Minecraft bugi?

LakanaKana

Mulla on creative maailma jossa oon rakennellu ison kylän ja kaikkee epämäärästä ja olen huomannut että maailmaani tulee vähän väliä isoja ja syviä 40x40 - 44x44 aukkoja joiden pohjalla on vettä, jos aukkojen seinustassa on luolia, vesi ei valu niihin vaan pysyy kuin jää lasissa aukot tuhoavat kaiken päältään eikä siis niiden päällä ole mitään puita yms., niitä on alkanut hiljakseen tulemaan vain lähemmäs ja lähemmäs ja pelkään, että ne tuhoisivat kyläni ja kaikki rakennelmani, niitä voi kyllä peittää mutta en jaksa koko aikaani minecraftissa vain peittää aukkoja joita kuitenkin tulee vain lisää. Mitä voisin tehdä jos en halua poistaa tallennusta?

Auttakaa please nopeesti!

6

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paveseikkailija

ne on chunck erroreja?

• O.O.§

kokeile poistaa minecraft ja ladata uudelleen, tai sitten kokeilet poistaa minecraftin silleen että saat sun servut säilytettyä.. En tiiä toimiiko mut aina voi yrittää

• sd

mulla on bugi jossa mun skini ei näy

• Lataa..lataa...

sd... SE EI OO BUGI VAAN SUN KONEES LATAA SITÄ SKINII oota vähän aikaa niin alkaa näkyy..

• jujiuhiuh

mulla on bugi jossa kaikki lukee hunosti ja kun yitän pelaa niin maailmassa ei näy mitään

• Anonyymi

No se on CHUNK error hae netistä sielt löytyy lisätietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3738
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1648
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1348
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1191
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1047
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      915
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      39
      797
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      48
      749
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      740
    Aihe