jotta saavat tänä vuonna tuotannon suosikki Janicasta voittajan! Ei voi mies voittaa kolmea kertaa peräkkäin ja Janicasta on saatava voittaja keinolla millä hyvänsä! On se jännä kun Sebastian ei ollu kertaakaan lähdössä mutta AVOT...viimehetkillä tilanne käänty yllättäen nurinniskoin...ja me kaikki uskomme käsi sydämellä että tämä äänestys oli aito....kyllä kyllä...
Tuotanto junaili Sebastianin ulos...
3
140
Vastaukset
- En äänestä
Huvittavinta äänestystilanteessa oli, kun yhdessä vaiheessa totesin kavereille, että seuraavan kerran tilannetta näytettäessä tilanne muuttuu näytön aikana, niin että keskimmäinen palkki onkin punaisella... Ja niin kävi! Muuttaisivat välillä käsikirjoitusta, ettei olis ihan niin läpinäkyvää touhua.
- VITUN TUOTANTO!!!!!!
´´.ja me kaikki uskomme käsi sydämellä että tämä äänestys oli aito....kyllä kyllä...´´
minä en ainakaan usko PASKA tuotannon PASKAISIIN äänestyksiin enään tippaakaan ja lopetan Big Brotherin seuraamisen tähän paikkaan!!!! - kausi loppui jo
Tuli vaan mieleen, että saakohan käsikirjoittajat ja tuotantotiimi osallistua voittajaveikkauksiin?
Ylivoimaisen voittajan vedonlyöntikerroin oli tosi pieni
Sebastian ei kyseenalaisia sponsoreita kumarrellut, se on varmaan myös yksi syy miksi poistettiin.
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat, näin tusinaihmiset tekee, suoraselkäiset ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574