Hei!
Onko tosiaan niin, ettei Phan Thietissä ole minkäänlaista iltä/yöelämää?
Mitään bilepaikkaa ei olla hakemassa, mutta olisi nyt joskus kiva istua iltaa syönnin päälle jossain baarissa. Ruokaravintoloita ilmeisesti on kuitenkin?
Kiitos vastauksesta :)
iltamenoja?
2
408
Vastaukset 2
- Dong
Ei ole diskoja/yö kerhoja,terasseilla istutaan iltaa,hotellien ravintolatkin aika hiljaisia.Syömään kannattaa mennä aikaisin,sillä on vaikea enää saada ruokaa vaikka n.22.00 jälkeen.
- misä lääkkeet o
Kyseisessä kylässä on ulkonaliikkumiskielto klo 23-04 välisenä aikana. Sen rikkomisesta voi napsahtaa kivat sakot ja käynti kommunistisen puolueen synkässä kuulusteluvankilassa. Pelottava Isoveli-järjestelmä on terrorin ja poliisivaltion otteilla pitänyt järjestystä jo vuosikymmeniä. Jopa tuhansia ihmisiä on kadonnut näiden julmien toimenpiteiden seuraamuksena. En suosittele ulkona liikkumista yöaikaan, vaan pysymään hotellissa kiltisti sängyssä peitto pään päällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 65596
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543