Haluaisin saada kaiken mahdollisen tiedon lentoemännän pestistä.
Lentoemännäksi?
7
510
Vastaukset
- aircraft
kannattaa googlettaa ja etsiä tietoa esim. tältä palstalta, suurin osa tiedoista löytyy etsimällä :) eri lentoyhtiöiden sivuilla on myös osiot joista voi heidän vaatimuksistaan lukea.
- Taiiiia
Siis eikö alle 160 cm ole mitään mahdollisuutta päästä lentoemännäksi??? Itse olen 157 cm ja kovasti kiinnostunut alasta :(
- niih..
mäki oon kiinnostunu tai on ollu nyt realistisena ura haavena jo pari vuotta mut ainaki finnairil se maksimi oli 160- oisko ollu 175 mut en tiiä mite o muil lentoyhtiöil..
- FlyAway_1
Finski vaatii vähintään 160 cm, mut esim. Ryanairille riittää 157 cm. Finski on siis kohdallasi todnäk poissuljettu, mut mahdollisuuksia kyl on, ainaki ulkomailla, jos todella haluut emoks ja muut kriteerit täyttyy (kunto, näkö jne.) Pää siis pystyyn, ei luovuta unelmistamme! :)
- lentoemostaunelmoiva
onko mulla sydänvikaisena mitään mahista päästä lentoemännäks? muuten olen terve ja urheilen paljonn ja äärimmäisen sosiaalinen ja pirtsakka ja ollu jo monta vuotta asiakaspalveluhommissa. harmittaa jos se kaatuu sihen että on sydänvika! sen ei pitäis vaikuttaa mihinkään. tai se ei rajoita, lääkäri sano.
- kedg2
pahoin pelkään, että tuon takia et pääse. Kysy niiltä asiakaspalvelusta, voivat selventää asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso224472Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1514077Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133306Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673066- 862704
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512642Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282343- 362125
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211610- 201565