Terve. Olisi kysyttävää ulkoisesta kiintolevystäni, minulla on kannettavani kiintolevyissä 5400rpm nopeus, mutta haluaisin selvittää että onko ulkoisessa kiintolevyssäni 7200rpm vai paljonko, ja kannattaisiko minun sitten asentaa ja pelata pelejä sen kautta? olen kytkenyt kiintolevyn myös 3.0 usb porttiin.
western digital ulkoinen kiintolevy 2tb black
5
181
Vastaukset
Jos käyttis on W7 niin kirjoita käynnistä napin takaa löytyvään hakukenttään "luokit" ja klikkaa "Tarkista Windowsin järjestelmäluokitus ja katso kumpi levy on nopeampi.
Kiintolevyn nopeudella ei kuitenkaan ole juurikaan merkitystä pelin nopeuden kannalta.- mr. mallorca
Minä taas kun olen ymmärtänyt ja lukenut esim mikrobitistä että 7200rpm levyt pyörittävät pelejä paremmin kuin 5400rpm, että se ei ainoastaan näy tiedonsiirron nopeudessa? olenko täysin väärässä, kai siinä eroa kuitenkin pitäisi olla?
- mr. mallorca
niin siis vielä toinen asia, hyödyntääkö kiintolevyni 3.0 porttia kun se on siinä kytkettynä, ainakin se toimii senkautta normaalisti samoin kuin 2.0:ssa...
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0880/cxbtb- sama kun...
kytkisit USB2 liittimeen koska ulkoisen kiintolevyn liitntä on kakkosta.
Jos kiintolevysi on tuo mainitsemasi, niin ei hyödynnä usb3:sta yhtään.
esim. usb2 tai 3 toimivat porteissa täysin ilman ristiriitoja, ainoa ero on että kun tuo kiintolevysi on usb2 niin ei se nopeempaa siirrä vaikka sen tietokoneessa usb3 porttiin laittaakin. Se on siis se usb2.
Se että pelaatko jotain peliä 5400rpm vai 7200 tuskin ole huomattavaa eroa. Videon rendauksessa sillä on enemmän merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416