Niin millasia ne Marttisten huoneeeeeet on ? :o ois tosi kiva tietää kkun en oo ennen kuullutkaan tälläseestä:) Että jotkut sanoo että pääsee nettiin, niin saako siis ottaa koneen mukaan esim?:D
MARTTISTEN RIPARIPAIKKA
3
191
Vastaukset
- huonoja kokemuksia
jos tarkoitat sitä mikä Virroilla on niin voin kertoa moniakauheita juttuja.Esim: yöllä huoneet täynnä kärpäsiä ja muurahaisia seinät täynnä, huoneessa kaksi kerrossänkyä ja suihkuhuone. suihkuhuoneissa ei valot toimi, viemäri ei vedä kunnolla ja välillä se jopa tulvii yli. kun itse olin siellä ja nukun kerrossängyn alaosassa niin se yläsänky tippui mun päälle! muutama mustelma tuli ja kolme kylkiluuta katkesi. sen pahempaa lomaa ei voi kuvitella.mutta jos löysit jotain hyviä puolia niin hyvä, mutta jos et niin sori vaan.
- Fides
Marttisissa on paljon taloja, mutta kerron nyt siitä, missä nukuin.
Huoneet 6-8 hengen huoneita. Kerrossängyt on hyvät. Ne oli pultattu seinään kiinni joten ei kaatumisvaaraa. Huone oli tilava ja avara. Yksi ikkuna. Huoneessa oma suihku ja vessa. Pieni pöytäryhmä tuoleineen.
Marttisissa on ruokalan yhteydessä eteisessä muutama tietokone. Riippuu riparista, milloin niitä saa käyttää vai saako ollenkaan käyttää. Todennäköisesti leirillä on niin paljon muuta mukavaa tekemistä ettei koneet kiinnosta.
Omasta mielestä Marttinen oli hieman liian hieno leirikäyttöön. Alkeellisimmissakin oloissa pärjäisi.
Tsemppiä ripariin! Lähe avoimin mielin. Tutkaile ja mietiskele asioita äläkä unohda pitää hauskaa! - Varo
Älä mee sinne pelkään sun puolesta:((( olin siellä kerran riparilla kun piti mennä nukkuun heräsin siihen kun komeron ovi aukes ja siinä vilahti joku valkoista hahmo:((((((((( :( sitten nukahdin ja aamulla mun peitto oli siellä komerossa ja tyyny oli kaapissa :( varotan älä mee sinne paikkaan!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042