Tyytyväisiä ollaan mondeoon

mondeo GT farkku

meillä on vanha ford mondeo 2.0 gt farkku vm.98 paras auto mitä meidän perheellä tähän mennessä ollut. Ollaan nyt ajettu puolitoista vuotta mondeolla n.30 000km ja aina on toiminut hyvin. Mondeolla ajettu nyt kaikkiaan 260 000km, eikä vieläkään kuluta moottori öljyä, niin että joutuisi lisäilemään. moottorissa ollut aina mobil fe 5w-30öljyt. koriltaan ruosteeton, huollossa kertoivat että alustaltaan uudenveroisessa kunnossa. tykätään mondeon ajo-ominaisuuksista, ei väsy pidemmälläkään matkalla. onhan siihen kuluvia osia mennyt, etutukivarret puslat eteen ja taakse, jarrulevyt. mutta varmaan niitä menee uudempiin ja kalliimpinkin autoihin. mukavat lisävarusteet, ilmastointi, kauko keskuslukko, luistonesto, sähköikkunat, mukavat recaron malliset etupenkit ym. tällä mondeolla ajetaan vielä pitkään.

17

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      tuo kakkoskoppainen mondeo onkin kestävämpi.

    • kokemuksella.

      itsellä ajettu päälle kolmesataa tuhatta ja hyvin pelittää. kyllä kestää, kun viitsii vähänkään huoltaa. 2.0 zetec on pomminvarma ikiliikkuja.

    • 10

      Niin.....Eihän se paljoa kerro autosta, että se on ollut paras mitä Teillä! ollut????? Jaa...ruosteeton??? On vale että sen ikäinen foortti on ruosteeton, teille on valehdeltu ja piste. Mutta...........pää asiahan se on että Te olette tyytyväisiä. Monestihan se on niin...että kun ei paremmasta tiedä...............

      • mondeo gt farkku

        ja... edelleenkin pelittää hyvin ja ei ole ollut mitään ongelmia. Ei ole vaihtoaikeita ainakaan vielä lähitulevaisuudessa. katsastuksenkaan kanssakaan ei ole ongelmia. Meillä kyllä pidetään hyvää huolta autosta. Joka viikonloppu tulee n.600 km ja kohtuullisella maantiekulutuksella n.6.5-7l/100km.


    • mukava auto

      uskon kyllä mitä huollossa kertoivat auton alustan kunnosta. miksi huoltomiehet valehtelisi????? aina on toiminut hyvin, on hyvät varusteet ja on todella 90-luvun autoksi hyvä ajaa maantiellä. viikonlopuksi taas reissuun ja on mukava lähteä kauemmaksikin. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

    • mondeo farkku GT

      mukava oli taas ajella mondeolla 600 km matka yhtä kyytiin. ei malta välillä pysähtyäkään kun on niin hyvä ajella. HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KAIKILLE!

    • köf

      juu tyytyväinen minäkin olin, kun en paremmasta tiennyt...


      hah..haaaaa

      • köhköh putput

        Etpä taidä koffi tietää vieläkään parempaa, kun et ole sitä kertonut??

        Kateellinen, kun ei ole varaa dacia parempaan autoon köhvillä....


    • köf

      omistan auton, joka oli nyt viime tilastojen vähävikaisin auto ja on ollut sitä myös monina vuosina..

      motkusta ei puhua edes samana päivää

      mutta tehän ette paremmasta tiiä...elätte pimeässä..pösilöt..

      hahhhaaaaaa

      • nöf

        Annas kun arvaan :D

        Autosi on sitä suomalaisen tuulipukukansan ykkössuosikkia josta ei naapuri tule kateelliseksi. Mukavasti katoaa huomaamattomasti muiden samanlaisten tuulipussien joukkoon prisman parkkihallissa.

        Nyt on vähän paha olo, kun tuli naapurin viljoa uskottua ja tyrkkäsit kätesi arkisen harmaaseen pas***n :D :D


    • köf

      juu auto prisman parkkipaikalla, mut motskun omistajien auto korjaamolla..katos kittikorjauksessa vai mikäs nyt siinä taas menikään...


      hah..hhhhaaaa

      • HAHAHHAHAHAH

        Katos ei se niin menny, ku ne viat on korjattu jo 10v. sitten!!
        Mites sulla muuten menee, takaisin kutsua pukkaa ja muuta "huoltoo"???

        Pitihän se arvata et TOJOmiehiä se KÖF on!!!!
        Et kai vaan o itse Kiala Viulu- salanimellä???


    • -97 mulla

      Sama täällä, 290 tkm ajettuna. Itse olen ajanut 150 tkm. Juuri katsastuksessa kävin, takana toinen koiranluu pitää vaihtaa. Tuon tyyppisiä on ne huomautukset katsastuksessa. Tämän ikäiseen ei kannata mitään kaskoja laittaa, eikä tarvi mitään takuun takia olevia kalliita valohoitohuoltojakaan ottaa. Öljyjen suodattimen vaihto kerran vuodessa riittää. Takana lokasuojan kaaret on vähän ruosteessa kuskin puolelta, mutta ei hirveesti stressaa. Ois tarkoitus se rempata uusiksi kesällä. Hyvä käyttöauto tod.

    • atsirunah

      hanurista on kokeukset mondeosta..
      vikaa olis vaikka muille jakaa..
      jospa sitä vaihtas merkkiä ei jaksa kiinnostaa mondeon laitto enään

      • zök

        miten hanurilla muuten menee? onko vikaa jakaa?


    • mondeo GT farkku

      näinhän se menee! hanurista soitellen!

    • dj_jms83

      Kyll olen ite tyytyväinen modeoon (MK2 99 2,0) mittarissa tällä hetkellä 415tkm hyvin liikuu ostin sen poliisin huutokaupasta siis ex poliisi auto silloin ajettu 232tkm ap 3 vuotta sitten ei ruostetta eikä muutakaan vikaa no kerran vaihettu takatukivarret etu ja koiranluut kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe