokaravintola Inglesissä on myös Pepe Chiringon ravintola av. Tirajanan ja Citan risteyksessä.

        Miksi eivät kävisi. Eihän niiden omista baareista saa kuin lihapiirakoita ja makkaraperunoita. Ei niillä nälkä lähde. Iskelmässä muistaakseni lihapiirakka ja kalja maksoi jotain 6-7 euroa. Sillä rahalla syö jo Karhuravintolassa ison herkullisen annoksen oikean kokin valmistamaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ensin käydään Karhuravintolassa ruokailemassa edullisesti mahtavien lihapatojen äärellä ja illemmalla sitten Iskelmäbaariin kuuntelemaan artisteja. Suosittelemme kaikille ruokaravintolaksi ravintola Karhua Aguila Roja ostoskeskuksessa. Samassa talossa on mm. karaokebaari Ässä.

        Karhuravintola on jokaisen suomalaisen kotiravintola Inglesissä. Kaljalla voi käydä vaikka pannussa tai mummolassa, mutta ruokailut hoidetaan oikeassa ruokaravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintola on jokaisen suomalaisen kotiravintola Inglesissä. Kaljalla voi käydä vaikka pannussa tai mummolassa, mutta ruokailut hoidetaan oikeassa ruokaravintola Karhussa.

        Näin on! Ruokaravintola kuten Karhuravintola on ihan eri asia kuin Mummolan ja Kuparipannubaarin kaltaiset juottolat.


      • Anonyymi

        Kuka tampio näitä suoltaa???


    • Anonyymi

      Antigue ja Eläkepappa on trollanneet taas. 🤦‍♂️ Kukaan muu ei kutsu Kuparipannua Kuparipannubaariksi

      • Anonyymi

        Kuparipannubaari on lähinnä Eläkepapan tavaramerkki. Antigue on alkanut jo rauhoittelemaan trollaamista. Toisella palstalla se jo menetti kaikki kaverinsa kun haukkui palstalaisia.


    • Anonyymi

      Kaikilla ravintoloilla on hyvät ja huonot puolensa. Karhuravintolasta on tosin vaikea keksiä huonoja puolia. On se vaan niin suosittu ja mahtava ruokaravintola.

      • Anonyymi

        Pitäisi ihan sananmukaisesti keksiä jos Karhuravintolasta olisi jotain huonoa sanottavaa. Onhan se Inglesin suosituin ruokaravintola vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi ihan sananmukaisesti keksiä jos Karhuravintolasta olisi jotain huonoa sanottavaa. Onhan se Inglesin suosituin ruokaravintola vuodesta toiseen.

        Totta. En minä ainakaan löydä Karhusta mitään pahaa sanottavaa. Karhuravintolasta voisi ottaa mallia kaikki muut kuten Mummola, Iskelmäbaari ja Kuparipannubaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. En minä ainakaan löydä Karhusta mitään pahaa sanottavaa. Karhuravintolasta voisi ottaa mallia kaikki muut kuten Mummola, Iskelmäbaari ja Kuparipannubaari.

        Karhu on kyllä ihan paras. Mihinköhän on kadonnut se Kuparipannun trolli joka vuosia sitten sanoi että Karhu on vuoden ravintola Inglesissä. Tarkoitti että Karhu joutuu lopettamaan toimintansa vuoden kuluessa. Samaa kuulemma väittivät Kuparipannun kanta-asiakkaat pannun viikkomiitingissä.
        Karhuravintola kuitenkin porskuttaa jo vissiin seitsemättä vuotta peräkkäin eikä suosiolle näy loppua. Pannun trolli voisi pyytää anteeksi meiltä Karhuravintolan vakiasiakkailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu on kyllä ihan paras. Mihinköhän on kadonnut se Kuparipannun trolli joka vuosia sitten sanoi että Karhu on vuoden ravintola Inglesissä. Tarkoitti että Karhu joutuu lopettamaan toimintansa vuoden kuluessa. Samaa kuulemma väittivät Kuparipannun kanta-asiakkaat pannun viikkomiitingissä.
        Karhuravintola kuitenkin porskuttaa jo vissiin seitsemättä vuotta peräkkäin eikä suosiolle näy loppua. Pannun trolli voisi pyytää anteeksi meiltä Karhuravintolan vakiasiakkailta.

        Inglesin talvi- ja vakiasukkaiden Kuparipannun keskiviikon miitinki siirrettiin jo toissa vuonna Kuparipannusta Karhuravintolaan. Siellä ne näkyivät kokoontuvan kun menin Karhuun herkuttelemaan lihapatojen äärelle. Saivatkohan ne pannun makkaraperunoista ja kaalikääryleistä tarpeekseen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesin talvi- ja vakiasukkaiden Kuparipannun keskiviikon miitinki siirrettiin jo toissa vuonna Kuparipannusta Karhuravintolaan. Siellä ne näkyivät kokoontuvan kun menin Karhuun herkuttelemaan lihapatojen äärelle. Saivatkohan ne pannun makkaraperunoista ja kaalikääryleistä tarpeekseen 🤔

        Se voi olla. Ei kai ne jaksaneet kuukaudesta ja vuodesta toiseen Kuparipannun kaalikääryleiden ja makkaraperunoiden voimalla. Papoilla ja mummoilla on alkanut kunnon ruokaa tehdä mieli ja ovat ottaneet vakiravintolaksi Karhuravintolan.


    • Anonyymi

      Myös meidän porukka suosittelee Karhuravintolaa ruokaravintolaksi. Isot mahtavan maukkaat annokset ja edulliset hinnat verrattuna Inglesin muihin suomalaispaikkoihin. Ainoa miinus on että on niin maukkaat ruoat että tulee ahmittua vatsansa liian täyteen. Karhuravintolan kokille/kokeille täys kymppi mahtavista aterioista 👏👍

      • Anonyymi

        Kyllähän ylenmääräinen herkuttelu on vaarana Karhuravintolassa. Reilut 14 viikkoa vielä ja olen taas herkuttelemassa Karhussa. Hyvää kannattaa aina odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ylenmääräinen herkuttelu on vaarana Karhuravintolassa. Reilut 14 viikkoa vielä ja olen taas herkuttelemassa Karhussa. Hyvää kannattaa aina odottaa.

        Me ollaan menossa marraskuussa ja tietenkin herkuttelemaan Karhuravintolaan.
        Eihän noita muita suomalaisten baareja oikein voi ruokapaikoiksi kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan menossa marraskuussa ja tietenkin herkuttelemaan Karhuravintolaan.
        Eihän noita muita suomalaisten baareja oikein voi ruokapaikoiksi kutsua.

        Joo ei ne ruokailuun ole tarkoitettu. Karhuravintola on suomalaisten paikoista ainoa joka on palkittu parhaana ravintolana Gran Canarialla. Vuosi taisi muistaakseni olla 2017.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ne ruokailuun ole tarkoitettu. Karhuravintola on suomalaisten paikoista ainoa joka on palkittu parhaana ravintolana Gran Canarialla. Vuosi taisi muistaakseni olla 2017.

        Tuo on ylivoimaisesti paras trollaus!


    • Anonyymi

      Onhan täällä asiallistakin keskustelua eikä aina vaan haukkumista. Taitaa tulla ensi kaudesta mukava kausi matkustelun ja keskusteluiden merkeissä. Eihän tässä ole kauan kun kausi taas alkaa ja päästään Kanarian lämpöön.

      • Anonyymi

        Juu Inglesissä tavataan mussukka.


    • Anonyymi

      Minun mielestä Kuparipannu on ylivoimaisesti Inglesin paras ruokaravintola. Karhubaariin en siellä saamani ruokamyrkytyksen takia enää mene koskaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Mielummin Kuparipannussa kuin karhuräkälässä.


      • Anonyymi

        Meidän canarioperhe käy aina Kuparipannussa nauttimassa Inglesin parasta ruokaa.


    • Anonyymi

      Trollit haukkuvat Karhuravintolaa mutta se vain lisää Karhun suosiota. Ihmiset ei jaksa syödä makkaraperunoita ja kaalikääryleitä vaan menevät herkuttelemaan Karhuravintolan lihapatojen äärelle.

      • Anonyymi

        Antaa trollin haukkua. On se Karhuravintola aina vaan niin suosittu. Ei ole ihme että Kuparipannun vakiasiakkaiden viikkomiitinki siirrettiin pannusta Karhuravintolaan. Ihme ei ole myöskään että muiden suomipaikkojen omistajat ja henkilökunta käy Karhussa syömässä.


      • Anonyymi

        Me olimme yksi niistä pariskunnista joiden kanssa juttelit Karhuravintolan jonossa. Oltiin tosiaan menossa Karhuun vain siksi kun sitä oli niin paljon haukuttu. Yllätyttiin todella positiivisesti. Oli edulliset hinnat ja mahtavat ruoat Karhuravintolassa. Karhusta tuli meidän ja monen muun vakipaikka Inglesissä. Trollit jatkakoot haukkumista ja Karhuravintola joutuu pian laajentumaan. Oli siellä kuulemma ollut puhetta että avaavat useita muita ravintoloita samalla konseptilla. Edulliset hinnat ja herkulliset ruoat. Niistähän Karhuravintola tunnetaan.


    • Anonyymi

      Karhuravintolan ylivoimainen asema Inglesin suosituimpana ruokaravintolana herättää varmasti kateutta Inglesin suomalaisten keskuudessa. Se saattaa ilmentyä Karhuravintolaa vähättelevinä puheina ja "Karhun" suorannaisena solvaamisena. Sen sijaan että keskityttäisiin kehittämään omaa toimintaa niin viha kohdistuu menestyneitä (Karhuravintola) kohtaan.

      • Anonyymi

        Se on ihan sama oletko formulakuski tai ravintoloitsija. Menestyneitä aina on haukuttu. Toivotaan Karhuravintolalle parasta mahdollista jatkoa, vaikka heillähän pyyhkii Inglesin menestyneimpänä ruokaravintolana aivan loistavasti kyllä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sama oletko formulakuski tai ravintoloitsija. Menestyneitä aina on haukuttu. Toivotaan Karhuravintolalle parasta mahdollista jatkoa, vaikka heillähän pyyhkii Inglesin menestyneimpänä ruokaravintolana aivan loistavasti kyllä muutenkin.

        Eihän täällä enää kukaan Karhua hauku. Kohta perustetaan Karhupuoluekin kunhan ensin on kaikille saarille perustetu satoja Karhuravintoloita. Sen jälkeen Karhravintolat - ja puolue valtaavat Espanjan ja koko maailman. Hallelujaa tuleva Karhu-uskonto!!!


    • Anonyymi

      Onhan tuo Karhuravintola tosiaan ihan mahtava ruokaravintola ja edullinen. Sanoisin ihan kokemuksesta että ravintola Karhu on 2-3 kertaa edullisempi kuin esimerkiksi Iskelmäbaari tai Kuparipannubaari.

      • Anonyymi

        Kyllä se näin tosiaan on. Olen tarkastanut asian hinnastoista. Noin pääsääntönä voi pitää että sillä rahalla millä käy kerran Kuparipannussa niin ruokailee ja nauttii juomia Karhuravintolassa viikon. On se vaan kallis tuo Kuparipannu. Tarkastakaapa asia hinnastoista jos joku epäilee faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin tosiaan on. Olen tarkastanut asian hinnastoista. Noin pääsääntönä voi pitää että sillä rahalla millä käy kerran Kuparipannussa niin ruokailee ja nauttii juomia Karhuravintolassa viikon. On se vaan kallis tuo Kuparipannu. Tarkastakaapa asia hinnastoista jos joku epäilee faktoja.

        Eihän tässä kukaan ole epäilemässä puheitasi. Olemme niin kokeneita Inglesin kävijöitä että tiedämme nuo hinnat tarkkaan. Pannu tosiaan on erittäin kallis verrattuna Karhuravintolaan. Tuo 1:7 kyllä tosiaan pitää paikkansa. Yhden illan hinnalla pannussa viettää viikon Karhuravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä kukaan ole epäilemässä puheitasi. Olemme niin kokeneita Inglesin kävijöitä että tiedämme nuo hinnat tarkkaan. Pannu tosiaan on erittäin kallis verrattuna Karhuravintolaan. Tuo 1:7 kyllä tosiaan pitää paikkansa. Yhden illan hinnalla pannussa viettää viikon Karhuravintolassa.

        Pannubaari ei oo persaukisille. Varatkaa tonni per ilta jos pannuun meette ryyppään


    • Anonyymi

      Siis kuka viitsii ulkomailla istua tuollaisessa paikassa? Näyttää ihan kontulalaiselta räkälältä, Kontulassa vaan laulaja laulaa ihan oikeeta suomea!

      • Anonyymi

        No sitä minäkin olen ihmetellyt että kuka menee Kupaipannuun istumaan. Ovelta kerran kurkkasin ja oli sen näköistä porukkaa että huhhuhhuh! Baaritiskillä ryyppäsivät.
        Menin sitten kadun toiselle puolelle Mummolaan ja siellä tutustuin pariskuntaan joka suositteli ruokaravintolaksi ravintola Karhua. Menimme Karhuravintolaan edullisten lihapatojen äärelle heidän kanssaan.


      • Anonyymi

        Kuparipannubaari on nimensä mukaisesti baari. Kaljäräkälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä minäkin olen ihmetellyt että kuka menee Kupaipannuun istumaan. Ovelta kerran kurkkasin ja oli sen näköistä porukkaa että huhhuhhuh! Baaritiskillä ryyppäsivät.
        Menin sitten kadun toiselle puolelle Mummolaan ja siellä tutustuin pariskuntaan joka suositteli ruokaravintolaksi ravintola Karhua. Menimme Karhuravintolaan edullisten lihapatojen äärelle heidän kanssaan.

        Eipä pannussa juuri kukaan käy enää. Vakiasiakkaiden keskiviikkoinen miitinki siirtyi jo toissa talvena pannusta Karhuravintolaan. Kävin kerran siellä kun oli grilli-ilta. Oli aika surkeat tarjottavat ja maksoi silti muistaakseni 18,50 koko roska. Sanoisin niiden "ruokien" oikeaksi hinnaksi korkeintaan vitosen. Hukkaan meni nekin rahat. Samalla rahalla olisin ruokaillut ruokaravintola Karhussa koko viikon.


    • Anonyymi

      Antigue ja Eläkepappa on taas näköjään aloittaneet kuparipannusta ja karhubaarista jankuttamisen.

      • Anonyymi

        Onneksi kukaan ei usko heidän juttujaan pannusta. Niillä on niin päättömiä juttuja että jokainen tietää ne roskapuheiksi.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä Karhu-uskovaisilla menee lujaa. kohta on koko maailma vallattu.
      Sisäpiiriläisiltä kuulin, että Aki ja Reijo ovat jo ensi kaudeksi kopioimassa Karhun formaatin. Pannusta tulee siis Karhuravintola aivan alkuperäisen esikuvansa mukaisesti. Ruokalista menee siis uusiksi, tai oikeastaan ruoka- ja viinilistat poistuvat koska alkuperäisessäkään ei niitä ole. Ruokalistaa ei tarvita koska tarjottavana on ainoastaan vanhassa eltaantuneessa rasvassa paistettuja makkaraperunoita kuten alkuperäisessäkin Karhussa. Siitä tulee vanhoilliskarhu-uskovaisten pyhiinvaelluspaikka ja sinne pääsevät vain he. Vanhoilliskarhu-uskovaiset pitävät tarkkaan huolta siitä, että kaikki rakennettavat Karhuravintolat ovat tarkalleen kyseisen alkuperäispaikan mukaisia pimeitä ikkunattomia käytäviä. Kaikkialla pitää leijua tuo eltaantunut makkaraperunoiden lemu.
      Hallelujaa me vanhoilliskarhu-uskovaiset!!!

      • Anonyymi

        Oot sä Antigue kyllä ihan mahoton trolli.


    • Anonyymi

      Suomalaisten omistamien paikkojen ainoa makkaraperunakäristin taitaa löytyä Kuparipannubaarista. Makkaraperunat 19,90 ja kaalikääryle 31,50 euroa. 🤢 Suolatikut 5,00 euroa. Kyllähän Kuparipannubaari noista jo ruokalista saa aikaiseksi. 🤣

      • Anonyymi

        Kyllä nuo hinnat ainakin paikkansa pitää. Me meinaan käytiin Kuparipannubaarissa viime talvena makkaraperunoilla kun hoiputtiin yöllä kännissä hotlalle. Kyllähän pannubaarista tuollaista makkaraperunoiden kaltaista ryyppyruokaa saa. Oikeat ruokailut sitten hoidetaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten Mummolassa tai Karhuravintolassa.


      • Anonyymi

        Täällä luuraa paha trollivakoilija. Väittää aivan mahdottomia. Makkaraperunakäristin on meidän vanhakarhu-uskovaisten pyhiinvaelluspaikassa ja sieltä se leviää kaikkialle. Siis ihan kaikkialle ja saamme joka paikassa nauttia vanhan rasvakeittimen eltaantuneesta lemusta ihan kaikkialla muuallakin vanhan karhun ulkopuolellakin. Siellähän sitä on lemunnut jo jonkun tietäjän mukaan neljä vuotta.
        Hallelujaa me vanhakarhu-uskovaiset!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo hinnat ainakin paikkansa pitää. Me meinaan käytiin Kuparipannubaarissa viime talvena makkaraperunoilla kun hoiputtiin yöllä kännissä hotlalle. Kyllähän pannubaarista tuollaista makkaraperunoiden kaltaista ryyppyruokaa saa. Oikeat ruokailut sitten hoidetaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten Mummolassa tai Karhuravintolassa.

        Totta. Kyllä Kuparipannubaariin ei oikein voi selvinpäin mennä. Kerran käytiin siellä ryyppäämässä baaritiskillä. Näytti porukka muutenkin olevan siellä sen sortin porukkaa kuin meidänkin porukka, eli pää täyteen ja pois. Ei siellä ruokailijoita näkynyt, mutta pitäpä ne pannubaarissa tekisi kun ruokalistalla on vaan kaalikääryleitä ja makkaraperunoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kyllä Kuparipannubaariin ei oikein voi selvinpäin mennä. Kerran käytiin siellä ryyppäämässä baaritiskillä. Näytti porukka muutenkin olevan siellä sen sortin porukkaa kuin meidänkin porukka, eli pää täyteen ja pois. Ei siellä ruokailijoita näkynyt, mutta pitäpä ne pannubaarissa tekisi kun ruokalistalla on vaan kaalikääryleitä ja makkaraperunoita.

        Mikä vika on Kuparipannubaarin makkaraperunoissa? Ihan kuten kirjoitin niin kyllä sieltä pannubaarista ryyppyruokaa saa. Kuparipannubaarin makkaraperunat sopii ryypätessä oikein hyvin. Oikeat ruokailut sitten hoidetaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten Mummolassa tai Karhuravintolassa.
        Ehkä tilanne muuttuu joskus jos ne saavat Kuparipannubaariin rakennettua keittiön. Mikroaaltouunissa ja rasvakeittimellä ei makkaraperunoiden ja pakastekaalikääryleiden lisäksi kovin kummoisia ruokia tehdä.


    • Anonyymi

      Rauhoittukaahan nyt jo. Kaikille löytyy kyllä ruokapaikka. Makkaraperunoiden ja kaalikääryleiden ystävät jatkaa ruokailua Kuparipannubaarissa. Hyvän ruoan ja oikeiden kokkien tekemien herkkujen ystävät taas käy jatkossakin Mummolassa tai Karhuravintolassa.

    • Anonyymi

      Inglesin parhaat pidot varsinkin yöaikaan löytyy Yumbosta. Nautintoa niin mielelle kuin kielellekin Myös rektumi kiittää hyvää oloaan.

    • Anonyymi

      Kyllähän ruokaravintoloista puhuttaessa Karhuravintola on ihan omaa luokkaansa.
      Eiväthän he edes kilpaile samoista asiakkaista Mummolan tai Kuparipannubaarin kanssa. Karhuun mennään herkuttelemaan hyvän ruoan kanssa ja näissä muissa sitten voi käydä ryyppäämässä.

      • Anonyymi

        Pian kausi taas alkaa ja päästään Karhuravintolan lihapatojen äärelle. Perinteisiin myös kuuluu että käydään Kuparipannubaarissa syömässä yksi kaalikääryle. Karhuravintolassa sitten herkutellaan pitkän kaavan mukaan hyvässä seurassa ammattikokin valmistamia herkkuja nauttien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian kausi taas alkaa ja päästään Karhuravintolan lihapatojen äärelle. Perinteisiin myös kuuluu että käydään Kuparipannubaarissa syömässä yksi kaalikääryle. Karhuravintolassa sitten herkutellaan pitkän kaavan mukaan hyvässä seurassa ammattikokin valmistamia herkkuja nauttien.

        Mukava taas pian päästä Karhuravintolan herkkuja notkuvien pöytien ääreen. Edulliset hinnat ja herkulliset ruoat. Me ei noista kaalikääryleistä niin välitetä joten Kuparipannubaari jää tälläkin kertaa väliin. Täytyy taas varmaan tilata Karhuravintolassa hanhenrintaa karpalo-punaviinikastikkeella. Mahtavat herkut ja todella edullista. Kaalikääryleiden ja makkaraperunoiden ystävät kääntyy jo Karhun ovelta ja ottaa suuntaa Kuparipannubaariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava taas pian päästä Karhuravintolan herkkuja notkuvien pöytien ääreen. Edulliset hinnat ja herkulliset ruoat. Me ei noista kaalikääryleistä niin välitetä joten Kuparipannubaari jää tälläkin kertaa väliin. Täytyy taas varmaan tilata Karhuravintolassa hanhenrintaa karpalo-punaviinikastikkeella. Mahtavat herkut ja todella edullista. Kaalikääryleiden ja makkaraperunoiden ystävät kääntyy jo Karhun ovelta ja ottaa suuntaa Kuparipannubaariin.

        Kuulostaa herkulliselta. Täytyy käydä tutustumassa Karhuravintolaan. On sitä niin paljon haukuttu että sen on pakko olla mahtava ravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa herkulliselta. Täytyy käydä tutustumassa Karhuravintolaan. On sitä niin paljon haukuttu että sen on pakko olla mahtava ravintola.

        Me kävimme tutustumassa ravintola Karhuun viime talvena juuri siksi kun sitä haukuttiin. Ei se ollut ollenkaan sellainen paikka mitä trolli väittää. Edulliset isot annokset ja muutenkin mahtava ruokaravintola. Kannattaa käydä tutustumassa eikä olla vaan trollin väärien tietojen varassa. Sinne on nyt kuulemma palkattu neljäs kokki. Varmaan luvassa vieläkin mahtavampia herkkuja edulliseen hintaan.
        Antaa kaalikääryleiden ystävien vaan ryypätä Kuparipannubaarissa. Me muut herkutellaan Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kävimme tutustumassa ravintola Karhuun viime talvena juuri siksi kun sitä haukuttiin. Ei se ollut ollenkaan sellainen paikka mitä trolli väittää. Edulliset isot annokset ja muutenkin mahtava ruokaravintola. Kannattaa käydä tutustumassa eikä olla vaan trollin väärien tietojen varassa. Sinne on nyt kuulemma palkattu neljäs kokki. Varmaan luvassa vieläkin mahtavampia herkkuja edulliseen hintaan.
        Antaa kaalikääryleiden ystävien vaan ryypätä Kuparipannubaarissa. Me muut herkutellaan Karhussa.

        Täytyypäs käydä Karhuravintolassa tutustumassa herkkuihin. Kaalikääryleistä, lihapiirakoista tai makkaraperunoista emme ole kiinnostuneet, joten Kuparipannuun tai Iskelmäbaariin emme ole menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypäs käydä Karhuravintolassa tutustumassa herkkuihin. Kaalikääryleistä, lihapiirakoista tai makkaraperunoista emme ole kiinnostuneet, joten Kuparipannuun tai Iskelmäbaariin emme ole menossa.

        Karhuravintolassa käyminen on loman kohokohtia. Ykköset päälle ja kynttilöiden kera llallisella vaimon kanssa. Karhuravintola onkin sivistyneiden illallisravintola eikä mikaan kaljabaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintolassa käyminen on loman kohokohtia. Ykköset päälle ja kynttilöiden kera llallisella vaimon kanssa. Karhuravintola onkin sivistyneiden illallisravintola eikä mikaan kaljabaari.

        Karhuravintola on ihan ykkönen ruokaravintoloista. Karhu onkin palkittu jo kolmena vuotena peräkkäin Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Eihän se toisaalta ole yllätys. Mahtavaa ruokaa ja kaiken lisäksi edulliseen hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintola on ihan ykkönen ruokaravintoloista. Karhu onkin palkittu jo kolmena vuotena peräkkäin Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Eihän se toisaalta ole yllätys. Mahtavaa ruokaa ja kaiken lisäksi edulliseen hintaan.

        Neljä kertaa on Karhuravintola palkittu parhaana ruokaravintolana Kanariansaarilla. Ensimmäinen tuli silloin heti kun se perustettiin ja nyt on tullut kolme voittoa peräkkäisinä vuosina. Kahdesti on Karhuravintola myös palkittu Las Palmasin provincian parhaana yrityksenä. Ei ole ihme että Kuparipannun ja Mummolan omistajat käy Karhussa ottamassa vinkkejä ja Kuparipannuunkin on alettu suunnittelemaan keittiön rakentamista ja Karhuravintolan ruokalistan kopioimista pannubaariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä kertaa on Karhuravintola palkittu parhaana ruokaravintolana Kanariansaarilla. Ensimmäinen tuli silloin heti kun se perustettiin ja nyt on tullut kolme voittoa peräkkäisinä vuosina. Kahdesti on Karhuravintola myös palkittu Las Palmasin provincian parhaana yrityksenä. Ei ole ihme että Kuparipannun ja Mummolan omistajat käy Karhussa ottamassa vinkkejä ja Kuparipannuunkin on alettu suunnittelemaan keittiön rakentamista ja Karhuravintolan ruokalistan kopioimista pannubaariin.

        On se suosittu tuo Karhuravintola. Siellä on Espanjan kuningatarkin käynyt illallisella Kanarian lomallaan. Ketään muita asiakkaita ei silloin päästetty sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se suosittu tuo Karhuravintola. Siellä on Espanjan kuningatarkin käynyt illallisella Kanarian lomallaan. Ketään muita asiakkaita ei silloin päästetty sisään.

        Olin silloin juuri menossa Ässän karaokeen kun kuningartar Letizia kävi Karhuravintolassa illallisella. Oli paljon turvamiehiä Aguila Roja ostoskeskuksen edessä ja takana. Päästiin kuitenkin sisälle Ässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin silloin juuri menossa Ässän karaokeen kun kuningartar Letizia kävi Karhuravintolassa illallisella. Oli paljon turvamiehiä Aguila Roja ostoskeskuksen edessä ja takana. Päästiin kuitenkin sisälle Ässään.

        😮
        Syötkö sä Eläkepappa niitä lääkkeitä mitä lääkärit sulle määrää? 😐
        Alkaa olla aika harhaista ja pimeetä settiä sulla 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä kertaa on Karhuravintola palkittu parhaana ruokaravintolana Kanariansaarilla. Ensimmäinen tuli silloin heti kun se perustettiin ja nyt on tullut kolme voittoa peräkkäisinä vuosina. Kahdesti on Karhuravintola myös palkittu Las Palmasin provincian parhaana yrityksenä. Ei ole ihme että Kuparipannun ja Mummolan omistajat käy Karhussa ottamassa vinkkejä ja Kuparipannuunkin on alettu suunnittelemaan keittiön rakentamista ja Karhuravintolan ruokalistan kopioimista pannubaariin.

        Et satu muistamaan, että tulevalla kaudella Pannu ottaa käyttöön koko Karhu formaatin ja vieläpä pilkuntarkasti. Niin tarmasti, että ruokalista poistetaan, samoin viinilista sillä nitähän ei meidän vanhoilliskarhu-uskovaisten pyhässä paikassa ei ole, eikä tule, eikä ole koskaan ollutkaan.
        Pannu myös muutetaan kapeaksi ja pimeäksi putkikäytäväksi ja se muutta ylemmäs kulmantaakse.
        Koko Aguila Rojan röttelöostoskeskus museoidaan Karhubaarin museoalueeksi ja koko ns. liikekeskuksen kaikenlainen korjaaminen kielletään Las Palmasin provinssin antamalla ukaasilla.
        Museokarhubaarissa tarjotaan tiukasti alkuperäisiä eltaantuneesa vanhassa rasvassa käristettyjä maan mainioita makkaraperunoita vain ja ainoastaan meille oikeauskoisille. Mitään muuta syötävää ei saa olla tarjolla, kuten alkuperäisessä Karhubaarissakaan ei ole koskaan ollut.
        Hallelujaa me vanhoilliskarhu-uskovaiset!!!


    • Anonyymi

      Hallelujaa me vanhakarhu-uskovaiset, antigue ja eläkepapparainen!!!

    • Anonyymi

      se karhu ravintola on räkälä baari huumehörhöjä ja muutenkin epämääräistä porukkaa, kannattaa kiertää kaukaa tommoinen läävä.

      • Anonyymi

        Juu näin se on. Yumbosta löytyy miehelle kaikki mitä tarvitaan lomatunnelmaan. Miehiä miehiä miehiä. Siksihän Inglesiin matkustetaan joka talvi.


      • Anonyymi

        Taidatte puhua Iskelmäbaarista tai Kuparipannubaarista kun puhutte räkälästä baarista. Nehän on nimiensäkin puolesta vain baareja.
        Karhuravintola on useasti palkittu menestyvä ruokaravintola. Mitä enemmän karhua kateelliset haukkuu, sitä suuremmaksi nousee karhun suosio. Taitaa tulla ensi kaudella taas palkinto Karhuravintolalle Kanariansaarien parhaimpana ruokaravintolana. Se olisi jo viides samanlainen palkinto.


    • Anonyymi

      Karhuravintola on Inglesin menestynein ruokaravintola. Useasti palkittu parhaista sapuskoistaan.

    • Anonyymi

      Uskomaton ketju. Olen mykistynyt.

      • Anonyymi

        Molo suussa Karhussa mykistyt lisää. Karhuravintola on Inglesin homojen vaki kohtaus paikka. Kannattaa poiketa et kadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molo suussa Karhussa mykistyt lisää. Karhuravintola on Inglesin homojen vaki kohtaus paikka. Kannattaa poiketa et kadu.

        Näin on. Me homotkin käydään syömässä Inglesin parhaassa ruokaravintolassa Karhussa. Tulkaa mussukat herkuttelemaan Karhuun ja unohtakaa mummolat ja Kuparipannubaarit.


    • Anonyymi

      kansainväliset maailman parhaat kokit ovat perustaneet uuden tähtiluokituksen , bull shitt king on kuulemma jo valinneet parhaan useasta ehdokkaasta, sen on saanut inglesin karhu baari, räkälöiden ylivoimainen kunkku julistetaan ensi talvikauden avajaisissa,ottakaa vatsalääkkeet mukaan.

    • Anonyymi

      Eihän Kuparipannubaarissa käy kaalikäärylettä syömässä kuin jotkut kaappihomot. Me aidot homot ymmärrämme muodin lisäksi hyvän ruoan päälle. Siksi meidänkin valintamme on Kanariansaarien paras ruokaravintola Karhuravintola.

      • Anonyymi

        Ei Kuparipanubaarissa taida käytä enää kukaan. ei homot eikä heterot. Se on menneiden vuosikymmenien mesta savuisine baaritiskeineen ja kalliine kaalikääryleineen. Se oli 1980 lukua kun junttihomot kävi ulkomailla syömässä hernekeittoa ja kaalikäärylettä. Me 2000-luvun edistyneet homot käymme herkullisten lihapatojen äärellä Karhuravintolassa. Saattapa sieltä joku kuuma kolli löytyä hotlalle homoiluseuraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kuparipanubaarissa taida käytä enää kukaan. ei homot eikä heterot. Se on menneiden vuosikymmenien mesta savuisine baaritiskeineen ja kalliine kaalikääryleineen. Se oli 1980 lukua kun junttihomot kävi ulkomailla syömässä hernekeittoa ja kaalikäärylettä. Me 2000-luvun edistyneet homot käymme herkullisten lihapatojen äärellä Karhuravintolassa. Saattapa sieltä joku kuuma kolli löytyä hotlalle homoiluseuraksi.

        Näin on! Karhuravintolassa on homotkin A-luokan materiaalia, kuten myös ruoka. Jotkut tusinahomot jotka ei ymmärrä miesten eikä hyvän ruoan päälle käy jossain Kuparipannubaarissa mussuttamassa 31,50 euron kaalikäärylettä ja kateellisena katsoo meitä A-luokan homoja kun me herkuttelemme ravintola Karhussa. Inglesin parhaassa ruokaravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Karhuravintolassa on homotkin A-luokan materiaalia, kuten myös ruoka. Jotkut tusinahomot jotka ei ymmärrä miesten eikä hyvän ruoan päälle käy jossain Kuparipannubaarissa mussuttamassa 31,50 euron kaalikäärylettä ja kateellisena katsoo meitä A-luokan homoja kun me herkuttelemme ravintola Karhussa. Inglesin parhaassa ruokaravintolassa.

        No Karhuun se on sitten tultava jos kerran hyvän ruoan lisäksi on kuumia miehiä. Kuparipannubaarissa ei ole kuin jotain tautisia homopappoja ja mahakivut aiheuttavia kaalikääryleitä ja makkaraperunoita.
        Karhuravintolassa tavataan hyvän ruoan merkeissä kaikki mussukat 💖


    • Anonyymi

      Mukava lämmin ilma oli tänään ja Eläkepappa on senkin viettänyt kokonaan täällä palstalla tarinoimassa ravintoloista. Jokainen taaplaa tyylillään

    • Anonyymi

      Ensi talven homo seksuaalien tapaamiset Kuparipannun sijaan ilmeisesti Karhuravintolassa

      • Anonyymi

        Näin on. Talvella tavataan mussukat Inglesin parhaassa ruokaravintola Karhussa.
        Vain urpot menee sikakalliiseen kaljabaariin Kuparipannubaariin. Se on kaljaräkälä.
        Karhuravintola on Inglesin ykkönen.
        Kuumia miehiä ja kulmiä juomia Karhuravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Talvella tavataan mussukat Inglesin parhaassa ruokaravintola Karhussa.
        Vain urpot menee sikakalliiseen kaljabaariin Kuparipannubaariin. Se on kaljaräkälä.
        Karhuravintola on Inglesin ykkönen.
        Kuumia miehiä ja kulmiä juomia Karhuravintolassa.

        Joo ei kukaan kunnon homo mene Kuparipannubaariin kun on tarjolla oikea ruokaravintola Karhu. A-luokan homoja ja A-luokan ruokaa on tarjolla Karhussa, sillä onhan se Kanariansaarien suosituin ruokaravintola.
        Vain kaappihomot ja makkaraperunoiden ystävät menee örveltämään Kuparipannubaariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kukaan kunnon homo mene Kuparipannubaariin kun on tarjolla oikea ruokaravintola Karhu. A-luokan homoja ja A-luokan ruokaa on tarjolla Karhussa, sillä onhan se Kanariansaarien suosituin ruokaravintola.
        Vain kaappihomot ja makkaraperunoiden ystävät menee örveltämään Kuparipannubaariin.

        Kyllä me homot ymmärretään muodin ja loistavan ruoan päälle. Siksi valintamme ruokaravintolaksi on Inglesin ykkönen Karhuravintola. On meinaan niin loistavaa ja edullista ruokaa verrattuna johonkin Kuparipannubaarin kaalikääryleisiin. Eipä siis ihme että Karhuravintola on palkittu useasti Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Kaikki mussukat vaan Karhuravintolan lihapatojen äärelle kun kausi alkaa 💖😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me homot ymmärretään muodin ja loistavan ruoan päälle. Siksi valintamme ruokaravintolaksi on Inglesin ykkönen Karhuravintola. On meinaan niin loistavaa ja edullista ruokaa verrattuna johonkin Kuparipannubaarin kaalikääryleisiin. Eipä siis ihme että Karhuravintola on palkittu useasti Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Kaikki mussukat vaan Karhuravintolan lihapatojen äärelle kun kausi alkaa 💖😘

        Erinomainen asia, että homot keskittyvät Karhuun. Ei tarvitse katsella niiden lääppimistä kunnon ravintoloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomainen asia, että homot keskittyvät Karhuun. Ei tarvitse katsella niiden lääppimistä kunnon ravintoloissa.

        Imeskelevät toistensa nakkia Karhussa?


    • Anonyymi

      Homot kyllä tunnistavat sekä muodin että hyvän ruoan. Jos kerran homot suosivat ruokaravintola Karhua niin sinne minä heterokin menen. Eihän sitä tiedä jos humalapäissäni sattuisin kokeilemaan ruskeaa reikää.

      • Anonyymi

        No nimenomaan me tunnistamme hyvän ruoan. Kyllä ruokaravintola Karhu on meidän homojen ja heterojenkin suosikki juuri mahtavan ja edullisen ruoan takia.
        Kuten tuossa on todettu niin vain kaappihomot ja jotkut urpot käy jossain Kuparipannubaarissa 31,50 euron kaalikääryleellä.
        Kaikki mussukat vaan ruokaravintola Karhun lihapatojen äärelle.


      • Anonyymi

        Menimme tutustumaan ravintola Karhuun koska sitä haukuttiin viime talvena niin paljon. Trolli antoi täysin vääriä tietoja Karhuravintolasta. Oli edulliset hinnat ja mahtavan kokoiset annokset herkkuja Karhuravintolassa . Ennen käytiin Kuparipannubaarissa kun ei tiedetty paremmasta.


    • Anonyymi

      Saako Karhuravintolassa suonikasta helposti?

      • Anonyymi

        Erinomaista että Karhuun pääsevät vain homppelipojat. Pitäkäähän tiukkaa seulaa ovella!
        Siellä aukeaa homppelitaivas. Hallelujaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaista että Karhuun pääsevät vain homppelipojat. Pitäkäähän tiukkaa seulaa ovella!
        Siellä aukeaa homppelitaivas. Hallelujaa!!!

        Asiaa. Jos kerran homot suosii Karhuravintolaa niin siellä täytyy olla hyvät sapuskat. Täytyy mennä. En jaksa enää mitään Kuparipannubaarin makkaraperunoita tai kaalikääryleitä heidän putkibaarissaan. Hankkisivat keittiön pannubaariin niin asia voisi olla aivan eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa. Jos kerran homot suosii Karhuravintolaa niin siellä täytyy olla hyvät sapuskat. Täytyy mennä. En jaksa enää mitään Kuparipannubaarin makkaraperunoita tai kaalikääryleitä heidän putkibaarissaan. Hankkisivat keittiön pannubaariin niin asia voisi olla aivan eri.

        Juuri hyvä ruoka saa meidät homot Karhuravintolaan. Tule sinäkin sinne niin käännytämme sinutkin homoksi. Karhuravintolassa ruoka tehdään keittiössä eikä sulateta mikrossa kuten Kuparipannubaarissa.
        Tule siis kokeilemaan hyvää ruokaa ja miestä. Kerran kun pääset kokeilemaan miestä niin et enää naista kaipaa.


    • Anonyymi

      Todela upeaa vanhoilliskarhu-uskovaisilta että ottavat homppelipojat ainoiksi asiakkaikseen.
      Saadaan me terveet ruokailla kunnon ravintoloissa ihan rauhassa.
      Kiitos ja hallelujaa!!!

      • Anonyymi

        Kaikki homot vaan herkuttelemaan Karhuravintolaan Kuparipannubaarin sijaan. Karhussa on oikea keittiö kun pannubaarissa saa vaan mikrossa sulatettua pakastekaalikäärylettä ja makkaraperunakäristimellä tehtyjä makkaraperunoita.
        Kaikki porukalla Karhuun! Miehet on kuumia ja juomat kylmiä!


    • Anonyymi

      Minä heteronainen käyn mieluusti Karhuravintolassa herkuttelemassa hyvän ruoan kanssa. Muut suomalaisten paikathan ovat vain baareja kuten Iskelmäbaari tai Kuparipannubaari. Saa niistä jotain makkaraperunoita ja kaalikääryleitä, mutta minä tarkoitin nyt oikeita ruokaravintoloita kuten useasti palkittua Karhuravintolaa.

      • Anonyymi

        Ruokaravintola Karhu on tosiaan neljä kertaa palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Ei siis ole ihme että Kuparipannubaarin, Mummolan ja Iskelmäbaarin omistajat käy siellä syömässä. Kuparipannubaarin viikottainen vaki- ja talviasukkaiden viikkomiitinki siirtyi myös Karhuravintolaan Kuparipannubaarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokaravintola Karhu on tosiaan neljä kertaa palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Ei siis ole ihme että Kuparipannubaarin, Mummolan ja Iskelmäbaarin omistajat käy siellä syömässä. Kuparipannubaarin viikottainen vaki- ja talviasukkaiden viikkomiitinki siirtyi myös Karhuravintolaan Kuparipannubaarista.

        Vakiasukkaat kyllästyi odottamaan että Kuparipannubaariin tulisi keittiö ja oikeaa ruokaa makkaraperunoiden ja kaalikääryleiden lisäksi. Sitä aina luvattiin että ensi kaudella keittiö tulee, mutta vakiasukkaat kyllästyi turhiin katteettomiin lupauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakiasukkaat kyllästyi odottamaan että Kuparipannubaariin tulisi keittiö ja oikeaa ruokaa makkaraperunoiden ja kaalikääryleiden lisäksi. Sitä aina luvattiin että ensi kaudella keittiö tulee, mutta vakiasukkaat kyllästyi turhiin katteettomiin lupauksiin.

        Näin on! Me entiset Kuparipannubaarin vakiasiakkaat kokoonnumme jatkossa Karhuravintolaan miitinkiin. Ei se mikään homoravintola ole kuten trolli väittää.
        Meitä käy siellä kymmeniä Inglesin vakiasukkaita. Eläkeläisia naisia ja miehiä.
        Hylkäsimme tosiaan Kuparipannubaarin jo toissa talvena. Hirveät hinnat ja laatu on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Me entiset Kuparipannubaarin vakiasiakkaat kokoonnumme jatkossa Karhuravintolaan miitinkiin. Ei se mikään homoravintola ole kuten trolli väittää.
        Meitä käy siellä kymmeniä Inglesin vakiasukkaita. Eläkeläisia naisia ja miehiä.
        Hylkäsimme tosiaan Kuparipannubaarin jo toissa talvena. Hirveät hinnat ja laatu on mitä on.

        Mutta eikös teillä pannubaarin vakiasiakkailla ole se kanta-asiakaskortti jolla saa 50% hinnoista pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös teillä pannubaarin vakiasiakkailla ole se kanta-asiakaskortti jolla saa 50% hinnoista pois?

        Onhan meillä alennuskortti.
        50% alennuksesta huolimatta Kuparipannubaarin hinnat on pari kolme kertaa kovemmat mitä ruokaravintoloissa. Ei meillä kaikilla ole niin isot eläkkeet että olisi varaa käydä kerran viikossa Kuparipannubaarissa kaalikääryle syömässä. Jatkossa siis tavataan edullisessa ja palkitussa ruokaravintola Karhuravintolassa.


    • Anonyymi

      Pitääkö Karhuravintolassa varata pöytä etukäteen kuten saaren parhaassa ruokaravintolassa Kuparipannussa.

    • Anonyymi

      Kuparipannubaarin pöytävaraus oli trollin viime talvinen vitsi. Kaljabaariin ei tarvita edelleenkään pöytävarausta, joten marssikaa ovesta sisään Kuparipannubaarin baaritiskille ja tilatkaa makkaraperunat tai kaalikääryle.
      Karhuravintolaan voi soittaa ennakkoon ja tiedustella onko vapaita pöytiä.

      • Anonyymi

        Joo se trolli yritti saada ihmiset soittamaan Kuparipannubaariin pöytävarausta.
        En tiedä onnistuiko hän. Voihan se olla että joku onneton meni lankaan ja yritti varata pöytää Kuparipannubaarin kaljajuottolasta 😁
        Karhuravintolasta kannattaa tosiaan kysyä pöytää. On se Karhu niin suosittu kun on neljästi palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana. Itse Espanjan kuningatar Letizia on ollut illallisella Karhuravintolassa Kanarian lomamatkallaan.


    • Anonyymi

      Eläkepapalla ja Antiguella on taas mopo keulinut. Vai että oikein Espanjan kuningatar on käynyt karhubaarissa. Tilasiko hän hodarin, vai tyytyikö juomaan vaan lonkeron?
      Mites Eläkepappa ne turvamiehet? Karhubaari on niin pieni ettei sinne mahdu kuin muutama kerrallaan sisään. Ehkä ne istui siinä käytävällä turvaamassa kuningatarta samaan aikaan kun rouva söi hodaria sisällä.

      • Anonyymi

        Eläkepappa lienee alentuneesti syyntekeeton. Nuo papan jutut Karhubaarista on silti hauskoja. Ei niitä kukaan täyspäinen ota todesta.


    • Anonyymi

      Ei noilta ainakaan huumorintajua puutu. Eläkepapan ja antiikin trollauksista saisi jo kirjan aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Miksihän minusta nuo eivät ole yhtään hauskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän minusta nuo eivät ole yhtään hauskoja.

        Faktat ei aina ole hauskoja. Faktahan on että Karhuravintola on arvostettu ja useita kertoja palkittu ruokaravintola. Silkkaa faktaa. Karhuravintolassa käy suomalaisbaarien omistajat syömässä. Faktaa tämäkin. Kaikki vaan joukolla lihapatojen äärelle Karhuravintolaan.

        Nyt hauskaa illanjatkoa kaikille!

        T: A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat ei aina ole hauskoja. Faktahan on että Karhuravintola on arvostettu ja useita kertoja palkittu ruokaravintola. Silkkaa faktaa. Karhuravintolassa käy suomalaisbaarien omistajat syömässä. Faktaa tämäkin. Kaikki vaan joukolla lihapatojen äärelle Karhuravintolaan.

        Nyt hauskaa illanjatkoa kaikille!

        T: A.

        Mikä helpotus kun luin Karhusta tulevan homojen ja vain heidän paikkansa. Hienoa käydä Pannussa syömässä ilman homonaapureita. kiitos siitä Karhun henkilökunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helpotus kun luin Karhusta tulevan homojen ja vain heidän paikkansa. Hienoa käydä Pannussa syömässä ilman homonaapureita. kiitos siitä Karhun henkilökunnalle.

        Mee Eläkepappa nukkumaan jo. Otat iltalääkkeet ja pää tyynyyn. Huomenna sitten jatkat taas trollaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee Eläkepappa nukkumaan jo. Otat iltalääkkeet ja pää tyynyyn. Huomenna sitten jatkat taas trollaamista.

        Tässä Eläkepappa. Otin jo iltalääkkeet puoli yhdeksän. Pian nukkumaan.
        Karhuravintola on silti Inglesin suosituin ruokaravintola. Useita kertoja palkittu.
        Kaikki vaan joukolla Karhuravintolaan jos olette kyllästyneet Kuparipannubaarin makkaraperunoihin ja kaalikääryleisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Eläkepappa. Otin jo iltalääkkeet puoli yhdeksän. Pian nukkumaan.
        Karhuravintola on silti Inglesin suosituin ruokaravintola. Useita kertoja palkittu.
        Kaikki vaan joukolla Karhuravintolaan jos olette kyllästyneet Kuparipannubaarin makkaraperunoihin ja kaalikääryleisiin.

        Onhan se uskottava jos sinä niin sanot. Me uskomme sinua Eläkepappa. Sovitaan sitten että Karhubaari on suosituin ravintola Inglesissä. Palkittukin on useita kertoja. OK, oliko tämä tässä sitten? Ei enää tarvitse jauhaa samasta asiasta enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se uskottava jos sinä niin sanot. Me uskomme sinua Eläkepappa. Sovitaan sitten että Karhubaari on suosituin ravintola Inglesissä. Palkittukin on useita kertoja. OK, oliko tämä tässä sitten? Ei enää tarvitse jauhaa samasta asiasta enää?

        Kyllä minäkin uskon eläkepapparaisen vakuuttelut. Uskon nyt myös, että se eltaantuneelle vanhalle rasvalle haiseva makkaraperunakäristin on vain Karhussa eikä missään muualla. Anteeksi jos olen muuta väittänyt.


    • Anonyymi

      Onko se nyt sovittu mussukat että kokoonnumme Kuparipannun sijaan Gourmet ravintola Karhussa. Itse tykkään enemmän Kuparipannusta. Miten on mussukat?

      • Anonyymi

        Kokoontukaa kaikki "mussukat" uudessa homoravintolassa Karhussa. Se on juuri sopiva teille ja voitte olla varmoja, että me heterot mirkkuinemme emme tule sinne.


    • Anonyymi

      No nytkö se Eläkepappa lopetti trollaamiset ihan kokonaan. Täällä ei ole mitään luettavaa ilman papan jorinoita.

      • Anonyymi

        Ehei! Älä unta näe! En ole lopettanut. Minä annan vain välillä muillekin sisällöntuottajille mahdollisuuden kommentointiin ja keskusteluun tällä minun palstallani. Pian taas trollaukset ystäväni A:n kanssa jatkuvat entistä hurrrrjempina 😈

        T: Ep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei! Älä unta näe! En ole lopettanut. Minä annan vain välillä muillekin sisällöntuottajille mahdollisuuden kommentointiin ja keskusteluun tällä minun palstallani. Pian taas trollaukset ystäväni A:n kanssa jatkuvat entistä hurrrrjempina 😈

        T: Ep

        Missä trollaukset? Ei täällä ole mitään luettavaa ollut enää vuosiin ja ainoa ilo on lukea vittuiluita pannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä trollaukset? Ei täällä ole mitään luettavaa ollut enää vuosiin ja ainoa ilo on lukea vittuiluita pannusta.

        Älä yllytä sitä nyt kun se on justiinsa viime kuukaudet ollut hissukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yllytä sitä nyt kun se on justiinsa viime kuukaudet ollut hissukseen.

        Eläkepappa mahtuu palstalle kyllä kirjoittelemaan. Eihän sitä kukaan ota täällä vakavasti. Yksinäinen varmasti on ja tämä palsta on hänen ainoa elämänsä. Eläkeläisiä on hirvittävät määrät yksinäisenä kotonaan. Monet on olleet ihan kuukausia kuolleena kotonaan kun ei heillä ole ystäviä ollenkaan käymässä kylässä. Hymyillään vaan noille eläkepapan jutuille eikä oteta niitä niin raskaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappa mahtuu palstalle kyllä kirjoittelemaan. Eihän sitä kukaan ota täällä vakavasti. Yksinäinen varmasti on ja tämä palsta on hänen ainoa elämänsä. Eläkeläisiä on hirvittävät määrät yksinäisenä kotonaan. Monet on olleet ihan kuukausia kuolleena kotonaan kun ei heillä ole ystäviä ollenkaan käymässä kylässä. Hymyillään vaan noille eläkepapan jutuille eikä oteta niitä niin raskaasti

        Sitä eläkepappa huomaa yllättäen olevansa ilman kavereita jos Kanariansaaret keskustelupalstalla haukkuu Kanariansaarien talviasukkaat ja vakituiset asukkaat kiljua juoviksi sossuneläteiksi. On eläkepapalla se kaveri siellä Annan palstalla. Keskustelkoot hänen kanssaan jos yksinäisyyttä tuntee ja jättäköön kuparipannun rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä eläkepappa huomaa yllättäen olevansa ilman kavereita jos Kanariansaaret keskustelupalstalla haukkuu Kanariansaarien talviasukkaat ja vakituiset asukkaat kiljua juoviksi sossuneläteiksi. On eläkepapalla se kaveri siellä Annan palstalla. Keskustelkoot hänen kanssaan jos yksinäisyyttä tuntee ja jättäköön kuparipannun rauhaan.

        Se Annan palstan eläkepappa on eri henkilö kun se eläkepappa joka täällä kirjoittaa. Kaksi eri palstaa. Kaksi eri eläkepappaa. Ei voi olla noin vaikeata erottaa kahta palstaa toisistaan.


    • Anonyymi

      Onko Karhuravintolassa tosiaan niin hyvä kun kehutaan?

      • Anonyymi

        Karhu on tulevalla kaudella varattu vain ja ainoastaan ruskeille ritareille. Hehän sitä ovat täällä hehkuttaneet kymmenien viestin voimalla. Kyllä se heille on hyvä, mutta meille terveille en sitä suosittelisi.
        Onneksi paikallinen ympäristönsuojeluviranomainen ei ole ainakaan vielä osoittanut kiinnostusta eltaantuneen makkaraperunakäristimen rasvan lemuun. Ilmeisesti luottavat merituuliin.


      • Anonyymi

        Aikaisemmin me homoseksuaalit kokoonnuimme Kuparipannussa. Miksi ravintola on vaihtunut. Tämä mussukka pitää enemmän Kuparipannun herkullisesta antimista. Kuparipannussa niin mieli kieli kuin ahterikin tyydyttyvät parhaiten Inglesissä.


      • Anonyymi

        Kyllä meitä homoseksuaaleja riittää kaikkiin Inglesin suomibaareihin. Meitä on kuitenkin tuhansia matkaajia Inglesin riemuihin joka vuosi. Hyvää ruokaa ha sateenkaariväen seuraa riittää kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä homoseksuaaleja riittää kaikkiin Inglesin suomibaareihin. Meitä on kuitenkin tuhansia matkaajia Inglesin riemuihin joka vuosi. Hyvää ruokaa ha sateenkaariväen seuraa riittää kaikille.

        Sepä harmi. Olisi ollut mukavaa jos porukkanne keskittyisi vain tuohon Karhuun ja me terveet saisimme olla rauhassa teidän sakiltanne.


    • Anonyymi

      Missä eläkepappa ja kuparipannun trollaukset?

      • Anonyymi

        Huhuu Eläkepappa ja Antigue! Missä pannun trollaukset? Palsta ei ole mitään ilman kaalikääryleita.


      • Anonyymi

        Jussia olen viettämässä. Viettäkää tekin. Parin päivän päästä taas rymähtää palsta täyteen kaalikääryleitä 16 tuntia päivässä.
        T: Eläkepappa


    • Anonyymi

      Kiitos että jaatte vähemmistön sanomaa täällä Gran Canarian palstalla. Enpä olisi arvannutkaan kuinka suosittuja suomibaarit Inglesissä ovatkaan. Yumbon kokemukset kinnostaisuvat myös. Voisitteko kirjoittaa näistä asioista jotain. Kiitos mussukat.

    • Anonyymi

      Aukeaakohan Kuparipannubaari enää ollenkaan? Kuulin vähän juttua että ovet olisi laitettu lopullisesti kiinni. Asiakkaita ei vaan kuulemma riittänyt kovien hintoja takia.

      • Anonyymi

        Kerttusetä lupaa käydä Kuparipannussa jatkossakin haaneminsa kera. Olkaa siis huoleti Kuparipannun suhteen.


    • Anonyymi

      Ai se Kuparipannu on vielä pystyssä. Ajattelin että olisi mennyt jo kiinni. Kävin viime talvena eikä siellä ollut ketään asiakkaita.

      • Anonyymi

        Meni kiinni jo helmikuussa. Laudat on kuulemma pannun ikkunoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni kiinni jo helmikuussa. Laudat on kuulemma pannun ikkunoissa.

        Harmi. Se oli ihan mukava paikka kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Se oli ihan mukava paikka kuitenkin

        Ei minusta. Kävin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla sain rahasta väärin takaisin


    • Anonyymi

      Kuulin luotettavalta taholta, että Antigue ja eläkepappa ovat homoja pahimmasta päästä.
      Kolme-neljä vuotta sitten olivat pannun suurimpia ystäviä ja mainostivat sitä kaikilla palstoilla.
      Nyt ovat parin viimeisen vuoden aikana haukkuneet pannua oikein olan takaa.
      Keksivät siitä mitä mielikuvituksellisempia valheita.
      Juuri nyt heidän suosikikseen on noussut joku hirvittävä räkälä nimeltään Karhu, jota hehkutetaan oikeana ruokaravintolana.
      Kävimme siellä viime helmikuussa ja pelkkä juottolahan se oli. Nuoria työntekijöitä jotka eivät juurikaan ymmärtäneet mistään mitään. Mitään ruokalistaa ei löytynyt. Hirvittävä rasvanhaju leijui ilmassa ja jotain makkaraperunoita suosittelivat jos nyt pakko on jotain syödä.
      Taitaa tuo sairaus nimeltään homous sekottaa pahasti Antiguen ja eläkepapan päät.
      Mennään me terveet edelleenkin pannuun ja kuten täällä onkin jo todettu, jätetään karhu heille joilla kaikki ei ole ihan kotona,

    • Anonyymi

      Kylläpäs eräs suomalaisen kaljabaarin omistaja taas haukkuu Karhuravintolaa. Eikö mene kaalikääryleet kaupaksi vai mistä moinen kateus menestyvää ruokaravintola Karhua kohtaan?

      • Anonyymi

        Taitaa Kuparipannubaarissa tosiaan olla hiljaista kun me talviasukkaatkin jatkossa vietämme viikkomiitinkiä pannubaarin sijaan ravintola Karhussa.

        Kuparipannubaarissa eräs henkilö veti herneen nenään kun lopetimme viikkomiitingin pitäminen pannubaarissa. Siitä kai tuo viha ravintola Karhua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Kuparipannubaarissa tosiaan olla hiljaista kun me talviasukkaatkin jatkossa vietämme viikkomiitinkiä pannubaarin sijaan ravintola Karhussa.

        Kuparipannubaarissa eräs henkilö veti herneen nenään kun lopetimme viikkomiitingin pitäminen pannubaarissa. Siitä kai tuo viha ravintola Karhua kohtaan.

        Ai sinäkin olet meitä viikkomiitinkiläisiä. Naurattaa tuo kun meidän suosimaa Karhuravintolaa haukutaan juottolaksi ja homobaariksi. Onneksi me kun käymme siellä jatkuvasti niin tiedämme totuuden. Hyvä ruokaravintola Karhu on. Ei sieltä taida saada edes makkaraperunoita. Makkaraperunat ja kaalikääryleet on Kuparipannubaarin "ruokia".
        Palkittu Kanariansaarien parhaana on ruokaravintola Karhu. Siksihän me siitä tykkäämmekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkin olet meitä viikkomiitinkiläisiä. Naurattaa tuo kun meidän suosimaa Karhuravintolaa haukutaan juottolaksi ja homobaariksi. Onneksi me kun käymme siellä jatkuvasti niin tiedämme totuuden. Hyvä ruokaravintola Karhu on. Ei sieltä taida saada edes makkaraperunoita. Makkaraperunat ja kaalikääryleet on Kuparipannubaarin "ruokia".
        Palkittu Kanariansaarien parhaana on ruokaravintola Karhu. Siksihän me siitä tykkäämmekin.

        No siinä tapauksessa Karhuravintolan on oltava huippu jos kerran te Kuparipannun entiset kanta-asiakkaat olette ottaneet Karhuravintolan kokoontumispaikaksi. Uskon teitä ja Karhuravintola on jatkossa meidänkin perheen ruokaravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa Karhuravintolan on oltava huippu jos kerran te Kuparipannun entiset kanta-asiakkaat olette ottaneet Karhuravintolan kokoontumispaikaksi. Uskon teitä ja Karhuravintola on jatkossa meidänkin perheen ruokaravintola.

        Me Kuparipannubaarin entiset kanta-asiakkaat pidämme viikkomiitinkin talvikaudella joka viikko Karhuravintolassa. Karhu on ihan mahtava ruokaravintola. Siksi me siellä kokoonnumme. Kyllästyimme pannubaarin makkaraperunoihin ja kaalikääryleisiin. Olemme Karhuravintolan lihapatojen äärellä mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Kuparipannubaarin entiset kanta-asiakkaat pidämme viikkomiitinkin talvikaudella joka viikko Karhuravintolassa. Karhu on ihan mahtava ruokaravintola. Siksi me siellä kokoonnumme. Kyllästyimme pannubaarin makkaraperunoihin ja kaalikääryleisiin. Olemme Karhuravintolan lihapatojen äärellä mieluummin.

        Suomalaisilla baareilla on kova kilpailu asiakkaista Inglesissä. Karhuravintola on kaikista suosituin. Se aiheuttaa kateutta ja haukkumista kun muut yrittävät saada Karhun asiakkaita tulemaan omaan baariinsa. Siitä Karhuravintolan haukkuminen johtuu.


      • Anonyymi

        Minkähintaisia ovat Karhubaarin kaalikääryleet?


    • Anonyymi

      Karhuravintola on meidänkin porukan suosikkiravintola. Muut suomalaisten paikathan on pelkkiä baareja kuten Iskelmäbaari ja Kuparipannubaari.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Tuo trolli nyt vaan haukkuu Karhua koska tietää sen Inglesin parhaimmaksi ruokaravintolaksi. Onhan se Karhu tietenkin myös ansainnut hieman kateutta kun on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Tuo trolli nyt vaan haukkuu Karhua koska tietää sen Inglesin parhaimmaksi ruokaravintolaksi. Onhan se Karhu tietenkin myös ansainnut hieman kateutta kun on paras.

        Karhuravintola on neljästi valittu Kanariansaarien vuoden parhaaksi ruokaravintolaksi. Ehkäpä uskomme mieluummin ravintola-alan ammattilaisia kuin anonyymiä nettitrollia. Jokainen Karhussa käynyt tietää sen olevan paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhuravintola on neljästi valittu Kanariansaarien vuoden parhaaksi ruokaravintolaksi. Ehkäpä uskomme mieluummin ravintola-alan ammattilaisia kuin anonyymiä nettitrollia. Jokainen Karhussa käynyt tietää sen olevan paras.

        Karhuravintola soveltuu ruokaravintolaksi pidemmän kaavan mukaan. Nämä muut kuten Iskelmäbaari tai Kuparipannubaari tarjoaa sitten makkaraperunoita ja kaalikääryleitä ryyppysapuskoiksi. Pannubaarista me otetaan aina lähtiessä makkaraperunat tai kaalikääryleet mukaan hotlalle.


    • Anonyymi

      Älkää käykö Kuparipannubaarissa jot te ette pannubaarista tykkää. Ei siellä kukaan pakota käymään. Meille se on loman kohokohta kun käymme Kuparipannubaarissa kaalikääryleen syömässä tai maukkaat makkaraperunat kera suhteellisen tuoreen lonkeron.

      • Anonyymi

        No siinä onkin lomalla kohokohtaa jos saa Kuparipannubaarista tuoretta lonkeroa.


    • Anonyymi

      Kummasta ravintolasta löytyy homomiehelle helpommin seuraa. Kuparipannuravintolasta vai Karhubaarista. Ensi talvena aion kokea kaikki homoseksuaalisuuden ilot Inglesissä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Karhusta. Ei kannata mennä muualle. Sinne kaikki kaltaisesi suuntaavat ja mikä parasta, eivät siellä muut käy. Saatte olla rauhassa ja me normaalit saamme nauttia esim. Pannun maukkaista ruuista. Katsokaa vaikkapa sen ruokalista netistä.
      Missä muuten on homppelibaari Karhun ruokalista???? Antakaa vinkki sen lukemiseksi.

      • Anonyymi

        Et kai ihan tosisasi kysele makkaraperunakioskin ruokalistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ihan tosisasi kysele makkaraperunakioskin ruokalistaa?

        Arvoisat lukijat!
        Menkäähän ensi kaudella vaikkapa vaan uteliaisuuttanne käymään Karhussa. Saatatte yllättyä tai sitten ei.
        Riippuu siitä ketä uskotte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisat lukijat!
        Menkäähän ensi kaudella vaikkapa vaan uteliaisuuttanne käymään Karhussa. Saatatte yllättyä tai sitten ei.
        Riippuu siitä ketä uskotte.

        Olemme käyneet useasti Karhuravintolassa. Ihan mukava ruokaravintola se on sinun trollaamisesta huolimatta.


      • Anonyymi

        Miu mielest ainoo syy matkustaa Inglesin kaltaisee paikkaa on homoseuran hakemine ja ittensä viihdyttämine hyväs seuras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme käyneet useasti Karhuravintolassa. Ihan mukava ruokaravintola se on sinun trollaamisesta huolimatta.

        Tämähän siinä on. Trolli yrittää väittää Karhuravintolan olevan joku kaljabaari. Ehkä me kuitenkin tiedämme totuuden ketkä Karhuravintolassa käymme syömässä jokaisella lomalla. Karhu on vielä useasti valittu vuoden parhaaksi ruokaravintolaksi Kanariansaarilla, eli ei siis pelkästään Inglesissä.
        En ymmärrä trollin motiiveja haukkua Karhuravintolaa. Onko kyseessä kilpailevan yrityksen omistaja? Sitäkään en sitten ymmärrä kun Karhu ruokaravintolana ei edes kilpaile samoista asiakkaista kuin kaljajuottolat Kuparipannubaari tai Iskelmäbaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän siinä on. Trolli yrittää väittää Karhuravintolan olevan joku kaljabaari. Ehkä me kuitenkin tiedämme totuuden ketkä Karhuravintolassa käymme syömässä jokaisella lomalla. Karhu on vielä useasti valittu vuoden parhaaksi ruokaravintolaksi Kanariansaarilla, eli ei siis pelkästään Inglesissä.
        En ymmärrä trollin motiiveja haukkua Karhuravintolaa. Onko kyseessä kilpailevan yrityksen omistaja? Sitäkään en sitten ymmärrä kun Karhu ruokaravintolana ei edes kilpaile samoista asiakkaista kuin kaljajuottolat Kuparipannubaari tai Iskelmäbaari.

        Kyseessä on vain kateus Kanariansaarien suosituinta ruokaravintolaa Karhua kohtaan. Nautitaan me kaikki Karhuravintolan herkuista ja jätetään trollin valehtelut omaan arvoonsa.


    • Anonyymi

      Sama hullu kirjoittaa lähes jokaisen viestin. Karhusta saa hampurilaisen tai Cambon, jossa on hampurilainen ja ranskalaiset. Neidot tekevät näitä mikäli on aikaa. Eivät monesti ehdi tehdä karaoken hoitamisen välissä. Pitää mennä ennen kahdeksaa, jolloin ei ole muita. Baaritiskin nurkassa on mikro ja allas ranskalaisille.

      • Anonyymi

        Totta. Suositun Karhuravintolan kokeilla ja tarjoilijoilla on jatkuva kiire palvella asiakkaita. Juuri tästä syystä on ehdottoman suositeltavaa tehdä pyötävaraus etukäteen että varmistaa ettei jää ilman Karhun keittiön mahtavia herkkuja.


    • Anonyymi

      Täällä on trolli taas haukkunut Karhuravintolaa. Kysessä lienee kilpaileva yrittäjä Inglesistä joka vihaa kateuttaan Karhuravintolaa.
      Käykää hyvät ihmiset tutustumassa Karhuravintolan herkkuihin niin ei tarvitse olla trollin valheiden varassa.
      Karhua ei ole suotta valittu neljää kertaa Kanariansaarien suosituimmaksi ruokaravintolaksi.
      Herkutellaan me muut Karhussa ja jätetään trollin valheet omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Antaa trollin kadehtia. Sen omassa baarissa ei mene edes kaalikääryleet kaupaksi niin se kohdistaa vihansa suosittua Karhuravintolaa kohtaan.


      • Anonyymi

        Karhu on ollut trollin hampaissa jo 3-4 vuotta. Vaikea uskoa että kyseessä olisi tavallinen asiakas. Sen on pakko olla joku Inglesin yrittäjä jolla on kateutta Karhua kohtaan. Sitä ihmettelen että miksi trollin viha kohdistuu juuri Karhua vastaan? Miksi trolli ei hauku Iskelmäbaaria, Mummolaa tai Ryysyrantaa? Onkohan se joskus heilunut kännissä Karhussa ja se on heitetty ulos? Onko se joskus ollut niin kännissä ettei sille ole myyty ja nyt se kostaa netissä Karhuravintolalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu on ollut trollin hampaissa jo 3-4 vuotta. Vaikea uskoa että kyseessä olisi tavallinen asiakas. Sen on pakko olla joku Inglesin yrittäjä jolla on kateutta Karhua kohtaan. Sitä ihmettelen että miksi trollin viha kohdistuu juuri Karhua vastaan? Miksi trolli ei hauku Iskelmäbaaria, Mummolaa tai Ryysyrantaa? Onkohan se joskus heilunut kännissä Karhussa ja se on heitetty ulos? Onko se joskus ollut niin kännissä ettei sille ole myyty ja nyt se kostaa netissä Karhuravintolalle?

        Joko motiivi trollilla on oltava. Ei se syyttä ala haukkumaan Karhuravintolaa vuosikausia. Milloin se haukkuu ruokaravintola Karhua makkaraperunabaariksi ja milloin mitäkin. Saattaa tosiaan olla joku kateellinen kilpailija Inglesistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko motiivi trollilla on oltava. Ei se syyttä ala haukkumaan Karhuravintolaa vuosikausia. Milloin se haukkuu ruokaravintola Karhua makkaraperunabaariksi ja milloin mitäkin. Saattaa tosiaan olla joku kateellinen kilpailija Inglesistä.

        makkaraperunabaari mikä makkaraperunabaari se onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        makkaraperunabaari mikä makkaraperunabaari se onkin.

        Ei sitä Karhuravintolan aulabaaria ole mihinkään kunnon ruokailuun tarkoitettu.
        Pikku naposteluun pöytää odotellessa. Salin puolelle ohjataan suoraan pöytävarauksen tehneet. Ilman varausta tulleet ohjataan sitä mukaa pöytiin kun niitä vapautuu.


    • Anonyymi

      Tekö mietitte motiiveja Karhuravintolan haukkumisille?

      Inglesin talvi- ja vakiasukkaat alkoivat kokoontua viikottaiseen miitinkiin Kuparipannubaarin sijasta Karhuravintolassa tarkalleen kolme vuotta ja kolme kuukautta sitten. Vakiasukkaat siis hylkäsivät Kuparipannubaarin kun löysivät oikean ruokaravintolan Karhun. Samalla viikolla alkoi Karhuravintolan haukkuminen täällä palstalla. Sattumaako? 🤔
      En usko. Joku on katkera Karhuravintolan suosiosta. Kukahan? 🤔

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan kuin että joku yrittäjä yrittää Karhuravintolaa haukkumalla saada asiakkaita omaan baariinsa.


    • Anonyymi

      Siis menkää käymään Karhussa ja saatatte yllättyä tai sitten ette.
      Ei tässä sen enempää ketään kehuta tai haukuta.
      Menkää katsomaan ja ITSE toteamaan.

      • Anonyymi

        Kummasta baarista löydän homomiehenä helpommin seuraa. Molemmilla kun tuntuu olevan kannattajansa. Erityisesti minua kiinnostavat hameeseen pukeutuvat iäkkäämmät miehet. Osaatteko neuvoa ujoa homopoikaa.


    • Anonyymi

      Ilman pöytävarausta ette näe muuta kuin Karhuravintolan aulabaarin joka on naposteluun tarkoitettu. Salin puolelle ohjataan suoraan pöytävarauksen tehneet. Ilman varausta tulleet ohjataan sitä mukaa pöytiin kun niitä vapautuu. Jos suosion vuoksi ette pääse pöytiin ilman varausta niin sitten joudutte olemaan siinä Karhuravintolan aulabaarissa. Suosittu paikka toki sekin.

      • Anonyymi

        No nyt selvisi miksi minäkin olen kuvitellut Karhuravintolan sellaiseksi pieneksi baariksi. Olen ollut vain siinä aulabaarin puolella.
        Kuparipannubaarin entiset kanta-asiakkaat ilmeisesti pitää miitinkiä ruokasalin puolella eikä siinä baarin puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt selvisi miksi minäkin olen kuvitellut Karhuravintolan sellaiseksi pieneksi baariksi. Olen ollut vain siinä aulabaarin puolella.
        Kuparipannubaarin entiset kanta-asiakkaat ilmeisesti pitää miitinkiä ruokasalin puolella eikä siinä baarin puolella.

        On se Karhuravintolan aulabaarikin tosi suosittu. Kuparipannun entiset kanta-asiakkaat tosiaan on siellä salin puolella miitinkiä pitämässä.
        Varsinainen ruokaravintola Karhu on neljästi valittu Kanariansaarien parhaaksi ruokaravintolaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Karhuravintolan aulabaarikin tosi suosittu. Kuparipannun entiset kanta-asiakkaat tosiaan on siellä salin puolella miitinkiä pitämässä.
        Varsinainen ruokaravintola Karhu on neljästi valittu Kanariansaarien parhaaksi ruokaravintolaksi.

        Takakamari on mielessä useimmilla Inglesin matkailijalla. Ensin aulassa kutkutellaan kielellä ja sitten tuupataan takakamariin isolla joukolla. Se on homomiehen elämää parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takakamari on mielessä useimmilla Inglesin matkailijalla. Ensin aulassa kutkutellaan kielellä ja sitten tuupataan takakamariin isolla joukolla. Se on homomiehen elämää parhaimmillaan.

        Tosiaan kannattaa mennä ihan itse katsomaan sitä Karhua. Saattaa olla että yllätyt, tai sitten et ylläty. Rippuu siitä minkä mielikuvan olet saanut näistä kirjoitelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt selvisi miksi minäkin olen kuvitellut Karhuravintolan sellaiseksi pieneksi baariksi. Olen ollut vain siinä aulabaarin puolella.
        Kuparipannubaarin entiset kanta-asiakkaat ilmeisesti pitää miitinkiä ruokasalin puolella eikä siinä baarin puolella.

        Et kai oikeasti ole kuvitellut Karhuravintolan aulabaaria varsinaiseksi Karhuravintolaksi? 😮😐
        Siellä Karhuravintolan ruokasalin puolella pöydät notkuu herkkuja. Edulliset hinnat, loistava ruoka ja mukavaa seuraa. Sinne vaan Karhuravintolaan tutustumaan seuraavalla reissulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai oikeasti ole kuvitellut Karhuravintolan aulabaaria varsinaiseksi Karhuravintolaksi? 😮😐
        Siellä Karhuravintolan ruokasalin puolella pöydät notkuu herkkuja. Edulliset hinnat, loistava ruoka ja mukavaa seuraa. Sinne vaan Karhuravintolaan tutustumaan seuraavalla reissulla.

        No minä olen mennyt lankaan ja uskonut tämän palstan trollia. Trolli taitaa olla joku häirikkö Kuparipannubaarista kun se niin kovin haukkuu Karhuravintolaa. Kävin viime reissulla kurkkaamassa Kuparipannubaarin ovelta ja eihän siellä ollut ketään. Mahtaako enää aueta ollenkaan tulevalla kaudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen mennyt lankaan ja uskonut tämän palstan trollia. Trolli taitaa olla joku häirikkö Kuparipannubaarista kun se niin kovin haukkuu Karhuravintolaa. Kävin viime reissulla kurkkaamassa Kuparipannubaarin ovelta ja eihän siellä ollut ketään. Mahtaako enää aueta ollenkaan tulevalla kaudella?

        Lomailijat on kyllästyneet Kuparipannubaarin kaalikääryleisiin ja makkaraperunoihin. Kuka niitä jaksaa aina syödä. Lomalla herkutellaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten ravintola Karhussa ostoskeskus Aguila Rojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomailijat on kyllästyneet Kuparipannubaarin kaalikääryleisiin ja makkaraperunoihin. Kuka niitä jaksaa aina syödä. Lomalla herkutellaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten ravintola Karhussa ostoskeskus Aguila Rojassa.

        Kannattaa mennä tuotakin katsomaan. Saatat yllättyä jopa melkoisesti. Riippuu siitä oletko lukenut täältä näitä "hehkutuksia" ja mahdollisesti uskonut niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomailijat on kyllästyneet Kuparipannubaarin kaalikääryleisiin ja makkaraperunoihin. Kuka niitä jaksaa aina syödä. Lomalla herkutellaan oikeissa ruokaravintoloissa kuten ravintola Karhussa ostoskeskus Aguila Rojassa.

        Viime lomalla käytiin Kuparipannubaarissa yhdellä kaljalla. Oltiin ainoat asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime lomalla käytiin Kuparipannubaarissa yhdellä kaljalla. Oltiin ainoat asiakkaat.

        Saa nähdä tapahtuuko tänä syksynä "Inglesin ihme".
        Inglesin ihmeeksi kutsuvat Kuparipannubaarin viikkomiitingin talvi- ja vakiasukkaat sitä jos Kuparipannubaari saa ovensa avattua myös tulevalla kaudella.
        Sitä he kuulemma jännittävät, mutta nykyisinhän pannubaarin kanta-asiakkaat kokoontuu miitinkiin Karhuravintolassa. Tästä taitaa olla jo kolme vuotta kun he siirtivät miitingin Karhuravintolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä tapahtuuko tänä syksynä "Inglesin ihme".
        Inglesin ihmeeksi kutsuvat Kuparipannubaarin viikkomiitingin talvi- ja vakiasukkaat sitä jos Kuparipannubaari saa ovensa avattua myös tulevalla kaudella.
        Sitä he kuulemma jännittävät, mutta nykyisinhän pannubaarin kanta-asiakkaat kokoontuu miitinkiin Karhuravintolassa. Tästä taitaa olla jo kolme vuotta kun he siirtivät miitingin Karhuravintolaan.

        Olen kuullut tuosta Inglesin ihmeestä ja ihmetellyt mitä se tarkoittaa. Nyt sekin selvisi. Toivotaan Inglesin ihmettä tapahtuvaksi jälleen tänä syksynä että lomailijat saa kaalikäärylettä ja makkaraperunoita Kuparipannubaarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut tuosta Inglesin ihmeestä ja ihmetellyt mitä se tarkoittaa. Nyt sekin selvisi. Toivotaan Inglesin ihmettä tapahtuvaksi jälleen tänä syksynä että lomailijat saa kaalikäärylettä ja makkaraperunoita Kuparipannubaarissa.

        Näin on! Me hyvän ruoan ystävät kokoonnumme herkuttelemaan Karhuravintolan lihapatojen äärelle. Syökööt makkaraperunoita ja kaalikäärylettä juntit Kuparipannubaarissa. Muistakaa tarkastaa päiväys jos juotte lonkeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Me hyvän ruoan ystävät kokoonnumme herkuttelemaan Karhuravintolan lihapatojen äärelle. Syökööt makkaraperunoita ja kaalikäärylettä juntit Kuparipannubaarissa. Muistakaa tarkastaa päiväys jos juotte lonkeroa.

        Kyllä Mummola on Inglesin paras ruoka ravintola. Siellä aikaa viettää vain Inglesin tasokkaimmat homot.


    • Anonyymi

      Käykäähän ensi kaudella katsomassa tuota ihmeellistä Karhua. Saatatte yllättyä puoleen tai toiseen.

    • Anonyymi

      Toivotaan että Inglesin ihme tapahtuu ja päästään Kuparipannubaariin. On siellä ihan mukava käydä vetäisemässä makkaraperunat. Mukavahan olisi jos Kuparipannubaarissakin olisi keittiö jotta saisi oikeaa ruokaakin kuten Mummolasta ja Karhuravintolasta.

      • Anonyymi

        Joo ei sillä Kuparipannubaarin makkaraperunakäristimellä kovin kummoisia ruokia tehdä. Makkaraperunoita joko lohkoperunoilla tai ranskalaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei sillä Kuparipannubaarin makkaraperunakäristimellä kovin kummoisia ruokia tehdä. Makkaraperunoita joko lohkoperunoilla tai ranskalaisilla.

        Mä tilaan aina Kuparipannubaarin spesiaalin, eli makkaraperunat lohkoperunoilla ja riisillä. 😋
        Juotavaksi lähes tuoretta lonkeroa. 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilaan aina Kuparipannubaarin spesiaalin, eli makkaraperunat lohkoperunoilla ja riisillä. 😋
        Juotavaksi lähes tuoretta lonkeroa. 😬

        Minä pyydän makkaraperunat ilman perunoita. En voi sietää sitä pannubaarin makkaraperunakäristimen löyhkää 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilaan aina Kuparipannubaarin spesiaalin, eli makkaraperunat lohkoperunoilla ja riisillä. 😋
        Juotavaksi lähes tuoretta lonkeroa. 😬

        No ainakin vatsa toimii jos juo pannubaarin lonkeroa 🚾


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että vain homot ja täysääliöt matkustavat Inglesiin. Vaiko jopa koko Kanarialle. Taidan valita mielummin Thaimaan.

    • Anonyymi

      Turha täällä on kinastella. menkää ensi kaudella katsomaan onko Karhu hyvätasoinen ruokaravintola vai normaali kaljabaari. Sillä se selviää ja voitte lopettaa trollaamisenne.

      Ykä
      ps. Minä kävin viime talvena ja tiedän oikean vastauksen.

    • Anonyymi

      Pakko mennä Ässään illalla myöhemmällä juomaan kaksinkertaisilla hinnoilla juomia. Karhussa on tyhmä olla yksin.

    • Anonyymi

      Täytyypäs käydä tutustumassa Karhuravintolaan. On sitä niin paljon haukuttu kilpailijoiden toimesta että sen on pakko olla loistava ruokaravintola.

      • Anonyymi

        Ja sitä se myös on. Kuparipannulaiset nyt vaan haukkuu Karhuravintolaa kun Karhu on vienyt heiltä kaikki asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä se myös on. Kuparipannulaiset nyt vaan haukkuu Karhuravintolaa kun Karhu on vienyt heiltä kaikki asiakkaat.

        Jaa siitäkö nämä Karhuravintolan haukkumiset johtuukin? Kateelliset kilpailevat yrittäjät asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa siitäkö nämä Karhuravintolan haukkumiset johtuukin? Kateelliset kilpailevat yrittäjät asialla.

        No vaikea olisi uskoa että tavalliset asiakkaat viikosta ja vuodesta toiseen viettäisivät netissä tunteja päivässä haukkumassa jotain ravintolaa. Asialla täytyy olla joko kilpailevat yrittäjät ja/tai noiden firmojen työntekijät jotka pelkää työpaikkojensa puolesta. Pelko sinällään on aiheellinen, sillä onhan Karhuravintola jo nyt vienyt pääosan heidän asiakkaistaan.


    • Anonyymi

      Kuparipannubaari on meidän perheen suosikkibaari. Isot makkaraperunat (19,90) ja pieni tuoppi olutta (3,50) tekee poikaa auringonoton jälkeen.

      • Anonyymi

        Minä tilaan aina kaalikääryleen Kuparipannubaarissa ryyppäämisen aikana syötäväksi. Varsinaiset oikeat ruokailut hoidan sitten ravintola Mummolassa tai Karhuravintolassa.


    • Anonyymi

      Syökää te juntit makkaraperunoita ja kaalikääryleitä Kuparipannubaarissa. Minä herkuttelin viime reissulla Karhuravintolassa mm. savustettua fasaaninrintaa punaviinikastilleella kera rosmariiniperunoiden. Oli kyllä mahtavat herkut Karhuravintolassa.
      Suosittelen kaikkia käymään tutustumassa Karhuravintolaan eikä pidä uskoa näitä Kuparipannubaarin trollin juttuja Karhusta.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä kaveri on täysin vajaa. Jaksaa vaan jauhaa samaa juttua. Ymmärtäisi kyllä kovankin trollauksen, mutta tuollainen älyllisesti vajaa ratkuttaja paljastaa tyhmyytensä ja pilaa älyllisen keskustelun. Oikeat trollit ovat monesti älykkäitä ja voivat hyvin vedättää porukkaa, johon on itsekkin joskus sortunut. Kaikkihan ovat käyneet Karhussa ja Kuparipannussa.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Ei tuolla trollilla ole kaikki ihan kotona. Kymmenet ihmiset on kehuneet palkittua ruokaravintolaa Karhua. Kuparipannubaarin trolli siitä huolimatta väittää Karhuravintolaa joksikin makkaraperunabaariksi.
        Niin kuin itse sanoit; "Kaikkihan ovat käyneet Karhussa ja Kuparipannussa."
        Ei se trolli vaan siltikään usko.


      • Anonyymi

        Mitä muuta voit odottaa joltain Kuparipannunbaarin trollilta. Samaa roskaa Karhuravintolasta vaikka me kaikki olemme käyneet molemmissa ja tiedämme Kuparipannubaarin baariksi jo pelkästä nimestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ei tuolla trollilla ole kaikki ihan kotona. Kymmenet ihmiset on kehuneet palkittua ruokaravintolaa Karhua. Kuparipannubaarin trolli siitä huolimatta väittää Karhuravintolaa joksikin makkaraperunabaariksi.
        Niin kuin itse sanoit; "Kaikkihan ovat käyneet Karhussa ja Kuparipannussa."
        Ei se trolli vaan siltikään usko.

        Kuparipannubaarin trollilla on joku pakkomielle Karhuravintolasta. Tuolla on veikattu että trolli on joskus ollut Karhussa humalassa heilumassa ja se on heitetty ulos. Pikemminkin asetun tuon teorian kannalle että trolli on Kuparipannubaarin työntekijä jolta uhkaa loppua työt. Karhuravintola on vienyt niiltä asiakkaat ja nyt se kostaa asiaa vuosikausia täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannubaarin trollilla on joku pakkomielle Karhuravintolasta. Tuolla on veikattu että trolli on joskus ollut Karhussa humalassa heilumassa ja se on heitetty ulos. Pikemminkin asetun tuon teorian kannalle että trolli on Kuparipannubaarin työntekijä jolta uhkaa loppua työt. Karhuravintola on vienyt niiltä asiakkaat ja nyt se kostaa asiaa vuosikausia täällä palstalla.

        Ei kiinnitetä mitään huomiota Kuparipannubaarin trolliin. Antaa sen haukkua Karhuravintolaa eikä vastata sille mitään. Ehkä se joskus lopettaa Karhuravintolan haukkumisen kun se ei saa huomoita keneltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnitetä mitään huomiota Kuparipannubaarin trolliin. Antaa sen haukkua Karhuravintolaa eikä vastata sille mitään. Ehkä se joskus lopettaa Karhuravintolan haukkumisen kun se ei saa huomoita keneltäkään.

        Pahoin pelkään että Kuparipannubaarin trolli alkaa sitten vastailemaan omiin viesteihinsä. Trolli yrittää luoda mielikuvaa että Kuparipannubaari on ruokaravintola ja vielä suosittu sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoin pelkään että Kuparipannubaarin trolli alkaa sitten vastailemaan omiin viesteihinsä. Trolli yrittää luoda mielikuvaa että Kuparipannubaari on ruokaravintola ja vielä suosittu sellainen.

        Niin siinä saattaa käydä. Me onneksi tiedämme totuuden kun olemme käyneet Kuparipannubaarissa ja Karhuravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoin pelkään että Kuparipannubaarin trolli alkaa sitten vastailemaan omiin viesteihinsä. Trolli yrittää luoda mielikuvaa että Kuparipannubaari on ruokaravintola ja vielä suosittu sellainen.

        Minä taas pahoin pelkään että sinä et ole ikinä käynyt kuparipannussa. Tai edes missään kanariansaarilla.....


    • Anonyymi

      Kuka ihmen vajakki täällä jaksaa sauhuta???

    • Anonyymi

      Taasko se yksi vajakki täällä väittää Kuparipannubaaria ravintolaksi? Hanki elämä!

      • Anonyymi

        Kyllä tämä kaveri on täysin vajaa. Jaksaa vaan jauhaa samaa juttua. Ymmärtäisi kyllä jos Kuparipannubaari olisi oikeasti baari, mutta tuollainen älyllisesti vajaa ratkuttaja paljastaa tyhmyytensä väittämällä Kuparipannubaaria ruokaravintolaksi. Oikeat trollit ovat monesti älykkäitä ja voivat hyvin vedättää porukkaa, johon on itsekkin joskus sortunut. Kaikkihan ovat käyneet Karhuravintolassa ja Kuparipannubaarissa. Nimet jo kertovat onko kyseessä baari vaiko ravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä kaveri on täysin vajaa. Jaksaa vaan jauhaa samaa juttua. Ymmärtäisi kyllä jos Kuparipannubaari olisi oikeasti baari, mutta tuollainen älyllisesti vajaa ratkuttaja paljastaa tyhmyytensä väittämällä Kuparipannubaaria ruokaravintolaksi. Oikeat trollit ovat monesti älykkäitä ja voivat hyvin vedättää porukkaa, johon on itsekkin joskus sortunut. Kaikkihan ovat käyneet Karhuravintolassa ja Kuparipannubaarissa. Nimet jo kertovat onko kyseessä baari vaiko ravintola.

        Tuntuu olevan pelkkiä vajakkeja tällä palstalla.
        Kuinkahan monta tuon ylläolevan tapaista typeryyttä sinäkin kirjoitat samana päivänä.
        Hanki jo elämää itsellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu olevan pelkkiä vajakkeja tällä palstalla.
        Kuinkahan monta tuon ylläolevan tapaista typeryyttä sinäkin kirjoitat samana päivänä.
        Hanki jo elämää itsellesi!

        😦😐
        OK! Mä hankin elämän. Kiitti vinkistä.
        Anteeksi jos olen pahoittanut mielesi. 😢


    • Anonyymi

      Mihin on kadonnut monipuolinen keskustelu Inglesin sateenkaariväen matkailusta. Kerttusetä haluaisi lukea mieluusti lisää nuorten miesten suunnitelmista ensi talven matkoistaan.

      • Anonyymi

        Kyllä sinun kerttu pitää muuttaa ystävinesi jollekin toiselle palstalle. Tämä on yhden karhuasian palsta jota ylläpitää hyvin sairas tyyppi.


      • Anonyymi

        Näin prideviikolla pitää Kerttulista ymmärtää, sillä hän lienee nykyään palstan asiallisin kirjoittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin prideviikolla pitää Kerttulista ymmärtää, sillä hän lienee nykyään palstan asiallisin kirjoittaja.

        No jaa...


    • Metkaa tämä kieliasu, "vaimoineen" ,montako ??

      • Anonyymi

        Hmm...ja nainen mennessään naimisiin menee miehelään?


    • Anonyymi

      Eipä ole Vilperistä mitään vuosiin kuulunut, missähän mennä viheltää.

      • Anonyymi

        Vilperi viheltelee tuolla taivaallisessa kuorossa. Tuntuukin ikävältä kun hänen aloittamaansa ketjua trollataan.


      • Anonyymi

        Vilperi kuoli jo -14 keväällä, oli vaan 57v ikää. Kova Inglesin kävijä oli ja voimakas persoona.... Levätköön rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilperi viheltelee tuolla taivaallisessa kuorossa. Tuntuukin ikävältä kun hänen aloittamaansa ketjua trollataan.

        No vähän ollaan Antiguen kanssa trollattu. Sori siitä.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi

        Ihan mahotonta menoa taas pahoillani. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilperi kuoli jo -14 keväällä, oli vaan 57v ikää. Kova Inglesin kävijä oli ja voimakas persoona.... Levätköön rauhassa.

        Kuvitella että Vilperi oli kasarilla kolmekymppinen. Olikohan sillä kivipestyt farkut, kalapuikkoviikset ja mattinykäs-tukka?


    • Anonyymi

      Naurattaa kun don luis ei pääse inglesiin..hih hih. Tosin en miekään..hmmm

    • Anonyymi

      Kuka on don luis.

    • Anonyymi

      Täällä sitä taas ollaan Inglesin vehreässä paratiisissa. Parhaillaan ollaan Vilperin kanssa Mullikanssin terassilla yksillä olusilla. Saattaapa olla että Vilperi rouvansa kanssa tekee pöytä varauksen pihvi ravintola Karhuun tai pihvi ravintola Pepe Chiringoon.
      Minulla ja mies ystävälläni on jo pöytä varaus Pepe Chiringoon.

      T: Pannun ystävä

      • Anonyymi

        Suomessa on todennäköisesti useita tuhansia joita kutsutaan Vilperiksi. Samoin Suomessa on yli miljoona eläkepappaa ja "pannun" ystäviäkin on todennäköisesti paljon enemmän kuin yksi. Ei nuo nimet ole kenenkään yksinoikeuksia.


      • Anonyymi

        Ai otatte Vilperin kanssa vähän drikkiä Pepe Chiringon aula baarissa ja ennen kun siirrytte ruoka salin puolelle. No olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi

        Minulla on pöytä varaus pihvi ravintola Karhun liha patojen äärelle.
        On varmaan mahtavat pihvit taas tarjolla Karhussa kuten aina. Saatan itsekin ottaa muutaman drinkin Karhun aula baarissa ennen siirtymistä liha patojen äärelle.

        T: Eläke pappa


    • Anonyymi

      Ainoa mun tuntema Vilperi on homo seksuaali joten ei ole vaimoa. Häntäkö tarkotatte ?

      • Anonyymi

        Minäkin tunnen tyypin. Ihana mies ja kova sieltä mistä kuuluukin.


    • Anonyymi

      Missä kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat on palstalta? Olisi mukava päästä niitäkin välillä kiusaamaan. Eihän täällä ole kun juttuja pihvi ravintoloista ja vähemmistöistä. Asia kirjoittajia ei ole näkynyt edes yrittämässä sisällön tuotantoa pitkään aikaan 😯

      T: Eläke pappa

      • Anonyymi

        Pidä välillä vähän taukoa. Saattaapa olla, että pitkän ajan kuluessa uusiakin naamoja saattaa palstalle ilmestyä.


      • Anonyymi

        Haluatko siis sen yhden sankarin tänne pitämään taas Puerton matkablogia ja toisen pitämään blogia maanjäristyksistä? Ei kiitos. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään henkilökohtainen blogi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko siis sen yhden sankarin tänne pitämään taas Puerton matkablogia ja toisen pitämään blogia maanjäristyksistä? Ei kiitos. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään henkilökohtainen blogi.

        Juu ei antiikkia tänne eikä eläke pappaa kans. Täällä keskustella ei plokkailla. Inglesin homot ja ruoka ravintola arvostelut kiinnostaa enemmän kun noiden kahden trollin jutut. Trollejahan ne on molemmat ana aali antiikki ja pers dildo pappa eläke pappa. Kummastakaan ei Ile asua kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi palstalle joten ei kiitos molemmille. Pysyköön poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei antiikkia tänne eikä eläke pappaa kans. Täällä keskustella ei plokkailla. Inglesin homot ja ruoka ravintola arvostelut kiinnostaa enemmän kun noiden kahden trollin jutut. Trollejahan ne on molemmat ana aali antiikki ja pers dildo pappa eläke pappa. Kummastakaan ei Ile asua kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi palstalle joten ei kiitos molemmille. Pysyköön poissa.

        Juu pysyköön trollit antiikki ja eläke pappa pois täältä. Molemmat trollaa täällä jotta voisi tehdämtästäkin palstasta plokin itselleen. Siksi he haukkuvat asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pysyköön trollit antiikki ja eläke pappa pois täältä. Molemmat trollaa täällä jotta voisi tehdämtästäkin palstasta plokin itselleen. Siksi he haukkuvat asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan.

        No olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei antiikkia tänne eikä eläke pappaa kans. Täällä keskustella ei plokkailla. Inglesin homot ja ruoka ravintola arvostelut kiinnostaa enemmän kun noiden kahden trollin jutut. Trollejahan ne on molemmat ana aali antiikki ja pers dildo pappa eläke pappa. Kummastakaan ei Ile asua kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi palstalle joten ei kiitos molemmille. Pysyköön poissa.

        Eikö tälle pilatulle palstalle kirjoita enää kukaan muu kuin tuo surkea kirjoitustaidoton apukoulusta reputtanut desantti?


    • Anonyymi

      mahotonta menoa taas...ihka mahotonta.

    • Anonyymi

      Vieläkö se Vilperi matkailee, on se kova äijä. Ite kävin tänään Tallinnassa hakemassa lisää juotavapuolta.

    • Anonyymi

      Ookke Kara oli kiva kirjoittaja.

      • Anonyymi

        Oikea kanarian saarten tuntia


    • Anonyymi

      Vilperi RIP jo vuosia sitten

      • Anonyymi

        Onkohan Ookke Karakin jo taivaallisissa sättijoukoissa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe