Olisiko kellään kokemuksia Welcome Jomtien Beach hotellista? Ja mielipiteitä Pattaysta muuten.
Minkähintaista on taksin käyttö(ja riksojen)?
Pattaya
3
1532
Vastaukset
- heidi
Olen käynyt monta kertaa Pattayalla ja ihastuin paikkaan jo yhdeksän vanhana. Paikasta tosin kaikki ei pidä, joten kannattaa itse käydä katsastamassa paikka ennenkö muita uskoo! Tuosta hotellista ei itselläni ole kokemusta. Taksit ovat kaikki lavatakseja ja hinta keskustan alueella oli vuosi sitten 20 batia/hlö. Saattaa myös kympillä päästä. Keskustasta Jomtien beachille 60-100 bath. Tinkiä tietenkin kannattaa!
- Käynyt
Kerran olen ollut! Hieman syrjässä! Tosin ranta lähellä! Taksi vaikea saada halvalla yöllä!
Aurinkomatkojen kohde,joten maksa hieman enemmän ja meno toiseen! Onhan Jomtien alue kasvanut hotellille päin aika kovin!
Loppuun vielä todettakoon että mielummin menisin kyseiseen hotelliin kuin jäisin kotiin! - Noora
Me olemme lähdössä ensi viikon sunnuntaina kyseiseen paikkaan ja hotelliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739