Olisikohan kenelläkään kokemuksia ducati 996:sesta?
Lähinnä kiinnostaisi alustan ja rungon ominaisuudet, ja onko vakio välitykset liian pitkät, niinkuin jotkut väittävät?
Jarruthan pitäisi olla huippuluokkaa(brembo) teräspunosletkut vakiona(toisin kuin japsihärpäkkeleissä).
Ja miksi muka kallis?Onhan siinä rata-ajoa varten speksit kohdallaan, eli brembon jarrut, tod.kiertojäykkä runko, putket ylhäällä, jalökatapit tarpeeksi ylhäällä, voimaa riittävästi(tietenkin putkilla lastulla ilmakitti säädetty)ohjausiskari,yms...kyllähän Italialaiset on aina osannut tehdä kilpavehkeitä ihan eri meiningillä, kuin japsit ym.kommentteja kiitos!
duce 996
5
2233
Vastaukset
- ducatisti
...omaan kysymykseesi. Ja minä olen samaa mieltä.
Joku japanilaisen omistaja ehkä kertoisi Sinulle että nelisylinterisestä lähtee paremmin tehoa ja japanilaiset ovat luotettavampia. Ainakin tehon suhteen ovat oikeassakin. Ja jos pienempi, halvempi ja yleisempi malli miellyttää, niin se sitten kannattaa hankkia.
Minä en ole tuota 996:a ajanut, mutta hiukan myöhempiä versioita kyllä. Nimimerkki kertoo, mitä tykkäsin:)
Toivottavasti www.google.com:in käyttö on tuttua, sillä tuosta pyörästä on PALJON puhuttu.- ducatisti
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
- bemu
ducatisti kirjoitti:
...niistä välityksistä, mopon välityksiä voi toki vaihtaa samalla kun ketjuja, ei maksa ylimääräistä. Eikä pitkä ykkönen ainakaan minua haittaa. Jos kaupunkipyörää haet, joudut tottumaan myös outoon kuivakytkimeen, kyykkyyn ajoasentoon ja huonoon kääntösäteeseen.
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
- ratakettu
bemu kirjoitti:
Harvassa on ne miehet jotka osaavat ja pystyvät hyödyntämään Ducatin ominaisuudet vaikkapa radalla. Suun pieksäjiä kyllä löytyy.
Olet oikeassa siinä että nautinnollinen ja turvallinen ajaminen radalla ja tiellä onnistuu ihan hyvin vaikkapa 500cc katupyörällä, ja olen omin silmin nähnyt kun tuollainen 500 gs/e suitsa ohitteli radalla kiloisia sportteja. Ne paranevat paljon jos alle heittää vielä vähän sportimman renkaan?
Mutta tunarikin pääseen parempiin tuloksiin hyvällä pyörällä. Minä tiedän, olen itse elävä esimerkki tästä :) - Italia
Jos ostat legendan Ducati 916 lupaan kumartaa sitä pyörää kolme kertaa syvään kun näen sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2463342Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3642992Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,202008Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.821861Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651788Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591662MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251512
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4851429Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414