Olen aina pelännyt muita ihmisiä ja vetäytynyt omaan rauhaan,
pelkään kontaktia, silmiin katsomista ja toiseen ihmiseen syventymistä,
pelkään hymyillä toisille ihmisille (tätä varsinkin haluaisin opetella(;).
En ihan tiedä mistä tämä on lähtöisin, luonteessa vai kasvatuksen syytä vai molempia.
Pidän itseäni empaattisena, tunteellisena, iloisena ja rakastavana/hyväksyväisenä ihmisenä, mutta en tunne surua jos joku minulle tuntematon henkilö on kuollut,
en ihastu pikkulintuihin tai muihin eläimiin ulkona, jos ihastun, en tunne vahvaa kiintymystä, pidän vain söpönä.
Rakastan rakkautta mutta pelkään sitä.
Olen aina jättänyt lähestymättä ihastuksia, en ole koskaan flirttaillut.
Suurimmat surut on aiheuttanut rakkaus elämässäni,
nyt tuntuu että olen lopulta jo aivan tyhjä ja tunteeton.
Haluan auttaa ihmisiä ja olen todella ystävällinen, mutta rakkautta tai kiintymystä tai läheisyydentarvetta en tunne (läheisyyskin pelottaa).
Tämä on totisesti ongelma josta haluaisin päästä eroon, ja rakkauden valoon. :(
Pelkään enkä tunne rakkautta
e.s............
2
187
Vastaukset
- äoih
Se on ihan ok, olet vaan enemmän järki kuin tunne ihminen.
Odotahan vain, elämä saattaa kaapata sinut melkoiseen seikkailuun ja elämänkouluun vielä ;) - rakas olet vain
Olet ujo.
Aina on hyvä katsoa suoraan silmiin, sillä jos ei katso ja kun vielä samalla puristaa vetelästi kätellessä toisen kättä saa vätyksen ja kieron maineen.
Rakasta vaan, mutta älä pakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424380
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384119- 643766
- 1183703
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343567Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743403- 922970
- 542845
- 252666
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142374