kääpiösnautserin "outo" kynsi

Hei,

mulla on 10 vuotias kääpiösnautseri. en oo huomannu, että koira ois satuttanu tassua mihinkään, mutta n. viikko sitten autossa se ulahti, kun silitin ja tassu koskitti mua. kipeä kohta on selvästi yksi koiran kynsistä. ei niin sanotuista "tassun kynsistä", vaan se yksi kynti siinä hieman ylempänä (toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan). tassu on siitä lähtien selvästi ollu kipeä ja koira ei anna koskettaa sitä. ajattelin ensin, että homma menee ohitte, mutta kun se on vieläkin noin kipeä, niin löytyykö keltään kokemusta? soitan huomenna eläinlääkärille, jos asiaan ei tuu mtn selvyyttä.

kiitos ja kumarrus,

- sol
3319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Tarkoittanet ns sivukynttä joka on jalan sisäpuolella tassun yläpuolella. Koirasi on saattanut loukata sen johonkin tai varvas on tulehtunut. Eläinlääkäri osaa antaa hoito-ohjeet.Kyseinen kynsi saattaa jäädä esim risuun kiinni ja kipeytyä.

Äänestä

kiitos! (: täytyy soittaa huomenna, mut iso kiitos sulle!

Äänestä

Hei! Äsken kun leikkasin toisen koirani kynsiä huomasin että sillä on takatassuissa sivukynnet ? Toisella koirallani on vain etutassuissa sivukynnet. Onko se normaalia että takatassuissa on sivukynnet?!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ssssssollll kirjoitti:

Hei,

mulla on 10 vuotias kääpiösnautseri. en oo huomannu, että koira ois satuttanu tassua mihinkään, mutta n. viikko sitten autossa se ulahti, kun silitin ja tassu koskitti mua. kipeä kohta on selvästi yksi koiran kynsistä. ei niin sanotuista "tassun kynsistä", vaan se yksi kynti siinä hieman ylempänä (toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan). tassu on siitä lähtien selvästi ollu kipeä ja koira ei anna koskettaa sitä. ajattelin ensin, että homma menee ohitte, mutta kun se on vieläkin noin kipeä, niin löytyykö keltään kokemusta? soitan huomenna eläinlääkärille, jos asiaan ei tuu mtn selvyyttä.

kiitos ja kumarrus,

- sol

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu