duce 996

menijä

Olisikohan kenelläkään kokemuksia ducati 996:sesta?
Lähinnä kiinnostaisi alustan ja rungon ominaisuudet, ja onko vakio välitykset liian pitkät, niinkuin jotkut väittävät?
Jarruthan pitäisi olla huippuluokkaa(brembo) teräspunosletkut vakiona(toisin kuin japsihärpäkkeleissä).
Ja miksi muka kallis?Onhan siinä rata-ajoa varten speksit kohdallaan, eli brembon jarrut, tod.kiertojäykkä runko, putket ylhäällä, jalökatapit tarpeeksi ylhäällä, voimaa riittävästi(tietenkin putkilla lastulla ilmakitti säädetty)ohjausiskari,yms...kyllähän Italialaiset on aina osannut tehdä kilpavehkeitä ihan eri meiningillä, kuin japsit ym.kommentteja kiitos!

5

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ducatisti

      ...omaan kysymykseesi. Ja minä olen samaa mieltä.

      Joku japanilaisen omistaja ehkä kertoisi Sinulle että nelisylinterisestä lähtee paremmin tehoa ja japanilaiset ovat luotettavampia. Ainakin tehon suhteen ovat oikeassakin. Ja jos pienempi, halvempi ja yleisempi malli miellyttää, niin se sitten kannattaa hankkia.

      Minä en ole tuota 996:a ajanut, mutta hiukan myöhempiä versioita kyllä. Nimimerkki kertoo, mitä tykkäsin:)

      Toivottavasti www.google.com:in käyttö on tuttua, sillä tuosta pyörästä on PALJON puhuttu.

      • ducatisti

        ...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.


      • bemu
        ducatisti kirjoitti:

        ...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.

        Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.


      • ratakettu
        bemu kirjoitti:

        Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.

        Olet oikeassa siinä että nautinnollinen ja turvallinen ajaminen radalla ja tiellä onnistuu ihan hyvin vaikkapa 500cc katupyörällä, ja olen omin silmin nähnyt kun tuollainen 500 gs/e suitsa ohitteli radalla kiloisia sportteja. Ne paranevat paljon jos alle heittää vielä vähän sportimman renkaan?

        Mutta tunarikin pääseen parempiin tuloksiin hyvällä pyörällä. Minä tiedän, olen itse elävä esimerkki tästä :)


      • Italia

        Jos ostat legendan Ducati 916 lupaan kumartaa sitä pyörää kolme kertaa syvään kun näen sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe