Hei,
mulla on 10 vuotias kääpiösnautseri. en oo huomannu, että koira ois satuttanu tassua mihinkään, mutta n. viikko sitten autossa se ulahti, kun silitin ja tassu koskitti mua. kipeä kohta on selvästi yksi koiran kynsistä. ei niin sanotuista "tassun kynsistä", vaan se yksi kynti siinä hieman ylempänä (toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan). tassu on siitä lähtien selvästi ollu kipeä ja koira ei anna koskettaa sitä. ajattelin ensin, että homma menee ohitte, mutta kun se on vieläkin noin kipeä, niin löytyykö keltään kokemusta? soitan huomenna eläinlääkärille, jos asiaan ei tuu mtn selvyyttä.
kiitos ja kumarrus,
- sol
kääpiösnautserin "outo" kynsi
ssssssollll
3
309
Vastaukset
- näytille lekuriin
Tarkoittanet ns sivukynttä joka on jalan sisäpuolella tassun yläpuolella. Koirasi on saattanut loukata sen johonkin tai varvas on tulehtunut. Eläinlääkäri osaa antaa hoito-ohjeet.Kyseinen kynsi saattaa jäädä esim risuun kiinni ja kipeytyä.
- ssssssssooooll
kiitos! (: täytyy soittaa huomenna, mut iso kiitos sulle!
- Apua?
Hei! Äsken kun leikkasin toisen koirani kynsiä huomasin että sillä on takatassuissa sivukynnet ? Toisella koirallani on vain etutassuissa sivukynnet. Onko se normaalia että takatassuissa on sivukynnet?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726