Mitä mieltä olette otsikon mukaisesta kapulasta?
Tarkempia tietoja esimerkiksi täältä:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/N7000BLUE/samsung-galaxy-note-n7000-sininen
Itselleni osuu heti silmään kaksi asiaa: Pixeleitä 1280*800. Tällä sujuu jo selailutkin hyvin ilman sivuttaispanerointia. Toisaalta kännykän ulkomitat ovat juhlavat eli leveyttä on ehkä liikaákin.
Ehkä Samsung Galaxy Nexus voisi ajaa melkein saman asian vähemmällä leveydellä. Pixeleitä on kuitenkin melkein sama, 1280*720.
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/I9250SILVER/samsung-galaxy-nexus-hopea
Samsung Galaxy Note N7000
27
944
Vastaukset
- .
Hyvä laite, suosittelen. Iso ja selkeä näyttö, Puhelimena aika iso....
- Mazoi
Paras puhelin joka minulla on koskaan ollut; Iso selkeä näyttö, erittäin nopea netti, mahtava kamera. YLE areena, TVKaista, BooxTV toimivat hienosti. Suosittelen Notea kyllä lämpimästi!
- 164
Matkapuhelinfoorumilla on keskustelua Galaxy Notesta. Yleensä käyttäjien kommentit ovat olleet posiiivisia.
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f22/samsung-galaxy-note-kayttokokemukset-67743/
Loppujen lopuksihan on vähän makuasia, onko kyseessä kännykkä vai tabletti, jossa on täydet puhelinominaisuudet.
Täytyy vielä vähän aikaa katsella, kun Notea tulee enemmän myyntiin, putoisiko hintatasokin. Saksan Amazon myy noin 500 euroon, kun Suomessa halvin hinta on ollut jotakin 640 euroa.
Kyseessä on kuitenkin iphonelle ja nokialaisille vahva vaihtoehto. - fwsa
Itsellä tuli juuri tänään hommattua kyseinen luuri. Kauheesti on kaikkea uutta ja olen erittöäin tyytyväinen ollut ainakin tähän asti :)
Puhelimen näyttö esimerkiksi on koko markkinoiden paras. Ja koko on mielestäni juuri sopiva,- jjjkmjjjj
Jostain luin, että akku kestäisi 3g-nettiselailua vain 3 ja puoli tuntia? Onko oikeasti näin, vai kestääkö suuresta näytöstä huolimatta pidempään?
- lo
"Vain" 3,5 tuntia? Onko se vähän? Mikä olis parempi, kerro.
- jjkomokj
Lue tulokset tästä.. Tokihan notessa on paljon suurempi näyttö, mutta silti..
blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-note-battery-life-test-over-matches-the-nokia-n9/
- parasta laatua
Videota wlan verkon yli täydellä kirkkaudella ja hakkasi MikroBitin puhelinvertailun iPhonen ja Samsung S 2:n 7h 55 min tuloksella.
Akku
Standard: 2500 mAh Capacity
Standard: Jopa 26 tuntia (GSM) / 13,5 tuntia (3G) Talk Time
Standard: Jopa 960 tuntia (GSM) / 820 tuntia (3G) Stand-by Time - galaxy note
Galaxy Noten näyttö sanoi poks, kun tippui hiekotetulle tielle taskusta..
Ei kovinkaan kestävä.
Voisivat tehdä parempia näyttöjä.- häh
meinasitko sitte että esim.iphone kestäis pudotuksen hiekotetulle tielle ?
- afgasd
kannattaisikoha minun ostaa toi samsung galaxy note?
siis oon vertaillu kaikennäkösiä puhelimia ja haluisin jo tosta surkeesta galaxy ministä mikä mulla on, nii eroon. Notessa on kyllä kaikki mitä mä puhelimelta haluun! Mut onko se oikeesti sitten sen hinnan arvonen ja kestääkö se? Haluisin tietää. :)- Notea oottamassa
Mäkin oon miettiny ihan samaa. Olishan tuo kyllä aivan loistava puhelin. Kuuklessa kuitenkin paljon aiheita esim. galaxy note screen cracked tms. Jotkut sanovat että ihan on taskussakin mennyt kulmista näyttö halki. Huolimattomuus? ehkä. Mutta kai asiaa auttaa jo paljon näyttösuojus ja säilytyslaukku tai joku? Siis ongelmahan porukalla on ollut, että on jotenkin ''vääntynyt taskussa ja siitä mennyt näyttö sököks''. Itelläni ainakin menee hyvin taskuun. Mutta onhan tuo iso, ja näyttökin, että tuo haasteita suojelemisessa. Luultavasti seuraava puhelin, oon ollu nokialaisihminen, mutta ei nokialta einää mun käyttöön hyvää puhelinta ole. Hintakin on pudonnut alas mukavasti. Minun mielestäni kannattaa ostaa, jos ei vaan koon kanssa tule ongelmia.
Notea oottamassa kirjoitti:
Mäkin oon miettiny ihan samaa. Olishan tuo kyllä aivan loistava puhelin. Kuuklessa kuitenkin paljon aiheita esim. galaxy note screen cracked tms. Jotkut sanovat että ihan on taskussakin mennyt kulmista näyttö halki. Huolimattomuus? ehkä. Mutta kai asiaa auttaa jo paljon näyttösuojus ja säilytyslaukku tai joku? Siis ongelmahan porukalla on ollut, että on jotenkin ''vääntynyt taskussa ja siitä mennyt näyttö sököks''. Itelläni ainakin menee hyvin taskuun. Mutta onhan tuo iso, ja näyttökin, että tuo haasteita suojelemisessa. Luultavasti seuraava puhelin, oon ollu nokialaisihminen, mutta ei nokialta einää mun käyttöön hyvää puhelinta ole. Hintakin on pudonnut alas mukavasti. Minun mielestäni kannattaa ostaa, jos ei vaan koon kanssa tule ongelmia.
Juu, saa kyllä melko extreme-henkinen persoona olla, jos saa Notessa näytön paskaksi.
Itsellä ollu joulusta asti käytössä ilman näitä suojaavia elmukelmuja tai kuoria, eikä silti edes hiusnaarmuja näytössä eikä puhelimessa muutenkaan. Kerran puhelin tippunut jopa naama edellä lattialle lonkan korkeudelta.- Notea oottamassa
outolintu_94 kirjoitti:
Juu, saa kyllä melko extreme-henkinen persoona olla, jos saa Notessa näytön paskaksi.
Itsellä ollu joulusta asti käytössä ilman näitä suojaavia elmukelmuja tai kuoria, eikä silti edes hiusnaarmuja näytössä eikä puhelimessa muutenkaan. Kerran puhelin tippunut jopa naama edellä lattialle lonkan korkeudelta.Kyllähän tuo taitaa aika kestävää tekoa olla. Onko sulla muuten ikinä ollu kyseinen laite pienessä/naftissa taskussa? Onko ''vääntynyt'' vai? Oletko muuten ollut tyytyväinen ja voitko suositella?
Kyllähän tuo taitaa aika kestävää tekoa olla. Onko sulla muuten ikinä ollu kyseinen laite pienessä/naftissa taskussa? Onko ''vääntynyt'' vai? Oletko muuten ollut tyytyväinen ja voitko suositella?
Onhan tuo ollut isommissa ja pienemmissä taskuissa, eikä ole kyllä vääntyillyt suuntaan eikä toiseen vaikka minkälaisia akrobaatialiikkeitä tekisikin. Tyytyväinen olen puhelimeen ja todellakin voin suositella.
- Osta note...........
Kyllähän tuo taitaa aika kestävää tekoa olla. Onko sulla muuten ikinä ollu kyseinen laite pienessä/naftissa taskussa? Onko ''vääntynyt'' vai? Oletko muuten ollut tyytyväinen ja voitko suositella?
Note ollut viime marraskuusta, ei naarmun naarmua näytössä, ei vääntymiä, paras puhelin, mitä mulla on ollut ikinä. Niitä puhelimia on ollut pitkän elämäni aikana kymmeniä, ikäni n. 60v, ei siis mikään pikkuteini, "ikäteini" ehkä. ;) vaikka tuli uusi S III, en ole sitä hankkimassa, koska mitään niin paljon parempaa ei se mukanaan tuo. Olen päivittänyt ö
Puhelimeen asensin ICS 4.0.3 käyttiksen (saksasta ostettuun saa sen jo) ja aina vaan parani tuo laite. Samainen päivitys tulee näinä hetkinä myös suomesta ostettuihin Noteihin. Osta pois, et pety, kunhan muistat, että se on kooltaan isohko. Joillekkin tuo iso koko on este hankinnalle, minulle se taas oli pelkkää plussaa, koska katson ruudultani paljon niitä näitä. - Notea oottamassa
Osta note........... kirjoitti:
Note ollut viime marraskuusta, ei naarmun naarmua näytössä, ei vääntymiä, paras puhelin, mitä mulla on ollut ikinä. Niitä puhelimia on ollut pitkän elämäni aikana kymmeniä, ikäni n. 60v, ei siis mikään pikkuteini, "ikäteini" ehkä. ;) vaikka tuli uusi S III, en ole sitä hankkimassa, koska mitään niin paljon parempaa ei se mukanaan tuo. Olen päivittänyt ö
Puhelimeen asensin ICS 4.0.3 käyttiksen (saksasta ostettuun saa sen jo) ja aina vaan parani tuo laite. Samainen päivitys tulee näinä hetkinä myös suomesta ostettuihin Noteihin. Osta pois, et pety, kunhan muistat, että se on kooltaan isohko. Joillekkin tuo iso koko on este hankinnalle, minulle se taas oli pelkkää plussaa, koska katson ruudultani paljon niitä näitä.Kiitos, tämä auttoi todella paljon! Kaadun koko ajan enemmän noten puolelle. Tykkään selailla nettiä, katsoa videoita ja pelailla, iso näyttö varmasti on vain plussaa. Ja sullahan ei oo ollu mitään suojuksia? Ja paljolla sait sieltä saksasta?
- Osta Note......
Kiitos, tämä auttoi todella paljon! Kaadun koko ajan enemmän noten puolelle. Tykkään selailla nettiä, katsoa videoita ja pelailla, iso näyttö varmasti on vain plussaa. Ja sullahan ei oo ollu mitään suojuksia? Ja paljolla sait sieltä saksasta?
Viime marraskuussa se maksoi siellä muistaakseni jotain 500 euroa, tosin firmalleni sen ostin, eikä siinä hinnassa ollut ALVia mukana. Mitään sen kummempia suojuksia en ole siinä käyttänyt, hyvin on pysynyt hyvänä.
Saksassa hinnat ei ole paljon noussut eikä laskenut, meillä hinta on tippunut jonkin verran.... - Notea oottamassa
Osta Note...... kirjoitti:
Viime marraskuussa se maksoi siellä muistaakseni jotain 500 euroa, tosin firmalleni sen ostin, eikä siinä hinnassa ollut ALVia mukana. Mitään sen kummempia suojuksia en ole siinä käyttänyt, hyvin on pysynyt hyvänä.
Saksassa hinnat ei ole paljon noussut eikä laskenut, meillä hinta on tippunut jonkin verran....Joo, luultavasti ostan kapulan suomesta, joissakin nettikaupoissa hinta alle 500€. Ja varmaan takuuhuollonkin kanssa helpompaa jos sattuisi käymään jotain, epälen :D
- apuvaa!
Hah! mullakin on samsung galaxy mini, ja mietin että pitäisikö ostaa note ? mutta olen kuullut juttuja, että note ei ole kestävä ? onko se totta ? kertokaa minulle!
- toaksl
minulla oli samsung note, ostin sen 4viikkoa sitten. mutta tiputin sen asfaltille ja näyttö meni halki. siinä meni 500euron kännykkä. näytössä on kunnon paksu halkeama, eikä sitä voi enään käyttää. huonoa myös on tuossa käynnykässä, sen koko. ei mahdu taskuunkaan;(
- Notea oottamassa
Siis miten ei toimi? Ai kosketusnäyttö?
- rttrtr
Mitkä ihmeen homohousut sulla on jalassa, jos ei Note mahdu taskuun? :D
- Notea oottamassa
rttrtr kirjoitti:
Mitkä ihmeen homohousut sulla on jalassa, jos ei Note mahdu taskuun? :D
Niimpä, aika pienet taytyy olla jos ei mahu :P
- Osta Note....
"...ei mahdu taskuunkaan;(..."
Höh. tavallisen kauluspaidan rintataskuunkin mahtuu loistavasti! Mitä ihmeen taskuja sun vaatteissasi on?
- Note12vpojalle?
Kyl se gogantis on 449€ että ite ostan sieltä valkosen version :)
- Korjausviestiini
Tarkoitin gigantista*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799