Osaako joku musiikin, etenkin laulun taitaja, kertoa että onko nykyiset laulajat vain vinkuleluja ja huokailun ammattilaisia.
Miksi ihmeessä iskelmämusiikissakin pitää kuulua joka hengenveto. Etenkin nuo nuorehkot nais "laulajat" vetävät henkeä kun ilma loppuu ikäänkuin kesken.
Muistan kuinka aikoinaan musiikkitunnilla laulunope sanoi, että sisäänhengitys ei saa kuulua laulusta, vaan pitää opetella hengittämään oikein.
Onko trendi muuttunut, vai onko tuo "huohotus" joku must today.
Honottajia ja kimittäjiäkin on aika paljon nykylaulajissa.
Ja kun niitä riittää joka ikisella radiokanavalle. Parhaimmillaan joku kimittää kolmella kanavalla yhtä aikaa missä murusensa on:(
osaako
5
82
Vastaukset
- samanlaisia kimittä
Ihan samaa olen miettynyt .Tuntuuko kaikki nämä Jennit, Irinat, Chisut , Laurat ja Kurkelat olis yksi ja sama henkilö.
- unohtui...
ja tuohon voisi lisätä vielä Mariska ja Anna Puu...
- siinä kaikki
unohtui... kirjoitti:
ja tuohon voisi lisätä vielä Mariska ja Anna Puu...
ja viellä Suvi Teräsniska niin siinä ne on suomen surkeimmat laulajat.
- onko huononpaa
siinä kaikki kirjoitti:
ja viellä Suvi Teräsniska niin siinä ne on suomen surkeimmat laulajat.
Surkeimista surkein on Erin musikki.
- Puhumista
onko huononpaa kirjoitti:
Surkeimista surkein on Erin musikki.
Laura Närhi....Mä annan sut pois, mä annan sut pois...Kanava vaihtuu kyllä tuon valituksen jälkeen. Käsittämätöntä huokailua, josta laulaminen on kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996