Nuolin vaimon persettä

Teisko

Tulin sen verran sairaaksi että oksensin ja paskansin pari päivää.
Suhde on nyt sitten katkolla kun muija näköjään on käynyt vieraissa ja saanut jotain ihme pöpöjä hanuriinsa.
Vakuuttaa olevansa uskollinen, mutta toi nyt viestii jotain ihan muuta.
Jos mun molooni pamahtaisi joku näppylä toisesta akasta niin kiinnihän siinä jäisin, sama juttu.
Saatanan akka minkä meni tekemään.

8

7701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmemeininki

      ihme pöpöt tulee ihmemieheltä, Agnus Macyver on syyllinen.

    • höpöhöpö88

      Ei se peppureikä nyt mikään steriili ole muutenkaan, joten ihan hyvin voit saada sieltä jonkin vatsapöpön. Mikään seksitauti tuollaista paskantamista aiheuta.

    • Opettajan mies...

      Meillä oli muijan luokan oppilaat mökillä käymässä. Jotenkin homma luiskahti saunan jälkeen makkarin puolelle. Tytöt juottivat ja pojat panivat vuorotellen vaimoani anukseen. Tässä vaiheessa vaimoni oli puoliksi sammunut eikä voinut kuin siunailla oppilaiden innokkuutta. Pojat eivät haluneet koskea edellisen limoihin joten jouduin nuolemaan vaimoni aina välillä puhtaaksi...
      -
      -

    • grr69

      Peppu on mesta paikka

      • Anonyymi

        Se nyt on vähintä🎅


    • Anonyymi

      Nuolen vaimon persettä joka päivä, aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi.
      Voimme molemmat hyvin ja Rouva varsinkin kun pidän paikat puhtaana.
      Molemmista on luonnollista, että nuolen vaimon perseen ja persereikän päivittäin.

      • Anonyymi

        Totta puhut itsestäsi.Ei sua ole täällä näkynyt haistelemassa,omat hajusi tiedät paremmin.


    • Anonyymi

      Se on sellaista. Itse nuolen aina välillä emännän myös takalistosta. Eipä ole mitään ongelmia ollut vaikka hän välillä vieraissakin käynyt. Kai se on tuurista kiinni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe