VAMMAISVITSIT

PITÄIS...

LAILLA KIELTÄÄ. MIKÄHÄN NIISSÄKIN ON HUVITTAVAA???

19

11154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim

      Kalle Könkkölän seksielämäni kirja on maailman lyhyin kirja

    • -----

      Kertokaa hyviä kehitysvammaisvitsejä?

    • hyvä

      >:D

    • Tõppõ

      Kuvitteleeko nimimerkki "pitäis..." etteivät vammaiset kerro itse vitsejä vammoistaan?
      Voipi olla että "vammattomat" haluavat kuvitella olevansa niin vastaansanomattoman täydellisiä ettei heitä saa pilkata (jokaisessa on jotain vikaa ja jokaista vikaa voi pilkata) mutta vammaisilla ei yleensä tuollaisia naurettavia kuvitelmia ole.

      Tiedänpä vain että kaikkein loukkaavimmat vammaisvitsit kuulee vammaisilta itseltään. Siinä sitä on miettimistä:)




      Hyvän vitsin anatomiaan muuten kuuluu että siinä on ripaus "yleisesti hyväksyttyä totuutta" (joka voi olla joka pieni totuuden siemen taikka sitten yleisesti kuviteltu stereotypia). Ja liioittelu on myös aika iso osanen toimivaa vitsiä.

      • hwrorgorw

        Kiitos että jaoit tämän mitä vähiten kiinnostavan vitsin anatomian kanssamme. Olet siis akateeminen ja tiedät millainen on hyvä vitsi, mutta et osaa valmistaa niitä saati kertoa. Olet mitä ilmeisimmin erittäin tylsä ihminen.


    • MINÄ VAAN KYSYN

      miksi muuten sokeille on oma palsta , saako tätä palstaa pistekirjoituksellakin ?????????

      • Umpisokko

        Kyllä tämäkin teksti täällä on pisteinä. Ainakin minun braille-päätteelläni.


    • vammanen

      Vammaisvitsit on parhaita. Vammasilla on huumorin tajua, ei ne muuten jaksais elää. Itekin olen pyörätuolissa, polio.

    • hoijaa

      Juu ja pohjalais vitsit pitäis kieltää...loukkaa pohjalaisia, blondi vitsit loukkaa blondeja, ruotsalaisvitsit loukkaa ruotsalaisia jne.
      Huumoria on monenlaista ja jos on niin tosikko kuin "pitäsi" nimimerkki niin sääliksi käy.

    • lengga jengga^^

      aika tylsä tää on parempi
      vammanen meni pyörä tuolilla hissiin ja soinoi hiisi pojalle 6 kerros ja kuolasi käteen sitten vammanen tuli uuestaan hisiin ja soinoi jalka jäi väliin ja hissi poika sano siis mennään 10 kerrokseen sitten vamppi itke ja sanoi nyt meen lääkärille ja vamppi ajo pyörä tuolilla avoimesta ikkunasta
      :D :D :D

      • kirjottamaan.

        Taidat olla insinööri kun toi kirjoitustaito on päässy unohtumaan.


    • nvamppu

      ihan törkeen hauskaa nauraa vammaisille

      • hyvä joonas

        mä olen lievästikehitys vammainen ihminen mut minulla ei oo ystäviä eikä oo tyttö kaveria muilla ihmisillä on tyttö ystävä tai vaimo mikä sitten on mut miksi kukaan ei pidä minusta se on väärin kun te kiusaatte vammaisia ihmisiä mitä vastaan teillä vammaisia kohtaan kertokaa se minulle niin mä kirjoitan kaikki ylös jos tuo kiusaamista niin tämä asia siirtyy poliisille ja sen jälkeen tää menee sosiaalityöntekijälle ja mä teen rikos ilmoituksen


    • Vammaisuus sinänsä ei ole sen huvittavampaa, kuin lihavuuskaan. Ne nyt vaan ON ymmärretteävä tällaisessa maassa kuin Suomi.

    • wheelchair rider

      rampa sokealle: mennään satamaan kattomaan laivoja. sokea totes: mennää vaa mutta juostaan... ite oon pyörätuolisa ja silti koen hauskoiksi tämmöset :D

    • JK

      NINN PITÄÄISIKIN

    • No niin pitäs kyllä kaikki Parkinsonin ja Alzheimerin taudeita kertovat vitsitkin. Ei niissäkään mikän huvita yhtään sen enempää. Ja somin myös kaikki dementaivitsit.

    • Vammahan se sokeuskin on.

    • Hmm. Kannssasi on kieltämättä perrää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe