Ovimiehistä

jäi vaivaamaan

Mitä mieltä
sisään tai ulosheittäjistä
sananmukaisesti ulosheittäjistä
mitä se ihminen on silloin tehnyt
jos riehumisesta ei ole kyse

Saako siinä päteä
kovin ottein mustelmiin saakka
satuin näkemään pari tapausta jotka kohdistui naisiin
eikö naisia saanut puhumalla ulos
ihmetyttää ovimiehen käytös

siinä määrin
koska juttelin aiemmin toisen naisen kanssa
joka lukee puheen huuliltasi
ja näin ollen ei edes kuule jos takaapäin supsuttelee korvaan.

57

6215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poke itsekkin

      tartteis ehkä selvä järkisemmät ihmettelyt..... mutta asiaan... järjestyksen valvoja/ poke voi pyytää asiakasta poistumaan baarista ym. ihan vaikka yleisen häirinnän eli suunsoiton, uhkailun yms. vuoksi. aina ei tarvitse ``riehua``.... jolloin poke ensin pyytää puhumalla henkilöä poistumaan. sen jälkeen joku poke saattaa ottaa esim.kädestä ym. kiinni ja pyytää uudestaa. silloin yleensä henkilö herpaantuu ja käy jollain tavoin pokeen käsiksi..... sitten saattaa syntyy mustelmia.... mutta tilannetta sen enempää tietämättä kyseessä on lieneen ollut yleinen häirintä ja poke on ottanut naista kädestä kiinni ja vienyt ulos ja silloin on voinut tulla käteen mustelma

    • kusipää järkkärit

      Järjestyksenvalvoja on yleensä aina umpityperä apina, joka ei kelvannut armeijaan eikä poliisikouluun, joten kengän numeroa vastaavan älykkyytensä takia näistä apinoista tulee yleensä järkkäreitä. Luulevat olevansa jonkinlaisia sherifiin korvikkeita. Useimpien paikkojen järkkärit ovat vähintäänkin väkivaltaisia steroidipellejä, joiden käytöstä ei rajoita mikään tekijä maailmassa, ei edes Suomen laki.

      Turun suunnassa baarien järkkärit ovat nimenomaan idiootteja apinoita melkein kaikissa paikoissa. Stetsonpäinen ja joviaali Castlen järkkäri on poikkeus massasta, se tyyppi on ihan älykäskin.

      Sama tosin pätee poliiseihin ja vartijoihinkin. Ovat yleensä älykkyydeltään suunnilleen saappaan numeroa vastaavia ja juuri siksi ovat päässeet hommaan jota kukaan älykkäämpi ei suostu tekemään.

    • König boket

      Helsingissä meillä on ihan legendaksi päässyt portsari nimeltä Kare Königin ovella.
      Kaveri jakelee porttikieltoja jos naama ei kiinnosta tai joku yrittää iskeä hänen hoitojaan. Salilla vedellään hormooneja ja muutenkin käytös on ovella todella ylimielinen. Ihmetyttää kovasti miksi Könärin / Michellen omistajat eivät tajua asiakasvirtojen tyrehtymisen syytä! Todellinen syyhän on tietenkin portsareiden ylimielinen käytös, jos portsarit ovella ovat täysin ääliöitä eihän asiakkaat mene sellaisiin paikkoihin. Omistajien kannattas varmaankin vähitellen herätä ja vaihtaa koko oviporukka uusiin ja taas rahan tuloa on vaikea estää !

      t: samalla salilla käyvä ihmettelijä

      • taskumatti

        Hei kaikille,
        Portsaribises liukuu hurjaa vauhtia "liivimiehille" joita ei kiinnosta mu kuin pimeän bisneksen teko ( oviraha yms. ) ja levitys. Jos et mukaudu => joudut mustalle listalle ja "ulkoistetuksi" pienemmästäkin syystä.
        Ps. Oluen/siiderin hinta hipoo jo kipukynnystä jolloin jengi alkaa taasen suosia taskumatteja ja ihmiset tulevat entistä myöhempään ja jo valmiiksi kännissä ravitoloihin ... tätäkö me haluamme ?


      • anti könig liike 8

        Tutuks on tullu Kare täälläkin.
        Todella ylimielinen asenne portsariksi, asiakkaitahan pitäs kalastaa baariin sisään niin Herra tuntuu enemmänkin hoitavan niitä ulos. Monellakin ns: puolitutun ulosheittämisen syyksi on riittänyt joidenkin naisten kanssa jutteleminen? Onkohan se nykyisin peruste heittää baarista ulos suomessa? Könäriä boikotoidaan niin pitkään kun samat portsarit siellä ylimielisesti hoitavat ns: töitään. Toisaalta sanan varsinaisessa tarkoituksessa hoitavat siellä ulosheittoa! Toivottavasti omistajat tajuavat joskus miksi kauppa ei enään käy vanhaan samaan malliin.


    • kusipää portsarit

      Portsari on se tyypillisin syy baarin pikaiseen konkurssiin. Asiakkaat kun eivät halua osakseen vittumaista ja täysin mielivaltaista kohtelua, eli äänestävät jaloillaan.
      Sen näkee heti mihin baariin ei kannata mennä, portsarin pelkkä olemus on riittävä heräte siihen, että ainakin mun reaktio on olla tunkematta baariin, jonka ovella seisoo hormooneja itsensä täyteen pumpannut natsiapina.

      Moni hyväkin baari on tullut ja mennyt pian konkurssiin siksi, että ottavat ovimiehiksi ihan täysiä kusipäitä. Ja jotkut baarit ottavat ihan hirveän apinan ovelle, mutta baari on silti ihan silkka räkälä. Mihin sitä ovella seisovaa natsia silloin tarvitaan?

      Pääsääntöisesti jos paikan ovella on portsari, kannattaa koko baari kiertää kaukaa. Ja vilkaisu baarin asiakaskuntaan ihan ikkunan läpikin kertoo ihan riittävästi paikan luonteesta, portsari on ikään kuin piste i:n päälle, ettei ainakaan tuohon baariin ikinä kannata tunkea.

      Ja vartijat luulevat kanssa olevansa jotain helvetin maailman omistajia ja kuninkaita. Ei se vartijan puku silti tee vartijasta muuta kuin ylipalkatun Cittarin kärrypojan vailla sen kummempia oikeuksia, samat oikeudet niillä on kuin muillakin ihmisillä, mitä tulee väkivallan käyttämiseen. Vartijat vissiin saavat työssään suht paljon turpaansa kun ylittävät valtuutensa ja asiakas maksaa nyrkillä takaisin.

    • Kaupan este portsari

      Edellinen kirjoittajahan latas tulemaan kaiken minkä portsareista voi vain todeta.
      Hyvät portsarit paikkaa useimmiten täynnä, kaappiapina ovella vailla järjellistä ajatusta, nakkikioski riutuu ja omistajat ihmettelevät miksi kauppa ei käy.

      • Nih!

        Taitaa edellisillä olla huonoja kokemuksia pokeista.. Olisiko humalalla ollut osuutta asiaan? Itselläni ei ole kuin positiivisia kokemuksia! Samoin vartijoista, poliiseista ym. turvallisuutta ylläpitävien ammattien edustajista!


    • Entinen asiakas

      Monessa baarissa näyttää portsareiden osuus olevan enemmänkin kauhun lietsominen kun järjestyksen pitäminen. Mikäli asiakkaan naama ei mielytä keksitään mitä ihmeellisemmällä syyllä heittää kavereita pihalle, järjetöntä mielivaltaa sanon minä. Baareissa paljon käyneenä voin yhtyä tuohon Königin portsareiden mollaamiseen, käykääpä ihan piruutta kattomassa kuinkä ylimielisenä ne siinä ovella seisovat. Mikäli ovella seisoo niinkin ylimielisellä asenteella olevia hormoonihirmuja ja biitit huulessa, ei ihme ettei asiakkaita käy enään entiseen malliin niin kun kävi vielä 2000-luvun alkupuolella.

    • Baar1m1kko

      On se kyllä surkeaa, kun jossain ovella on ammattitaidottomia aaseja, niin sen jälkeen kaikki portsarit on leimattu, olettekos miettineet koskaan millaista yökerhoissa olisi, jos ei olisi portsareita, voin kertoa että ihan perseestä.

    • portsarit hanurista

      Ilman portsareita baarissa olis varmaankin hyvä meininki!
      Portsareilla kun on tapana valikoida HEILLE sopivat asiakkaat baareihinsa.
      ( ne ihmiset jotka antavat hyvin heille tippiä ) muuthan ovat ns: roskasakkia.

      • Warden5

        Voi ristus että osaat olla typerä.


    • entinen könäriläinen

      König ja Michelle olivat vielä 2000-luvun alussa loisto paikkoja.
      Liekö tuo edellä mainittu portsareiden röyhkeys ja itsekeskeisyys vaikuttanut nykyiseen suosioon. Olen myös kuullut vastaavia tarinoita itsekkin edellämainitusta portsarista ja hänen törkeästä käytöksestä asiakkaita kohtaan. Onneksemme siinä pelissä ei häviä kun ravintolan omistaja sillä Helsinki on täynnä hyviä ravintoloita ja mielyttäviä portsareita, me olemme äänestäneet jaloillamme jo aikoja sitten.

    • Ovimiehistä asiaa

      Fiksuja ja asiallisia ovimiehiä joutuu kyllä valitettavasti ihan etsimään. Suurin osa ovimiehistä on pätemisen tarpeesta kärsiviä henkisesti köyhiä ihmisiä. Niillä on haaveena poliisin ammatti, mutta älli ei ole riittänyt pääsykokeissa. Tai sitten he ovat jääneet kiinni rikoksista tai dopingista.

      Pätemisen tarvetta paikataa ovimiehen ammatilla. Voi leikkiä sheriffiä, jolla on näennäisesti valtaa. Vaikka kun asiaa miettii, niin mikä ihmeen valta se on, että voi päättää tuleeko joku henkilö sisälle taloon vai ei.

      Ongelma tulee vastaan usein siinä, että ovimiehiä pistää vituttamaan humalaiset ihmiset. Tilanne on sikäli hauska, koska työ itsessään on pelkästään asiakaspalvelua humalaisille. Vähän sama tilanne, kuin opettajaa ärsyttäisi opettaminen tai taksikuskia auton ajaminen.

      Mutta kyllä fiksuja ja asiallisia ovimiehiäkin löytyy. Etenkin fiinimmissä paikoissa se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kämpissä herroitellaan vielä siinäkin vaiheessa, kun humalainen häirikkö joudutaan käsikynkässä ulos taluttamaan.

    • mummotunnelin naisia

      Aika jännää, kun olen käynyt Königissä todella monta kertaa,
      aina sisään ilman ongelmia ja kohteliaasti portsari tervehtii ja sanoo usein tervetuloa. Olen nainen 40 ikäinen, siis uteliaana kysyn minkälaisia ongelmia näistä ovimiehistä on kun en ole ikinä itse joutunut kohteeksi?

      • se blondi

        Eiköhän tuo ole aika selvää näin naisena!
        Niin kauan kun portsarilla on mahdollisuus päästä hameesi alle on hän kohtelijas.
        Auta armias kun huomaa että pokailetkin sieltä miehiä ja raahaat niitä hänen silmien alla kotiisi, siihen se kohteliaisuus sitten loppuukin. Miehet on aina sikoja vaikka voissa paistaiskin.

        t: Könärissä koettu nähty ja mulkuiks todettu, tosin kaveria kyllä pääsivät panemaan kun oli niin kauheassa kännissä.


      • mummotunnelin naisia
        se blondi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole aika selvää näin naisena!
        Niin kauan kun portsarilla on mahdollisuus päästä hameesi alle on hän kohtelijas.
        Auta armias kun huomaa että pokailetkin sieltä miehiä ja raahaat niitä hänen silmien alla kotiisi, siihen se kohteliaisuus sitten loppuukin. Miehet on aina sikoja vaikka voissa paistaiskin.

        t: Könärissä koettu nähty ja mulkuiks todettu, tosin kaveria kyllä pääsivät panemaan kun oli niin kauheassa kännissä.

        ai jaa, olen varmaan sitten sokea tai viaton, kun ei ole poke ehdotellut mitään,
        vaikka olen yksin sieltä ulos lähtenyt tai naiskavereiden kanssa.
        TAi stten olen niin ruma :)))))))hah
        OIkein mukavia iltoja olen viettänt, ei mitään ongelmia henkilökunnan kanssa.


    • katso peiliin?

      Taitaa olla neiti lähtenyt könikistä mutukkien kanssa liian usein puuhastelemaan?
      Sellainen nainen ei kiinnosta enään edes portsareita.
      Paikan taso kun nykyisin on ihan ala-arvoinen, eihän siellä käy enään kun mokkagikkelit.

      • mummotunnelin naisia

        ei muuten pidä paikkaansa, suurin osa miehistä on suomalaisia. Tiedoksi.


    • niinpä niin.

      Eihän kukaan haluu kyttää koko iltaa ettei lompakkoa viedä. Kas lakupekat ovat todella taitavia siinä hommassa, se on niillä ns äidinmaidossa. Se mikä taas tulee heidän kyttäämiin suomalaisiin naisiin onkin jo sitten ihan toinen juttu, Suomalainen possu on niin kauan kiinnostava kun pankkitililtä löytyy rahaa. Elämä on!

    • Entisaikojen Könäri

      König ja Michelle olivat ennen ihan loistopaikkoja!
      Liekö nykyisten portsareiden takia vaipunut koko paikka ihan suohon?
      Portsarithan luovat paikan hengen ja sehän on nykyisessä könärissä ihan hanurista. Lakupekkoja täynnä koko paikka ja muutenkin ihan puolityhjä, luulis jo omistajienkin jossain vaiheessa tajuavan mikä on nykyisin pelin henki siellä. Koko henkilökunta vaihtoon ja taas vanha Könäri kunniaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mummotunnelin naisia

      Toivoisin Königiin enemmän 40-50 vuotiaita Suomalaisia miehiä,
      TERVETULOA teille on tilausta ja ottajia siellä, ei me kaikki naiset olla ulkomaalaisten perään.
      Mun puolesta samalle tanssilattialle mahtuu mustaa ja valkoista ihmistä, ei siinä mitään.
      Mutta kumppaniksi toivon Suomalaista oman ikäistä miestä vakavaan suhteeseen.
      Minullla ei ole ollut ongelmia henkilökunnan kanssa, ei ovimiesten eikä tarjoilun suhteen, olen siisti ja osaan käyttäytyä, olen saanut hyvää kohtelua ja kunnioittavaa käytöstä, ei mitään ongelmia, ei voi valittaa.
      Muuta kuin siitä että liian vähän hyviä tavallisia Suomalaisia miehiä,
      tulkaa käymään ja viekää naiset !!!!!

    • anti König liike.

      Mikäli Königin omistajat tajuaisivat vaihtaa portsareita palaisi sinne todenäköisesti takaisin se entisaikojen miesporukka jolla rahaa piisasi ja elämä hymyili. Nykyiset portsarit kärjessä herra Kare aiheuttivat anti König liikkeen jo yli 5-vuotta sitten! Henkilökohtaisesti tiedän satoja tyyppejä jotka nykyisten portsareiden aikakautena ei siihen paikkaan enään tule, valitettavasti nuo kaikki ovat hyvin toimeentulevia miehiä jotka baareissa käyttävät runsaasti rahaa. Onneksemme Helsingin yössä on muitakin vaihtoehtoja kun König! Omistajat ovat ilmeisen sokeita kun eivät kuuntele asiakkaita jotka valittavat monellakin foorumilla portsareiden käytöstä. Ensikädessä portsarit ovat hyvän baarin paras käyntikortti ja Königissä se ei toimi.

    • mies 54 v sinkku

      no mutta mitä nämä portsarit on tehneet näille varakkaille hyvin käyttäytyville suomalaismiehille? Eikö ne ole ravintolan unelma-asiakkaita? Kuten edellinen naiskirjoittaja kirjoitti, jos itse käyttäytyy hyvin ja asiallisesti ei ole ongelmia portsarien kanssa. Ehkä nämä miehet sitten sikailee

      • Kuka

        Suurin osa näistä portareista ovat juuri tällaisia kuten täällä ollaan mainittu. Ei minä ikinä ole riehunnut missään, mutta erällä ahvenanmaalaisella laivayhtiöllä eräs mies kävi kimpuuni ja sitten kun laivan ns. vahdit tulivat paikalle niin alkoivat meitä ukailla putkaan tai hyttiin. Eipä sitä rikosilmoitusta voinnut miehestä tehdä kun vahdit eivät viitsineet ottaa tietoja ylös. Jälkikäteen alkoi se heidän ammattitaidottomuuden peittely ja kertomus muutui koko ajan. Nämä ns. vahdit oli juuri tällaisia strereoidi pelllejä.


      • aku k
        Kuka kirjoitti:

        Suurin osa näistä portareista ovat juuri tällaisia kuten täällä ollaan mainittu. Ei minä ikinä ole riehunnut missään, mutta erällä ahvenanmaalaisella laivayhtiöllä eräs mies kävi kimpuuni ja sitten kun laivan ns. vahdit tulivat paikalle niin alkoivat meitä ukailla putkaan tai hyttiin. Eipä sitä rikosilmoitusta voinnut miehestä tehdä kun vahdit eivät viitsineet ottaa tietoja ylös. Jälkikäteen alkoi se heidän ammattitaidottomuuden peittely ja kertomus muutui koko ajan. Nämä ns. vahdit oli juuri tällaisia strereoidi pelllejä.

        Oleko ei suomesta?


    • anti König liike 87

      ns: varakkaat asiakkaat käyttävät rahaa baarissa ja pitävät hauskaa !
      Se ei vaan sovi kaikille köyhille säälittäville portsareille jota se ns Vitut..aa!
      Ollaan heidän tontilla ja heidän markkinoilla syömässä heidän karjaa.
      Viisas portsari katsoo hiukan läpi sormien ja baarit tekee rahaa kun roskaa.
      Näin se vaan menee Helsingin yössä ja ennen myös Könärissä.
      Nykyisiä portsareita kun ei kiinnosta muu kun oma ego ja ylimielinen asenne.
      Biitti huulessa ja silmät punaisena hormoonien vaikutuksesta, semmosta se on nykyisin Könärissä.

    • jepjep

      Kovaa puhetta mutta valitettavan totta.

    • noh noh poijjaat

      noo miten tää siis ilmenee, huono käytös?

    • järjetönjäke 878

      Nämä on niitä, kolmen kaljan jälkeen ollaan maailmanomistajia.Ei minkäänlaisia tapoja,käyttäydytään kuin karnevaaleilla ja uhotaan,ei ihme jos tulee kahnauksia tuolla asenteella ovimiehen kanssa.Yksi asia pitää ottaa huomioon ,hyvän tipin jättänyt asiakas jää aina ovimiehen mieleen,oli se sitten kännissä seuraavalla kerralla tai ei.

    • Anti König liike 33

      noh noh pojjaat

      Sehän ilmenee sillai että porttareita jaelaan ihan mielivaltaisin perustein.
      Esim jos naama ei mielytä tai joku iskee heidän hoitojaan.
      Monesti ollaan oltu porukassa liikkeellä ja se selväpäisin rauhallinen kaveri joka on jutellut jonkun naisen kanssa baaritiskillä muiden silmien alla on saanut lähteä pihalle kun eno veneestä. Eipä ole auttanut todistajien siinä ihmetellä mikäs nyt portsarin korvien välissä tuulee! Könärissä on ns: villi meininki portsareiden taholla.

    • Anti König liike 14

      Heh noin kävi myös allekirjoittaneelle 4-vuotta sitten Könärissä.
      Eipä ole enään tarttenut rahoja siihen paikkaan viedä.
      Pikaisesti laskettuna ennen tuota tapahtunutta kävimme Könärissä 2-kertaa kuussa = yhteensä siis 24-kertaa vuodessa, 4-vuodessa omistajat ovat siis hävinneet pelkästään MINUN kohdalla rahaa noin 20000€ !!!!!!! kaltaisiani on meidän anti König liikkeessä jo satoja, rivien välistä voi siis laskea todellisen tappion Königin omistajat. Kannattas varmaankin kokeilla vaihtaa KAIKKI portsarit kerralla uusiin ja katsoa palaavatko vanhat kunnon Könäriläiset rahoineen taas takaisin bilettämään.

      • tomperi

        Mikä sen jääkiekkoilijan sukunimi oli, joka pelasi TPS:ssä ja NHL:ssäkin? Aki - Petteri tais olla sen etunimi ja puolustaja se oli. Oliko se BERG?


    • pätkälätkä

      Ketä kiinnostaa TPS ?

    • nai

      Portsarin pyllyyn on pistetty herne!

    • 3fc

      HYI LÄSKIPERSE PORTSARIT POTOX PyllyT! hyi TUM TUM TUM johan tömisee..

      ei naisten mieleen!

    • Poistettu nainen

      Muutama vuosi sitten menin ensimmäisen ja viimisen kerran Königiin. Kaverini meni juomat tilattuaan vähän tiskistä syrjemmälle ja minä odotin viimeisenä vuoroani. Siinä vieressä seisoi myös juomaansa odottava mies. Siisti, ei juovuksissa ainakaan että näkyisi, ja rauhallinen. Tilasin illan ensimmäisen (ja viimeisen) drinkkini.

      Baaritiskillä ei ollut ruuhkaa, asiakkaita vähän. Jäin juttelemaan sen miehen kanssa jostain ihan tavanomaisesta tapahtumasta mikä Helsingissä oli ollut. Ihan siivosti, normaalilla äänellä. Juotiin siinä niitä drinkkejämme ja juteltiin.

      Sitten tuli poke joka vaan sanoi että mun pitäisi poistua. Kysyin syytä, en saanut muuta vastausta kuin että se nyt vaan on niin. Mies yritti kysyä samaa ja oli hämmästyneen näköinen. Poke oli melko kova sanoissaan ja jo hermostui. Ajattelin että hän erehtyi luulemaan minua joksikin joka oli saanut porttarin. Sitten hän jo ohjasi minua ulos. Ehdin huutaa kavereilleni jotka tulikin perässä. Emme saaneet selville syytä. Sen jälkeen en siellä ole käynyt. Kaverit käy joskus. Olin lähes 30-vuotias joten ikäkään ei voinut olla syy. Normaali pukeutuminen, ei paljastavaa eikä huomioita herättävää.

    • ExKönigAsiakas

      Tyypillistä portsareiden mielivaltaa Königissä, portsarit ilmeisesti vetävät salilla niin paljon nappeja että kuula ja silmät on heillä jo ihan muutenkin punaisia. Kavereilla verisuonet naamassa pullistelevat ja finnit kukoistavat = hormooneja hormooneja sanon minä! kannattas vaihtaa koko koko sakki uusiin kavereihin niin saattas asiakkaatkin sinne palata?

      • henriksoni8781

        poket tekee joskus erehdyksiä pöytä täynnä kaljaa ja istuu siinä kun vasta tilannu tuopin.


      • STOP !! pokena vähemmän
        henriksoni8781 kirjoitti:

        poket tekee joskus erehdyksiä pöytä täynnä kaljaa ja istuu siinä kun vasta tilannu tuopin.

        Voin rehellisesti nyt avautua.onko pakko mennä könäriin ? Voin sanoa että en vedä hormooneja ja olen joskus mummotunnelissa töissä. En ole ikinä vuoroni aikana kohdannut huonoon tai liian törkeään ulos vientiin ellei siihen ole ollut aihetta. En puolustele könärin Karea kun en häntä tunne. Kukaan vakio pokeista ei käytä mummiksessa hormooneja tai steroideja. Onko pakko mennä könäriin ? Onhan siinä tunnelissa barcelona ja gasellikin ja samaa terassia. Ei kannata luopua hyvästä paikasta yhden juntin(?) takia. Ja voittehan te laittaa palautetta myös köönikkiin,onko huono ajatus ? Jos tarpeeksi palautetta tulee niin varmasti äijää lähtee vaihtoon. Mitä tulee ulkomaalaisiin varkaisiin ovat silmän alla,katsokaa seuraavalla kerralla vaikka itse että sielä liikkuu silmä pareja ei mitään juovien muualta tulleiden ihmisten perässä.

        Ps. Tipit vaikka olisi 2e tuntuu aina hyvältä ja yleensä ainakin minulle on jäänyt naamat muistiin jolloin on aina kiva ollut nähdä uudestaan seuraavalla kerralla.

        Laittakaa palautetta könäriin niin saadaan asiat taas paremmaksi ja vanha ja viihtyisä paikka taas entiselleen


    • anti könig liike 102

      OHOS? kaverihan puhui enemmän kun asiaa, valitettavasti ne könärin boket pilaavat myös mummotunnelin meiningin! Karen suusta kuultuna niin koko kompleksi on heidän vallassa. Anti König liittouma pysyy ja vahvistuu niin kauan kun se sama poppoo terrorisoi muuten niin hyvää biletyspaikkaa. 2€ oli pikkurahoja silloin kun vielä kävimme siellä, bokelle pitää antaa aina vähintään 10€ käteen.
      Iloisesta mielestä ja turvallisesta ympäristöstä kannattaa aina hiukan palkita.
      Toivottavasti ne vanhat boket saa lähtöpassin Könäristä ja vanhat rahaa käyttävät asiakkaat taas palaavat.

      • sikapossu

        Onks siinä antikönigliikkeessä ketään muita jäseniä kuin syntymäkalju järvenperäläinen kattourakoitsija?


    • anti könig liike 55

      Kaljut on komeita :o

    • Anti König liike 10

      Kaivon terassilla on huomattavasti laadukkaampi meno kun mummotunnelissa, portsarit ystävällisiä ja ns parempiosaisia asiakkaita kunnioitetaan.
      Minäkin olen kyllä kalju mutta asun Krunikassa, katolle en kyllä kapua että semmottii kaljujen vihaaja.

    • anti könig liike 36

      Mie olen likka ja pihalle heitettiin kuin tikka, hih!
      Juttelin varmaankin boken mielestä väärälle miehelle?

      Kaivon terassilla TODELLAKIN tämä kesä metsästetään hiiiiiiii.

    • fobba

      Poket tekevät työtään.

    • tuleva mummo

      Ihmettelen kun luen näitä, minulle aina ollut KÖNIGIN portsarit ystävällisiä ja asiallisia. Ei mitään ongelmaa puolin eikä toisin.

    • Tuomas Vähä-köyri

      Tältä sivustolta voi lukea tarinan siitä miten superfood tuhosi portsarin ja asiakkaan elämän.

    • ApolloMaan.

      Helsingin Apollossa on ainakin ihan asialliset portsarit!
      Aina hyvällä tuulella ja asiallista asiakaspalvelu.
      Kannattas ottaa monen paikan mallia sieltä jos ei muuten busines kulje.

    • Suhteilla

      Kannattaa kiltisti vaan lähteä jos ne pyytää nin jää hyvä kuva itsestä ja pääset vielä seuraavanakin viikonloppuna sisään! Itselläni on tapana heittää pokelle 20euroa baariin mennessäni, niin pääsen vielä pilkun jälkeen takaisin sisään/tupakille ja saan sosialisoida yhden tai kaksi lasia juotavaa mukaan taksimatkalle!

      • mistä näitä löytyy

        tipataan mennen tullen kaikkia, juostaan edes takasin ulos ja sisään niinku pienet lapset, eväät on mukana taksissakin. tämäkö on sitte elämää? toivottavasti en oo ikinä tässä pisteessä.


    • Dynamite

      portsarit on sitä varten että ne voi nimenomaan hakata tommosia itsestään suuria luulevia tuulenhuuhtomia paskasessa pikkutakissa kännissä möykkääviä seppoja!
      hahaha näin on eli pitäkää turpanne kiinni ja tehkää niinku ukkonne/akkanne käskee ja eläkää sitä tylsää elämäänne. Dynamite kid kuittaa!

      • Nähyt on

        Portsarit ovat sellaisia jotka eivät muualle pääse ja sitten itketään kun sika kun "asiakas" maksaa potut pottuina.


    • lueskelija

      Menin vesiselvänä lukemaan lauantain iltapäivälehteä Kurvin William K -ravintolaan. Unelias mutta töykeä ovimies vaati tervehtimään kuuluvammin, mikä ei onnistu keuhkoputken tulehduksen takia. Nöyryytti tarkoituksella. Tuollaisten työkunto pitäisi testata verikokeella. En suosittele paikkaa.

      • pte3

        Mielisairasta touhua. Itsellä oli kesällä aika tärkeät firmakekkerit ja jatkot korkeatasoisessa paikassa. Tai niin ainakin luulin, ovella olleet pari sankaria päättivät katkaista minun ja parin muun matkan siihen.

        Vitutti aika helvetisti, sillä paikalla oli tärkeitä ulkomaisia osakkaiden edustajia ja täten myös mieletön verkostoitumismahdollisuus. Pahinta tässä oli se, että poket valehtelivat käännytyksen syyn. Mihin voi enää luottaa, jos ei portsariinkaan?

        Suomessa alaikäinen nainen pääsee helpommin jonon ohi kuin tällainen peruskundi jonottamalla sisään. Ulkomailla sentään kaikki nobodyt jätetään rannalle, mutta Suomessa portsarin himo pikkupillulle on liian kova minkäänlaisen ammattietiikan ylläpitämiseksi.


    • nolostunut_asiakas

      viime viikonloppuna erääässä helsinkiläisessä baarissa oli asiakkaana. ovella ollut hormoonihomo ei tahtonut päästää sisään vaan vaati että saa vetää minua tuhkaluukkuun tai muuten ei olisi baariin mitään asiaa. no pakkohan siinä olis suostua koska olin sopinut tyttöystäväni ja parin muun kaverin kanssa tapamisen kyseiseen baariin. koko loppu illan nolotti ja hävetti koska portsari otti minut siinä ovella ihan jonottavien asiakkaiden silmien alla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe