Oletko täällä käynyt nykysellään? Itse olen ollut jo muutamia kuukausia poissa :)
Käväsin näin pikaisesti. Jäit mieleeni ja jäi uteliaisuutta.. millainen olet livessä?
OIs kiva kuulla, vaikken enää oleskelekaan täällä kuin harvoin.
Muuten kaikille palstalaisille hyvää Joulun odotusta, ollan kiltteja:) toinen toisillemme.
Huhuuuu.. missä luuraat marjalanporo?
9
197
Vastaukset
- hyvää ja liukasta
Olen juuri hoidoissa.Otan yhteyttä,kun palaan.Livenä voitaisiin joskus nähdä ja maistella jotakin yhdessä.
- n täältä jostain hän
Hyvä, pistä viestiä kun olet taas palstalla, sullahan on se oma rekisteröity nimimerkki ;-)
Livenä niinkin.. tosiaan sulla ei kyllä ole mun tietoja, heh muuta kuin mielikuvitus tukena... n täältä jostain hän kirjoitti:
Hyvä, pistä viestiä kun olet taas palstalla, sullahan on se oma rekisteröity nimimerkki ;-)
Livenä niinkin.. tosiaan sulla ei kyllä ole mun tietoja, heh muuta kuin mielikuvitus tukena...Jaahas. Ai täällä huhuillaan. Edellinen kuittailija olikin trolli. Täällähän sitä aina silloin tällöin käydään, kun viikonloppuna ei ole muuta tekemistä. Voihan tolle nimimerkille kait jotenkin laittaa postia, jahka saan sen joskus toimimaan. :) Livenä olen 40 kymppinen pallinaama-savolainen sinkku-hetero, joten sen verran näillä chatti-palstoilla voin avautua. Varoituksen sana kuitenkin. Vastuu on kuulijalla. Seuraa en ole etsimässä, mutta ainahan sitä voi huastella lämpimikseen, jos niin kovasti kiinnostaa.
- n täältä jostain hän
marjalanporo kirjoitti:
Jaahas. Ai täällä huhuillaan. Edellinen kuittailija olikin trolli. Täällähän sitä aina silloin tällöin käydään, kun viikonloppuna ei ole muuta tekemistä. Voihan tolle nimimerkille kait jotenkin laittaa postia, jahka saan sen joskus toimimaan. :) Livenä olen 40 kymppinen pallinaama-savolainen sinkku-hetero, joten sen verran näillä chatti-palstoilla voin avautua. Varoituksen sana kuitenkin. Vastuu on kuulijalla. Seuraa en ole etsimässä, mutta ainahan sitä voi huastella lämpimikseen, jos niin kovasti kiinnostaa.
Heh, kyllä sut muistan.. muistat sinäkin varmasti mm. luoNnonvara nimim. ja moni muukin.. ollaan paranneltu mualimmaa.. yhdessä monessa viestissä.. En tiedä huomasitko että sama henkilö olin eri nimimerkein? tosiaan en täällä enää paljoa käy, tällä hetkellä monia muita jutskia menossa.. :) Kiva kun vastasit marjalanporo;)
En minäkään sen kummemmin seuraa ole etsimässä, niihin on muut keinot ;) n täältä jostain hän kirjoitti:
Heh, kyllä sut muistan.. muistat sinäkin varmasti mm. luoNnonvara nimim. ja moni muukin.. ollaan paranneltu mualimmaa.. yhdessä monessa viestissä.. En tiedä huomasitko että sama henkilö olin eri nimimerkein? tosiaan en täällä enää paljoa käy, tällä hetkellä monia muita jutskia menossa.. :) Kiva kun vastasit marjalanporo;)
En minäkään sen kummemmin seuraa ole etsimässä, niihin on muut keinot ;)Juu, arvasin. No tuosta maailmanparannuksesta en tiedä. Samanlainen erehtyväinen ihminenhän minä olen. Välistä tulee puhuttua bullshittiä, mutta eipä se maailma siihen kaadu. Meikä sitten hankki sen kasvin. Persiljan ruokakaupasta ja kirjovehkan. Kummatkin on vieläkin elossa. Persilja on yllättävän kauniin näkönen viherkasvi. Sitä voi vaikkapa syödä siinä ihastellessa. :)
- ap.
marjalanporo kirjoitti:
Juu, arvasin. No tuosta maailmanparannuksesta en tiedä. Samanlainen erehtyväinen ihminenhän minä olen. Välistä tulee puhuttua bullshittiä, mutta eipä se maailma siihen kaadu. Meikä sitten hankki sen kasvin. Persiljan ruokakaupasta ja kirjovehkan. Kummatkin on vieläkin elossa. Persilja on yllättävän kauniin näkönen viherkasvi. Sitä voi vaikkapa syödä siinä ihastellessa. :)
Voi jee.. en nyt muista mitä sitä höpötteli silloin.. Sellastahan se on. Kiva että hankit sen, en kyllä muista mitä ehdotin.. :) Hienoa että olet ottanut hyödyn ja huvin samaan, siis persiljan. Miten olet saanut sen Persiljan pysymään hengissä? Kerrotko hoito-ohjeet, mäkin hankin sellasen. Aikas hyvin jos noin pysyy..
- Koira mies
ap. kirjoitti:
Voi jee.. en nyt muista mitä sitä höpötteli silloin.. Sellastahan se on. Kiva että hankit sen, en kyllä muista mitä ehdotin.. :) Hienoa että olet ottanut hyödyn ja huvin samaan, siis persiljan. Miten olet saanut sen Persiljan pysymään hengissä? Kerrotko hoito-ohjeet, mäkin hankin sellasen. Aikas hyvin jos noin pysyy..
Ai dementia vaivaa ? Kuinkas vanha sinä olitkaan ? ;) No eihän tuo tarvitse kun sen, että nappaa ruukussa olevan persiljan kotiinsa, ottaa pussista pois ja laittaa lautaselle. Sitten pitää vaan sopivan kosteena. Mutta nyt pitää lähtee nukkumaan, palataan muissa kommentoinneissa asiaan. Huomenna pitää lähtee ex-anoppia morjenstaa. Siinä on ihminen ISOLLA II:llä
- ap.
Koira mies kirjoitti:
Ai dementia vaivaa ? Kuinkas vanha sinä olitkaan ? ;) No eihän tuo tarvitse kun sen, että nappaa ruukussa olevan persiljan kotiinsa, ottaa pussista pois ja laittaa lautaselle. Sitten pitää vaan sopivan kosteena. Mutta nyt pitää lähtee nukkumaan, palataan muissa kommentoinneissa asiaan. Huomenna pitää lähtee ex-anoppia morjenstaa. Siinä on ihminen ISOLLA II:llä
Niinpä niin.. ei se nyt niin vaan mene että pussista pois ja lautaselle ja vettä. Max viikon pysyy noilla ohjeilla hengissä, kyllä se nyt tiedetään. Ja iästä kun oli kysymys samaa luokkaa kun marjalanporolla. Toivottavasti dementiaan on vielä pitkä matka :) Vaikka muuten ajoittain olenkin hajamielinen... taitaa olla liian monta rautaa tulessa?! Mutta muuten on hyvä flow.
Juu, arvasin. No tuosta maailmanparannuksesta en tiedä. Samanlainen erehtyväinen ihminenhän minä olen. Välistä tulee puhuttua bullshittiä, mutta eipä se maailma siihen kaadu. Meikä sitten hankki sen kasvin. Persiljan ruokakaupasta ja kirjovehkan. Kummatkin on vieläkin elossa. Persilja on yllättävän kauniin näkönen viherkasvi. Sitä voi vaikkapa syödä siinä ihastellessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504