Olisiko kellään kokemuksia Welcome Jomtien Beach hotellista? Ja mielipiteitä Pattaysta muuten.
Minkähintaista on taksin käyttö(ja riksojen)?
Pattaya
3
1538
Vastaukset
- heidi
Olen käynyt monta kertaa Pattayalla ja ihastuin paikkaan jo yhdeksän vanhana. Paikasta tosin kaikki ei pidä, joten kannattaa itse käydä katsastamassa paikka ennenkö muita uskoo! Tuosta hotellista ei itselläni ole kokemusta. Taksit ovat kaikki lavatakseja ja hinta keskustan alueella oli vuosi sitten 20 batia/hlö. Saattaa myös kympillä päästä. Keskustasta Jomtien beachille 60-100 bath. Tinkiä tietenkin kannattaa!
- Käynyt
Kerran olen ollut! Hieman syrjässä! Tosin ranta lähellä! Taksi vaikea saada halvalla yöllä!
Aurinkomatkojen kohde,joten maksa hieman enemmän ja meno toiseen! Onhan Jomtien alue kasvanut hotellille päin aika kovin!
Loppuun vielä todettakoon että mielummin menisin kyseiseen hotelliin kuin jäisin kotiin! - Noora
Me olemme lähdössä ensi viikon sunnuntaina kyseiseen paikkaan ja hotelliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582647Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1212406
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285