Olisikohan kenelläkään kokemuksia ducati 996:sesta?
Lähinnä kiinnostaisi alustan ja rungon ominaisuudet, ja onko vakio välitykset liian pitkät, niinkuin jotkut väittävät?
Jarruthan pitäisi olla huippuluokkaa(brembo) teräspunosletkut vakiona(toisin kuin japsihärpäkkeleissä).
Ja miksi muka kallis?Onhan siinä rata-ajoa varten speksit kohdallaan, eli brembon jarrut, tod.kiertojäykkä runko, putket ylhäällä, jalökatapit tarpeeksi ylhäällä, voimaa riittävästi(tietenkin putkilla lastulla ilmakitti säädetty)ohjausiskari,yms...kyllähän Italialaiset on aina osannut tehdä kilpavehkeitä ihan eri meiningillä, kuin japsit ym.kommentteja kiitos!
duce 996
5
2217
Vastaukset
- ducatisti
...omaan kysymykseesi. Ja minä olen samaa mieltä.
Joku japanilaisen omistaja ehkä kertoisi Sinulle että nelisylinterisestä lähtee paremmin tehoa ja japanilaiset ovat luotettavampia. Ainakin tehon suhteen ovat oikeassakin. Ja jos pienempi, halvempi ja yleisempi malli miellyttää, niin se sitten kannattaa hankkia.
Minä en ole tuota 996:a ajanut, mutta hiukan myöhempiä versioita kyllä. Nimimerkki kertoo, mitä tykkäsin:)
Toivottavasti www.google.com:in käyttö on tuttua, sillä tuosta pyörästä on PALJON puhuttu.- ducatisti
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
- bemu
ducatisti kirjoitti:
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
- ratakettu
bemu kirjoitti:
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
Olet oikeassa siinä että nautinnollinen ja turvallinen ajaminen radalla ja tiellä onnistuu ihan hyvin vaikkapa 500cc katupyörällä, ja olen omin silmin nähnyt kun tuollainen 500 gs/e suitsa ohitteli radalla kiloisia sportteja. Ne paranevat paljon jos alle heittää vielä vähän sportimman renkaan?
Mutta tunarikin pääseen parempiin tuloksiin hyvällä pyörällä. Minä tiedän, olen itse elävä esimerkki tästä :) - Italia
Jos ostat legendan Ducati 916 lupaan kumartaa sitä pyörää kolme kertaa syvään kun näen sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3247081Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714268- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242947- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438