Olisikohan kenelläkään kokemuksia ducati 996:sesta?
Lähinnä kiinnostaisi alustan ja rungon ominaisuudet, ja onko vakio välitykset liian pitkät, niinkuin jotkut väittävät?
Jarruthan pitäisi olla huippuluokkaa(brembo) teräspunosletkut vakiona(toisin kuin japsihärpäkkeleissä).
Ja miksi muka kallis?Onhan siinä rata-ajoa varten speksit kohdallaan, eli brembon jarrut, tod.kiertojäykkä runko, putket ylhäällä, jalökatapit tarpeeksi ylhäällä, voimaa riittävästi(tietenkin putkilla lastulla ilmakitti säädetty)ohjausiskari,yms...kyllähän Italialaiset on aina osannut tehdä kilpavehkeitä ihan eri meiningillä, kuin japsit ym.kommentteja kiitos!
duce 996
5
2204
Vastaukset
- ducatisti
...omaan kysymykseesi. Ja minä olen samaa mieltä.
Joku japanilaisen omistaja ehkä kertoisi Sinulle että nelisylinterisestä lähtee paremmin tehoa ja japanilaiset ovat luotettavampia. Ainakin tehon suhteen ovat oikeassakin. Ja jos pienempi, halvempi ja yleisempi malli miellyttää, niin se sitten kannattaa hankkia.
Minä en ole tuota 996:a ajanut, mutta hiukan myöhempiä versioita kyllä. Nimimerkki kertoo, mitä tykkäsin:)
Toivottavasti www.google.com:in käyttö on tuttua, sillä tuosta pyörästä on PALJON puhuttu.- ducatisti
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
- bemu
ducatisti kirjoitti:
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
- ratakettu
bemu kirjoitti:
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
Olet oikeassa siinä että nautinnollinen ja turvallinen ajaminen radalla ja tiellä onnistuu ihan hyvin vaikkapa 500cc katupyörällä, ja olen omin silmin nähnyt kun tuollainen 500 gs/e suitsa ohitteli radalla kiloisia sportteja. Ne paranevat paljon jos alle heittää vielä vähän sportimman renkaan?
Mutta tunarikin pääseen parempiin tuloksiin hyvällä pyörällä. Minä tiedän, olen itse elävä esimerkki tästä :) - Italia
Jos ostat legendan Ducati 916 lupaan kumartaa sitä pyörää kolme kertaa syvään kun näen sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798