VAMMAISVITSIT

PITÄIS...

LAILLA KIELTÄÄ. MIKÄHÄN NIISSÄKIN ON HUVITTAVAA???

19

12885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim

Kalle Könkkölän seksielämäni kirja on maailman lyhyin kirja

• -----

Kertokaa hyviä kehitysvammaisvitsejä?

• hyvä

>:D

• Tõppõ

Kuvitteleeko nimimerkki "pitäis..." etteivät vammaiset kerro itse vitsejä vammoistaan?
      Voipi olla että "vammattomat" haluavat kuvitella olevansa niin vastaansanomattoman täydellisiä ettei heitä saa pilkata (jokaisessa on jotain vikaa ja jokaista vikaa voi pilkata) mutta vammaisilla ei yleensä tuollaisia naurettavia kuvitelmia ole.

Tiedänpä vain että kaikkein loukkaavimmat vammaisvitsit kuulee vammaisilta itseltään. Siinä sitä on miettimistä:)

Hyvän vitsin anatomiaan muuten kuuluu että siinä on ripaus "yleisesti hyväksyttyä totuutta" (joka voi olla joka pieni totuuden siemen taikka sitten yleisesti kuviteltu stereotypia). Ja liioittelu on myös aika iso osanen toimivaa vitsiä.

• hwrorgorw

Kiitos että jaoit tämän mitä vähiten kiinnostavan vitsin anatomian kanssamme. Olet siis akateeminen ja tiedät millainen on hyvä vitsi, mutta et osaa valmistaa niitä saati kertoa. Olet mitä ilmeisimmin erittäin tylsä ihminen.

• MINÄ VAAN KYSYN

miksi muuten sokeille on oma palsta , saako tätä palstaa pistekirjoituksellakin ?????????

• Umpisokko

Kyllä tämäkin teksti täällä on pisteinä. Ainakin minun braille-päätteelläni.

• vammanen

Vammaisvitsit on parhaita. Vammasilla on huumorin tajua, ei ne muuten jaksais elää. Itekin olen pyörätuolissa, polio.

• hoijaa

Juu ja pohjalais vitsit pitäis kieltää...loukkaa pohjalaisia, blondi vitsit loukkaa blondeja, ruotsalaisvitsit loukkaa ruotsalaisia jne.
      Huumoria on monenlaista ja jos on niin tosikko kuin "pitäsi" nimimerkki niin sääliksi käy.

• lengga jengga^^

aika tylsä tää on parempi
      vammanen meni pyörä tuolilla hissiin ja soinoi hiisi pojalle 6 kerros ja kuolasi käteen sitten vammanen tuli uuestaan hisiin ja soinoi jalka jäi väliin ja hissi poika sano siis mennään 10 kerrokseen sitten vamppi itke ja sanoi nyt meen lääkärille ja vamppi ajo pyörä tuolilla avoimesta ikkunasta
      :D :D :D

• kirjottamaan.

Taidat olla insinööri kun toi kirjoitustaito on päässy unohtumaan.

• nvamppu

ihan törkeen hauskaa nauraa vammaisille

• hyvä joonas

mä olen lievästikehitys vammainen ihminen mut minulla ei oo ystäviä eikä oo tyttö kaveria muilla ihmisillä on tyttö ystävä tai vaimo mikä sitten on mut miksi kukaan ei pidä minusta se on väärin kun te kiusaatte vammaisia ihmisiä mitä vastaan teillä vammaisia kohtaan kertokaa se minulle niin mä kirjoitan kaikki ylös jos tuo kiusaamista niin tämä asia siirtyy poliisille ja sen jälkeen tää menee sosiaalityöntekijälle ja mä teen rikos ilmoituksen

• Vammaisuus sinänsä ei ole sen huvittavampaa, kuin lihavuuskaan. Ne nyt vaan ON ymmärretteävä tällaisessa maassa kuin Suomi.

• wheelchair rider

rampa sokealle: mennään satamaan kattomaan laivoja. sokea totes: mennää vaa mutta juostaan... ite oon pyörätuolisa ja silti koen hauskoiksi tämmöset :D

• JK

NINN PITÄÄISIKIN

• No niin pitäs kyllä kaikki Parkinsonin ja Alzheimerin taudeita kertovat vitsitkin. Ei niissäkään mikän huvita yhtään sen enempää. Ja somin myös kaikki dementaivitsit.

• Vammahan se sokeuskin on.

• Hmm. Kannssasi on kieltämättä perrää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      115
      8237
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7458
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4724
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4499
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      7
      4039
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2849
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      118
      2714
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2645
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2284
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2147
    Aihe