eli kumpi konsoli kannattaisi ostaa hinnalla ei ole väliä eikä sillä että xboxin netti maksaa. tykkään pelata enimmäkseen sota ja ajo pelejä elikkä kumpaa konsolia suosittelette????
xbox 360 vai playstation 3
3
135
Vastaukset
- pojalleostamassa
Olen pohtinut samaa, ja moni on suositellut xboxia parempana ajo-ja sotapeleille. Tai kuulemma lähinnä se ohjain on parempi noita pelejä ajatellen. Kuulopuhetta siis, mutta useammalta eri henkilöltä kuultua..
- kyllä, näin on
Xbox on parempi peleissä. mutta ps3 on muuten viihdekeskuksena vähän parempi. mut suosittelen xboxii, se on halvempikin (muuten ei xboxin netti maksa jos et osta gold-jäsenyyttä, ja kyllä se toimii ilman goldiakin)
- P3S
Ps3 oli oma valinta. Blu-ray soitinta en omistanut, niin tässähän se tuli samalla, x-boxissa ei blu-ray asemaa ole.
Toinen syy on, etten ikinä oikein tullut x-box ohjaimen kanssa toimeen, mutta kyllähän siihen tottuu, vaikka epämääräisen näköinen onkin. X-box ohjaimeen täytyy myös erikseen ostaa akku, jos ei halua pattereita vaihdella, ps3 ohjain on aina akullinen.
Kaikki konsoli pelit mitä olen itse halunnut on löytynyt ps3:lle, joten omalla kohdallani olen ollut kaikkeen tyytyväinen, mutta kannattaa itse katsoa peli tarjonta, kaikki pelit eivät ole kummallekkin konsolille!
Ps3 on myös raudaltaan tehokkaampi, tosin kaikki resurssit ei ole käytössä vielä nyky aikana, mutta hyvähän se on, että on mitä käyttää sitten kun niitä tehoja tarvitsee.
Sonyn tuotokselle annan siis ääneni, toivottavasti päädyt itsellesi oikeaan ratkaisuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067