Hei! Minulla on ystävä Japanissa, joka on aikeissa lähettää minulle joululahjan. En tietenkään voi olla lähettämättä myös hänelle. En ole kuitenkaan koskaan ennen lähettänyt mitään Ruotsia pidemmälle joten kysyisin muutamaa kysymystä teiltä:
1.Kuinka monta postimerkkiä tarvitaan?
2.Pitääkö postimerkkien olla 1.lk?
(3.Jos ei, niin kauanko kestää että posti on perillä jos se on 2.lk?)
4.Ja jos teillä on jotakin kirjekuoreen mahtuvaa joululahjaideaa niin otan niitä mielelläni vastaan^^
5.Maksaako enemmän jos lähettää PAKETIN, ei kirjekuoressa olevaa pakettia?
Kiitos etukäteen kaikista vastauksista! Arigatou!
Kirjeen Japaniin!
flatface
4
1459
Vastaukset
- jfdöaskldjf
Postissa osataan varmaan auttaa paremmin mutta jotain pientä ja kevyttä, esim. karkkeja oon ite lähetelly :3
- JouluTonttu
Postin kirje- ja pakettilaskuri auttaa:
http://www.posti.fi/postipalvelee/tyokalut/kirjejapakettilaskuri.html - opsikelijaduunari
Kannattaa mennä postiin jakysyä, paljonko tämän lähettäminen tulee maksamaan. Maxi- kirjettä en suosittele lähettämään! Pakettina menee helpommin perille!
- 14+13
Tilaa netistä Joulupukin kirje, hyvällä tuurilla ehtii nippanappa vielä perille.
Älä ainakaan mitään salmiakkia tai lakua lähetä jos haluat jatkossakin olla väleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246