Jamissäon verenseisauttamissanat? Autaakaa nyt PRKL!
Musta Raamattu-mistä?
7
864
Vastaukset
- EKA
RAAMATTU---KORAANI-----VEDA_KIRJAT
KAikki saa kirjastosta myös sen sun mustan kirjan- Andronikos
Olen itsekin aikonut joskus vielä kahlata nuo kirjat läpi. Raamatun olen jo lukenut, mutta Koraani ja Veda-Kirjat ovat vielä lukematta. Ai niin, niitä verenseisauttamisloitsuja löytyy muistaakseni Kantelettaresta, tai vaihtoehtoisesti Kampsu-Herralta.
- Typhon
Andronikos kirjoitti:
Olen itsekin aikonut joskus vielä kahlata nuo kirjat läpi. Raamatun olen jo lukenut, mutta Koraani ja Veda-Kirjat ovat vielä lukematta. Ai niin, niitä verenseisauttamisloitsuja löytyy muistaakseni Kantelettaresta, tai vaihtoehtoisesti Kampsu-Herralta.
Eikös Koraanissa ollut kohta, jossa sanottiin kristityn kiduttamisen kuoliaaksi olevan sallittua, jopa suositeltavaa?
Tosin, eikös Raamatussakin puhuttu jotakin vääräoppisten suolestamisesta elävältä tuomionpäivänä?
Ööh, en ole kumpaakaan kirjaa loppuun asti lukenut, pidin enemmän Sormuksen herran tarusta.
*Phew* - compassion
Typhon kirjoitti:
Eikös Koraanissa ollut kohta, jossa sanottiin kristityn kiduttamisen kuoliaaksi olevan sallittua, jopa suositeltavaa?
Tosin, eikös Raamatussakin puhuttu jotakin vääräoppisten suolestamisesta elävältä tuomionpäivänä?
Ööh, en ole kumpaakaan kirjaa loppuun asti lukenut, pidin enemmän Sormuksen herran tarusta.
*Phew*vastaus molempiin tyhmiin kysymyksiisi on ei!
- Agnosos
1. Jos haluat tyrehdyttää verenvuodon, niin suosittelisin kumminkin ehkä mielummin varmempia keinoja, kuten laastaria, painesidettä, tikkejä tai suonien kiinni polttamista.
2. Jos taas haluat seisauttaa jonkun veren tappaaksesi, niin eikö olisi kumminkin kätevämpää poistaa sydän, silloin ei veri vähän ajan jälkeen liiku? Mahdollisesti 9 mm reikä otsaan pysäyttää myöskin veren vähän ajan kuluttua.
3. Eiköhän niitä mustia raamattuja saa ihan kaupastakin, musta kun on aika yleinen väri. - Mika
Ellen ihan väärin muista, niin minulla pitäisi olla pdf muotoinen kopio Mustasta Raamatusta eli Mooseksen 6 ja 7 kirjoista. Pistähän postia tulemaan niin lähetän ne liitteenä jos vain satun sen tai muuta asiaan kuuluvaa löytämään.
- Luuviulu-Joona
Tykkään porkkanoista jotka ovat käyneeert herra saatanan pjierseessä. pulle pulle suukkoja teille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718