Olen aina pelännyt muita ihmisiä ja vetäytynyt omaan rauhaan,
pelkään kontaktia, silmiin katsomista ja toiseen ihmiseen syventymistä,
pelkään hymyillä toisille ihmisille (tätä varsinkin haluaisin opetella(;).
En ihan tiedä mistä tämä on lähtöisin, luonteessa vai kasvatuksen syytä vai molempia.
Pidän itseäni empaattisena, tunteellisena, iloisena ja rakastavana/hyväksyväisenä ihmisenä, mutta en tunne surua jos joku minulle tuntematon henkilö on kuollut,
en ihastu pikkulintuihin tai muihin eläimiin ulkona, jos ihastun, en tunne vahvaa kiintymystä, pidän vain söpönä.
Rakastan rakkautta mutta pelkään sitä.
Olen aina jättänyt lähestymättä ihastuksia, en ole koskaan flirttaillut.
Suurimmat surut on aiheuttanut rakkaus elämässäni,
nyt tuntuu että olen lopulta jo aivan tyhjä ja tunteeton.
Haluan auttaa ihmisiä ja olen todella ystävällinen, mutta rakkautta tai kiintymystä tai läheisyydentarvetta en tunne (läheisyyskin pelottaa).
Tämä on totisesti ongelma josta haluaisin päästä eroon, ja rakkauden valoon. :(
Pelkään enkä tunne rakkautta
e.s............
2
165
Vastaukset
- äoih
Se on ihan ok, olet vaan enemmän järki kuin tunne ihminen.
Odotahan vain, elämä saattaa kaapata sinut melkoiseen seikkailuun ja elämänkouluun vielä ;) - rakas olet vain
Olet ujo.
Aina on hyvä katsoa suoraan silmiin, sillä jos ei katso ja kun vielä samalla puristaa vetelästi kätellessä toisen kättä saa vätyksen ja kieron maineen.
Rakasta vaan, mutta älä pakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498