ipad 1 vai 2

tietoa tarvitaan

onko noissa paljonkin eroa?
jos ipad1 3g 64 malli maksaa alle 500e ja saman mallin 2 versio vähä alle 800e niin saako tossa uudemmassa mallissa rahoille niin paljon vastinetta et kannattaa ostaa
tietty ipad2 3g 16 olis sit vaihto ehto hinnan puolesta myös
käyttö lähinnä surffailua mut voi olla jotain muutaki kun keksii mihin kaikkeen sillä pystyy
eli kertokaa viisaammat minkä noista itse ostaisitte

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Jos itse olisin nyt valintatilanteessa, ottaisin iPad 2:n. Se on aika paljon nopeampi kuin vanha malli.

• Ipaddari

Ottaisin (ja olen jo ottanutkin) ilman muuta kakkosen. Se on nopein saatavissa oleva, ja ainakin navigointitoiminnot näyttävät pelaavan loistavasti.

Siitä huolimatta, että myyjät eivät ole edes vihjaisseet, se näyttää sisältävän myöskin GPS sirun, mikä merkitsee sitä että paiallistaminen onnistuu joissakin oloissa ilman 3G- tai wlan-yhteyttäkin. Siis tämän olen itse kokeillut, ja surfailemalla sain selville että on sen jotkut muutkin huomanneet :)

Itse otin vekottimen Soneralta 60 kk. maksuajalla, hinnaksi tulee € 700, ja kuukausimaksu oli jokatapauksessa pienempi kuin mitä Elisan Galaxyssa jonka saa 2 v maksuajalla.

Olen tullut siihen tulokseen, että on mielekästä ottaa kaikkein viimeinen kehitelmä kun meinaa kolmekin vuotta pitää, koska silloin se on jokatapuksessa vanhentunut.
      Vaikka ostaa käteiselläkin (mikä ei kannata koska ei tule halvemmaksi) niin tuskin sitä aivan heti tulee heivattua ...

• macpadapple

Itselläni on iPad 2, ja siihen olen erittäin tyytyväinen. Minun mielestäni jopa parempi valinta kuin ensimmäinen iPad. iPad 2 on myös ohuempi, kevyempi ja näyttö on suurempi. Sitä on helppo käyttää, eikä se paina paljoa. Toki ensimmäinenkin vaihtoehto on hyvä, ja halvempi, valitsette sitten joko rahatilanteen tai oman mielen mukaan. Ykköseenhän ei tuota kätevää Smart Coveria saa, joka siis suojaa sen näyttöä mukavasti pölyltä ja turhilta pieniltä naarmuilta. Ykkösessä sen sijaan on silikoonisuoja, mikä on ruma, myöskin vanhanaikainen. Smart Cover toimii magneetilla, ja sen tukeen voi asettaa iPadin, vähän niinkuin pystyasentoon.

Itse minun mielestäni siis iPad 2 on paljon oivempi valinta.

• Sontaa

EI KUMPAAKAAN! herran jesta!
      ei mitään missä on omenan kuva!
      pelkää Lagaamista se olis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3964
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2029
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1833
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1712
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1596
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      73
      1553
    7. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1364
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1317
    Aihe