Voiko sellaista säilyttää pakkasessa?
Paineilma kompressori kysymys
9
2008
Vastaukset
- Kylmääkö
Kyllä tarkenee ulkonakin, ei tarvitse uuninpankolla säilyttää.
- Tyhjennysruuvi
Kannattaisikohan säiliö päästää aina tyhjäksi käytön jälkeen. Aika paljon sinne kertyy kondenssivettä.
- jep,jep
Mikäli tarkoitus on myös käyttää pakkasella , vaihda siihen notkeampi öljy, taikka osta öljytön.
- Konsta Kuttaperka
Mulla on käytössä 2kompuraa. Sellaisella pienellä on mukava tyrkätä ilmaa auton, fillarin tai kottikärryn renkaaseen. On nätti ottaa esille ja säiliö äkkiä täynnä. Varsinkin talviaikana tosi soppeli kaikkeen pieneen mutta äkkinäiseen. Mutta kun tarviit paineilmaa esim. puimurin puhdistamiseen, paineilmaruuvariin tai pienehköön hiekkapuhallukseen, niin osta toiseksi isompi. Ison liikuteltavuus ei ole kauhean kaksinen, kun taas pienen voi napata vaikka kainaloon. --- Ai niin, sitten tein jonain vuonna heräteoston. Olin Volkkarin huollossa, kun silmiini osui myymälän puolella poistomyyntikori. Ja kas, siellä oli 2:lla eurolla myynnissä 12V:n pikkukompura tupakansytyttimestä pelaava. Mukana renkaantäyttösuutin ja painemittari letkulla. On muuten haukkunut jo aikaa hintansa. Kerrankin muijan auto oli seissyt hangessa useamman viikon rengas lysyssä ja kaukana verkkovirran ääreltä. Aikaa kului toki 5 minuuttia kun rengas oli täysi, mutta eipä tarvinnut raskaampaa kalustoa vetää ääreen. Tämä 12V:n kompura on samaa kokoa kuin ruiskussa/lannoitteenpintalevittimen rivimerkkarissa on. Niin ja nurkista löytyy vielä traktorin ulosottoon pökättävä kompura, joka on myös tienannut hintansa, kun ollaan sähköttömän taipaleen takana traktorivehkeillä liikkeellä.
- kompuraa ostava
Onnistuuko pikku kompuroilla traktorin renkaan täyttö?
- kompuran ostanut
kompuraa ostava kirjoitti:
Onnistuuko pikku kompuroilla traktorin renkaan täyttö?
Pieniäkin on monenkokoisia, olettaisin että onnistuu ellei ole oikein pieni.
- kompuraa ostava
kompuran ostanut kirjoitti:
Pieniäkin on monenkokoisia, olettaisin että onnistuu ellei ole oikein pieni.
Tarkotin sellasta esim. 20 litran säiliöllä olevaa.
- Akseli Kampi
Joo, onnistuu toki ! Valitsisin kuitenkin sellaisen jossa on öljyt sisällä, kun niitä on myös kuivakäyntisiä, eli joissa ei ole öljyä ollenkaan.
- ????????????????????
Niinkuin että tarkoitatko että kallioporaukset esim. tietyömaalla tehdään vain suvikesänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749