koira merkkaa sisälle!!

apua!!!!

Meillä on nyt noin viikon ajan ollu 1,5v sekarotuinen uroskoira. Emo Lhasa apso ja isästä ei trakkaa tietoa, mutta jotain terrieriä ainakin on. Koira on kaikinpuolin hellyyttävä ja kiltti, mutta ainoaksi ongelmaksi on tullut koiran merkkailu 4vuotiaan tyttäreni huoneeseen. Koira pissaa kerran päivässä keskelle tytön huoneen lattiaa. ensin oli matot jotka nyt on poissa ja alitoin tilalle sanomalehden niin aamulla oli siihen käynyt pissaamassa. ja ei voi johtua ulkoilun vähyydestäkään, koska koira pääsee ensimmäisen kerran aamulla klo 8 ulos ja illalla 22-23 aikaan ja siinä välissä vielä pari kolme kertaa. Nyt kaipailen neuvoja miten saisin tuon pissailun loppumaan?? ja eilen kun kävimme kylässä niin merkkasi myös heidän eteisen maton.

6

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3QE4RWETH

kyse taitaa olla reviiristä ja siitä että koira haluaa suojella teitä yms. auttaisko jos pistäin oven kii? tai ostaa sellaset housut jotka on tarkotettu ur. koirien merkkailuun estää sen kusemisen

• JH

Onko merkkaillut aiemmassa kodissaan?
      Kyse voi olla puhtaasti reviirin merkkailusta, ehdottaisin samaa mitä ylläoleva, laita tytön huoneen ovi kiinni. Housut ovat myös hyvät mutta eivät poista itse ongelmaa. Kyse voi olla jonkun sortin johtajuusongelmastakin. Itsellä parivuotias koira joka aina stressaantuessaan tekee sisälle, luonnetestattu araksi. Voisikohan teillä kyse olla arkuudesta? ettei koira kestä ns. tilanteita ollenkaan, muutto uuteen kotiin, kylässä käynnit.. ?

• luomuhurtta

merkkaa takaisin, siis huoneenhaltijan, perheenpään käyttämällä deotorantilla, kasvovedellä, yms.ja koiran nähden jalkaa raapaisten, ns mahtailumerkit. Ja jos yllättää itse teota niin hurja karjaisu, niinkuin vihainen koira ainakin. tehosi meillä, Myös etikka karkottaa koiran halut omia piakka, samoin kuin estää järsimiset kun huonekalun jalat ja sähköjohdot sivelee etikalla

• dsafaf

Elä hyvä ihminen laita sinne sanomalehteä. Se paikka missä on sanomalehti on koiralle paikka mihin saa tehdä pissan. Pese lattia kunnolla, siis ihan oikeesti kunnolla ja tujulla aineella. Hankaa vaikka sitten vielä sitruunaa kohtiin joihin on aiemmin pissannu. Niin ja tosiaan, pidä ovi kiinni.

• fdaseafeaaa

Meillä pentu tekee ulos kun olen yksin kotona. Kun isäntä tulee töistä, niin alottaa merkkailun. Yrittää siis ilmeisesti merkata kodin ja minut itselleen. Koomista toisaalta, toisaalta asiasta voi tulla vanhemmiten ongelma. Yritetään siis vahvistaa omaa asemaamme johtajina ja erityisesti mieheni asemaa.

• seefferi

Meillä toimi sisäsiisteyden opiskelussa Get off-aine. Eli putsasin aineella merkkikohdan (haju: sitruuna) ja se poistaa pissan hajunkin, minkä koira haistaa vaikka tavis-saippualla olis pesty. Iso suihkepullo maksaa n. 10e ja on todella riittoisa. Voi suihkauttaa ''mihin vaan'' ei pestä pois. Suosittelen.
      Eläinliikkeistä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe