Kirjeen Japaniin!

flatface

Hei! Minulla on ystävä Japanissa, joka on aikeissa lähettää minulle joululahjan. En tietenkään voi olla lähettämättä myös hänelle. En ole kuitenkaan koskaan ennen lähettänyt mitään Ruotsia pidemmälle joten kysyisin muutamaa kysymystä teiltä:

1.Kuinka monta postimerkkiä tarvitaan?
2.Pitääkö postimerkkien olla 1.lk?
(3.Jos ei, niin kauanko kestää että posti on perillä jos se on 2.lk?)
4.Ja jos teillä on jotakin kirjekuoreen mahtuvaa joululahjaideaa niin otan niitä mielelläni vastaan^^
5.Maksaako enemmän jos lähettää PAKETIN, ei kirjekuoressa olevaa pakettia?

Kiitos etukäteen kaikista vastauksista! Arigatou!

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfdöaskldjf

Postissa osataan varmaan auttaa paremmin mutta jotain pientä ja kevyttä, esim. karkkeja oon ite lähetelly :3

• JouluTonttu
    • opsikelijaduunari

Kannattaa mennä postiin jakysyä, paljonko tämän lähettäminen tulee maksamaan. Maxi- kirjettä en suosittele lähettämään! Pakettina menee helpommin perille!

• 14+13

Tilaa netistä Joulupukin kirje, hyvällä tuurilla ehtii nippanappa vielä perille.
      Älä ainakaan mitään salmiakkia tai lakua lähetä jos haluat jatkossakin olla väleissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      7863
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2897
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2260
    4. 44
      1632
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1356
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1118
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1107
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1071
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      929
    Aihe