MAGIX Video Saver 4 kokemuksia?

Magix..

10

3961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta ei ole, mutta kyllähän tuo ihan fiksulta vaikuttaa.
      Sinänsähän sd-materiaalin digitointi on kevyttä touhua ja siihen pystyy myös 15e digitoijat, mutta onhan noissa käyttöliittymien kannalta tietysti eroavaisuuksia.

Miten muuten, oliko tuossa jonkinlainen kevyt editorikin mukana turhien pätkien poistamiseen. Siltä esikatselu käyttöliittymästä ainakin vaikutti.

Jos hommaat tuon, niin kerro käyttökokemuksia, sillä tuo aihe tuntuu jatkuvasti kiinnostavan ihmisiä. Onhan useimmilla kuitenkin pelastettavaa vhs ja v8 -materiaalia.
      Varmuudeksi kannattaa kuitenkin edelleen varastoida digitoinnin jälkeen myös alkuperäinen materiaali kuivaan ja lämpimähköön paikkaan.

• digiman

usb liittimen kautta en digitoisi, vaan firewiren... dv-aviksi ja tarvittaessa sitten levylle.

• digidigi111

minulla on tuo Magixin video saver. maksoi about. 50e verkkokauppa.comista. toimii hyvin ja ohjelma on helppokäyttöinen.

kannattaa ostaa tuommoinen 50euron laite mielummin kuin joku 20euron, jos haluaa että vanhoista kaseteista saa kuvat hyvänlaatuisena koneelle talteen.

• TikiTiki

Itsellä on tuo MaxiDiag versio 2,ihan pätevä laite jolla voi myös editoida eli poistaa huonoja kohtia,liittää uusia jne....Ainut ihmeellisyys on että kopioitua VHS nauhaa tallennettaessa jos VHS nauhassa on huono kohta,vaikka katkos kuvauksessa,niin Maxi Diag heittää asetukset tehdasasetuksille,ja kuvasta tulee nykivää siitä eteenpäin....Toki nykivän osan voi editoida sitten pois ja jatkaa tallennusta huonon kohdan jälkeen,mutta teetättää hiukan töitä....

• oldman1

Minulla laite toimii muuten, mutta liekö nauhassa jotain ajan patinaa kun koko touhu loppuu siihen, että tietokone sammuu. Sama pätee useampaan nauhaan.

• golden videos
      • Anonyymi

Eikös tässä golden videos-ohjelman ilmaisversiossa ole kahden minuutin limiitti eli täysin hyödytön ohjelma ainakin ilmaisversio.

• zzsd

ei tapahdu mitään

• Anonyymi

Mulla onnistui ensimmäinen kokeilu tallennus mutta kun piti äidin 50v -juhlien videonauhaa siirtää DVD muotoon, ei mitään tallentunut.
        Tuntikausia tässä nyt sen kanssa tapellut ja ihmetellyt miksi testikopiointi jostain luontovideosta onnistui niin hyvin ja nyt ei mikään toimi...

• ajureitavailla

mistä saa ne ajurit joita ohjelma magix video saver 4 näköjään pyytää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe