maastaveto

ns.bodari

kuinka paljon nostatte maastavedossa kun tuntuu että olen itse aika hyvä siinä kun nostan 120kg helposti. olen 14v poika. kertokaa myös ikänne ja sukupuoli.

11

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fzzdgjd

      Selitä nyt vielä mitä on maastaveto?

    • Heikko peikko sä

      Olen 14v poika ja nostan 121 kg aika helposti. heheeeee heheeee heheheheeeeeeee! :D

    • nakkenormaali

      Ihan hyvät lukemat sieltä nousee jos 14 vuotiaana voi 120kg nykästä :) Tsemppiä reeniin sulle vaan! Henkilökohtaset enkat taitaa mennä jossakin 180 tienoilla kun nyt ei ole tullut maxeja otettua.. ja siis olen 16v ja 80 kg aktiivisesti kilpaileva ihminen tässä lajissa :)

    • trollfaceiiiass

      oon 13 ja nostan ~100kg

    • J78.

      Nostapa 280kg riukukäsi.
      Eikä sit mitään remmejä avuksi. Ei taida läskipää pasosen kroppa kestääkään moisia rautoja, heheh :)

    • redtfyguhij

      300kg nousee ihan kevyesti. Ei tarvi edes mitään kureliivejä avuksi. Ikää 13 omapaino 62kg.

    • timse82

      Ja mie rykäisen 3x95kg tempauksessa. Tosin oonkin 29v, mutta vain 78kg.

      No hällä väliä. Ihan hyvä tulos 120kg mave 14-vuotiaalle vaikka et omaa painoasi sanonutkaan jos tekniikka on ok. Siittä sitten vain kestävää treeniä nousujohteisesti nii pysyy tulos edelleen vertailtaessa tulevinakin vuosina.

      Tekniikka ennen kiloja. Heti kun tekniikka alkaa pettää niin vähän takapakkia ja uuteen nousuun kilomäärän kanssa. Selän voi rikkoa VAIN kerran - älä pilaa koko loppunuoruuden treenejä rikkomalla itseäsi turhan päiten. Tää on sellainen asia jossa 'kaikki tänne heti' ei yksinkertaisesti toimi ... ellei tavoitteesi ole päästä työkyvyttömyyseläkkeelle mahdollisimman nuorena.

    • hfghfhfhggh

      29v mitä teet nuorten palstalla?

      • timse82

        Tuohon laatikkoon oikealla kun kirjoittaa vaikkapa 'maastaveto' tai 'salitreeni' niin tulee melkoisen monta osumaa, monelta osastolta.

        Ehkäpä tuo vastasi kysymykseen? Ja niitä selkänsä tai olkapäänsä nuoruudessaan rikkoneita on miun mielestä aivan tarpeeksi jo. Mukaanlukien minut.


    • Painonnostaja

      Oon 13 v tyttö ja nostan 130kg maasta. Oma paino n. 52kg

    • Anonyymi

      itse 13v, 50kg ja 160cm ja nousee maasta 110kg, onko hyvä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe