Näytelmäkerho

Nellimmi

Tää on mun eka novelli,joten kritiikki on vapaa.Minä tykkään tästä tarinasta,teidän ei ole pakko
Älä huomio kirjoitusvirheitä,koska kirjotan nopeesti
Tietyt sanat voivat olla ihan pielessä,joten korjatkaa
Kitoos!!!!!
-------------------------------------------------
"No niin,tää ei ole sitten enää mikään kenraali,virheille ei ole varaa",ryhmämme johtaja Jere muistutti ainakin sadannen kerran.Olimme harjoitelleet tätä varten kolme viikkoa.Tähän ala-asteella esitettävään näytelmään olimme panostaneet täysillä."No niin,kuteet niskaan äkkiä",Jere sanoi ojentaessaan jokaiselle oman vaatemyttynsä.Menin omaan koppiini sulkematta ovea.Kukaan ei edes vahingossa tulisi tänne nurkkaukseen.Juuri kun olin avaamassa rintsikoideni hakasia,kuulin ovelta koputuksen."Hups,anteeksi".Käännyin ympäri ja näin Jeren virnistelemässä minulle tyynenä."Mitä?",kysyin kietoessani pyyhettä naama punaisena ympärilleni."Sinun repliikissäsi olisi hieman rukkaamista",hän sanoi jauhaen purukumiaan.Esiteltyään muutoksen Jere häipyi.Nolona puin talonpoikais asuni päälleni,raitapaidan,joka jätti olkapäät paljaiksi sekä mustan maahan asti ulottuvan hameen.Sitten minun piti mennä nopeaan kertaukseen.Verhojen vetäytyessä sivuun olin ihan hermona

"Upea esitys",Jere pälätti innoissaan."Yleisö rakasti teitä"."Mutta kello on jo paljon,jutellaan huomenna enemmän".Suunnistin kohti koppiani ja aloin poistaa meikkiäni."Hei Mira",Jere tervehti nojailen kopin oveen,"Onnistuit syventymään rooliisi vihdoinkin"."Joo kiitos",takeltelin hämilläni."Ei hitto",huudahdin katsoen kellooni,"Bussini tulle kohta,joten saisinko viedä nää vaatteet kotiin?",kysyin.Koti kaupunkiini menee yleensä todella vähän busseja,joten aikatauluista piti pitää huolta."Juu tottakai,mutta tiesitkö,että tuo puku sopii sulle tosi hyvin,erityisesti tuo paita",Jere sanoi lähestyessään minua,"Tosi söpöä kun olkapäätkin näkyvät",hän sanoi sivellen olkapäitäni.En kyennyt sanomaan mitään,joten nyökytin vain päätäni."Ja tämä hame...",Jere sanoi vieden kätensä lanteilleni,"...Korostaa sinun lanteitasi".Kykenin vain tujottamaan Jereä silmiin.Hän vei kätensä selkääni pitkin kämmenilleni ja vei käteni paitansa vetoketjulle.Sormiani käyttäen hän avasi koko vetoketjun lukkoon asti.Aukinainen paita tippui maahan.Ihastelin Jeren täydellistä rintaa.Jere vei kätensä lanteilleni ja kuljetti ne paitani helmalle.Hän nosti talonpoikaispaitani pääni yli pois.Rintani pompahtivat esiin.Jere suuteli toista.Samalle hän painautui lähemmäs minua.Hänen kätensä liukuivat lanteilleni ja peukalot ujuttautuivat sisään.Jere veti hitaasti hameeni hitaasti alas paljastaen mustat pikkuhousuni.Hän suuteli housujeni yläreunaa.Sitten hän tarttui käsiini ja vei ne farkkujensa vetoketjulle.Jere hymyili minulle rohkaisevasti.Avasin hitaasti napin ja avasin vetoketjun.Housut liukuivat alas paljastaen hämähäkkimies bokserit.

Jere laski minut maahan makaamaan ja kasasi vaatteista tyynyn pääni alle.Hän suuteli olkapäitäni ja eteni hitaasti alaspäin jälkoväliini asti.Hän raotti pikkuhousujani paljastaen pienen alueen karvoitustani suudellen sitä."Älä",anelin.Jere palasi ylös ja laski rintaliivieni olkaimet.Sitten hän vei kätensä selälleni avaten rintaliivien hakaset.Vedin rintsikat pois päältäni ja heitin ne taakseni.Jere hymyili ja otti kovan nännini suuhunsa.Ynähdin mielihyvästä

Jere päästi irti nännistäni ja otti hampaillaan kiinni pikkuhousujeni yläreunasta.Sitten hän veti nekin pois.Jere vei kielensä emättimeni suulle ja alkoi nuolla sitä.Tunsin sisälläni kouraisun kun organismini tuli.Jere vei kankeat käteni boksereidensa suulle ja veti ne pois.Tuijotin mykistyneenä hänen kaluaan.Sitten käänsin punaisena katseeni pois."Oletko vielä neitsyt?",Jere kysyi suudellen vatsaani.Epäröin ja nyökkäsin.Olin viime juhannuksena kokeillut seksiä tuolloisen poikaystäväni kanssa,mutta me emme koskaan päässeet siihen asti."Ole ihan rauhassa",Jere kuiskasi korvaani.Hän painautui lähelleni niin että tunsin hänen sykkivän kalunsa.Sitten Jere työntyi sisään.Vinkaisin kivusta,mutta myös mielihyvästä.Jere alkoi pumpata samalla kun kiumurtelin ekstaasissa hänen allaan.Tunsin kuinka hän laukesi sisääni aiheuttaen minullekkin orkun.Jere veti velton kalunsa pois sisältäni ja jäi makaamaan päälleni.

Jere nousi ja suuteli intohimoisesti minua suulle."Pitäisi varmaan lähteä,vanhempasi varmaan ihmettelevät kun et tullukkaan kolmen bussilla",Jere kuiskasi korvaani.Minäkin nousin ylös ja tartuin hänen velttoon kaluunsa.Suutelin sen päätä ja aloin etenemän alaspäin todella hitaasti kunnes imaisin lämpimän siemenpussin suuhuni.Päästin pussin suustani ja aloin nuolla Jeren kalua.Jere voihki ja kävi makamaan.Otin kalun suuhuni.Vähän aikaa kiusattuani tunsin kalun kouristelevan.Vedin pääni pois niin että lasti lensi pitkin kasvojani.Pyyhin kasvoni Jeren farkkuihin.

"Nyt meidän oikeasti täytyy lähteä",Jere sanoi vilkaisten kelloaan,"Siivooja tulee kohta".Nousin ja aloin etsiä vaatteitani.Puin ne päälleni ja katselin kun Jere veti farkkujaan jalkaansa."Joten",aloitin."Nähdään sitten vaikka sitten huomenna koulussa",Jere sanoi suudellen kasvojani.Kävelimme hiljaisuuden vallitessa Jeren ooppelille.Jere hyppäsi kyytiin ja veivasi ikkunan auki."Muista sitten katumuspilleri.Nähdään",hän sanoi lähettäen minulle lentopusun.Katselin pois ajavaa autoa ja hymyilin.Sitten mietinkin miten pääsen kotiin.
-------------------------------------------------
Vähän ehkä tylsä,mutta pliis,kertokaa mielipiteenne

11

12680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putte

      "muista sitten katumuspilleri, nähdään."
      Todellinen herrasmies se jere.

    • Neiti X

      Oli tosi huippu! Voisitko kirjoitella lisää... ? ;)

    • maikki

      Miten jere voi suudella rintaasi ja vasta sen jälkeen ottaa rintsikat pois?!?!? tää novelli ei saanu mussa mitään aikaan.. tylyä oli joo..!!

      • Nellimmi

        Ehkä huonosti ilmaisin tuon.Se suuteli Miran povea


        Sorry!!!!


    • XXX

      Jere ja Mira.., mielikuvitus valloillaan nimien suhteen...

      • Mää

        ...nimet vois vaihtaa vaik ARHIPPA ja DOLORES! ;)


    • simer

      älyttömän hyvä tarina.. ja kerrottu tosi hyvin.. tossa tulee mieleen kysymyksiä kuten oliko siinä alussa kysysymys raikauksesta, mutta kun lukee enemmän niin saa kysymyksiin vastauksen joten se on älyttömän hyvä tarina.. oot kertonu sen älyttömän elävästi.sustahan vois tulla vaikka kirjailija, oikeesti..! siis oot älyttömän hyvä kirjottaan ja ei kannata heittää hyvää mielikuvitusta hukkaan... mulla ei itselläni oo
      mitään kokemusta kirjailijan urasta, mutta sä ainakin eläydyt tohon tekstiin tosi hyvin.. =)

    • moonlight shadow

      no krooh ku oli tylsä vitun kurahuora!

    • keppi

      kiva tarina, mutta miehet ainakin haluaisivat lukea myös lisää yksityiskohtia naisesta! Kerro minkäkokoiset rinnat, minkälaista häpykarvoitusta..onko pieni ja piukka peppu ja niin edespäin.

    • Vampire

      ihan jees... ei ainakaan huonoin mitä oon lukenu

    • MoNo

      joo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe