Onko kukaan tillannut ikinä hollisterilta vaatteita? Miten on toiminut ja kauan toimitus kestää?? ja minkä hintaiset postitoimituskulut?
Hollisterilta vaatteita
3
527
Vastaukset
- belllun
olen muutamia kertoja tilannut hollisterilta ja kumpanakin kertana toiminut hyvin.
Toimituskulut olivat suurinpiirtein 25-40 euroa riippuen haluaako tilauksen nopeasti vai normaalina postina. Tilatessa kannataa huomioida vaatteiden koot sillä ne saattavat olla hieman pienehköjä. - nnemo
Minkä kokoisia Hollisterin vaatteet on muihin merkkeihin verrattuna? Oon esim. H&M:llä ja Espritillä S-kokoa, onkohan M sopiva vai kannattaako tilata L?
- Hollistergirl
Hollisterin koot ovat pienempiä, kuin esim: H&M jos kokosi on yleensä S, kannattaa ottaa M tai L. Itselläni on yksi huppari kokoa L ja toinen kokoa M, ja normaali tuubitoppikin on kokoa L! Mutta, jos ei ole hirveän rintava suosittelen kokoa M! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918