Terve. Olisi kysyttävää ulkoisesta kiintolevystäni, minulla on kannettavani kiintolevyissä 5400rpm nopeus, mutta haluaisin selvittää että onko ulkoisessa kiintolevyssäni 7200rpm vai paljonko, ja kannattaisiko minun sitten asentaa ja pelata pelejä sen kautta? olen kytkenyt kiintolevyn myös 3.0 usb porttiin.
western digital ulkoinen kiintolevy 2tb black
5
168
Vastaukset
Jos käyttis on W7 niin kirjoita käynnistä napin takaa löytyvään hakukenttään "luokit" ja klikkaa "Tarkista Windowsin järjestelmäluokitus ja katso kumpi levy on nopeampi.
Kiintolevyn nopeudella ei kuitenkaan ole juurikaan merkitystä pelin nopeuden kannalta.- mr. mallorca
Minä taas kun olen ymmärtänyt ja lukenut esim mikrobitistä että 7200rpm levyt pyörittävät pelejä paremmin kuin 5400rpm, että se ei ainoastaan näy tiedonsiirron nopeudessa? olenko täysin väärässä, kai siinä eroa kuitenkin pitäisi olla?
- mr. mallorca
niin siis vielä toinen asia, hyödyntääkö kiintolevyni 3.0 porttia kun se on siinä kytkettynä, ainakin se toimii senkautta normaalisti samoin kuin 2.0:ssa...
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0880/cxbtb- sama kun...
kytkisit USB2 liittimeen koska ulkoisen kiintolevyn liitntä on kakkosta.
Jos kiintolevysi on tuo mainitsemasi, niin ei hyödynnä usb3:sta yhtään.
esim. usb2 tai 3 toimivat porteissa täysin ilman ristiriitoja, ainoa ero on että kun tuo kiintolevysi on usb2 niin ei se nopeempaa siirrä vaikka sen tietokoneessa usb3 porttiin laittaakin. Se on siis se usb2.
Se että pelaatko jotain peliä 5400rpm vai 7200 tuskin ole huomattavaa eroa. Videon rendauksessa sillä on enemmän merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705747Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274827Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782398
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1822064- 172036
- 1031501
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071118