Nyt keksin. Ei äänestetä ketään ensi sunnuntaina. Saa Elina maanitella ja maanitella, mutta pysytään hiljaa. Ei anneta enää puhelinrahojamme tälle tuottajalle
Siinä tehokas keino saada äänemme kuuluviin: Sebastianin häätö oli VÄÄRIN.
Facebookilaiset , viekää asiaa eteenpäin!
Ei äänestetä KETÄÄN!
5
54
Vastaukset
- kutrwqn
Sebastian paras asukas kautta aikojen häädettiin.
Olen myös sitä mieltä, ei kannata äänestää ketään.
Tuotanto päättää, kuka voittaa, niinhän se on aina tehnyt. - Äänestämättä
Siis tässähän on IDEAA. Annetaan tuotannolle - ja kenties aiemmin pöljästi äänestäneille -
merkki VAIKENEMALLA. Hiljaisuus puhuu joskus enemmän kuin tuhat sanaa. - Aine Tantte
Kyllä, jawohl! Nyt pätee wanha wiisaus:
Sprechen ist Silber, Schweigen ist Gold.- ffruryyyyyyyyyyyyyyu
Minä en ole ikänä äänestänyt tv-rahakeräyksissä. Vaikka olisinkin ollut asiasta jotakin mieltä, sillä en luota että tulokset olisivat oikeita. Ja toiseksi käytän rahat mielummin johonkin muuhun ku maksamalla tv kanavien toimintaa.Kyllä siellä lykätään mainosta joka väliin maksakoon ne ,eli me kuluttajta maksamme jo kun katsomme ohjemaa tai ostamme tuotteita.
- Bippeli
Mitä varten joku uskonnolla aivopesevä feikkari olis ansainnut voiton? Kyllä kusettavissa on porukka jos kuvittelee että Sebastian oli aito joka suhteessa. Kenen kanssa Sebastian seurustelee? Kysyttäessä väitti että Jumalan kun lipsautti Benille että hän taitaa olla ainoa joka seurustelee.
Ei oikein osannut toimittajan kysyessä että minkälainen on hänen ihannenaisensa, sanoa muuta kuin että Jumalan hänelle osoittama, ja sellainen joka lenkkeilee hänen kanssaan, ei kuulemma muuta vaatimusta:/
Taitais jäädä lapsettomaksi sellainen pari jotka vain lenkkeilee koko ajan. Vai miellyttääkö miehet enemmän Sebastiania, bi kun kertoi heti alussa olevansa.
Olishan toimittaja voinut kysyä ihannemiehenkin ominaisuuksia.
Seuraavalla kaudella varmaan tulee joku joka uskottelee olevansa kehitysvammainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482