Koolausväli 60cm + MDF-paneeli

voihan välit

Katossa on koolausväli 60cm. Kaikissa (mitä itse löytänyt) mdf-paneeleissa on sanottu 40cm. Uskaltaako laittaa niitä tuohon väliin laittaa vai rupeeko roikkumaan ajankuluessa? Onkohan olemassa mdf-paneelia, jonka voisi laittaa 60cm koolaukseen??

Uutta koolausta en taida jaksaa tehdä, kun pitäsi "kahteen kertaan tehdä" ,jotta saisin laitettua käytävän suuntaisesti paneelit (ensin nykyisen päälle ristiin ja sitten nykyisen mukaisesti 40cm välein). Vai onko parempia ideoita.
.
Tai sitten täytyy laittaa ihan peruspaneeli...Olisi vain "nopeampi" laittaa mdf-paneeli.

4

5258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari789

Eikö sinne nykyisen koolauksen väliin voi lyödä uutta koolausta. Silloin koolausväli olisi 30 cm.

• IANAL

Laita peruspaneli. Ei siinäkään kauaa mene. Tai sitten pistä vaneri pohjalle ja siihen kiini...

Jos on peruspuutalo, jossa koolausten päällä höyrysulku ja sitten villat, uita muutama laudanpätkä koolausten päälle, niihin kiinni uusi koolaus väliin ja sitten sinulla onkin 30 sentin jaolla koolaukset... Varo rikkomasta höyrysulkua.

• klopklopklopklop

Ei kehtaa ruveta purkamaan noita muoveja pois. Muutenkin tykkään enemmän paneelin ulkonäöstä vs.mdf. harmi, että on vaan hintavampaa. Ei sitä 600mm koolaukseen käypää mdf-paneelia ole missää, ei edes 10mm paksusta saa laittaa. No, eikun valkolakattua paneelia etsimään, jotta saisi jouluksi valkean katon :)

• kari789

Suosittelisin kyllä ihan valkoiseksi maalattua paneelia. On kauniimpi ja arvokkaamman näköinen. Valkolakatussa näkyy kaikki oksat läpi ja on siksi keskeneräisen näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6269
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4443
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4197
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4081
    5. 51
      3127
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3058
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2717
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      32
      2358
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2171
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      45